LuD_1 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Здравейте, ако някой може да помогне ще съм много благодарен. Така телевизора Toshiba 32L1334DG, пуснахме цифрова директно с кам модул, беше настроен на Финландия и като разцъквам каналите няма субтитри. Смених на Германия и субтитрите изкачат когато си искат, но горния ред излиза размазан и са в черна рамка. Въпроса е дали е от телевизора или от нещо друго ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorkin29 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Моя съм го пробвал на всякъкви държави и като цяло на Щвеция е най-добре.Сканира бързо,не ме пита постоянно за актуализации на канали.И на България да го направиш няма да збъркаш,но много бавно сканира поне моя филипс е така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 При сканиране му кажи пълно сканиране. Някъде в настройките на телевизора може би има настройка за предпочитанията на аудио потока и езика на субтитрите. Поне на сони-то ми има такова нещо. Казваш че предпочиташ български и тв-то само трябва да се сеща какво точно да покаже в отделните програми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Ако знаеш колко ми се иска, но тъпите минусови канали... Ако знам, че DCC са по-добре като алтернатива, бия им шута на N3! Нямам право да пусна скрийншот на ЛС тук във форума... Що да нямаш право. furiozo да не е богопомазан. В споровете при Buy/Sell се пускат скрийншотове, не мисля, че тук не може. Пусни го! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 И аз искам отговор на този въпрос? Благодаря! Някой би ли ми казал колко и кои ХД канали се хващат в момента, до колко часа има минусови канали, колко ал джазири спорт има и какво е положението с българския евроспорт 2 и филм +? Благодаря ви предварително! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Честно... нещо спиралата надолу продължава с все сила. Тоя прословут FOX ... сега и Comedy Central ... ще ме откажат. Мислех, че БулСат са недостижими в такова отношение, но в момента ги обмислям като вариант или за съжаление Близу. Насоката в която се развива оператора (n3) на мен като клиент ми е крайно непонятна. Може би клиентите сме прекалено разглезени ... ама ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L1v3ruS Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Зависи какво търсиш като канали.Аз съм супер доволен от тях, с оглед на това че имат страшно много канали по които се излъчва футбол.Само това гледам по телевизията, през другото време върви Бейби Тв. От нета също съм доволен, всичко си е според гледната точка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 (edited) За спорт нямат равни просто. Мен това ме вълнува. Всичките канали от типа Fox, АXN и всякакви подобни бълвочи ми е все тая. Има едно ядро от ХД канали, което не се променя, това е важното. На никой не му е изчезнал Евроспорт, Нат Гио и тн... в крайна сметка мнения има колкото са и хората. Оператори бол на нашия пазар. Edited December 11, 2013 by ELySiuM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 (edited) За спорт нямат равни просто. Мен това ме вълнува. Всичките канали от типа Fox, АXN и всякакви подобни бълвочи ми е все тая. Има едно ядро от ХД канали, което не се променя, това е важното. На никой не му е изчезнал Евроспорт, Нат Гио и тн... в крайна сметка мнения има колкото са и хората. Оператори бол на нашия пазар. +1. Тоя канал Fox сега разбирам, че изобщо съществува. За мен важни са HD каналите и да има къде да се гледа футбол (по възможност на HD ). Другото много по-важно нещо, което ме държи на н3 е перфектният интернет и съответно добрият съпорт! Edited December 11, 2013 by Stenli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Зависи какво търсиш като канали.Аз съм супер доволен от тях, с оглед на това че имат страшно много канали по които се излъчва футбол.Само това гледам по телевизията, през другото време върви Бейби Тв. От нета също съм доволен, всичко си е според гледната точка. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorkin29 Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Къде изчезна и Motors TV? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Здравейте, искам да попитам какво стана с проблема с LG телевизорите, че съм решил и аз да си купя такъв? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Здравейте, искам да попитам какво стана с проблема с LG телевизорите, че съм решил и аз да си купя такъв? Проблема отдавна е решен. Поне аз повече не съм го срещал. Каналите от проблемните транспондери са преместени на други, ако не се лъжа. Turn off this option! M7pro Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hop Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Проблема отдавна е решен. Поне аз повече не съм го срещал. Каналите от проблемните транспондери са преместени на други, ако не се лъжа. Turn off this option! M7pro Turn off this option! Всъщност, LG изкараха ъпдейт за LM серията, който реши проблема със звука. Edited December 16, 2013 by hop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Би следвало Furiozo да се извини публично за причиненото неудобство и където толкова обвиняваха конкретните модели LG телевизори, а не признаваха за проблема! Добре, че си смених телевизора с такъв от друга марка, чрез съдействието на LG, иначе стой та гледай 6 месеца не можаха да оправят един проблем, касаещ потебителите конкретно с определени модели LG!!! Проблема отдавна е решен. Поне аз повече не съм го срещал. Каналите от проблемните транспондери са преместени на други, ако не се лъжа. Turn off this option! M7pro Turn off this option! Edited December 16, 2013 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Би следвало Furiozo да се извини публично за причиненото неудобство и където толкова обвиняваха конкретните модели LG телевизори, а не признаваха за проблема! Добре, че си смених телевизора с такъв от друга марка, чрез съдействието на LG, иначе стой та гледай 6 месеца не можаха да оправят един проблем, касаещ потебителите конкретно с определени модели LG!!! Всъщност, LG изкараха ъпдейт за LM серията, който реши проблема със звука. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Нещо неясно? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Всъщност от LG бяха принудени да си паснат нещата, макар и нестандартно, заради няколко кабелни оператора. Защо въпросната серия няма проблеми с НИКОЙ фирмуеър на Близу... Примерно... Furiozo сам написа в темата, че проблем има, но трябват пари за техника, за да се реши. Истината е някъде там, но за мен определено не е в телевизорите, щом работят коректно на повечето мрежи, а правят парчета само на N3, DCC и MSAT. Не съм чул оплаквания от потребители на NET1, RN, СКАТ, Евроком Царевец и т.н. Проблемите идват от мрежи, които пиратят здраво /тоест не влагат много средства/, та може да се заключи, че по-скоро искат да минат с по-малко техника. Онзи ден гледах един Самсунг 40EH нещо си, не запомних модела. Та въпросният Самсунг беше на DCC и на канал Auto Motor und Sport HD, както и на Travel Channel HD правеше нещо подобно през няколко минути. Лек фрийз на картината и звука и след това се оправяше. Сега да оплюя ли Самсунг и да кажа на собственика му да го хвърли или по-скоро проблемът е в оператора? Edited December 16, 2013 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hop Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Всъщност от LG бяха принудени да си паснат нещата, макар и нестандартно, заради няколко кабелни оператора... Виж ти, N3 извили ръцете на LG и ги накарали да си преработят фирмуера само и само да работи с техния сигнал... А сега серьозно: като потърпевш от проблема съм напълно убеден, че причината бе в телевизора а не в сигнала от оператора. И доказателство за това е, че при активирана функция PVR, при запис на HDD на канал, чийто звук накъсва/насича, след това, при последващо възпроизвеждане на записа такова накъсване/насичане на звука няма. Значи, че сигналът е ОК за PVR-a на телевизора, но за online възпроизвеждане не е ОК?! Имам доста дълга кореспонденция със съпорта на LG, доста тестове съм направил за тях с моя телевизор (записи, настройки, тестови фирмуери...) докато изкарат фирмуера, който решава проблема... @viiipeer_, LG ти смениха телевизора защото: а) телевизорът ти имаше проблем? б) сигналът от N3 беше с проблем и не пасваше на телевизорът ти? Време е да решиш, защото във форума на Сетком друга песен пееш... Edited December 16, 2013 by hop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Виж ти, N3 извили ръцете на LG и ги накарали да си преработят фирмуера само и само да работи с техния сигнал... А сега серьозно: като потърпевш от проблема съм напълно убеден, че причината бе в телевизора а не в сигнала от оператора. И доказателство за това е, че при активирана функция PVR, при запис на HDD на канал, чийто звук накъсва/насича, след това, при последващо възпроизвеждане на записа такова накъсване/насичане на звука няма. Значи, че сигналът е ОК за PVR-a на телевизора, но за online възпроизвеждане не е ОК?! Имам доста дълга кореспонденция със съпорта на LG, доста тестове съм направил за тях с моя телевизор (записи, настройки, тестови фирмуери...) докато изкарат фирмуера, който решава проблема... @viiipeer_, LG ти смениха телевизора защото: а) телевизорът ти имаше проблем? б) сигналът от N3 беше с проблем и не пасваше на телевизорът ти? Време е да решиш, защото във форума на Сетком друга песен пееш... Хах, ти да не си админчето на N3 или те е яд, че за разлика от теб си смених телевизора, а ти не? Смениха ми го, защото за разлика то някои, които само си проветряват устата като теб - знаят как да си търсят правата и действат! От LG ми излезнаха с официален отговор, след като бях по сервизи, че телевизора си има сертификати за качество и че съответства напълно на всички изисквания, както и че е тестван на други оператори и няма проблеми, но след много разправии, ги накарах да ми върнат парите, тоест да издадат констативен протокол.... Отделно това, че въпросния проблем се проявяваше при LM сериите, не означава, че не е проблем в оператора, защото на друг трансподер нямаше абсолютно никакви проблеми, това даже furiozo го каза тук във форума, само че нямали средства и не се знаело кога ще имат.... От Msat също имаха проблеми с мрежата, но след като се пусна нов firmware специално за "изрядните" оператори, нещата се промениха... И какво говоря в сетком, че ми стана интересно - че съм много доволен от Samsung-a и че картината ми харесва в пъти ли? Или не мога да изкажа впечатления??? Edited December 16, 2013 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Направо, Минчо е бил на канадска собственика на LG и затова... Клиентите с проблеми са ги накарали, не N3, но какво да ти обяснявам... Не разбрах защо след като проблемите са в телевизора, същият работи нормално на Blizoo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hop Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Хах, ти да не си админчето на N3 или те е яд, че за разлика от теб си смених телевизора, а ти не?... Не че съм очаквал нещо друго... Между другото, LG смениха и моят телевизор! Точно защото проблемът беше в него!! Няма как сигналът от оператора да е ОК за PVR и timeshift функциите на телевизора и в същото време да е "кофти" за online възпроизвеждане. И докато аз привеждам факти в подкрепа на моето твърдение, някои други "само си проветряват устата като теб". Ако вземеш да си поразровиш съобщенията ще видиш, че ти писах за този факт, подкрепящ тезата за проблем в телевизора, доста преди да смениш твоя! Това, че проблемът се проявяваше само на някои транспондери също не означава, че проблемът е в оператора. Защото проблемът няма нищо общо с носещата честота на транспондера а с неговото "натоварване" с канали. Фирмуерът, който решава проблема със звука на LM6 серията да не би LG да го "раздават" само срещу "служебна бележка" от оператора? Ако си на N3, MSAD... получаваш специалното издание на фирмуера... и повече не трябва да ъпдейтваш от сайта на LG ... или да забраниш ъпдейтите на телевизора, че недай си Боже вземе да си дръпне някоя по-нова версия, в която бъгавинята не е оправена...? А във форума на Сетком видях, колко си доволен от Самсунга... Така оплю LG там, че сега те е страх да ъпдейтнеш фирмуера на Самсунга да не би да се омаже нещо. Не разбрах защо след като проблемите са в телевизора, същият работи нормално на Blizoo? На Blizoo със STB или с кабелния тунер на телевизора? На същите транспондери - 327MHz и 351MHz, symbol rate 6875, 256QAM? ... със същите канали, качени на тях? Преди или след обновения фирмуер? Клиентите с проблеми са ги накарали, не N3, но какво да ти обяснявам... Разбира се, че клиентите са ги накарали. След като нито една друга марка и модел телевизори (че дори и сглобените в китайските гаражи) нямат този проблем... Обяснявай ми... Edited December 16, 2013 by hop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Със всеки фирмуеър с тунера на телевизора, разбира се. Честотите нямат особено значение. При DCC нямат пакет на тези честоти и с този QAM, но и там проблемът е налице с LM серията. При DCC проблемните канали са на честота 618MHz, с SR6875 и QAM128. Вероятно има и още, но нито съм се задълбавал да чета, нито ме интересува особено. За мен след като телевизорът работи при Близу без никакви проблеми, значи проблемът е в оператора. При Самсунг пак ли е от телевизора проблема, не разбрах? Едит: Ясно, няма смисъл да си говорим с радиоточката на селото. Edited December 16, 2013 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 За това си купувайте Panasonic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 (edited) Не че съм очаквал нещо друго... Между другото, LG смениха и моят телевизор! Точно защото проблемът беше в него!! Няма как сигналът от оператора да е ОК за PVR и timeshift функциите на телевизора и в същото време да е "кофти" за online възпроизвеждане. И докато аз привеждам факти в подкрепа на моето твърдение, някои други "само си проветряват устата като теб". Ако вземеш да си поразровиш съобщенията ще видиш, че ти писах за този факт, подкрепящ тезата за проблем в телевизора, доста преди да смениш твоя! Това, че проблемът се проявяваше само на някои транспондери също не означава, че проблемът е в оператора. Защото проблемът няма нищо общо с носещата честота на транспондера а с неговото "натоварване" с канали. Фирмуерът, който решава проблема със звука на LM6 серията да не би LG да го "раздават" само срещу "служебна бележка" от оператора? Ако си на N3, MSAD... получаваш специалното издание на фирмуера... и повече не трябва да ъпдейтваш от сайта на LG ... или да забраниш ъпдейтите на телевизора, че недай си Боже вземе да си дръпне някоя по-нова версия, в която бъгавинята не е оправена...? А във форума на Сетком видях, колко си доволен от Самсунга... Така оплю LG там, че сега те е страх да ъпдейтнеш фирмуера на Самсунга да не би да се омаже нещо. На Blizoo със STB или с кабелния тунер на телевизора? На същите транспондери - 327MHz и 351MHz, symbol rate 6875, 256QAM? ... със същите канали, качени на тях? Преди или след обновения фирмуер? Разбира се, че клиентите са ги накарали. След като нито една друга марка и модел телевизори (че дори и сглобените в китайските гаражи) нямат този проблем... Обяснявай ми... Нещо си в грешка! С последния ъпдейт съм на телевизора и не ме беше страх от това, че ако ъпдейтна, ще започне да насича звука, а просто от това да не би да развали качеството на картината, защото някой беше писал в нета за такива проблеми, а и общо взето ако не си запознат - нещо което работи - не го пипай! Точно поради това бях писал - дали си заслужава да се ъпдейтне, в случай че някой се е натъкнал на бъг, а такива винаги има при софтуера... но нали трябва да се хванеш като удавник за клечка.... Със всеки фирмуеър с тунера на телевизора, разбира се. Честотите нямат особено значение. При DCC нямат пакет на тези честоти и с този QAM, но и там проблемът е налице с LM серията. При DCC проблемните канали са на честота 618MHz, с SR6875 и QAM128. Вероятно има и още, но нито съм се задълбавал да чета, нито ме интересува особено. За мен след като телевизорът работи при Близу без никакви проблеми, значи проблемът е в оператора. При Самсунг пак ли е от телевизора проблема, не разбрах? Едит: Ясно, няма смисъл да си говорим с радиоточката на селото. +1! Edited December 16, 2013 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.