earache Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Вече 2-ри път някой бъзика отсрещния край на кабела. Това да не е "профилактика"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 в нормални дни телефона отговаря до 22:00, в почивни и празнични дми е скъсено работното време, поради което предполагам не си могъл да уведомиш. денонощна поддръжка ще има когато е оправдано да има. за сега заради 1-2 обаждания между 22:00 и 08:00 не е оправдано. знам че не ви се слушат оправдания но реалностите са такива. никой доставчик в Пловдив няма истинска 24ч поддръжка, а най-младия измежду доставчиците - Н3 , който няма и 2 години откакто предлага услуги, има бая хляб да изяде докато се превърне в това което искаме да бъде. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Нямам в предвид някой да дойде веднага за да види за какво става въпрос ,но в повечето случаи се касае за проблеми които могат да бъдат отстранени по телефона от оператора отсреща!!! Cooolbox я имат тази подръжка звънял съм им в 2 часа през ноща и си ми решавали проблема!!! Доколкото ми е известно Евроком също имат 24 часа съпорт, както и Гаров... Но щом казваш ,че не е оправдано ,значи не е оправдано и съществуването на такъв доставчик!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 (edited) Един редирект към на някой GSM + VPN и ако има проблем те будят, ако не си спиш "Съпорт в готовност" или нещо такова се казваше ( мисля spnet - Пловдив го практикуват ). Edited December 28, 2009 by pcworm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil_Hacker Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Нямам в предвид някой да дойде веднага за да види за какво става въпрос ,но в повечето случаи се касае за проблеми които могат да бъдат отстранени по телефона от оператора отсреща!!!Cooolbox я имат тази подръжка звънял съм им в 2 часа през ноща и си ми решавали проблема!!! Доколкото ми е известно Евроком също имат 24 часа съпорт, както и Гаров... Но щом казваш ,че не е оправдано ,значи не е оправдано и съществуването на такъв доставчик!!! Гаров няма 24 часа подръжка.Иначе съм съгласен,че 'подръжка'(разбирай телефонистка дето разбира малко) е нужно да има 24/7 всеки уважащ себе си доставчик... На Нетгруп лайната им спираше редовно след 7 часа и после чакаш до сутринта някой да рестартира някой рутер по трасето което става за 30сек през браузър Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlStyle Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 furiozo Недей така... преди 1-2 години ми се беше наложило една вечер между 2-3 посред нощ да звъня на оператора и ми вдигнаха и оправихме тогавашния проблем ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igniter Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 (edited) Защо info@entry.bg does not exist. Защо ъплоада ми е 1.0МВ/s , а тук пише, че трябва да е 1500КB/s. Към кой сайтове/потребители е 3000/3000 КВ/с? Ако скоростите са негарантирани, не е ли логично да ги закръглите към по-близката стойност? А и предвид устойчивото поддържане на 1МB/s може би така е зададено. Edited January 2, 2010 by Igniter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 exists, ама е furiozo@entry.bg. обновил съм таблицата с текущите стойности. към потребителите на фирмата. не разбирам какво искаш да кажеш, закръгляне няма. максималните стойности на полезен трафик които се очаква да постигаш са 1.2 МБ/с. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midas Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 (edited) По някоя от спортните не дават ли испанско първенство? Edited January 5, 2010 by midas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPACEWOLF Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Бих желал да благодаря на N3 и в частност на furiozo за бързината с която решиха проблема с накъсването на част от програмите в цифровия пакет в района на квартал Кършияка. Проблема беше решен буквално на следващия ден след като писах тук! Изключително доволен съм от N3! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 От поне 1 седмица си имаме ТВ+ по която дават Примера Дивизьон (в цифровия пакет). Хвала. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midas Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Кой цифров пакет, основния ли?На коя позиция се намира? Два пъти ги прекарах от край до край и не го откривам. бил пуснат на мястото на re:tv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Hamster Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Днес изпаднах в много странна ситуация. До днес бях само аз от моя вход ползващ интернет. Днес техниците са включили още един човек и са сложили суич, докато работеха логично нямах интернет. След като приключиха интернета отново не дойде. Гледам аз настройките, рутерчето стои на Acquiring Network Parameters и не може да се закачи. Дойдоха техниците, провериха кабелите - всичко си е както трябва, пък и е работило нормално до преди 2 часа. Стигнахме до заклчюението, че рутера се е сбъгясал, защото WAN-а въобще не светва като се включи кабела. Купих нов рутер, но ситуацията е същата WAN-a свети като се включи кабела. Преместих PC-то в коридора до главния кабел, обадих им се, закачихме MAC-a на ланката и нета тръгна. Преместих го обратно, клонирах MAC-a в рутера и нъцки, няма нет. Пробвах и с 2та рутера резултата е същия с клониран МАК от ланката стои на Acquiring Network Parameters. Преместих отново компа в коридора и има нет. Сега седя в коридора и се чудя какво да правя, стана ми неудобно да звъня днеска, за това мисля утре сутрин да се обадя да го бистрим. Edited January 7, 2010 by Crazy_Hamster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Защо трябва да ти е неудобно, след като в случая, те ти правят неудобство? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Hamster Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Защо трябва да ти е неудобно, след като в случая, те ти правят неудобство? Защото не мога да открия на 100% дали проблема не е при мен нещо. Друго интересно нещо се сетих, преди да вържем МАК-а на ланката, в ipconfig-а се виждаше, че взима IP и зад него пишеше (Duplicate), след като закачихме другия МАК се оправи. Би трябвало да си работи. Но уви, двата рутера не могат да се закачат. Edited January 7, 2010 by Crazy_Hamster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Защото не мога да открия на 100% дали проблема не е при мен нещо. Друго интересно нещо се сетих, преди да вържем МАК-а на ланката, в ipconfig-а се виждаше, че взима IP и зад него пишеше (Duplicate), след като закачихме другия МАК се оправи. Би трябвало да си работи. А защо трябва да клонираш IP-то на компютъра? Ползвай си МАС-а на рутера само им го кажи на хората да го въведат в тяхната система Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Hamster Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Последно развитие, май switch-а не се разбира с моята марка рутери - Tp-Link. Възможно е да е това проблема, ще го сменят и ще видим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Последно развитие, май switch-а не се разбира с моята марка рутери - Tp-Link. Възможно е да е това проблема, ще го сменят и ще видим. Вземи си друг switch и го закачи преди рутера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 ... Пробвах и с 2та рутера резултата е същия с клониран МАК от ланката стои на Acquiring Network Parameters. Преместих отново компа в коридора и има нет. Сега седя в коридора и се чудя какво да правя, ... Единственото обяснения за което се сещам, е че проблема да е в кросването на кабела. Някои лан-ки са достатъчно умни да се усетят и да работят дори да с грешната ориентация, но тези на рутерите може да не е такива. Като си бил единствен абонат може да са ти сложили кроснат кабел, но сега като си със switch трябва да е прав. (Представи си че оптичният конвертор е просто друг компютър.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Hamster Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Единственото обяснения за което се сещам, е че проблема да е в кросването на кабела. Някои лан-ки са достатъчно умни да се усетят и да работят дори да с грешната ориентация, но тези на рутерите може да не е такива.Като си бил единствен абонат може да са ти сложили кроснат кабел, но сега като си със switch трябва да е прав. (Представи си че оптичният конвертор е просто друг компютър.) Тестваха го това като бяха при мен техниците и не беше от него. Нямам суйч в момента за да пробвам. Утре ще купя един. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Crazy_Hamster, мислех че е ясно че при странни проблеми трябва да се пише на мен. проблема е в суича, имахме дефектна пратка която върнахме но някаква бройка явно е останала и се е паднала при теб. за съжаление няма да го оправят тази вечер, утре ще го сменят. извинявам се за тъпата ситуация и се надявам да можеш да върнеш/продадеш втория рутър. всъщност може и N3 да ти го купи, колко го взе ? надявам се не е някой скъп модел. Edited January 7, 2010 by furiozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Hamster Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Няма нужда да се извиняваш, случва се, просто ми беше интересно да не би проблема да е в моя телевизор. Рутерчето ще ми стои резерва, че не го знам стария кога ще си замине. Смениха суича и всичко си работи перфектно отново Edited January 8, 2010 by Crazy_Hamster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro123 Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 tazi ve4er mejdunarodni baq zikli,samo pri men li e tozi problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shtaiga Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 az teglia s 1,1 ot holandia v momenta stiga i do 1,3 na 20lv tarifa sam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleutherios Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 (edited) Току що ме включиха. Имам въпрос, който естествено не се сетих да попитам момчето () В близост до у-вото, на около 1,5м имам ви-фи рутер, ще си пречат ли? И още нещо, сега гледам и виждам някакви сенки в картината, оставащи след движещи се обекти, от какво се получава така, в мен ли е проблема? Edited January 11, 2010 by Eleutherios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.