Muscarin Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 (edited) Изчезнаха ми субтитрите на телевизора с модула. На другия с приемника си ги има. на какво може да се дължи? В настройките всичко си е наред, освен това нищо не е пипано. Оправих се. Лапето е натискало там където не трябва. Edited July 14, 2014 by Muscarin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 И "съпорта" не вдига? Не съм им звънял, защото и аз мислех като теб, че съпорта го няма събота и неделя. Днес момчето, което ми смени приемника каза, че работят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Явно зависи на кой телефон звъни. Мисля, че 0885 999567 си е баш съпорта. Не ми се е налагало почивните дни, но са компетентни там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Ние като звъняхме беше нон стоп нещо от сорта - "в момента няма свободни оператори, моля изчакайте" и т.н автоматични отговори от система. Цялата събота. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Какво е това потресаващо качество на Диема в момента? Имам предвид мачът на ЦСКА. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 (edited) Не знам за качеството на Диема, но тоя режисьор най-вероятно е много сериозно почерпен... едит: сега на рекламите качеството е ок, така че май е от излъчванеот на мача Edited July 24, 2014 by Stenli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Да, току що коментатора се извини за качеството. Извинявам се Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor4o19 Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Здравейте, другата седмица ще ставам абонат на N3. Имам едно питане - какво бихте ми препоръчали - HD приемник или карта модул. По-принцип знам, че с карта е много по-удобно, но доколкото изчетох темата разбрах, че прави проблеми на някои модели телевизори. Моят телевизор е марка Тошиба - http://www.toshiba.eu/discontinued-products/32lv933/ . Дистатнционното ми е ето такова - http://kupi-me.com/image/cache/data/Elektronika/Distancionni/LCD/Toshiba/1ToshibaCT-90326-700x700.jpg . Давам снимка за дистанционното, защото ме интересува, дали според вас, ще мога да си подреждам favourite канали и да си ги нареждам както на мен ми е удобно. Това също ми е важно и ако няма опция за подреждане на каналите май остава варианта с приемника. Благодаря предварително Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Най добре попитай поддръжката - те имат повече наблюдения от нас. Все пак по добре е карта и едно дистанционно. За нареждането на каналите всичко зависи от софта на приемника ти а не от това дали е външен или е вградения в телевизора. Ако в момента тошибата ти разрешава да си редиш листата, това ще се запази и след като включиш CA модула - той отговаря само за декодирането на заключените програми но не и за подреждането. Имай прдвид обаче че след ъпдейт на каналите може да се разбърка и твоята подредба както се случва и при мен. Като подредя програмите известно време всичко си е наред. Тоест заменените канали се появяват на местата на старите, а новите в края на листата, но след 2 до 6 месеца, без абсолютно никаква причина, всичко се обозва и трябва да пресканирам наново със загуба на подредбата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor4o19 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 (edited) Ако държиш само на една фаворитна група, всеки телевизор я има. Ако това е вярно, мен ме устройва. Просто се чудех на дистанционното ми, кой ли е бутона за тези фаворити. Другата седмица като дойдат техниците ще видим Edited July 26, 2014 by viktor4o19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruz Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Не, просто отбелязвам нещо, което се среща все по-рядко, при който и да е оператор. А и да напиша нещо наистина положително за N3, защото винаги бивам обвиняват за скрит представител на конкуренцията или не знам си какво още. Няма да забравя, когато Булсат спряха каналите на БосфорТВ, как Виваком бяха забили по двама от магазин, да стоят пред него и като папагали да повтарят:"Имаме каналите на bTV и можем да ви включим днес", като последното беше откровена лъжа, първото не беше нещо, с което трябваше да се хвалят. Дори помня, как теглих майните на една, която ми подскачаше именно заради Босфор и като ѝ казах, че такива противни канали не гледам, тя направо се засегна и взе да ми обяснява за "съдържанието" на каналите на Босфор Медия Груп и как едва ли не съм супер дезинформиран за тези канали и те са най-интересните на света... Последно изгоних един тюфлек и една кифла от Близу, които неистово се опитваха да ми докажат и да ме убедят, че изобщо не съм в час и как коаксиалният кабел, всъщност е оптичен и тяхната услуга е оптична до девето коляно и как при тях никога няма прекъсване на сигнала и имат всичко, което има по спътниците /на което се смях доста, а те ме гледаха като изтървани/. Ако може някой да ме опровергае, но всички представители на оператори - и в магазини и които обикалят, са супер досадни и супер дразнители - първо защото се опитват да те изиграят /помня как някой го бяха зашили с 24 месечен договор Близалките, като му бяха казали, че е безсрочен и се оплакваше в темата/ и второ, защото са абсолютно неграмотни на тема телевизия, интернет и преносна среда - нещо нормално, защото са отдел маркетинг, а те почти никога не знаят какво точно предлагат, а имат заучени реплики, които повтарят като надраскани плочи. И аз имах подобно посещение преди време и ми направи приятно впечетление същото държане. Бяха момиче и момче. Turn off this option! iPhone Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackGuardian Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Да ви запитам нещо, днес като ходих да си плащам интернета ми казаха, че другия месец трябва да си преподпиша договора. Какво стана с практиката просто да минава в безсрочен? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bayxuj Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Най добре попитай поддръжката - те имат повече наблюдения от нас. Все пак по добре е карта и едно дистанционно. За нареждането на каналите всичко зависи от софта на приемника ти а не от това дали е външен или е вградения в телевизора. Ако в момента тошибата ти разрешава да си редиш листата, това ще се запази и след като включиш CA модула - той отговаря само за декодирането на заключените програми но не и за подреждането. Имай прдвид обаче че след ъпдейт на каналите може да се разбърка и твоята подредба както се случва и при мен. Като подредя програмите известно време всичко си е наред. Тоест заменените канали се появяват на местата на старите, а новите в края на листата, но след 2 до 6 месеца, без абсолютно никаква причина, всичко се обозва и трябва да пресканирам наново със загуба на подредбата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackGuardian Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Ти пита ли какво ще стане ако не преподпишеш? Според мен ще минеш на безсрочен, но ще загубиш някои екстри, които си имал докато си бил на договор. Ами и тя спомена нещо, че няма да мога да ползвам някви промоции, ама какви точно, не стана ясно. Аз така или иначе нямам намерение да ги сменям, просто ми беше чудно какво стана с практиката договора да се превръща в безсрочен? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted July 28, 2014 Share Posted July 28, 2014 Здравейте, другата седмица ще ставам абонат на N3. Имам едно питане - какво бихте ми препоръчали - HD приемник или карта модул. По-принцип знам, че с карта е много по-удобно, но доколкото изчетох темата разбрах, че прави проблеми на някои модели телевизори. Моят телевизор е марка Тошиба - http://www.toshiba.eu/discontinued-products/32lv933/ . Дистатнционното ми е ето такова - http://kupi-me.com/image/cache/data/Elektronika/Distancionni/LCD/Toshiba/1ToshibaCT-90326-700x700.jpg . Давам снимка за дистанционното, защото ме интересува, дали според вас, ще мога да си подреждам favourite канали и да си ги нареждам както на мен ми е удобно. Това също ми е важно и ако няма опция за подреждане на каналите май остава варианта с приемника. Благодаря предварително Мисля, че повечето телевизори са само с една фаворит група. Вярно е ,че с приемника ще имаш повече възможности, но все пак ти препоръчвам модула. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted July 28, 2014 Share Posted July 28, 2014 Да ви запитам нещо, днес като ходих да си плащам интернета ми казаха, че другия месец трябва да си преподпиша договора. Какво стана с практиката просто да минава в безсрочен? Все още минава в безсрочен. Може би касиерката не се е изразила прецизно, "трябва" да се поднови ако искаш да запазиш бонусите и отстъпките които имат обвързващите договори. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor4o19 Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 (edited) Вече съм абонат на Н3. Първите ми впечатления са много добри - картината и като качество и като количество не може да се сравнява с БСК, дори звука ми се струва доста по-добър (това може би най-вероятно, защото не съм с приемник). Единственото , което не ми хареса. Снощи си играх два часа да нареждам канали и буквално накрая нещо стана и ми се загубиха половината канали и се наложи отново сканиране. Може и в мен да е причината, че накрая вече доста взе да ми писва (все пак са над 180 канала). Имам питане - ако съм си изключил атоматичното сканиране на каналите, има ли смисъл да си играя да ги нареждам отново и има ли опасност пак да се загубят ? Edited July 29, 2014 by viktor4o19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Ако си изключиш автоматичното ъпдейтване на каналите фаворитите няма да ти се изгубят. Поне при мен е така. С телевизор Панасоник съм. От време на време давам актуализация на каналите, не ново търсене и всичко си е ок. Ако има нови канали се добавят към новия списък като фаворита си остава непокътнат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackGuardian Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 (edited) В Кършиака да имате проблеми с нета? Едвам отворих форума, а други сайтове изобщо и не помирисва. Kато рестартирам PC-то се оправя за 10-15 мин и после пак така, някакви идеи? Edited August 16, 2014 by BlackGuardian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Да не са ти хакнали MAC адреса. На мен ми се беше случвало. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Не, тези дни и при мен имаше сривове на моменти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 В Кършиака да имате проблеми с нета? Едвам отворих форума, а други сайтове изобщо и не помирисва. Kато рестартирам PC-то се оправя за 10-15 мин и после пак така, някакви идеи? При мен този проблем почна след като инсталирах последната версия на Аваст. Така и не открих защо се получава и смених Аваста с Битдефендър. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 През кулбокс в офиса влизам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Аз и през N3 си влизам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Само аз ли не мога да вляза в сайта на Арсенал - arsenal.com Успявам да вляза в официалния сайт на Манчестър Юнайтед, което е равносилно, но не успявам в този на Арсенал. Пробвах от мобилния телефон пак с wi-fi от N3, пак не успявам. С мобилния интернет влизам без проблеми. На мен пък ми дава същото съобщение като на теб Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.