Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ой божке!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Зат'ва ш на оправлиава ДПС!

 

Ейййййй, браво. Добре, че си да правиш забележки само за това, че съм бързал с писането.

 

"Ой, Божке!", г-н учителю!

Edited by Muscarin
Link to comment
Share on other sites

Връзката през рутер ли е? Жична или безжична е? Ако е без рутер и е жична, тоест кабела на доставчика в мрежовата карта, пробвано ли е с друг компютър.

Link to comment
Share on other sites

Както вече писах човек от подръжката  дойде със собствен лаптоп и установи проблем,но решение няма,омръзна ми да звъня,разбира се че кабела директно в ланката/пробвано с две лан карти/

Edited by kostasmak
Link to comment
Share on other sites

Разваляш договор и сменяш доставчика, като ти е писнало. Ако имаш няколко записани сигнала за проблем, не вярвам, че ще е проблем да се прекрати договора. Още повече, че казваш, че и човек от доставчика е потвърдил проблема, а след като не е отстранен веднага, значи е по-сериозен, пак според думите ти.

Link to comment
Share on other sites

Хем ти омръзнало, хем ще изчакаш... Ти си знаеш. На мен като ми омръзне нещо, особено свързано с интернет свързаност, го отстранявам до 24 часа. Последно ми омръзна Близу и едностранно си прекратих договора с тях в рамките на деня. Техници, които виках за проблем, ми казаха, че в този район има проблем с мрежата и ако ще всеки ден да се виждаме, положението няма да стане по-розово, та на мен веднага ми омръзна, входира се известие за едностранно прекратяване от моя страна, като същевременно им върнах оборудването и се приключи.

Link to comment
Share on other sites

И аз ползвам N3, до сега ядове рядко съм имал - да се забави нета, но обикновенно до няколко часа се нормализира. Вчера не знам какво стана (все едно дъжда му е*а мамата), но като завлачи - и до сега не е много читав. Ту работи добре, ти клекне скоростта - не говоря за даунлоуд, а и при браузване... Рядко са такива ситуации, но има :)

Link to comment
Share on other sites

Абе какво става с това н3 от 3-4 дена нета е тотална боза ту има ту няма, прекъсва през 4-5часа . Ако така е караме  да се пребера и да няма нет казваите докато не е дошла зимата  .

Link to comment
Share on other sites

Свързал ли си се със съпорта? Щото само с оплаквания по форуми няма да стане работата...

При мен няма никакви проблеми с интернета и телевизията.

Link to comment
Share on other sites

Не знам как е при вас, ама мене напоследък много ме нервира тоя нет.. Айде, като прекъсваше  за малко иди дойди, ама се държи много странно. Клиповете от "тубата" спират , за да буферират .. после пак дръпват напред , пак спират..   Реших да се пробвам на speedtest  - много комично - до София пинга е 5 мс, като почне да "сваля" изведнъж дръпва до 30 /40 и малко  преди да свърши теста започва да забавя скорост и се случва даже да не успее да "свърши" - седи и бавно мести последната цифра надолу  като секундите на часовник.. :censored2:  А бе тъпо. А като се замисля, чак се чудя как да се оплача на съпорта - нямам загуба на пакети , принципно и интернет имам...  :wtf:  какво става не "разумем" ..

Link to comment
Share on other sites

Направо ме изкарвате извън нерви с нета в момента. И то не е от днес или вчера. Един скапан стрийм от 200kb/s не върви без да насича. Не ме интересува какво изкупувате. Плащам си за някаква услуга и си я искам качествено. Декември ми изтича договора и ако продължавате така си казваме довиждане.

Edited by Muscarin
Link to comment
Share on other sites

Muscarin - нали знаеш, че това не е форум на N3, за да говориш и да се обръщаш към нас по този начин?! Това, че един  конкретен наш потребител работи там - не значи, че всички ние сме служители в тази фирма, че чак и да те изкарваме извън нерви и да ни обясняваш какво ще ни причиниш като ти изтече някакъв договор.

Тук сме за да споделим един с друг наблюденията си и ако е възможно - да достигнем до някакви отговори като ПОТРЕБИТЕЛИ.

 

 

EDIT: За което ти благодаря! 

Edited by TAZ
Link to comment
Share on other sites

4 години съм абонат на Н3.... в последно време нета нещо не ме радва и какво виждат очите ми :) Кулбокс от декември в Кършиака :)

 

 

...довиждане Н3.....

Link to comment
Share on other sites

Досега съм бил много доволен от Ентри, от 4 год съм абонат. Надявам се, че конкуренцията на куулбокс ще вдигне качеството на услугата. В последните месеци наистина доста проблеми, вярно временни, но все пак дразнещи.

 

Гледам при куулбокс 100Mbit + 140 програми и телефон за 30лв. Майка ми не гледа допълнителните канали, а пък интернет скоростта е двойна... има материал за размисъл. Айде Ентри, дигнете малко скоростта, че да не трябва да го мисля :D

Edited by Exiled
Link to comment
Share on other sites

Досега съм бил много доволен от Ентри, от 4 год съм абонат. Надявам се, че конкуренцията на куулбокс ще вдигне качеството на услугата. В последните месеци наистина доста проблеми, вярно временни, но все пак дразнещи.

 

Гледам при куулбокс 100Mbit + 140 програми и телефон за 30лв. Майка ми не гледа допълнителните канали, а пък интернет скоростта е двойна... има материал за размисъл. Айде Ентри, дигнете малко скоростта, че да не трябва да го мисля :D

 

Какво има да мислиш.. за същите пари получаваш качествена телевизия с опции да си записваш когато си искаш канали на външен носител планувано с куп екстри още, 2-пъти по-бърз нет И накрая и телефон с безплатни минути към всички?! изобщо няма да мисля аз...

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...