Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

Да рабирам ли, че бях ИЗЛЪГАН по телефона от Петко Атанасов, като ми съобщи, че ще преструкторират мрежата и затова за да не допуснат лош имидж на компанията, са изпратили известие за прекратяване не само за мен?

Допускам, че въпросния Петко Атанасов, сте вие във форум тук, под ника furiozo?

 

P.S. Furiozo, имаш ЛС, ако може да ми отговориш на него.

по повод постовете на viiipeer_ и niko002 :

 

Нека кажа нещо от името на N3, за да не остават читетелите на форума с грешно впечатление:

 

Всеки който е имал към N3 човешко отношение е получил от N3 човешко отношение.

Някои клиенти имат ... нека ги наречем "индивидуални изисквания", които се боя че не могат да бъдат удовлетворени.

 

 

p.s. : това не е начало на дискусия, няма да ви отговарям.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Furiozo, точно на място се изказа, дано да няма читатели с грешно впечатление!

И не,не ми отговаряй, използвай времето си да помогнеш на някой,чиито проблеми могат да бъдат удоволетворени!

Относно човешкото отношение...ти го показа! Който нещо не му харесва, да си ходи!  Само че в случая май вие си отидохте!

:grin: :grin: :grin:

Link to comment
Share on other sites

+1!

Furiozo, точно на място се изказа, дано да няма читатели с грешно впечатление!

И не,не ми отговаряй, използвай времето си да помогнеш на някой,чиито проблеми могат да бъдат удоволетворени!

Относно човешкото отношение...ти го показа! Който нещо не му харесва, да си ходи!  Само че в случая май вие си отидохте!

:grin: :grin: :grin:

Link to comment
Share on other sites

Ще се изненадате колко е разликата, ако не си преподпишете договора-15 или 16 лева ми казаха в офиса им, на Нитро бях.

Бях, защото вече не съм абонат на N3, подобно изнудване ми дойде в повече.За това,че им бях лоялен клиент 1 година, решиха,че могат да ми вдигнат цената с 50 %, с обяснението,че "такова е положението,като не искаш да подписваш срочен договор, ще плащаш повече" Отстъпките били само за срочен договор,за да си покрият инвестицията за включване-кабели и тн.И не можаха да ми кажат какво точно ще инвестират отново в мен като абонат,кабелите ли ще сменят???

При включването си платих за експресно, платих си и модула...Доведох им и 1 нов клиент...

Е, сега всички са доволни, аз няма да им ползвам услугите, те няма да се тревожат за инвестициите си.И без това ми беше омръзнало пренареждането на каналите, и глупавото обяснение да си спра автоматичното обновяване на каналите.Никой от N3 ли не се сеща, че телевизора си е мой, и мога да го ползвам не само за да гледам техните канали? Заради вашите постоянни смени на канали, аз да губя часове всеки месец,че и по няколко пъти в месеца се е случвало, да пренареждам? Да не говорим, че търпеливо си изчаках да се реши проблема със звука на LG...

А и като чета как на някой,дето се оплакал от качеството,му изпратили писмо,че му прекратяват договора...

Общо взето се повтаря историята на други оператори, докато бяхте малки,всеки клиент ви беше важен, порастнахте и стана...

Пожелавам ви успех, при вас има и добри професионалисти, но нещо в определянето на политиката ви куца...

Ха наистина странна политика имат... и мен ме карат да преподписвам 18 месеца,иначе ми се променя таксата(от КЗП и те не зная дали имат право да е вдигат,те и кога ли са давали адекватен отговор де :) )...толкова тъпа политика,разбирам да преподпиша ама да получа нещо,примерно като нов абонат това е безплатно включване. Просто не знам защо по толкова тъп начин си губят клиентите. В интерес на истината в договора не е упомената сума,а в общите условия в сайта пише,че цените са валидни за 18 месечен договр,но по закон би трябвало да си остана на досега каквато такса съм бил на без срочен договор.

 

П.П. В този ред на мисли,някой знае ли точната дефиниция по закон как е относно изтичането на договор-преподписване,че като се порових не можах да намеря точна формулировка на закона?

Edited by gadniqt
Link to comment
Share on other sites

Нищо не е продадено, но какво прави при N3 е наистина "учудващо" :grin:

Интересно е с какво "качество" е при N3 :laughing:

Спомням си миналата година първия старт за сезона, когото Булсатком решиха да излъчат само по Film+HD. При двете кабеларки в Пловдив, които пиратят се появи интересен канал - Film+HD в SD качеството, свалено от композитен изход :lol:

Link to comment
Share on other sites

Според мен са го пуснали само за weekend-a...;-)

Нищо не е продадено, но какво прави при N3 е наистина "учудващо" :grin:

Интересно е с какво "качество" е при N3 :laughing:

Спомням си миналата година първия старт за сезона, когото Булсатком решиха да излъчат само по Film+HD. При двете кабеларки в Пловдив, които пиратят се появи интересен канал - Film+HD в SD качеството, свалено от композитен изход :lol:

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

 

Интересно е с какво "качество" е при N3 :laughing:

..................

Качеството си е "очакваното" :thumbsdown: - мазаница. Хубавото е че ме напъдиха на втория телевизор, та на 26" и с моите B) 2.5 диоптъра не се забелязва чак толкова. Квалификациите обаче бяха още по голем смех. Сръбския SK1 гордо твърдеше че е HD долу вдясно на екрана, а от 50 санта не можех да разчета имената на пилотите и отборите :blink:

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

На бумеранг програмата е с час напред. Хванах го днес когато обясняваха за едно детско, което малката гледа ще е от 8.20, но СЕТ, а в програмата беше по наше време 8.20. Отделно по онзи въпрос/проблем с ЕПГ-то който писах преди - вчера забелязах, че примерно и двата Nat. geog. и нормалния и ХД са заредили програмата до едно и също положение - т.е и двата показваха програмата сам ос 2 предавани напред. Не беше да речем единия да зарежда повече от другия. В същото време за други канали имах заредена програмата с дни напред.

Link to comment
Share on other sites

Качеството си е "очакваното" :thumbsdown: - мазаница. Хубавото е че ме напъдиха на втория телевизор, та на 26" и с моите B) 2.5 диоптъра не се забелязва чак толкова. Квалификациите обаче бяха още по голем смех. Сръбския SK1 гордо твърдеше че е HD долу вдясно на екрана, а от 50 санта не можех да разчета имената на пилотите и отборите :blink:

Той продължава  да  го  твърди,  но  няма  нищо общо  с  това  :)

Link to comment
Share on other sites

Много кофти политика... Ако наистина са изпратили на още хора в квартала "честитки" за прекратяване на договора...., вместо да не им взимат пари по време на преструкторирането, те губят абонати!

Браво!

Аз лично съм с положително мнение за този доставчик. Не са ме тормозили, а и интернетът им е добър.

Link to comment
Share on other sites

Ами нека furiozo да разясни, нали ужким това е ОФИЦИАЛЕН ФОРУМ НА N3?;-)

Иначе случайно питах техниците, като ги срещнах в един магазин и ми потвърдиха, че наистина ще има промени по трасето...

Отговора от админа по телефона беше, че някакъв си сигнал не бил достатъчен, че да захранва качествено крайните точки по трасето.

Къде ще си местят трасетата? Ще ги вадят от шахтите на Близу или?

Link to comment
Share on other sites

Намали малко подписа, че ще те скастрят!!!

Те хубаво ще местят трасета, но не е ли по-логично /ако е изпълнимо де/, да се направят новите трасета и примерно 12 или 24 часа да няма сигнал, докато се направят превключванията?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...