viiipeer_ Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Ок, ще видя въпросните канали и ще пиша - казваш че максимум до 10-тата минута след гледане се появява проблема? Аз ще ги тества по този начин. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackGuardian Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 (edited) Здравейте, И при мен се появи проблем с телевизията преди няколко часа. Картината през няколко секунди се пиксализира и размазва (не съм сигурен дали го обяснявам правилно) и звукът прекъсва (в синхронс с квадратчетата по екрана) Каналите на които съм го забелязал до сега са TV7, BTV Action, Cinema, Nova, BNT, Diema, Kino nova, и още много други. Това е само на цифровата телевизия, кабелната си върви нормално. В момента проблема подължава ли - ДаНа кои канали го забелязвате - Почети всичкиКакъв модел е телевизора LG 32LV4500Някога тези канали работели ли са нормално на същия телевизор - Да, безпроблемно до преди няколко часа. П.П. HD-тата си работят нормално Edited May 21, 2013 by BlackGuardian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Пресен случай... BTV HD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 BlackGuardian, провери кабела/конектора, ако изглежда добре а проблема продължава, вероятно ще трябва да минат техници да проверят сигнала. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hop Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Пресен случай... BTV HD. ... Точно за този проблем (с LG LM серията) говорим - картината е ОК а звукът накъсва/прескача (за разлика от проблема на @BlackGuardian, където прекъсването на звука е съпроводено с пикселизация или прекъсване и на картината). Това, което @viiipeer_ е качил го наблюдавам на BTV HD, Ring.BG HD, Travel HD и Btv Action HD... NOVA (ако става въпрос за българската Нова Телевизия) я гледам сравнително редовно и не ми е направило впечатление да прави този проблем. Колкото до ОРТ (ако става въпрос за за руския Первьi канал - 351 МHz) забелязах подобно накъсване на звука. На France24 (също на 351 МHz) има също накъсване на звука. Oстаналите (10) канала на 351 MHz не съм ги гледал (трябват поне 10-15 минути гледане за да се прояви проблема със звука). Когато има време ще ги "прослушам". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Малко ъпдейт относно проблема със звука... Това е от satcombg " Днес дойдоха от МСАТ, поговорихме си 15-20мин, казаха че знаят много добре за този проблем и се опитвали да измислят нещо, да напишели някъв модул ли нещо такова ми обяснява. От ЛГ в София им казали,че проблема не е при тях и нямало да предприемат нищо, предлагат ми смяна на картата или да ходя в техномаркет и да вдигам скандал и да си сменя телевизора с друга серия ЛГ, само че той проблема доколкото разбрах не е само с тази серия, абе изобщо стана пълен мармалад. " Furiozo, много моля да пишете, когато има информация около прогреса на работа над проблема..., за да се предприемат мерки, в случай че не можете да го отстраните. Благодаря! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Извинявайте, че се намесвам в дискусията ви, но понеже се зачетох ми се дощя да попитам нещо. След като проблемът с прекъсванията се проявява единствено на телевизори LG, а другите марки остават незасегнати от проблема, защо тогава изисквате доставчикът да реши проблема след като се предполага, че има някаква лека несъвместимост между въпросната марка телевизори с подаващия сигнал. И какво точно би могъл да промени доставчика, за да се справи с този специфичен проблем и едновременно с това да е сигурен, че след тия евентуални промени няма да бъдат засегнати други марки телевизори... Не се заяждам с никого и не взимам ничия страна, но ми е чудно какво точно би трябвало да се промени в сигнала, че да заработят както трябва и телевизорите LG... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Прочети в нета и ще разбереш.;-) В Avforums, НИКОЙ няма подобен проблем... Защо ли? Защото подавания сигнал е наред! Не може да е от телевизора, просто има проблемни канали на едни и същи трансподери... Извинявайте, че се намесвам в дискусията ви, но понеже се зачетох ми се дощя да попитам нещо. След като проблемът с прекъсванията се проявява единствено на телевизори LG, а другите марки остават незасегнати от проблема, защо тогава изисквате доставчикът да реши проблема след като се предполага, че има някаква лека несъвместимост между въпросната марка телевизори с подаващия сигнал. И какво точно би могъл да промени доставчика, за да се справи с този специфичен проблем и едновременно с това да е сигурен, че след тия евентуални промени няма да бъдат засегнати други марки телевизори... Не се заяждам с никого и не взимам ничия страна, но ми е чудно какво точно би трябвало да се промени в сигнала, че да заработят както трябва и телевизорите LG... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Не съм абонат на въпросната мрежа, следователно надали ще се юрна да чета из нета за проблема на LG телевизорите - просто ми стана интересно като страничен наблюдател и попитах да ми обясните защо един и същи сигнал може да прекъсва на LG, а на Philips или Samsung не... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Да, но виждаме как се оплакват единствено собстввници на LG което ме кара да съм щастлив че притежавам sony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Защото LG- тата (някои) са по-чувствително откъм нивото на буфериране, и следователно, ако има падове, то това се отразява веднага... Сиреч един от проблемите може да бъде недостатъчния буфер на мрежата, а защо не се проявява при други марки - защото може да имат запас откъм зададен размер на буфер... Не съм абонат на въпросната мрежа, следователно надали ще се юрна да чета из нета за проблема на LG телевизорите - просто ми стана интересно като страничен наблюдател и попитах да ми обясните защо един и същи сигнал може да прекъсва на LG, а на Philips или Samsung не... Пази боже, освен ако не е висока серия.;-) Майтап. То Sony е на практика Samsung, а дори и LG...;-) Да, но виждаме как се оплакват единствено собстввници на LG което ме кара да съм щастлив че притежавам sony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hop Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 (edited) Извинявайте, че се намесвам в дискусията ви, но понеже се зачетох ми се дощя да попитам нещо. След като проблемът с прекъсванията се проявява единствено на телевизори LG, ... По същата логика може да се попита и "защо проблемът го има само на някои канали (носещи честоти или "транспондери" както някои им викат) а на други го няма?" Или защо при някои оператори го има а при други не?! Собствениците на LG (LM серията) сме между чука (LG) и наковалнята (диставчика). Това, че се опитваме да решим проблема чрез доставчика, не значи че не се опитваме да решим същият този проблем и чрез LG! Аз поне съм изчел една камара неща по този проблем и знам че в Англия го е имало с един доставчик и с един набор от канали, но проблема е решен с ъпдейт на асофтуера на LG телевизора от версия 04.20 нататък. Настоящата е 04.40.23 и от LG твърдят, че проблем не би трябвало да има... Моето лично мнение е, че LG LM серията (2012) е по-капризен към параметрите на видео/аудио потока. Не съм специалист в тази област но, грубо казано, оператора качва на канала по-голям/широк поток отколкото телевизора може да обработи и затова след известен период (5-10 минути) TV-то започва да "приплъзва"/"slip"-ва, което се изразава в "slip" в аудиото, като по-забележимо (видеото и да пропусне няколко кадъра няма да се забележи). Телевизора ми харесва, а на оператора съм дългогодишен доволен клиент (и на инернета и на телевизията)... От два месеца го наблюдавам този проблем, не е фрапантен за мен и се включвам в дискусията само за да се разбере къде е истината , защото в повечето случаи контрата остава в "потребителя" !!!... Edited May 22, 2013 by hop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Много добре казано, само не мога да се съглася, че не е проблем... Ние всички плащаме за услуга, която трябва да е качествена, за да има проблем, то трябва да има и решение и то е в ръцете на оператора! По същата логика може да се попита и "защо проблемът го има само на някои канали (носещи честоти или "транспондери" както някои им викат) а на други го няма?" Или защо при някои оператори го има а при други не?! Собствениците на LG (LM серията) сме между чука (LG) и наковалнята (диставчика). Това, че се опитваме да решим проблемна чрез доставчика, не значи че не се опитваме да решим същият този проблем и чрез LG! Аз поне съм изчел една камара неща по този проблем и знам че в Англия го е имало с един доставчик и с един набор от канали, но проблема е решен с ъпдейт на асофтуера на LG телевизора от версия 04.20 нататък. Настоящата е 04.40.23 и от LG твърдят, че проблем не би трябвало да има... Моето лично мнение е, че LG LM серията (2012) е по-капризен към параметрите на видео/аудио потока. Не съм специалист в тази област но, грубо казано, оператора качва на канала по-голям/широк поток отколкото телевизора може да обработи и затова след известен период (5-10 минути) TV-то започва да "приплъзва"/"slip"-ва, което се изразава в "slip" в аудиото, като по-забележимо (видеото и да пропусне няколко кадъра няма да се забележи). Телевизора ми харесва, а на оператора съм дългогодишен доволен клиент (и на инернета и на телевизията)... От два месеца го наблюдавам този проблем, не е фрапантен за мен и се включвам в дискусията само за да се разбере къде е истината , защото в повечето случаи контрата остава в "потребителя" !!!... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fibaman Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Ние всички плащаме за услуга, която трябва да е качествена, за да има проблем, то трябва да има и решение и то е в ръцете на оператора! Аз не мисля, че е така. Операторът може да се опита да направи нещо само на добра воля и от уважение към клиентите си (не говоря за N3, а за всички оператори). Съвсем спокойно може да се каже, че щом другите потребители (с телевизори Sony, Samsung, Philips, Panasonic, Toshiba, Sang...) нямат оплаквания, значи няма проблем. Проблемът ще е при тези, който са с LG и те да се спасяват и да се обръщат към производителя. Щом потребителя не е доволен, той е в правото си да се откаже от тези услуги и да потърси услугите на друг оператор. Личен пример, макар и малко различен. В целия вход уж нямаше проблем, но аз имах (ЕК, сега Близу). Дойдоха един път, нищо. Дойдоха втори път, пак нищо. Третия път казаха, че те проблем с мрежата нямат и проблема е при мен. ОК, реших си проблема като се махнах от тях. Оказа се, че с N3 проблем нямам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Когато имаш избор е добре, само че аз на Виваком и Булсат не искам да минавам, остава DCC, но и те са малко "фалшиви"... Оставя Blizoo, но при тях няма толкова много канали, както при N3... Аз не мисля, че е така. Операторът може да се опита да направи нещо само на добра воля и от уважение към клиентите си (не говоря за N3, а за всички оператори). Съвсем спокойно може да се каже, че щом другите потребители (с телевизори Sony, Samsung, Philips, Panasonic, Toshiba, Sang...) нямат оплаквания, значи няма проблем. Проблемът ще е при тези, който са с LG и те да се спасяват и да се обръщат към производителя. Щом потребителя не е доволен, той е в правото си да се откаже от тези услуги и да потърси услугите на друг оператор. Личен пример, макар и малко различен. В целия вход уж нямаше проблем, но аз имах (ЕК, сега Близу). Дойдоха един път, нищо. Дойдоха втори път, пак нищо. Третия път казаха, че те проблем с мрежата нямат и проблема е при мен. ОК, реших си проблема като се махнах от тях. Оказа се, че с N3 проблем нямам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Да потвърдя и аз за проблема. И аз имам ЛМ620С. От по-горе изброените канали гледам(рядко) БТВ Екшън ХД и съм попадал на това явление. Главно най-често ми се случва да го наблюдавам при BBC и EuroNews. Като при EuroNews е една идея по-леко насичането на звука спрямо BBC. Като цяло не ми пречи чак толкова, понеже на каналите, които гледам редовно го няма това насичане, но ще се радвам ако се отстрани този проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hop Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Да потвърдя и аз за проблема... наблюдавам при BBC и EuroNews ... BBC и Euronews са също на 351 МHz, както и Превий Канал и France24 за които споменах по-горе. Изглежда се оформят две честоти с наблюдавания прблем: 327 МHz - BTV HD, Ring.BG HD, Travel HD и Btv Action HD 351 MHz - Первьi канал, France24, BBC, Eutonews... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Я да разнообразя малко. HBO Go явно вече е достъпно за българия. Какво трябва да стане че абонатите на HBO през н3 да имат достъп до услугата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Искам също да попитам дали е възможно да се пусне ESPN HD поне докато траят плейофите в NHL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 (edited) Малко ъпдейт относно проблема със звука... Това е от satcombg " Днес дойдоха от МСАТ, поговорихме си 15-20мин, казаха че знаят много добре за този проблем и се опитвали да измислят нещо, да напишели някъв модул ли нещо такова ми обяснява. От ЛГ в София им казали,че проблема не е при тях и нямало да предприемат нищо, предлагат ми смяна на картата или да ходя в техномаркет и да вдигам скандал и да си сменя телевизора с друга серия ЛГ, само че той проблема доколкото разбрах не е само с тази серия, абе изобщо стана пълен мармалад. " Вземи накарай твоите познати да напишат едно техническо обяснение, за да не откриваме тук топлата вода.Мога да потвърдя думите на другите експерти, че цитираните досега обяснения са пълни глупости. Ще се опитам да обясня защо. По принцип няма един голям входен буфер, MPEG-TS пакетите (188 байта всеки) се разпределят веднага по pid-ове (номер от 0 до 8191, първите няколко са служебни), а излишните се игнорират. Всяка програма описва на кой pid върви видео потока и на кой pid е всеки говорим език/аудио поток. След разпределянето им, пакетите се записват в отделни буфери (по един буфер на pid) някъде в RAM паметта на декодера. Тоест аудиото и видеото имат различни буфери, естествено с различни големини. HD bTV има само един аудио поток с параметри: mp2 codec (mpeg1 layer2) 48kHz, 2ch, 256kbps. По принцип този кодек се ползва само с Constant Bitrate. Това означава, че дори малък буфер би трябвало да свърши работа (256/8 = 32kBytes съдържащи компресирано аудио за 1 секунда звук). За сравнение bTV (SD) е с mp2 но 192kbps, NOVA (SD) е с 128kbps. Все пак е възможно буферът да не стигне. Една от възможностите е, ако пакетите за звук се подават значително по-рано от тези за видео, тогава декодерът ще държи повече пакети в буфера, докато им дойде времето да ги възпроизведе. Поради постоянните скорости на вход и изход през буфера, тази ситуация не би трябвало да възникне цели секунди и дори минути след безпроблемна работа. Ако не съм сбъркал нещо, HD bTV има A-V от 400ms. Друга възможност е в т.н. нестабилен samplerate. 48kHz представлява честотата с която се дигитализира звука. Тоест 48000 пъти в секунда се отчита моментната стойност на мембраната (волтажа). В не-толкова далечното минало обаче, се оказва че звуковото оборудване няма достатъчно стабилни осцилатори, затова често се случва семплиращата честота да се променя според температурата на стаята. Така се нарушава връзката, между честота и време - например възможно е между 13 и 14 секунда да се отчетат 48500 стойности. Грешка от 1% води до 1 секунда разминаване след 2 минути. Когато гледате клип или филм, обикновено за отправен часовник се счита звука и синхронизацията се запазва с коригиране на видеото. Но когато имате постоянен 24/7 TV сигнал, с фиксирана честота на кадрите, този номер не минава. От това следват две хипотези. Едната е че примерно телевизорът възпроизвежда по-бавно или по-бързо от референтната честота, това води до препълване/източване на буфера. Другата е че въпросното накъсване е начина по който телевизора компенсира разликата между еталонния часовник и този на звука. На теория би трябвало да промени семплиращата честота, но доста у-ва не го правят, те просто дублират/пропускат няколко сампъла. Разбира се, нещата не са толкова прости. Аудио и видео часовниците са относителни спрямо системния/референтен часовник (PCR). Ако неговата стойност играе, това може да се отрази на другите часовници и да предизвикат някои от горните проблеми. Дори само remuxing може да предизвика PCR jitter защото размества пакетите, затова често PCR часовника се генерира наново от multiplexor-а (тук става дума за прецизност от рода на 27MHz, която да се ползва за генериране на аналоговия видео сигнал, LCD-TV може да понесе доста големи толеранси). Проблемът тук е, че PCR се праща всеки 100ms, така че това не е обяснение защо при теб проблема се проявява след известно време. Разбира се, проблемът може да е нещо напълно различно... Затова да викаш на N3 да си увеличат буфера, има точно толкова смисъл, колкото да караш бензиностанцията да си увеличи цистерната, защото колата ти се дави. Че има проблем, явно има, но какъв е точно и чия е вината... Edited May 23, 2013 by iso14496 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Нека направим една проба : пуснал съм bTV HD на още едно място, моля засегнатите да проверят дали проблема го има и на тази позиция. Кръстен е "HD bTV test" 399 MHz, 6875 ksym/s, QAM 256 Отностно bTV Action 3D - пуснал съм го на мястото на HD Travel Channel, който е на позиция 206 в нашата подредба. Замяната ще продължи до събота вечер когато е финала на "Шампионска лига". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasty Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Zdraveite .I az imam sa6tiq problem.Kupih si LG42LA660S.Ot N3 mi postaviha modul.Nastroiha mi kanalite,no v momenta v koito prevklu4vam i ako sam na Hd kanal mi izpisva konfliktna programa.Ot tam vsi4ko se razbarkva i iz4ezvat kanali predimno hbo HD ,cinemax HD i t.n.Ot N3 idvaha nqkolko puti no ni6to.V4era smeniha modula i pak se polu4ava tova.vsu4ki updeiti sa izklu4eni.molq vi kajete kakvo da pravq. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Нека направим една проба : пуснал съм bTV HD на още едно място, моля засегнатите да проверят дали проблема го има и на тази позиция. Кръстен е "HD bTV test" 399 MHz, 6875 ksym/s, QAM 256 Отностно bTV Action 3D - пуснал съм го на мястото на HD Travel Channel, който е на позиция 206 в нашата подредба. Замяната ще продължи до събота вечер когато е финала на "Шампионска лига". Слушам вече 10 минути тестовото БТВ. на LG LM620S Потвръждавам: няма накъсвания в звука. Ако може да преместиш BBC и Euronews на тази честота и да пуснеш ESPN HD си златен ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Здравей! Моите адмирации, затова че се опитвате да решите проблема! На въпросната честота на ръчно зададени настройки се появява TV7 или News 7?Аз ли нещо не правя както трябва? Нека направим една проба : пуснал съм bTV HD на още едно място, моля засегнатите да проверят дали проблема го има и на тази позиция.Кръстен е "HD bTV test"399 MHz, 6875 ksym/s, QAM 256Отностно bTV Action 3D - пуснал съм го на мястото на HD Travel Channel, който е на позиция 206 в нашата подредба. Замяната ще продължи до събота вечер когато е финала на "Шампионска лига". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
splendor Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Здравей! Моите адмирации, затова че се опитвате да решите проблема! На въпросната честота на ръчно зададени настройки се появява TV7 или News 7?Аз ли нещо не правя както трябва? Отиди на menu/support/signal test/399300 ще ти излезнат HD News 7 и HD bTV test. би трябвало след като направиш това HD bTV test да ти се добави към другите канали Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.