Jump to content
BulForum.com

Най-грозните коли на света


Botev1912

Recommended Posts

:) Веднъж вече съм го водил този спор. Купетата според теб спортни ли са ? Ако не са, значи и CLS не е. Ако според теб са то CLS е точно четириврато купе. Сам си отговори. Гледам, че все към състезателни биеш, но аз не говоря за такива.

 

Спортна кола е СЛР, М3, Р10 и ония произведени в един полуостров с формата на ботуш. Спортна е Корвет, CCXR, Вайпър, NSХ(Хонда), но ЕС класа минала през Брабус не е спортна

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Безсмислено е малко да спорим за това. Кой определя спортна и не спортна кола? Няма го в законодателството ясно и недвусмислено закрепено в правило. Т.е. можем да си спорим вечно, което не ми е идеята. Ако малко се поразгледаш с Гуугъл ще видиш, че купетата са спортни серийно произвеждани автомобили. Спортни от гледна точка на дизайн, поведение, технологии и т.н.

CLS e четириврато купе. :)

Link to comment
Share on other sites

Безсмислено е малко да спорим за това. Кой определя спортна и не спортна кола? Няма го в законодателството ясно и недвусмислено закрепено в правило. Т.е. можем да си спорим вечно, което не ми е идеята. Ако малко се поразгледаш с Гуугъл ще видиш, че купетата са спортни серийно произвеждани автомобили. Спортни от гледна точка на дизайн, поведение, технологии и т.н.

CLS e четириврато купе. :)

 

С този пост ме съгласи моменталически ;)

 

едит: Фиорано става ли за купе :)

Link to comment
Share on other sites

едит: Фиорано става ли за купе :)

 

Ако на теб ти харесва, става. :)

 

 

И за да не е пълен офтопик:

 

00007110_hoved.jpg

 

Само за отвън говоря обаче, вътре е супер особено за средата на 90-те. Доста време я карах, нищо, че повечето ми приятели я наричаха: "шлепа", "каляската", "фургона" и др. в този топъл дух.

 

П.П. Ето това е пример за НЕ спортен автомобил, но пък събира много - наистина много.

Link to comment
Share on other sites

Би ли споделил с мен един спортен МЕРЦЕДЕС :lol: :lol: Освен ЦЛК-ГТР дето има 25 бройки от него и ако не си СУлтан няма как да го вземеш :)

Я кажи какво разбираш под спортен мерцедес?Тези класират ли се?

SL65AMG Black

mercedes-benz-sl-65-amg-black-series.jpg

 

CLK 63 AMG Black

2007-mercedes-benz-clk-63-amg-black-series-wallpaper.jpg

 

 

Знам,че си фен на Ферари и на италянките по принцип(и аз ги обожавам,и за спортни коли,дизайн и излъчване мисля превъзхождат трилъчата звезда),обаче това не значи че само те правят спортни коли.Мисля знаеш,че когато Мерцедес са правeли спортни коли,Ферари съвсем не е било това което е днес,а ламботата са били селскостопански инвентар.

Link to comment
Share on other sites

Ами и двете са с лайняна спортна автоматична скоростна кутия, която според повечето( май всички ) тест пилоти става да се пънеш на улицата ама на писта си хапват бая от околната трева/чакъл или каквото има и седят на него неуспешните концепции в страни от асфалта.

Link to comment
Share on other sites

... тест пилоти ...

 

#host извинява ама ти нещо... какви тест пилоти те подгониха ?!? Не говорим за състезателни коли. Става дума за спортни машини серийно производство. За коли които НИЕ да караме, не да ги гледаме по телевизията ?!?!?!?!? Луда работа тука !

Link to comment
Share on other sites

Че тука кой е карал СЛР и прочие или ще кара в обозримо бъдеще?!

 

Спортни и състезателни.Ми то са синоними или поне достатъчно близки.Спорта значи съревнование с цел победа.Състезанието и то.А сега, те да не са спортисти за здраве!?

Казвам, че това за което е създадена черната серия не го изпълнява.Тя се припокрива с RS при Порше, Super Legera( или както се пише ) при Ламбо и прочие.Коли които да се усещат на пътя и на пистата все едно там им е мястото.Тези на Даймлер мястото им е на пътя, за шофиране, не за пилотиране - това ми е на мен мисълта.

 

За мен кола с автоматик( пък бил той и по-ефективен от мен ) не ми се вписва в коледния лист с желания.Както казва една прителка "като ми отнемеш скоростния лост все едно ми го няма удоволствието от това да шофирам".

Link to comment
Share on other sites

host,не мисля че който и да е модел,правен за писта и професионални състезания,има много общо със заводския.Много странни интерпретации на понятието"спортна кола".

Link to comment
Share on other sites

А аз никъде не виждам уточнение нито в заглавието, нито в темата, че вътре трябва да се коментират само спортни коли....я разгледайте първите постове, че да си припомните с какви коли започнахте и докъде стигнахте. :)

Link to comment
Share on other sites

Само да довърша темата поставам, за спортните автомобили.

Серийните спортни автомобили, както го е казал Енцо имат само една цел, да са възможно най-добрите без огледа на материалите, вложения труд и прочие.Резултата трябва да е съвършенната кола към момента, за това и той посочва, че всяко следващо Ферари е най-доброто.Толкоз.

 

A, че новата и стара Е-клас-и са си грозни спор няма( може би тази до 2009 с фейслифт-а имаше някакво подобрение, но като цяло нье ).

Link to comment
Share on other sites

А аз никъде не виждам уточнение нито в заглавието, нито в темата, че вътре трябва да се коментират само спортни коли....я разгледайте първите постове, че да си припомните с какви коли започнахте и докъде стигнахте. :)

 

:) Ами крайно време е някой да ни го каже. Но тя работата тръгна по-скоро като спор кое е и кое не е спортна кола.

 

Само да довърша темата поставам, за спортните автомобили.

Серийните спортни автомобили, както го е казал Енцо имат само една цел, да са възможно най-добрите без огледа на материалите, вложения труд и прочие.Резултата трябва да е съвършенната кола към момента, за това и той посочва, че всяко следващо Ферари е най-доброто.Толкоз.

A, че новата и стара Е-клас-и са си грозни спор няма( може би тази до 2009 с фейслифт-а имаше някакво подобрение, но като цяло нье ).

 

:) Ти да си кажеш все пак някой да не би да не е разбрал за Е-класата. Пожелавам ти да караш това което харесваш, а и на мен това си пожелавам - ще се прежаля някак с Е-класата засега, нищо че не е AMG -то.

Link to comment
Share on other sites

Аз ако имах пари да си купя ей тази, сигурно щях да си ударя г.з. в тавана от кеф:

 

mercedes-e-class-2009.jpg

 

host, дръж се сериозно, това е измежду най-красивите коли, нищо грозно няма в нея!!!

 

 

Или пък ей тая:

 

800px-2006-Mercedes-Benz-CLS55-AMG-2.jpg

 

Специално пък ей тая 2рата може би ми харесва повече и от Infiniti FX-a а въпросното SUV за мен е измежду най-красивите коли... абе всеки си с вкуса...

Link to comment
Share on other sites

Сериозен съм като Милен Цветков след обаждане на пенсионерка социалистка, която харесва Станишев.

 

Ето как една хубава кола е прецакана >

http://seriouswheels.com/pics-pqr/Rolls-Ro...ay-1280x960.jpg

Дам, от фирмата Генади :D Gennaddi.

 

Edit: Да ама това горе е скица само на Е-Клас.

http://photos.leftlanenews.com/photos/imag....jpg&w=1024

Това е истинския шаран и за мен по-грозен бенц от него НЯМА.

Link to comment
Share on other sites

Mercedes_CLC.jpg

 

 

Интересно ми е кое е общото между Мерцедес и спорт. Кое му е спортното на всеки един модел да му слагаш един и същ V8 двигател или безбожно скъп V12? :)

 

 

Караш си на правия участък с висока скорост като пич... стигаш до завоя и скачаш на спирачките - опа едва го взех :)

Link to comment
Share on other sites

Я кажи какво разбираш под спортен мерцедес?Тези класират ли се?

SL65AMG Black

Знам,че си фен на Ферари и на италянките по принцип(и аз ги обожавам,и за спортни коли,дизайн и излъчване мисля превъзхождат трилъчата звезда),обаче това не значи че само те правят спортни коли.Мисля знаеш,че когато Мерцедес са правeли спортни коли,Ферари съвсем не е било това което е днес,а ламботата са били селскостопански инвентар.

 

Уж се класират, ама аз за това казах МЕРЦЕДЕС. Амг, Брабус......харесай си коя да е друга и в кашон могат да вкарат над 500 коня на колелата :rolleyes: Тя колата, за пример взимаме ЦЛ нека тежи 2 тона и няколко грама от горе, пък те после да си и слагат В12 би турбо.

 

Интересно ми е кое е общото между Мерцедес и спорт. Кое му е спортното на всеки един модел да му слагаш един и същ V8 двигател или безбожно скъп V12? :)

Караш си на правия участък с висока скорост като пич... стигаш до завоя и скачаш на спирачките - опа едва го взех :)

 

Ето с теб мислим еднакво.

 

Няма значение. Как ще да е :P

Link to comment
Share on other sites

...

Edit: Да ама това горе е скица само на Е-Клас.

http://photos.leftlanenews.com/photos/imag....jpg&w=1024

Това е истинския шаран и за мен по-грозен бенц от него НЯМА.

 

#host бързаш пак, колата не е пусната никъде още за продажба, така че истинския шедьовър още не е ясен. :)

Link to comment
Share on other sites

Уж се класират, ама аз за това казах МЕРЦЕДЕС. Амг, Брабус......харесай си коя да е друга и в кашон могат да вкарат над 500 коня на колелата :rolleyes: Тя колата, за пример взимаме ЦЛ нека тежи 2 тона и няколко грама от горе, пък те после да си и слагат В12 би турбо.

Ето с теб мислим еднакво.

 

Няма значение. Как ще да е :P

Пак не ти разбирам логиката,обясни ми със схеми и диаграми кое е спортна кола.Къде видя да съм пуснал Брабус?И в предишния си пост казваш че bmw M3 е спортна кола.Хайде сега кажи как bmw M3 е спортно,а C6.3 AMG,примерно,не е спортно.И не мисля,че от AMG им слагат "само" 1 двигател а другото е грънци.А това какво отвратително поведение имали на пътя-щом сте ги карали,завиждам ви благородно.Аз съм нямал удоволствието да подкарам такава машинка,затова и не мога да кажа-"на писта се държи като кашон,само 1 двигател има,друго НЕ"

За не спортната кола.

http://www.youtube.com/watch?v=n1t3dYQ9U0E

И все пак да продължим по темата.

Aztec2002_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 педала, ръчни предавки, ръчна спЕрачка, сравнително малко килограми, добро разпределение на масите, габарити различни от на Скания, задължително високооборотен атмосферен мотор(тук вече тва си е моя болест) :lol: ел. огледала, стъкла и радио може и да не са включени в обурудването, задно предаване. Все пак не говорим за лукс нали така. И за това сме хора, а не роботи да ГЕ. Не е нужно да мислим еднакво ;)

 

ЦЪК

Link to comment
Share on other sites

3 педала, ръчни предавки, ръчна спЕрачка, сравнително малко килограми, добро разпределение на масите, габарити различни от на Скания, задължително високооборотен атмосферен мотор(тук вече тва си е моя болест) :lol: ел. огледала, стъкла и радио може и да не са включени в обурудването, задно предаване.Все пак не говорим за лукс нали така. И за това сме хора, а не роботи да ГЕ. Не е нужно да мислим еднакво ;)

Верно,обаче не пречи да поспорим,докато някой модератор не ни развали кефа;).Пак не зацепих за м3-ката и AMG-то как едното е спортно,другото-НЕ.Клипчето,което постнах,от 5.49-тата минута гледай,май там се бъркате."Спортна" не означава "с ъстезателна".И признатия от теб за спортна кола СЛР,също е с автоматична скоростна кутия.Това което е в любимото ти Енцо и 599,съвсем не е механична скоростна кутия,а по скоро нещо като полуавтоматик.Ми то излезе,че само Ферари правят спортни коли на тоя свят.

Новия Астън Мартин,който е с автоматична скоростна кутия,и той ли не е спортна кола?Май по-малко аргументи,повече сектантство имаме?

Link to comment
Share on other sites

Верно,обаче не пречи да поспорим,докато някой модератор не ни развали кефа;).Пак не зацепих за м3-ката и AMG-то как едното е спортно,другото-НЕ.Клипчето,което постнах,от 5.49-тата минута гледай,май там се бъркате."Спортна" не означава "с ъстезателна".И признатия от теб за спортна кола СЛР,също е с автоматична скоростна кутия.Това което е в любимото ти Енцо и 599,съвсем не е механична скоростна кутия,а по скоро нещо като полуавтоматик.Ми то излезе,че само Ферари правят спортни коли на тоя свят.

Новия Астън Мартин,който е с автоматична скоростна кутия,и той ли не е спортна кола?Май по-малко аргументи,повече сектантство имаме?

 

Почти ме хвана на тясно :lol: . Поне перки зад волана да има де :P , на които Тиф да не се пресмива.

М3 и АМГ........да кажем, че ги асоциирам със 80-те години и е30, злобна форма и т.н.

 

Моята идея още в началото беше, че не може в12 битурбо сложен на Ес класа да се нареча спортна кола. Тва, че има хубава форма и че струва един тир с пари е друг въпрос :rolleyes:

 

Със сигурност фенството ми идва повече и не го крия. Просто философията на г-н Енцо и това, което е направил от 1947-ма до сега ми допада най-много. Той никога не е правил кола за масовия потребител и винаги се е стремял колите му да носят спортния дух в себе си, а на пистата да бъдат безпощадни.

Link to comment
Share on other sites

Стари лаври са това. Безпощадни?!? Откога? Преди 20 години може би, сега какво им е безпощадното. Да са по-бавни от кола сглобена в гараж от фирма с персонал под 20 човека и струваща 1/8 от цената на енцото което е топ-модела им освен това с по-малък двигател и по-малко коне. Ферари е смотана карбонова играчка с климатик покорно поведение вече пълна с електроника направена да се кара от 55 годишен милионер с кофти смокинг от казиното до хотела в който е отседнал. Безбожно скъпи са и си предават важност, защото имат история и толкоз. Кажи ми едно ферари което да не може да бъде карано от 70 годишна бабка и да за мен ще е спортна кола.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...