Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

При безсрочен, или изтекъл срочен договор който не е подновен се плаща това което пише на сайта им. За отстъпките погледнете промоциите НИТРО. Предлагат се на нови абонати, и на съществуващи които преподпишат нов срочен договор. Има и промоции за тези на безсрочен договор в телевизионния пакет - при заплащане на филмовия пакет HBO - Cinemax отварят всички други канали без еротиката.

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

При безсрочен, или изтекъл срочен договор който не е подновен се плаща това което пише на сайта им. За отстъпките погледнете промоциите НИТРО. Предлагат се на нови абонати, и на съществуващи които преподпишат нов срочен договор. Има и промоции за тези на безсрочен договор в телевизионния пакет - при заплащане на филмовия пакет HBO - Cinemax отварят всички други канали без еротиката.

това нитро е с интернет и не ми трябва такъв пакет. само телевизия търся ... от това, което виждам, значи ако искам безсрочен, плащам инсталационна 30 лв. и след това 13 лв. за основния пакет и там по някакви левчета за допълнителни пакети, така ли?

Link to comment
Share on other sites

За телевизията е точно така. Както писах по горе обаче - не е необходимо да се заплащат всичките пакети за да гледаш всички канали. Аз плащам основния - 13 лева , HBO - 4 лева и Cinemax - 2.50 лева. Това отваря всички други пакети без еротиката и екстрата. В екстрата са пак еротика и спорт, но за първото си има интернет, а второто у дома няма кой да го гледа...

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, извинявам се че може би ще задам въпроси, които сигурно са коментирани тук, но немога да прочета 190 страници. Питанията са ми следните:1. Някои мои познати се оплакват, че картината на цифровата телевизия им накъсва. Този проблем навсякъде ли е и да ли се работи по него или са частни случаи?2. Имам телевизор с цифров тунер и модул, който е някаква марка BestCas без карта. Има ли вариант с този модул да ползвам услугите на N3?3. Версията на Евроспорт 2, която се излъчва разбрах, че е на английски. Излъчва ли се Бундеслигата по тази версия на Евроспорт 2?4. Тъй като не се излъчва Film+, където предават големите тенис турнири, има ли вариант да се помисли за добавяне на канала Supertennis HD.5. Има ли канал в програмната схема на N3 по която се излъчва формула1?По-принцип се надявам да ми отговори furiozo, но ако няко друг е запознат ще се радвам да получа отговор.

Аз пак да си поставя моите въпроси, като се надявам някой да отговори. Най-вече ме интересува въпроса за САМ модула.

Link to comment
Share on other sites

BiGLaMeR

1. Кажи на тези твои познати да се оплакват на нас а не на теб. Или е нещо локално или ако е било централно е вече оправено.

2. BestCas няма да стане при нас. Ние ползваме Conax и Griffin.

3. Да, излъчва се Бундеслигата по нашия Евроспорт 2.

4. Вариант да се мисли ... има, дали мисленето би дало резултат не знам.

5. Не.

 

samkijot: да, предлагат се безрочни договори. С инсталационна такса, плащане за оборудването и малко по високи цени. Цените на сайта са за безсрочните договори, срочните имат отстъпки спрямо тези цени, но наистина отстъпките като цяло са за пакет телевизия и интернет. Ако е само едната услуга срочния договор спестява инсталационната такса и плащането за сеттопбокс.

Link to comment
Share on other sites

 

 

samkijot: да, предлагат се безрочни договори. С инсталационна такса, плащане за оборудването и малко по високи цени. Цените на сайта са за безсрочните договори, срочните имат отстъпки спрямо тези цени, но наистина отстъпките като цяло са за пакет телевизия и интернет. Ако е само едната услуга срочния договор спестява инсталационната такса и плащането за сеттопбокс.

 

заплаща се set-up-box... в смисъл, че аз си го купувам от вас, за да ползвам услугата ви? ако е така, каква е цената? ... не че има някакво значение точно за мен, тъй като нямате мрежа тук, но да стане ясно за останалите.

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

Здравейте! Абонат съм на аналогова телевизия,но хващам и някои от цифровите телевизии заради телевизора и наскоро работеше и al jazeera sport +6 където излъчват NBA,но след време спря и сега няма къде да гледам освен по компа, та знам че не е мандра ма ако може да го пуснете :Д .Сега към по важния въпрос. Да кажем че някой ден премина на изцяло цифрова (а това ще стане) кой допълнителен пакет трябва да закупя че да хващам al jazeera sport пограмите,защото в сайта ви ги няма,а всъщност аз хващам 3 от тях и имам още 5 в списъка,но са кодирани ?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте! Абонат съм на аналогова телевизия,но хващам и някои от цифровите телевизии заради телевизора и наскоро работеше и al jazeera sport +6 където излъчват NBA,но след време спря и сега няма къде да гледам освен по компа, та знам че не е мандра ма ако може да го пуснете :Д .Сега към по важния въпрос. Да кажем че някой ден премина на изцяло цифрова (а това ще стане) кой допълнителен пакет трябва да закупя че да хващам al jazeera sport пограмите,защото в сайта ви ги няма,а всъщност аз хващам 3 от тях и имам още 5 в списъка,но са кодирани ?

Eкстра - 3 лева -> 8 спортни + 8 еротични. :) Спортните са Джазирите.

Link to comment
Share on other sites

На 02.03 сестра ми (също ваш абонат) ми подари стария си рутер за да имам ви-фи на тела и таблета. Сврзах го и всичко тръгна, понеже преди имах същия рутер но изгоря помислих, че затова не ми изкара прозореца за ново устройство. Нета върви, защо да звъня да питам съпорта що имам нет?!? И щеш ли,вие идвате и ми режете кабела, нета за който плащам без да зададете въпрос дори, после ме наричате крадец?!

Направо съм отвратен от услугите ви! Нечувана наглост и лошо отношение към клиентите си имате!

Не стига че не получавам услугата за която си плащам, ами и смеете да ме наричаре крадец, смятай - крада на собствената си сестра нета?!?!? Съпорта щели да "помислят" дали да ми възстановят услугата???? Вие нормални ли сте??? Така ли се отнасяте с клиентите си ? Как може ИСП то да ти се обади да ти кара че си дал СОбствения си рутер на еди кой си като си свързал друг и си потвърдил че искаш нет на това устройство??

След като стане такова недпразумение о е очевадно че няма логика да крада нета на сестра ми при условие че имам собствен вие решавате да се карате с 2 клиента и да ги клеветите а не да оправите грешката си ??

 

На 02.03 сестра ми (също ваш абонат) ми подари стария си рутер за да имам ви-фи на тела и таблета. Сврзах го и всичко тръгна, понеже преди имах същия рутер но изгоря помислих, че затова не ми изкара прозореца за ново устройство. Нета върви, защо да звъня да питам съпорта що имам нет?!? И щеш ли,вие идвате и ми режете кабела, нета за който плащам без да зададете въпрос дори, после ме наричате крадец?!

Направо съм отвратен от услугите ви! Нечувана наглост и лошо отношение към клиентите си имате!

Не стига че не получавам услугата за която си плащам, ами и смеете да ме наричаре крадец, смятай - крада на собствената си сестра нета?!?!? Съпорта щели да "помислят" дали да ми възстановят услугата???? Вие нормални ли сте??? Така ли се отнасяте с клиентите си ? Как може ИСП то да ти се обади да ти кара че си дал СОбствения си рутер на еди кой си като си свързал друг и си потвърдил че искаш нет на това устройство??

След като стане такова недпразумение о е очевадно че няма логика да крада нета на сестра ми при условие че имам собствен вие решавате да се карате с 2 клиента и да ги клеветите а не да оправите грешката си ??

 

На 02.03 сестра ми (също ваш абонат) ми подари стария си рутер за да имам ви-фи на тела и таблета. Сврзах го и всичко тръгна, понеже преди имах същия рутер но изгоря помислих, че затова не ми изкара прозореца за ново устройство. Нета върви, защо да звъня да питам съпорта що имам нет?!? И щеш ли,вие идвате и ми режете кабела, нета за който плащам без да зададете въпрос дори, после ме наричате крадец?!

Направо съм отвратен от услугите ви! Нечувана наглост и лошо отношение към клиентите си имате!

Не стига че не получавам услугата за която си плащам, ами и смеете да ме наричаре крадец, смятай - крада на собствената си сестра нета?!?!? Съпорта щели да "помислят" дали да ми възстановят услугата???? Вие нормални ли сте??? Така ли се отнасяте с клиентите си ? Как може ИСП то да ти се обади да ти кара че си дал СОбствения си рутер на еди кой си като си свързал друг и си потвърдил че искаш нет на това устройство??

След като стане такова недпразумение о е очевадно че няма логика да крада нета на сестра ми при условие че имам собствен вие решавате да се карате с 2 клиента и да ги клеветите а не да оправите грешката си ??

Link to comment
Share on other sites

Постни го още 2-3 пъти :D Просто сте в един Влан най-вероятно и е тръгнал,защото мака на сестра ти е вкаран в системата.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,  от два дена е влошено качеството на картината на всичките цифрови канали. Някак си картината е много тъмна и излъчването на програмите е много размазано.  Моля ако и друг има такъв проблем да пише или нещо проблема е локален при мен. Става въпрос за ЖК Смирненски. Благодаря

Edited by zmija311
Link to comment
Share on other sites

Ако не насича, вероятно имаш проблеми с кабели от приемника към ТВ или с входа на ТВ или изхода на приемника.

Я направи една снимка, че ми идва още нещо на ум, но не съм сигурен.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Направи снимка, може да има офазяване на мрежата и оттам да скапва картината. Телевизорът със шуко ли е или с двоен обикновен щепсел? Може да си за галваник.

Link to comment
Share on other sites

Телевизора е със шуко и е вързан към два  лаптопа чрез рутер с LAN кабел . Точно преди два дена след няколко неуспешни опита да пусна филм през DLNA на телевизора (като ме предупреждаваше да проверя връзката с лаптопа) телевизора за няколко секунди се рестартира. И мисля че не след дълго започна и проблема с качеството на картината. Сега се замислям да не би да съм повредил нещо по телевизора с тази операция, ако наистина е имало потенциална разлика между кабелната, телевизора и компютъра или е просто съвпадение?

Edited by zmija311
Link to comment
Share on other sites

Провери дали не е активирана някаква функция за "подобряване" на картината. Същ провери контролите за контраст, яркост, цветност.

Edited by furiozo
Link to comment
Share on other sites

Нищо  не е променено по настройките за картината и са както  си бяха преди. Изключени се всички филтри и динамичен контраст и LED Motion+. 

Link to comment
Share on other sites

Ако не си си подреждал каналите по твое усмотрение, рестартирай телевизор - тоест заводски настройки, като преди това изключиш всичко друго. Сканирай и ако се оправи добре, ако не - можеш да пробваш следното, макар да не го препоръчвам, но много техници го правят. Вадиш щепсела от контакта. С изолирбанд/PVC изолираш зануляването на шукото и включваш. Ако всичко е наред си за галваник може да е включван нов абонат, който да връща. По принцип препоръчвам на всеки телевизор да се слага галваник, а и така е правилно, за да се предотвратят проблеми от всякакво естество, които могат да дойдат по мрежата. При мен на всички, където имам цифрова, са с галваничен. На няколко човека се е случвало да им гори я тунер, я цял борд от такова нещо.

Пробвай първо с ресет на телевизора и после ако не стане, ако искаш с изолиране на зануляването. Ако не - викай техници да си видят мрежата.

Едит - как е аналоговата? Там да забелязваш нещо необичайно?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...