Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

N3 не предлагат ли пакет Диема екстра? Защо да не е тук?

Може би Румбата има в предвид, че дискутираме цена на пакет който се предлага от всички доставчици, а така, в тази тема излиза като критика към конкретният доставчик, което никак не е редно.

По-скоро тези постове трябва да се отделят в отделна тема.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Не съм имал намерение да я представям като критика.  Чисто информативно я пуснах, защото N3 също предлага този пакет. Критики може да има единствено към Нова Броъдкаст. Ако и тази година смятат да не ми излъчат половината мачове от Висшата лига, не че съм за 6 лв., ама Витоша Бистрица и Септември не заслужават толкова. А в същото време в ерата на 4к телевизията, Нова ТВ все още е SD. Смях...

 

Ако модератора прецени нека премести дискусията в отделна тема.

Edited by Muscarin
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Сигналът ти е нисък. Ако имаше тапове, сплитери при теб, огледай да няма разхлабен F конектор. Разбутай буксата отзад на ТВ. Не може само тоя канал да ти прави така. На транспондъра, на който е, всичките ще правят така. Може и нещо да им сгънало някъде по веригата, но надали. Всеки случай, сигналът не е наред.

Link to comment
Share on other sites

Нещо тунера на ТВ-то да е изчаткал, но пак ще го направи на всички канали в пакета, а не само на Евроспорт. Тоест транспондъра, ако е с проблемен сигнал, то той е проблемен за всички канали на тази носеща честота, а не само на даден PID. Виж сигналиндикатора на телевизора за тази честота. Има ли някакви пикове и има ли BER?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Ако е на шеринг, каквото и да сменяш - няма да се оправи, само ще си губиш времето.

Най-добре звънни на оператора и питай, не боли.

Ниво от 53% за HD е твърде ниско. От 70 нагоре трябва да е.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Моят въпрос беше дали някой има подобен проблем, а не какво да правя. Както и да е, благодаря на всички отзовали се.

Извън темата:

Ако 5 човека ти кажат, че имат този проблем и още 5 ти кажат, че го нямат, това до какъв извод ще те изведе?

Ето, един човек ти каза че го няма, а ти го имаш. Отговориха ти КОНКРЕТНО на въпроса. Това да ти реши проблема?

Може и да не ми отговаряш, за да не задълбаваме излишно в офтопик.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Обаждаш се на съпорта и ти решават проблема. Щом другите нямат ядове,не разбирам защо се чудиш какво да правиш.

Link to comment
Share on other sites

Твоя работа ли е да сменяш каквото и да било ? Освен,ако не си вързал няколко тв-та "нелегално" и това да е причината да избягваш посещението на екип. 

Link to comment
Share on other sites

Работата на доставчика е да ти докара сигнал не до имота, а до телевизора. Ако нещо се скапе, дори при теб, идват и си го оправят. 

Link to comment
Share on other sites

Как е при вас Eurosport HD? При мен е отврат, Точно за световното по лека атлетика.

 

В момента е ОК при мен. На 271МХз сигнал 97%, качество 100% според двата телевизора (LG, Sony, и двата са със CA). По спомен сме почти комшии - от другата страна на Карловско съм...

Link to comment
Share on other sites

Още едно доказателство, че проблемът е само при мен.

 

Никой не е твърдял или е мислил противното. Но, ти не четеш!

 

Сигналът ти е нисък.

Ниво от 53% за HD е твърде ниско. От 70 нагоре трябва да е.

В момента е ОК при мен. На 271МХз сигнал 97%, качество 100% според двата телевизора (LG, Sony, и двата са със CA). По спомен сме почти комшии - от другата страна на Карловско съм...

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Чета, но ти ме помоли да не ти отговарям и аз изпълнявам. Сега ще ти отговоря без да искам разрешението ти:

Смятам, че решението кога да се обадя на съпорта - дали преди, или след като сменя кабели и др. е само и единствено мое. 

Благодаря на всички, вклч и теб. Моля, да не се занимавате повече с моя проблем!

 

Четеш, но явно не разбираш смисълът на прочетеното.

 

Извън темата:
Ако 5 човека ти кажат, че имат този проблем и още 5 ти кажат, че го нямат, това до какъв извод ще те изведе?
Ето, един човек ти каза че го няма, а ти го имаш. Отговориха ти КОНКРЕТНО на въпроса. Това да ти реши проблема?
Може и да не ми отговаряш, за да не задълбаваме излишно в офтопик.
 
Не виждам смисъл да наглееш или да се опитваш да се правиш на умен или остроумен.
Със самоцитираният ми пост ти давам още веднъж материал за размисъл. Да разбереш, че зададеният от теб въпрос е лишен от какъвто и да е смисъл. И да не плюеш по тези, които си губят времето да ти четат нескопосано написаните въпроси за да ти дадат правилен отговор.
Елементарното възпитание изисква първо да благодариш, а не да се фръцкаш като ощипана за първи път мома.
Обикновено, нормалните хора първо питат съпорта при проблем и ако оттам не получат решение на проблема си се обръщат за помощ в някой форум. И в никакъв случай не нападат тези, които им подават ръка.
Да благодариш на Лучано защото той ти реши проблема.
Аз само ти намекнах индиректно същото след него, за да не те обидя.
 
Това е от мен.
Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Ти си нов в тоя форум и явно още изпитваш удоволствие да се заяждаш. Аз съм претръпнал. Продължавай, няма да ти преча. Рано или късно ще налетиш на Виден и ти ще претръпнеш :)

 

Той вече ни игнорна с Теди - по наша молба - свободни сме :laughing:  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте! Онзи ден ми пуснаха интернет + тв, но не бях намерил Ка модула за телевизора, сканираха за каналите и се появиха цифровите , но не можеха да се гледат повечето, тъй като не беше сложена картата с Ка модула. Казаха ми като го намеря как да го поставя. Е намерих го, поставих го но каналите не тръгнаха.
Правих ново сканиране, но намирам само аналоговите канали. Някой да има идея как да се справя?
Телевизорът е Samsung Seria 5 LED Full Hd 2011-a година.

Edited by ivo_
Link to comment
Share on other sites

Обади им се да ти ъпнат картата. Някъде им има номера.

Сигурен ли си, че поставяш правилно картата и самия модул. Ако всичко е правилно поставено, провери в менюто на ТВ дали вижда модула и съответно картата. Ако ги вижда и не тръгват, звънни да я ъпнат и до 10мин. ще изгрее всичко.

Link to comment
Share on other sites

Обади им се да ти ъпнат картата. Някъде им има номера.

Сигурен ли си, че поставяш правилно картата и самия модул. Ако всичко е правилно поставено, провери в менюто на ТВ дали вижда модула и съответно картата. Ако ги вижда и не тръгват, звънни да я ъпнат и до 10мин. ще изгрее всичко.

Звънях на съпорта, казаха ми от коя честота да сканирам с каква модулация, но не намира канали. Пробвах чрез ръчно намиране на канал и зададох началнара честота, съответната модулация и намерих 16 канала, след това зададох произволни честоти та ги докарах до към 60 канала.

Някъде има ли списак кои канали на какви честоти са, за да мога да открия останалите канали?

Edited by ivo_
Link to comment
Share on other sites

Честотата не е една, а и на една честота се излъчват много програми. Това което са ти дали от съпорта е транспондера на който се излъчва  NIT таблицата с честотите,протоколите и идентификаторите на отделните програми. На твоя телевизор трябва да намериш опция <мрежово сканиране> или <пълно сканиране> . Първата чете инфото от NIT, а втората е доста по бавна защото претърсва целия зададен в търсенето диапазон от честоти. При пълно сканиране на повечето телевизори (но не и моя Шарп) за по бърза работа може да се зададе стъпка на търсенето. За мрежата на N3 тя е 8MHz, тоест ако първия транспондер с NITтаблицата е на 183 MHz следващия е на 191MHz и така нататък до  последния засега на 463MHz. Ръчното сканиране транспондер по транспондер е тегава работа. По добре е да потърсиш най напред другите възможности. Провери на коя страна ти е настроен телевизора, защото не на всички държави има всички опции. По спомен Самсунгите искаха Финландия за да пуснат всичко..

Link to comment
Share on other sites

Честотата не е една, а и на една честота се излъчват много програми. Това което са ти дали от съпорта е транспондера на който се излъчва  NIT таблицата с честотите,протоколите и идентификаторите на отделните програми. На твоя телевизор трябва да намериш опция <мрежово сканиране> или <пълно сканиране> . Първата чете инфото от NIT, а втората е доста по бавна защото претърсва целия зададен в търсенето диапазон от честоти. При пълно сканиране на повечето телевизори (но не и моя Шарп) за по бърза работа може да се зададе стъпка на търсенето. За мрежата на N3 тя е 8MHz, тоест ако първия транспондер с NITтаблицата е на 183 MHz следващия е на 191MHz и така нататък до  последния засега на 463MHz. Ръчното сканиране транспондер по транспондер е тегава работа. По добре е да потърсиш най напред другите възможности. Провери на коя страна ти е настроен телевизора, защото не на всички държави има всички опции. По спомен Самсунгите искаха Финландия за да пуснат всичко..

При Самсунг има една опция - "Опции търсене кабелна" там се въвеждат честотата с NIT таблица , иска и крайна-произволна честота, модулация и скорост символи. След това се пуска автоматично търсене в режим Мрежа

Link to comment
Share on other sites

При Самсунг има една опция - "Опции търсене кабелна" там се въвеждат честотата с NIT таблица , иска и крайна-произволна честота, модулация и скорост символи. След това се пуска автоматично търсене в режим Мрежа

Нямам поле за крайна честота, а и така нищо не намира при избор на държава България, Друга, Австрия, Германия... Финландия и Дания ги няма в списъка.

Благодаря на всички ви за коментарите.  :)

Ще опитам ръчно да си го добавя, все пак отнема максимум 10 секунди за всяка въведена честота, а  от 183 до 463 през 8 са 35, така че няма да отнеме много време. :)

Edited by ivo_
Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...