exabyte Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 И да се пусне абонат в "Райски кът 2" (бул. Александър Стамболийски)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 на Wild си има английски, на другия при възможност също ще го пуснем. Да, по-късно през деня се беше появило английското аудио на Wild-а. Радвам се, че се работи по въпроса за другия канал. Поздрави! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 (edited) И да се пусне абонат в "Райски кът 2" (бул. Александър Стамболийски)?"инвеститора" не ни пуска, иска пари Edited July 10, 2013 by furiozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 "инвеститора" не ни пуска, иска пари .... А на по-късен етап ако се съберат желаещи има ли вероятност да се плати и да се включим? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Те май са същите дето построиха Тракия Плаза - и там има само Виваком и Кулбокс. Много глупаво е реализирано в Тракия плаза - кутията с кабелите към апартаментите е сложена на стълбището, а под нея е кутията на "богоизбраните" оператори. И ако искаш нов доставчик е сложно да се прекара нещо. Ако беше в гаража и отделните оператори можеха да прекарат там кабелите си - място бол по тавана до въпросната кутия - щеше да е лесно включването на различни оператори - само прокарат кабел през подземния гараж. А така опира до къртене в самата кооперация и е тъпо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Е не са ли изпълнили слаботоковата инсталация с гофрета? Пуска се рейка и се тегли. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Това, което видях е, че всички апартаменти им е изведена връзка до една кутия на приземния етаж на стълбището. От улицата някак си са прекарани кабелите и сега само връзват дадения апартамент към кутията на избрания доставчик. За всичките 5-6 етажа в крилото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Трябва да има гофрета, през които да минават кабелите на доставчиците до този приземен етаж. По-скоро операторите са изградили с техни средства мрежата, с обещание от страна на строителя да не допуска друг оператор, което е някак неправилно и ако аз съм собственик в дадена кооперация и в предварителния ми договор за покупко-продажба не фигурира, че ме "женят" за даден оператор, ще им разгоня фамилията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Трябва да има гофрета, през които да минават кабелите на доставчиците до този приземен етаж. По-скоро операторите са изградили с техни средства мрежата, с обещание от страна на строителя да не допуска друг оператор, което е някак неправилно и ако аз съм собственик в дадена кооперация и в предварителния ми договор за покупко-продажба не фигурира, че ме "женят" за даден оператор, ще им разгоня фамилията. Ами при мен не пише, трябва да се поинтересувам. Иначе до колкото знам, се канят няколко оператора, който даде най-добра цена, той взима целия комплекс.Кабелите се пускат по гофрета.Има си "обща" кутия във входа/мазето от която тръгват LAN кабели към всеки апартамент. П.С. И в "РАЙСКИ КЪТ" 2 са Виваком и Кулбокс + ДСС Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Ако са правени от Стройколукс - да. Иначе до апартаментите е докарана 1 розетка с букса за сигнала от кабелната. Абе както и да е направено е правено криво - щото и аз исках Н3 в Тракия Плаза, ама нъц. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muscarin Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Здравейте. Интересува ме дали вашите техници имат възможност да инсталират галваничен разделител при използване на CA Modul например? Или клиентът сам ще трябва да си сложи такъв? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Ако са правени от Стройколукс - да. Иначе до апартаментите е докарана 1 розетка с букса за сигнала от кабелната. Абе както и да е направено е правено криво - щото и аз исках Н3 в Тракия Плаза, ама нъц. Да, те са Има LAN розетка и за коаксиален кабел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Относно дилемата със звука - днес смених телевизора с друга марка и "О чудо..., проблема изчезна!;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Сега би ли се обадил на LG да благословиш роднините им по женска линия до 9то коляно? Не че нещо ама след като с определен модел и само с тяхната марка става това тия локуми за кофти сигнал някак не ми се връзват. Може да е по-претенциозен и в някои случаи да работи, но определено е техен проблема и във всяка цивилизована държава щяха да ти го сменят с доплащане (евентуално) за по-нов модел при това с отстъпка за да се компенсира неудобството И то не за друго ами защото при сегашното положение това е последната техника LG която ти би купил нали? Докато ако направят подобен жест и ти го сменят с по-голям или поне по-нов модел без този проблем, то ти ставаш вече техен фен. Не и с България, където купиш ли нещо то е вечно твое а гаранцията е леко опционална и ако могат сервиза ти обясняват, че проблема е при теб а не техен (ето и този случай го доказва - нали от сервиза бяха ви разтегляли едни локуми за сигнала как при нам си кои оператори еди какво си било кофти и проблема е в кабелната телевизия, а не в техния приемник) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 (edited) Дедо, проблема не е само на една марка и модел телевизори. У дома и на 2-та ми телевизора се вижда / чува нещо подобно но много по слабо. Някои канали през няколко минути за момент пикселизират и се чува едно слабо 'клик', но явно корекцията на грешки заложена в машините ми е по добра от тази на LG-тата. Ефекта е по видим на телевизора който е включен през HD бокс Coship N8750C , и доста по незабележим ако не му обърна специално внимание на телевизор Sharp LC-32LE244E включен директно. При Шарпа дефекта на сигнала се отразява само на картината , много по незабележим е и не се чува. Същото се забелязваше и преди, когато гледах само през предоставяния от N3 приемник NETA. Причината да не повдигам въпроси е че тези дефекти не се забелязват от другите в къщи. Проблемните канали обаче си съвпадат доста плътно с посочените от viiipeer_. Edited July 13, 2013 by wolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Обяснено поне 20 пъти в един друг форум, че проблемите са само при N3, MSat, DCC Пловдив /при мрежата на Кирев в Асеновград го няма/ и СКАТ /не помня в кой град точно, защото са почти по цялото Черноморие/. Въпросната серия на LG няма проблеми с нито една друга мрежа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 (edited) Сега би ли се обадил на LG да благословиш роднините им по женска линия до 9то коляно? Не че нещо ама след като с определен модел и само с тяхната марка става това тия локуми за кофти сигнал някак не ми се връзват. Може да е по-претенциозен и в някои случаи да работи, но определено е техен проблема и във всяка цивилизована държава щяха да ти го сменят с доплащане (евентуално) за по-нов модел при това с отстъпка за да се компенсира неудобството И то не за друго ами защото при сегашното положение това е последната техника LG която ти би купил нали? Докато ако направят подобен жест и ти го сменят с по-голям или поне по-нов модел без този проблем, то ти ставаш вече техен фен. Не и с България, където купиш ли нещо то е вечно твое а гаранцията е леко опционална и ако могат сервиза ти обясняват, че проблема е при теб а не техен (ето и този случай го доказва - нали от сервиза бяха ви разтегляли едни локуми за сигнала как при нам си кои оператори еди какво си било кофти и проблема е в кабелната телевизия, а не в техния приемник) Много точно казано... Колко късане на нерви от сериза, а и от LG като цяло... и да - бяха ми казали, че не е възможно да ми издадат протокол за замяна или връщане въобще централно от София... Веднъж чул това - като подпалих LG, приложих доказателства и ми беше казано, че ще пратят запитване до LG Korea и ако от там одобрят, ще ми издадат протокол...и, че щом са тествали уреда със специализирана за целта техника при "експертни" условия и че уреда е с издаден сертификат за качество от LG... след точно по-малко от час ми звъннаха и казаха да не се разправям повече и ме поканиха в сервиза да ми издадат протокол... Само че аз вече бях претръпнал и колкото и да съм им бил фен, някак си не ми се рискуваше с LG LA660S серията... Все пак от LG бяха сменили борда на телевизора LM620S с такъв от LM660S и отново насичаше.... за какво говорим... Все пак аз бях сигурен, че дори ако бях изчакал отговор от LG Korea - пак щях да спечеля в моя полза спора, а и явно от LG са го предвидили и затова за да не се разправят излишно ми разрешиха смяна. Въпреки всичко съм благодарен, че в крайна сметка след толкова нерви - от LG Bulgaria ми съдействаха за смяна на уреда или връщане на парите. В крайна сметка си взех Samsung UEF6500! Изключително съм благодарен на @Lucky Luciano за дадената идея, как да подхода (за констативния протокол за замяна) Защото не излъчват на същата честота! Проблема е в телевизора.;-) Обяснено поне 20 пъти в един друг форум, че проблемите са само при N3, MSat, DCC Пловдив /при мрежата на Кирев в Асеновград го няма/ и СКАТ /не помня в кой град точно, защото са почти по цялото Черноморие/. Въпросната серия на LG няма проблеми с нито една друга мрежа. Edited July 13, 2013 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 ...от LG бяха сменили борда на телевизора LM620S с такъв от LM660S и отново насичаше.... Ами напълно очаквано - след като цялата им LM серия насича... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Именно, аз това го казах и на мениджъра на LG, като е много вероятно той също да е бил наясно, но да се е правил на "шут"...;-) Ами напълно очаквано - след като цялата им LM серия насича... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 (edited) Обяснено поне 20 пъти в един друг форум, че проблемите са само при N3, MSat, DCC Пловдив /при мрежата на Кирев в Асеновград го няма/ и СКАТ /не помня в кой град точно, защото са почти по цялото Черноморие/. Въпросната серия на LG няма проблеми с нито една друга мрежа. След като никоя друга марка или серия на LG няма този проблем, някак несериозно е да се твърди, че проблема е в мрежата. А пък ако тукашните представители вземат да се правят на интересни, е много лесно да се свърже човек с централата им, а там са свикнали на човешко отношение към клиентите. Edited July 14, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 Защо тогава тази серия няма проблеми на Blizoo, Нет1, СКК, RNTV, Пълдин Кабел... и т.н. други знайни и незнайни мрежи. И защо човек със Шарп и външен HD приемник, който ползва N3 съобщава за проблеми, макар и по-слабо изразени на същите канали? И Шарп ли да оплюем? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 (edited) Защото каналите са на други честоти. Аз нямах проблеми със звука при LM620S, при използване на външен приемник... Защо тогава тази серия няма проблеми на Blizoo, Нет1, СКК, RNTV, Пълдин Кабел... и т.н. други знайни и незнайни мрежи. И защо човек със Шарп и външен HD приемник, който ползва N3 съобщава за проблеми, макар и по-слабо изразени на същите канали? И Шарп ли да оплюем? Edited July 14, 2013 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 (edited) Ъъъ... Никаква логика, но все пак - на коя честота са проблемните пакети? Edited July 14, 2013 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 (edited) 35100 - това за BBC, ORT и още няколко канала, другата честота не я погледнах - тази където присъстваше BTV HD... Ъъъ... Никаква логика, но все пак - на коя честота са проблемните пакети? Edited July 14, 2013 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 Ако проблемът е в честотата, тогава проблемите на звука ще се съпътстват с проблеми по картината. На първото видео пуснато тук, такива проблеми имаше, въпреки че бяха трудно забележими. Обаче, на второто видео нямаше никакви смущения по картината. В него също така преброих 5 секундно пропадане в звука, което е меко казано повече отколкото целия интервал за първоначално пускане на канала. Също така, след като беше сменен канала, проблемът изчезна. (вероятно за малко). Определено проблем във firmware-а. От тези дето стават само при определено положение на планетите, и в централата ще видят доста зор докато го възпроизведат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.