Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

Vetim, провери дали картата е добре поставена, може и да забършеш контакторите.

ако такова нещо продължава да се случва тенденциозно може да има проблем с картата или с приемника.

 

morgenstern90, все още няма но скоро ще се прави този район.

за брума, не знам колко точно назад си чел но каквото и да е било това са локални проблеми които лесно се отстраняват. Централно брум в цифровата не е имало и не виждам как би могъл да се получи.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Цифровата се спуква да маже на много канали, сигнала пада до 70%, иначе първите два дни беше ОК... под 90% нямаше сигнал. Нямам идея какво се е случило, но се надявам проблема да се изчисти ;) Района е Кършиака, м.Гигант.

 

Нещо, което забелязах днес, на анлоговата телевизия имам няколко доста снежинести канала, city например е на раета направо, някакви впечатления на колеги ?

 

 

Към края на седмицата ще извикам за сигналовите проблеми майсторите ...

Edited by batmirko
Link to comment
Share on other sites

Най-вече търси проблеми при връзките. Примерно кабела влизащ в приемника за цифровата или буксите и свръзките при аналоговата.

Link to comment
Share on other sites

 

това е интересно ... сигурно става за отваряне на пощата и приемливо браузване из по-леки сайтове :)

 

Г/д, става като за крайна алтернатива, а и най-малкото имаш друго ИП за без пари.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, не мога да гледам СитиТВ на тв с конакс модул. Получавам съобщение от телевизора за кодиран канал.

 

Интересното е, че съобщението за кодиран канал идва от тв-то, не от модула, както става обикновено когато се опитам да гледам канали от други пакети.

 

ПП. Вече CityTV се гледа без проблем ;).

Edited by the_mouse
Link to comment
Share on other sites

има отрязани кабели, конкретно за N3 засегнати са клиентите в Тракия и Изгрев.

надявам се до сутринта да сме възстановили.

Други оператори за които знам че са потърпевши са близу, бтк, "държавна администрация", визио, нетгард, може би и други.

Link to comment
Share on other sites

Браво, furiozо. Вчера ~12 вечерта интернета спря, сега ставам и всичко е ок! Като се има предвид, че проблема е бил сериозен още веднъж браво за бързата реакция!bowdown.gif

Edited by Stenli
Link to comment
Share on other sites

Имам следното питане. В нас имам 3 телевизора. На единия е цифровата, а на другите 2 съм пуснал аналагова телевизия, като съм разделил сигнала с един ето такъв сплитер:

12514-12514-home.jpg

Сигнала след сплитера обаче става доста лош.Картината е на ленти, някой канали имат звездички и т.н.. Едва ли проблема е в кабелите, тъй като до скоро бях на евроком и сигнала се разделяше без проблем, даже без сплитер. Бях ги навързал накъсо с една кръстачка. Та въпроса ми е ако проблема е в сплитера какъв точно трябва да взема - със или без затихване, честотна лента и т.н.. Проблема и друг може да е, но поне аз не се сещам за друго. Приемам предложения :))

Link to comment
Share on other sites

сваляш добре работещия и отиваш пак в квазера мисля :)

И това ще стане, но там освен да ми дадат същото китайче друго не могат да направят. И резултата най-вероятно ще е същия. Та затова питах дали не трябва нещо по-специално :) Иначе сега пробвах с един друг сплитер и резултата се подобри, но все още си има смущения.

Link to comment
Share on other sites

Поразгледах и нямам търпение да изтича договара с ония глупаци ЕК.По принцип колко време след заявката се чака да те свържат или е с предварително уговорен ден и час ?

Link to comment
Share on other sites

И това ще стане, но там освен да ми дадат същото китайче друго не могат да направят. И резултата най-вероятно ще е същия. Та затова питах дали не трябва нещо по-специално :) Иначе сега пробвах с един друг сплитер и резултата се подобри, но все още си има смущения.

 

Нямам идея. Наблюденията при мен са, че при мен като разклоня сигнала, 1ния е по-силен от другия (сплитера не ги разделя 50/50). Възможно е мисля сигнала да е достатъчно слаб, че да има не малка разлика при поредния сплитер или суич ли, 'кво там беше нз... При еврокома така звездичките ставаха непоносими на 2рия ТВ.. Някъде в настройките на модема мисля можеш да провериш колко шум има по кабела.

Все пак съм мнооооого далеч от идеята да разбирам :)

Link to comment
Share on other sites

BlackAdder, лош сплитер е само едно от възможните обяснения, аз ти препоръчвам да ми пишеш или да се обадиш и техниците предполагам бързо ще го оправят.

 

 

RaZoR, след подаване на заявка, ако има покритие, типичното време за изпълнение е 1-2 работни дни, като преди да дойдат има обаждане за уговорка за ден и час.

 

 

the_mouse, ще обърнем внимание на каналите без EPG, наистина трябва да са по малко. Ако има конкретен канал на който е изчезнало може да ме насочиш.

Link to comment
Share on other sites

Да питам, картата в сайта за покритието, веднага след като имате покритие някъде ли я актуализирате ?

да гледам нея вместо да питам през 2-3 месеца има ли покритие ?

Link to comment
Share on other sites

RaZoR, след подаване на заявка, ако има покритие, типичното време за изпълнение е 1-2 работни дни, като преди да дойдат има обаждане за уговорка за ден и час.

За лан интернета същото ли важи, че смятах от сега да се обаждам за към края на месеца?

Link to comment
Share on other sites

За лан интернета същото ли важи, че смятах от сега да се обаждам за към края на месеца?

 

да, на мен ми се обадиха на следващия ден :)

Link to comment
Share on other sites

BlackAdder, лош сплитер е само едно от възможните обяснения, аз ти препоръчвам да ми пишеш или да се обадиш и техниците предполагам бързо ще го оправят.

...

 

Ами няма да се наложи, защото проблема се оказа точно в сплитерите. В момента съм вързал кабелите на късо с една 3-ка и качеството на картината е съвсем задоволително. Интересно обаче, пробвах с поне 4 различни сплитера (взети обаче от 1 място) и с никой не се получи така добре както с 3-ката :))

Link to comment
Share on other sites

Vetim, лошо няма да се обадиш от сега, да имаш потвърждение че ще стане.

Освен това ако чакаш края на месеца за да не ти се застъпят абонаментите към 2 доставчика - не е нужно да чакаш, както и друг път съм споменавал ако имаш платен месец към друг оператор и се включиш към N3, за същия месец не е нужно да плащаш абонамент. Тази отстъпка се прави за да не се ступват всички прехвърляния на границата между месеците.

 

BlackAdder, не знам какво наричаш "3-ка", нито аз лично съм особено компетентен по този въпрос, обаче качествените сплитери си имат някаква малка схемичка в тях и имат своята роля за безпроблемното разпространение на сигнала. Простото навързване на кабелите не е препоръчително и до колкото знам допринася за "зашумяването" на целия сегмент.

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...