Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

Едит: Ясно, няма смисъл да си говорим с радиоточката на селото.

 

Може би ти ще ми обясниш, как при един и същ сигнал, при online гледане има насичане на звука, а на записа  с PVR-a или с timeshift, който същият този телевизор е направил на същият сигнал,  звука си е ОК? Или е по-лесно да си изсмукваме доводи от пръстите за да трупаме мнения?

 

viiipeer_ ми е ясен - във форума на Сетком обвинява LG, тук обвинява оператора... И NASA да му е доставчик и там ще мрънка...

 

Както и да е - опитах се да изясня ситуацията с простичък факт, който според мен показва, че проблемът е (беше) в телевизора. Който разбрал - разбрал.

 

А радиоточките са очовадни - бройте си мненията!

"чукча - писател...".

 

Ред: Както и очаквах: :laughing:

 

Точно де, селски, очОвадно е ;)

 

Сега трябва и viiipeer_  да добави своето +1 :)

 

Търкулило се гърнето...

Edited by hop
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Може би ти ще ми обясниш, как при един и същ сигнал, при online гледане има насичане на звука, а на записа  с PVR-a или с timeshift, който същият този телевизор е направил на същият сигнал,  звука си е ОК? Или е по-лесно да си изсмукваме доводи от пръстите за да трупаме мнения?

 

viiipeer_ ми е ясен - във форума на Сетком обвинява LG, тук обвинява оператора... И NASA да му е доставчик и там ще мрънка...

 

Както и да е - опитах се да изясня ситуацията с простичък факт, който според мен показва, че проблемът е (беше) в телевизора. Който разбрал - разбрал.

 

А радиоточките са очовадни - бройте си мненията!

"чукча - писател...".

 

Ред: Както и очаквах: :laughing:

 

 

Сега трябва и viiipeer_  да добави своето +1 :)

 

Търкулило се гърнето...

 

+1, само че този път на твоята простотия... Погледнал Моканина нагоре и си казал: Боже, колко мъка има на този Свят, Боже...

 

P.S. Извади ми мнение, че съм обвинявал телевизора, след като съм разбрал, че при по-големите оператори няма проблеми...! Това беше когато не бях сигурен дали е от него или от оператора, със сигурност си видял някое от "ранните" постове по темата в сетком, ама нали трябва да забавляваш всички тук с твоето Пъчене и изкривяване на фактите!

 

Човек наричащ приемането на DVB-C - онлайн гледане... За какво говорим... "онлайн" гледане на телевизия през вградения тунер на телевизора..., какво ли ще е офлайн гледането на iptv през нета...?!?

 

Повече на твоите мнения нямам намерения да отговарям, поради простата причина, че явно не вдяваш...  радиото не можеш да го надприказваш!

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

@hop, трябваше да кажеш че пращаш bitstream-ове на LG, можеше да ти помогна като capture-на целия транспондер, имам pctv510e. Иначе, има разлика между това което се получава от кабела и това което се записва, много зависи от това какво прави софтуера. Понякога данните се взимат разпакетирани и се записват в mpeg-ps или mpeg-es формат, вместо в оригиналния mpeg-ts. Може да се бъркам, но по този начин губиш PCR таймера.

 

[..]

Furiozo сам написа в темата, че проблем има, но трябват пари за техника, за да се реши.

[...]

Сигурен ли си че Furiozo е написал това? Почти съм сигурен, че се бъркаш с един мой пост по темата.

 

 

Отделно, напълно е безсмислено да спорите дали проблемът е в доставчика или в телевизора, при положение че никой от вас не знае какъв точно е бил проблема.

Тези които знаят какъв е проблема са инженерите от LG, които са оправили firmware-а и с които @hop е комуникирал.

 

Ако бяхте capture-нали проблемния транспондер, бяхте го прекарали през bitstream анализатор и този анализатор беше казал, че потока нарушава това или онова ограничение, тогава можехте да твърдите, че е виновен доставчика.

 

Някой от вас да го е направил?

 

Всички други аргументи са просто разпъване на лукуми.

 

Link to comment
Share on other sites

Да, furiozo го беше написал, след някакви тестове, при които бяха пратили 2 проблемни канала на друг транспондер /399MHz, доколкото помня, защото не ми се рови/. Та след като се оказа, че там проблем няма, написа, че трябвало нещо да се купи, но трябвали пари и щяло да се отложи с няколко месеца.

 

Не съм провеждал тестове, първо защото аз проблеми с телевизия по принцип нямам, а и защото, както писах за мен проблемите са в техниката на оператора, тъй като проблеми има само при няколко оператора в цяла България. LM е доста разпространена серия и ако проблемите бяха в телевизорите, те щяха да работят коректно на 2-3 мрежи, а на всички други щеше да има проблеми, а положението е точно обратното. Проблеми има при няколко оператора, а при другите всичко е наред. Така и не получих отговор как така телевизорите работят напълно коректно на Blizoo, или може би тяхната мрежа е проблемна и след като са се събрали с дефектните LG, дефектът се е превърнал в ефект и проблеми няма. Нека някой, който е с LM да се закачи на DCC, да сканира за Auto Motor und Sport и да каже дали при него има проблем с моментно фрийзване, което забелязах на един Самсунг, за който писах по-горе. Нямам време, иначе бих закачил и външен HD приемник на мрежата на DCC, където съм почти убеден, че въпросното фрийзване няма да го има.

Нека hop поустне кореспонденцията му е с LG, да видим какво са писали от там.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Хаха , весела  тема.  Човека  питаше  дали  има  проблем  все  още,  а  вие  почнахте  да  си  ги  мерите  на  кой  е  по-дълъг.  Както  казах  по-горе,  аз  съм  с  LG LM620  и  нямам  проблем  с  насичането  на  звука.  Не  ме  вълнува  дали  е  от ъпдейт  на  фирмуера  или  от   намеса  на  кабеларката,  важното  е  всичко  да  си  е  ок.....

Link to comment
Share on other sites

Да, furiozo го беше написал, след някакви тестове, при които бяха пратили 2 проблемни канала на друг транспондер /399MHz, доколкото помня, защото не ми се рови/. Та след като се оказа, че там проблем няма, написа, че трябвало нещо да се купи, но трябвали пари и щяло да се отложи с няколко месеца.

Не съм провеждал тестове, първо защото аз проблеми с телевизия по принцип нямам, а и защото, както писах за мен проблемите са в техниката на оператора, тъй като проблеми има само при няколко оператора в цяла България. LM е доста разпространена серия и ако проблемите бяха в телевизорите, те щяха да работят коректно на 2-3 мрежи, а на всички други щеше да има проблеми, а положението е точно обратното. Проблеми има при няколко оператора, а при другите всичко е наред. Така и не получих отговор как така телевизорите работят напълно коректно на Blizoo, или може би тяхната мрежа е проблемна и след като са се събрали с дефектните LG, дефектът се е превърнал в ефект и проблеми няма. Нека някой, който е с LM да се закачи на DCC, да сканира за Auto Motor und Sport и да каже дали при него има проблем с моментно фрийзване, което забелязах на един Самсунг, за който писах по-горе. Нямам време, иначе бих закачил и външен HD приемник на мрежата на DCC, където съм почти убеден, че въпросното фрийзване няма да го има.

Нека hop поустне кореспонденцията му е с LG, да видим какво са писали от там.

Това е моят пост, сега намери поста на furiozo.

Проблемът явно не е в самата честота, а в апаратурата която смесва програмите за нея. Доста оператори ползват различно по качество модули за различните честоти/транспондери.

Ако проблемът е локализиран, вероятно чакат отговор и поправка от производителя на оборудването. Закупуването на нов смесител може да е запланувано, но при положение че 99.99% от потребителите нямат този проблем, може да не е финансово оправдано (може да е по-евтино да купят нови телевизори на засегнатите).

 

Има една програмка на Чорбадийски - mptsd, която може да смесва програмите на компютър, но и тя си има своите ограничения - примерно няма поддръжка на EPG.

Разбери, че няма значение какъв е проблема СПОРЕД ТЕБ. Има начини за доказване на едното или другото. Ако не си направил анализ, значи говориш чисти спекулации.

 

Примерно, какво може да се обърка. PCR е часовник който може да има разделителна способност от 27MHz или 90kHz. Телевизорът примерно работи с вътрешен часовник, който е 27MHz, но има бъг при конвертирането от 90kHz до 27MHz. В този случай само програмите, които ползват 90kHz ще имат проблеми, въпреки че са напълно изрядни според стандарта.

 

Не отхвърлям възможността  проблема да е в оборудването, което да нарушава стандарта. Но честно казано има толкова много неща които трябва да се направят правилно, че изобщо не се учудвам ако приемника се държи изчанчено в някой граничен случай.

Edited by iso14496
Link to comment
Share on other sites

@hop, трябваше да кажеш че пращаш bitstream-ове на LG, можеше да ти помогна като capture-на целия транспондер, имам pctv510e. Иначе, има разлика между това което се получава от кабела и това което се записва, много зависи от това какво прави софтуера. Понякога данните се взимат разпакетирани и се записват в mpeg-ps или mpeg-es формат, вместо в оригиналния mpeg-ts. Може да се бъркам, но по този начин губиш PCR таймера.

 

Сигурен ли си че Furiozo е написал това? Почти съм сигурен, че се бъркаш с един мой пост по темата.

 

 

Отделно, напълно е безсмислено да спорите дали проблемът е в доставчика или в телевизора, при положение че никой от вас не знае какъв точно е бил проблема.

Тези които знаят какъв е проблема са инженерите от LG, които са оправили firmware-а и с които @hop е комуникирал.

 

Ако бяхте capture-нали проблемния транспондер, бяхте го прекарали през bitstream анализатор и този анализатор беше казал, че потока нарушава това или онова ограничение, тогава можехте да твърдите, че е виновен доставчика.

 

Някой от вас да го е направил?

 

Всички други аргументи са просто разпъване на лукуми.

 

 

Той щото като е писал на LG, е комуникирал с "инжинерите"  които всъщност са един прост съпорт и на въпроси от потребителите - четат от книжката с упътванията...

Link to comment
Share on other sites

Не ми се търси поста на furiozo, но го беше написал... Има вариант и да е едитнал, но го имаше написано.

И сега ми кажи как така серията LM прави проблем само на няколко мрежи, а на всички други се държи нормално. И как така, след като проблемът е в телевизора, от N3 подменят техника и всичко се оправя?

 

Да, за някой по-засукан случай може да се направят проби и замервания, но в дадения случай, лично за мен няма никаква нужда.

Все едно рутер да прави парчета на една мрежа, а на друга да работи нормално и всички да оплюят рутера.

 

Няма смисъл да влизаме в излишни полемики.

 

Ако имаш възможност провери с техниката, с която разполагаш, транспондърът на DCC, на който има проблеми. Виж какво е положението и пиши в темата за DCC. Ако нямаш техен сигнал, мога да съдействам, макар, че мисля, че няма смисъл.

Link to comment
Share on other sites

Той щото като е писал на LG, е комуникирал с "инжинерите"  които всъщност са един прост съпорт и на въпроси от потребителите - четат от книжката с упътванията...

Само дето на тези с упътванията не им вършат работа записите от PVR-а. Те не могат да открият и решат проблема. Те не могат да компилират firmware.

 

Не ми се търси поста на furiozo, но го беше написал... Има вариант и да е едитнал, но го имаше написано.

И сега ми кажи как така серията LM прави проблем само на няколко мрежи, а на всички други се държи нормално. И как така, след като проблемът е в телевизора, от N3 подменят техника и всичко се оправя?

 

Да, за някой по-засукан случай може да се направят проби и замервания, но в дадения случай, лично за мен няма никаква нужда.

Все едно рутер да прави парчета на една мрежа, а на друга да работи нормално и всички да оплюят рутера.

 

Няма смисъл да влизаме в излишни полемики.

 

Ако имаш възможност провери с техниката, с която разполагаш, транспондърът на DCC, на който има проблеми. Виж какво е положението и пиши в темата за DCC. Ако нямаш техен сигнал, мога да съдействам, макар, че мисля, че няма смисъл.

Не ти се търси поста на furiozo, защото не можеш да го намериш.

 

Вече ти дадох пример как така една серия TV може да прави проблем, само на определени програми. Може би не си разбрал нищо от написаното? PCR-а се презаписва от всяко смесващо у-во.

 

Не ми се занимава с DCC, а и нямам достатъчно добра програма анализатор. Иначе отдавна щях да знам истината за N3.

Dongle-а го взех от Vali, относително евтин е.

Link to comment
Share on other sites

Празни спорове не ми се водят. Беше го написал, може да е едитнал, а може и на ЛС да ми го е написал, защото коментирахме проблема. Нямам навика да пазя ЛС, а и както казах ми е все тая. Ти пак не ми отговори защо телевизорите работят на Близу, а на N3, DCC и МСат правят парчета, но няма и смисъл да ми отговаряш.

Нещо започваш да ми приличаш на бот, който бърше за*ника на furiozo и N3.

За да си щастлив - N3 е най-добрият оператор, използва най-добрата техника, а телевизорите на LG са боклук. Аз нищо не разбирам от телевизия и пиша само, за да трупам мнения. Аз съм машина за спам...

Дерзай :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Само дето на тези с упътванията не им вършат работа записите от PVR-а. Те не могат да открият и решат проблема. Те не могат да компилират firmware.

 

Не ти се търси поста на furiozo, защото не можеш да го намериш.

 

Вече ти дадох пример как така една серия TV може да прави проблем, само на определени програми. Може би не си разбрал нищо от написаното? PCR-а се презаписва от всяко смесващо у-во.

 

Не ми се занимава с DCC, а и нямам достатъчно добра програма анализатор. Иначе отдавна щях да знам истината за N3.

Dongle-а го взех от Vali, относително евтин е.

 

 

Това достатъчно ли ти е?

 

Цитат на furiozo от ЛС...

 

По случайно стечение на обстоятелствата техниката която изглежда че предизвиква проблема сме я планирали за подмяна. Но ... тази подмяна не сме я планирали кога точно ще бъде ... може да е след 3 месеца може и да е след година. Когато го направим е почти сигурно че проблема ще се оправи.

Макар че в твоя случай, ти се оплакваш и от Нова ТВ, и си единствен, и този канал не минава през тази заподозряна апаратура. Така че за твоите оплаквания наистина не знам какво да мисля.

 

Възможно е да ти сменим модул с приемник ако желаеш.

 

 

 

Sent 28 June 2013 - 15:17

проблема изглежда да е двустранен. От една страна една наша апаратура внася, да го наречем "несъвършенство" в сигнала, от друга страна някои твърде претенциозни телевизори това несъвършенство не им понася.

Дали тази претенциозност на твоя телевизор може да се определи като технически проблем с телевизора за съжаление не мога да кажа, факта е че всички сеттопбоксове и 99% от телевизорите работят нормално с този сигнал.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Ето - да си продължите спора.

 

ще пробваме софтуеърно да решим проблема но е вероятно да не стане. Тогава ще трябва хардуеърно да го решаваме което ще отнеме повечко време.

Постепенно подменяме апаратурата която не им понася на някои LG телевизори. Тази подмяна беше планирана още преди този проблем да се прояви.

Link to comment
Share on other sites

@hop, трябваше да кажеш че пращаш bitstream-ове на LG, можеше да ти помогна като capture-на целия транспондер, имам pctv510e. Иначе, има разлика между това което се получава от кабела и това което се записва, много зависи от това какво прави софтуера. Понякога данните се взимат разпакетирани и се записват в mpeg-ps или mpeg-es формат, вместо в оригиналния mpeg-ts. Може да се бъркам, но по този начин губиш PCR таймера...

 

Преди да пиша на LG прочетох една камара неща за проблема. И не само в българските форуми - оказва се, че и в Англия се среща.

Накратко, описах подробно проблема в един имеил до съпорта на LG. Последваха подробностите по марка модел, серийни номера... След това -  изпращане на скрийншотове и записи на предавания... Изпратиха ми тестов фирмуер, който да кача на телевизора, но не помогна. Един ден ми се обадиха, че искат да тестват телевизора намясто в къщи. Отговорих им, че съм на разположение. Дойдоха двама инженери от техническата поддръжка на LG (да, виперчо, не каките от кол-центъра, макар че и тях нямаше да върна :) ) и домъкнаха един сандък с апаратура. Убедиха се в проблема (за разлика от теб, виперчо, разбраха концепцията за гледане в реално време (онлайн) и на запис от HDD-то на телевизора (вградените PVR и timeshift функции)). Половин ден мериха тестваха и записваха - спектрален анализ, параметри, сервизни менюта и какво ли не, включително няколкочасови записи на целите транспондери (директно на RF сигнала от Н3), които според представителите на LG щели да отидат за анализ в завода!

След седмица ми се обадиха, че ще ми сменят телевизора - да го закарам до най-удобния ми сервиз а там ще ме чака протокола. Така и стана. Без да съм се размотавал по сервизи, иституции и без излишни нерви.

Изключително приятно впечатление ми направи професионализма на инженерите на LG и като цяло отношението към проблема. За това и пак си купих LG телевизор!

Продължих да следя форумите за проблема и след наколко седмици прочетох в Сетком, че поредния ъпдейт на LM6 серията решил проблема с насичането на звука и не само в мрежата на Н3, но и на другите споменати оператори.

Кой, както иска - така да го разбира, но за мен ъпдейта e отстранил бъг в софтуера. Пък който иска, нека вярва, че LG, ей така, съвсем великодушно са написали специален софтуер, който да премахва бъговете на българските кабеларки! Свободна страна сме - всеки има право да вярва в каквото си иска - зелени човечета, летящи чинии и т.н.

 

Че ей на - и виперчо дори си го е казал:

 

... и не ме беше страх от това, че ако ъпдейтна, ще започне да насича звука, а просто от това да не би да развали качеството на картината, защото някой беше писал в нета за такива проблеми, а и общо взето ако не си запознат - нещо което работи - не го пипай! Точно поради това бях писал - дали си заслужава да се ъпдейтне, в случай че някой се е натъкнал на бъг, а такива винаги има при софтуера...

 

 

Не смятам повече да пиша по темата.

Edited by hop
Link to comment
Share on other sites

Само, където аз бях сменил телевизора месеци преди теб и вече шефа на LG беше много наясно, че в Пловдив N3 имат проблеми с определени транспондери, така че не се и учудвам, че са реагирали по-сериозно на сигнала....А това, че е имало проблем в Англия... Там проблема въобще не опираше само до телевизори с марка LG и серия LM като цяло..., проблема се дължеше на бъг при преминаването на 1080P сигнал на BBC!!!

Преди да пиша на LG прочетох една камара неща за проблема. И не само в българските форуми - оказва се, че и в Англия се среща.

Накратко, описах подробно проблема в един имеил до съпорта на LG. Последваха подробностите по марка модел, серийни номера... След това -  изпращане на скрийншотове и записи на предавания... Изпратиха ми тестов фирмуер, който да кача на телевизора, но не помогна. Един ден ми се обадиха, че искат да тестват телевизора намясто в къщи. Отговорих им, че съм на разположение. Дойдоха двама инженери от техническата поддръжка на LG (да, виперчо, не каките от кол-центъра, макар че и тях нямаше да върна :) ) и домъкнаха един сандък с апаратура. Убедиха се в проблема (за разлика от теб, виперчо, разбраха концепцията за гледане в реално време (онлайн) и на запис от HDD (PVR и timeshift)). Половин ден мериха тестваха и записваха - спектрален анализ, параметри, сервизни менюта и какво ли не, включително няколкочасови записи на целите транспондери (директно на RF сигнала от Н3), които според представителите на LG щели да отидат за анализ в завода!

След седмица ми се обадиха, че ще ми сменят телевизора - да го закарам до най-удобния ми сервиз а там ще ме чака протокола. Така и стана. Без да съм се размотавал по сервизи, иституции и без излишни нерви.

Изключително приятно впечатление ми направи професионализма на инженерите на LG и като цяло отношението към проблема. За това и пак си купих LG телевизор!

Продължих да следя форумите за проблема и след наколко седмици прочетох в Сетком, че поредния ъпдейт на LM6 серията решил проблема с насичането на звука и не само в мрежата на Н3, но и на другите споменати оператори.

Кой, както иска - така да го разбира, но за мен ъпдейта e отстранил бъг в софтуера. Пък който иска, нека вярва, че LG, ей така, съвсем великодушно са написали специален софтуер, който да премахва бъговете на българските кабеларки! Свободна страна сме - всеки има право да вярва в каквото си иска - зелени човечета, летящи чинии и т.н.

 

Че ей на - и виперчо дори си го е казал:

 

 

Не смятам повече да пиша по темата.

Link to comment
Share on other sites

Който реши да се бори с прасета, ще се изкаля.

Lucky Luciano, on 16 Dec 2013 - 13:32, said:

Furiozo сам написа в темата, че проблем има, но трябват пари за техника, за да се реши.

 

mIRCata, on 17 Dec 2013 - 21:43, said:

Ето - да си продължите спора.

 

Чудесно mIRCata е извадил постовете. Ясно си личи, че не се споменава нищо за пари. Само моя пост ги споменава.

viiipeer_, on 17 Dec 2013 - 21:25, said:

Това достатъчно ли ти е?

Цитат на furiozo от ЛС...

Откога очакваш да ти четем личната кореспонденция :P

"несъвършенство" е много подходящо избрана дума. По същество несъвършен не е синоним на нестандартен, защото стандарта позволява разминаване в определени граници. Все пак следващото изречение признава че не знае дали проблемът е в телевизора или в оборудването.

 

Lucky Luciano, on 17 Dec 2013 - 20:13, said:

Все едно рутер да прави парчета на една мрежа, а на друга да работи нормално и всички да оплюят рутера.

 

Всъщност, в повечето случаи вината наистина е в рутера.

Ако windows, linux, bsd нямат проблем да се вържат към доставчика, без ръчни настройки, то тогава рутерът трябва да може да направи същото.

 

Отделно има предостатъчно много примери за рутери, които правят мизерии. (А аз дори се занимавам с тях!). Едно време имаше доста които отговаряха на DHCP заявки и раздават вътрешни IP адреси във външната мрежа. Има и такива които, като получат отвън пакет който не е за тях, го пращат обратно навън. Става як купон ако на един кабел се включат два такива рутера и почнат да си говорят.

 

@Lucky Luciano, някой ми беше споменал, че се занимаваш с поправка на телевизори. Ако това наистина е така, не се учудвам че за теб вината никога не е в телевизора. Все пак, вината не е твоя, нали :P

Ако са ти докарали Samsung който има проблем с DCCorp, викай техниците на Samsung да открият какъв е проблема.

 

 

Това което повтарям от самото начало е:

Не се знае дали проблемът е бил в оборудването на доставчика или в самия телевизор. Вие не знаете. От написаното от furiozo не става ясно дали и той знае. И понеже никой не знае, по-добре спрете да давате некомпетентните си мнения. Всеки в интернет си има мнение. Това което всъщност правите, е само да мятате кал.

Когато имате факти и технически доказателства, моля заповядайте.

 

 

Отгоре на всичко N3 са подменили проблемното оборудване, а LG са положили достатъчно труд да диагностицират и отстранят проблема от тяхната страна.

Link to comment
Share on other sites

Човек, ти наистина си изчаткал... :grin: :grin: :grin:

Безплатни услуги ли ползваш от N3, за тях ли работиш, рода ли ти е някой от там, но вече наистина ме разсмиваш с опитите си да ги оправдаеш  :laughing: :laughing: :laughing: През годините имах много добро мнение за теб, но за два дни успя да го опровергаеш тотално, не че това има някакво значение за мен, а и за теб.

Каква поправка на телевизори, какви 5 лева? :woot :woot :woot

Нали се уточнихме - N3 са най-големите, тяхната техника е по-по-най, те пари за техника не пестят и всички телевизори и тунери, които не работят нормално на тяхната мрежа са боклуци.

Бъди спокоен, всичко е както казваш ти. Утре, ако кажеш, че нещата не са така, пак ще се съглася с теб. Дори няма да подложа думите ти на съмнение! :P :P :P

Весели празници :santa: :santa: :santa:

Link to comment
Share on other sites

Хах, от радио слушащ, си се превърнал в радиоточка... :blowup:

 

P.S. Ако furiozo чете темата, нека да изкоментира последните 2 страници в разразилия се спор!

Който реши да се бори с прасета, ще се изкаля.
Чудесно mIRCata е извадил постовете. Ясно си личи, че не се споменава нищо за пари. Само моя пост ги споменава.
Откога очакваш да ти четем личната кореспонденция :P
"несъвършенство" е много подходящо избрана дума. По същество несъвършен не е синоним на нестандартен, защото стандарта позволява разминаване в определени граници. Все пак следващото изречение признава че не знае дали проблемът е в телевизора или в оборудването.

Всъщност, в повечето случаи вината наистина е в рутера.
Ако windows, linux, bsd нямат проблем да се вържат към доставчика, без ръчни настройки, то тогава рутерът трябва да може да направи същото.

Отделно има предостатъчно много примери за рутери, които правят мизерии. (А аз дори се занимавам с тях!). Едно време имаше доста които отговаряха на DHCP заявки и раздават вътрешни IP адреси във външната мрежа. Има и такива които, като получат отвън пакет който не е за тях, го пращат обратно навън. Става як купон ако на един кабел се включат два такива рутера и почнат да си говорят.

@Lucky Luciano, някой ми беше споменал, че се занимаваш с поправка на телевизори. Ако това наистина е така, не се учудвам че за теб вината никога не е в телевизора. Все пак, вината не е твоя, нали :P
Ако са ти докарали Samsung който има проблем с DCCorp, викай техниците на Samsung да открият какъв е проблема.


Това което повтарям от самото начало е:
Не се знае дали проблемът е бил в оборудването на доставчика или в самия телевизор. Вие не знаете. От написаното от furiozo не става ясно дали и той знае. И понеже никой не знае, по-добре спрете да давате некомпетентните си мнения. Всеки в интернет си има мнение. Това което всъщност правите, е само да мятате кал.
Когато имате факти и технически доказателства, моля заповядайте.


Отгоре на всичко N3 са подменили проблемното оборудване, а LG са положили достатъчно труд да диагностицират и отстранят проблема от тяхната страна.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Нещо неясно?

Да. След като LG са изкарали ъпдейт защо точно фуриозо искаш да ти се извинява :)

 

ПС: Дочетох темата - явно доста сте се забавлявали днес. Щом и от едната и от другата страна проблема е решен явно може да се диша свободно вече. Въпреки това, за мен проблема си е в LG след като други телевизори нямат подобен проблем, нито сеттопбоксовете, дори сигнала да не е съвършен, явно на други това не им пречи, и единствените по-претенциозни машини са въпросната серия на LG. Те може и да се оправдават както си искат, но топката е в тях.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Каква поправка на телевизори, какви 5 лева?

След като не работиш в сервиз, с какво си се занимавал, че да предоставяш експерти оценки.

Извинявай ако не си технически компетентен, а аз се опитвам да ти давам технически обяснения, които няма как да разбереш.

 

Аз съм се занимавал със софтуер на видео кодеци и имам понятие за потоците и стандартите. Никът ми би трябвало да е достатъчна индикация. Не твърдя че съм експерт, но знам какво говоря.

 

Специално за проблема с LG-то. На последното видео се виждаше как звукът прекъсва за 13 секунди. Специално ги засякох. По принцип, ако има разминаване на часовниците, може да се появят накъсвания или осцилации. Но в никакъв случай не трябва да се наблюдава прекъсване което е по-дълго от това при пускане на канала.

 

Така че със сигурност телевизорът е имал поне един проблем.

 

Може би не проблемът, който предизвиква накъсванията, но определено проблем който ги прави много по-лоши.

Link to comment
Share on other sites

След като не работиш в сервиз, с какво си се занимавал, че да предоставяш експерти оценки.

 

Нали ти обясних - аз съм машина за спам  :grin: Регистрирал съм се в 50 форума, пиша от 100 ника и едва смогвам  :laughing:

Нищо не разбирам от техника, камо ли от телевизия. Целта на съществуването ми е да трупам мнения, като само се чудя от кой ник да пиша, за да става по-голяма разправия. С цел по-голям интерес по темата, пиша от два ника, защото две е повече от едно и така постовете ми за деня са х2 като съм изключително щастлив от този факт  :)) Скоро смятам да се науча да пиша и с краката, тогава регвам по още два ника във всеки форум и стой та гледай :woot  :woot  :woot

Link to comment
Share on other sites

Нали ти обясних - аз съм машина за спам  :grin: Регистрирал съм се в 50 форума, пиша от 100 ника и едва смогвам  :laughing:

Нищо не разбирам от техника, камо ли от телевизия. Целта на съществуването ми е да трупам мнения, като само се чудя от кой ник да пиша, за да става по-голяма разправия. С цел по-голям интерес по темата, пиша от два ника, защото две е повече от едно и така постовете ми за деня са х2 като съм изключително щастлив от този факт  :)) Скоро смятам да се науча да пиша и с краката, тогава регвам по още два ника във всеки форум и стой та гледай :woot  :woot  :woot

Знаех си! :P

Link to comment
Share on other sites

Гледам вчера тест1 и 2 канали. Пускам първия - Комеди централ, натискам да видя 2-я с надеждата да е ФОКС - тц.

BTW поне вчера изчезнаха HD - HBO-та и CINEMAX-и. Не знам дали са пуснати днес, но вчера вечерта бяха хванали крачета.

Link to comment
Share on other sites

Гледам вчера тест1 и 2 канали. Пускам първия - Комеди централ, натискам да видя 2-я с надеждата да е ФОКС - тц.

BTW поне вчера изчезнаха HD - HBO-та и CINEMAX-и. Не знам дали са пуснати днес, но вчера вечерта бяха хванали крачета.

Защо Comedy Central ми е криптиран, кой пакет трябва да си пусна за да го гледам? Някак си не мисля, че пасва в Кино и Наука. Може би Детски?

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...