Fibaman Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Имат ХД Нета приемници. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Имат ХД Нета приемници. Би трябвало да е този модел. http://www.neta.com.tr/consumerelectronics/default.asp?d=en&s=2&g=6&u=52 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibaman Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Този май е от старите модели, но не съм сигурен дали и сега ги има или не. Моят е 8650. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 N3 използват някакъв приемник на Xcom... Би трябвало да е този модел. http://www.neta.com.tr/consumerelectronics/default.asp?d=en&s=2&g=6&u=52 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 (edited) Ой божке!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Зат'ва ш на оправлиава ДПС! Ейййййй, браво. Добре, че си да правиш забележки само за това, че съм бързал с писането. "Ой, Божке!", г-н учителю! Edited October 23, 2014 by Muscarin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasmak Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 (edited) От скоро съм абонат на N3 не знам на какво се дължи ,но интернет услугата е много зле,звънях няколко пъти,до нас идваха..... Edited October 24, 2014 by kostasmak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Връзката през рутер ли е? Жична или безжична е? Ако е без рутер и е жична, тоест кабела на доставчика в мрежовата карта, пробвано ли е с друг компютър. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasmak Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 (edited) Както вече писах човек от подръжката дойде със собствен лаптоп и установи проблем,но решение няма,омръзна ми да звъня,разбира се че кабела директно в ланката/пробвано с две лан карти/ Edited October 24, 2014 by kostasmak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Разваляш договор и сменяш доставчика, като ти е писнало. Ако имаш няколко записани сигнала за проблем, не вярвам, че ще е проблем да се прекрати договора. Още повече, че казваш, че и човек от доставчика е потвърдил проблема, а след като не е отстранен веднага, значи е по-сериозен, пак според думите ти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasmak Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Дано не се стига до крайности,ще почакам до края на месеца. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Хем ти омръзнало, хем ще изчакаш... Ти си знаеш. На мен като ми омръзне нещо, особено свързано с интернет свързаност, го отстранявам до 24 часа. Последно ми омръзна Близу и едностранно си прекратих договора с тях в рамките на деня. Техници, които виках за проблем, ми казаха, че в този район има проблем с мрежата и ако ще всеки ден да се виждаме, положението няма да стане по-розово, та на мен веднага ми омръзна, входира се известие за едностранно прекратяване от моя страна, като същевременно им върнах оборудването и се приключи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
head_up Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 И аз ползвам N3, до сега ядове рядко съм имал - да се забави нета, но обикновенно до няколко часа се нормализира. Вчера не знам какво стана (все едно дъжда му е*а мамата), но като завлачи - и до сега не е много читав. Ту работи добре, ти клекне скоростта - не говоря за даунлоуд, а и при браузване... Рядко са такива ситуации, но има Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Бе нещо съпорта май хвана крачета след 19,00. 20 минути нямало свободен оператор?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
purepala Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Абе какво става с това н3 от 3-4 дена нета е тотална боза ту има ту няма, прекъсва през 4-5часа . Ако така е караме да се пребера и да няма нет казваите докато не е дошла зимата . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The AnGeL Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Свързал ли си се със съпорта? Щото само с оплаквания по форуми няма да стане работата... При мен няма никакви проблеми с интернета и телевизията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romel Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Не знам как е при вас, ама мене напоследък много ме нервира тоя нет.. Айде, като прекъсваше за малко иди дойди, ама се държи много странно. Клиповете от "тубата" спират , за да буферират .. после пак дръпват напред , пак спират.. Реших да се пробвам на speedtest - много комично - до София пинга е 5 мс, като почне да "сваля" изведнъж дръпва до 30 /40 и малко преди да свърши теста започва да забавя скорост и се случва даже да не успее да "свърши" - седи и бавно мести последната цифра надолу като секундите на часовник.. А бе тъпо. А като се замисля, чак се чудя как да се оплача на съпорта - нямам загуба на пакети , принципно и интернет имам... какво става не "разумем" .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Изкупили са бая от мрежата на Визио за тва има леки проблеми в момента. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 (edited) Направо ме изкарвате извън нерви с нета в момента. И то не е от днес или вчера. Един скапан стрийм от 200kb/s не върви без да насича. Не ме интересува какво изкупувате. Плащам си за някаква услуга и си я искам качествено. Декември ми изтича договора и ако продължавате така си казваме довиждане. Edited October 29, 2014 by Muscarin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAZ Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 (edited) Muscarin - нали знаеш, че това не е форум на N3, за да говориш и да се обръщаш към нас по този начин?! Това, че един конкретен наш потребител работи там - не значи, че всички ние сме служители в тази фирма, че чак и да те изкарваме извън нерви и да ни обясняваш какво ще ни причиниш като ти изтече някакъв договор. Тук сме за да споделим един с друг наблюденията си и ако е възможно - да достигнем до някакви отговори като ПОТРЕБИТЕЛИ. EDIT: За което ти благодаря! Edited October 31, 2014 by TAZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Ок, взимам си бележка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 4 години съм абонат на Н3.... в последно време нета нещо не ме радва и какво виждат очите ми Кулбокс от декември в Кършиака ...довиждане Н3..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Exiled Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 (edited) Досега съм бил много доволен от Ентри, от 4 год съм абонат. Надявам се, че конкуренцията на куулбокс ще вдигне качеството на услугата. В последните месеци наистина доста проблеми, вярно временни, но все пак дразнещи. Гледам при куулбокс 100Mbit + 140 програми и телефон за 30лв. Майка ми не гледа допълнителните канали, а пък интернет скоростта е двойна... има материал за размисъл. Айде Ентри, дигнете малко скоростта, че да не трябва да го мисля Edited November 6, 2014 by Exiled Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
purepala Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 При мен в Смирненски мина 2 дена без прекъсване на връзката дано се оправят нещата че много дразнещо през 2-3 час дроп. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Н3 няма как да се конкурира с кулбокс. Технологията на пренос не им позволява. Но пък 90% от клиентите им си нямат грижи за технологии Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Досега съм бил много доволен от Ентри, от 4 год съм абонат. Надявам се, че конкуренцията на куулбокс ще вдигне качеството на услугата. В последните месеци наистина доста проблеми, вярно временни, но все пак дразнещи. Гледам при куулбокс 100Mbit + 140 програми и телефон за 30лв. Майка ми не гледа допълнителните канали, а пък интернет скоростта е двойна... има материал за размисъл. Айде Ентри, дигнете малко скоростта, че да не трябва да го мисля Какво има да мислиш.. за същите пари получаваш качествена телевизия с опции да си записваш когато си искаш канали на външен носител планувано с куп екстри още, 2-пъти по-бърз нет И накрая и телефон с безплатни минути към всички?! изобщо няма да мисля аз... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.