Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Повярвай, всичко съм пробвал, но не се маха, а най-много съм успявал да го докарам да стане малко по тих.Търпя го доста време вече и не знам какво да правя.

Чуваш ли брум, ако извадиш коаксиалния кабел от приемника?

Имаш ли нещо друго вързано към коаксиалния кабел освен разделителя и приемника?

Приемника със scart ли е свързан за телевизора?

Link to comment
Share on other sites

Имах предвид 15 мегабайта в секунда сваляне/качване. Иначе и на 10 ще съм доволен.Да попитам има ли възможност за включване на същия ден от подаването на молбата, че нета ми трябва за работа.

 

И това ако може до щатите, щото клиентите са ти там?

 

Няма такъв нет все още. След 4-5 години може би...

 

10MB (мегабайта) са около 100 мбита - нещо което ако го имаш при някой доставчик е само до България и пак зависи от другата страна.

 

ПС: Не искам да се заяждам много, обаче осъзнаваш ли колко несериозно звучи: "за включване на същия ден от подаването на молбата, че нета ми трябва за работа"? Понеже първото, което ми идва наум като коментар е, че ви куца планирането и то доста.

 

ПС2: Сещам се поне за 2 доставчика в Пловдив, които могат да ви пуснат сериозен интернет по оптика за офис с доста добри скорости вкл. международни, но срещу скромната сума от около 100тина лв/месец.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

ПС2: Сещам се поне за 2 доставчика в Пловдив, които могат да ви пуснат сериозен интернет по оптика за офис с доста добри скорости вкл. международни, но срещу скромната сума от около 100тина лв/месец.

 

Не знам от къде я имаш тази информация, но ние плащаме мисля 160лв за 1MB гарантиран (up/down).Сметни за 5,6MB колко ще струва ;)

 

Иначе N3 нямаха ли някаква опция за експресно включване срещу по висока инсталационна такса?

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Повярвай, всичко съм пробвал, но не се маха, а най-много съм успявал да го докарам да стане малко по тих.Търпя го доста време вече и не знам какво да правя.

 

Аз имах брум, който беше много слаб. Като вързах HDMI към компютъра обаче, изригна!

Обадих се в N3, дойде едно момче, сложи филтърче и сега всичко е 6. Бяха много любезни.

Въобще, аз като човек, дето щях да бия поддръжката в Visio, оценявам това, което получавам. :)

Link to comment
Share on other sites

Иначе N3 нямаха ли някаква опция за експресно включване срещу по висока инсталационна такса?

Имат, до 3 дни беше едно време срока, сега не знам колко е. :)

Link to comment
Share on other sites

Не знам от къде я имаш тази информация, но ние плащаме мисля 160лв за 1MB гарантиран (up/down).Сметни за 5,6MB колко ще струва ;)

 

Иначе N3 нямаха ли някаква опция за експресно включване срещу по висока инсталационна такса?

 

Мда, гарантирания е друга работа. Само че те са на близу... щом не са затворили офиса значи произволна оптика ще им върши работа

Link to comment
Share on other sites

Искам да си сменя IP адреса, който имам от Entry. Обадих се по телефона, но ми обясниха, че не може и че IP-то, което имам си е за адреса, на който се ползва нета..

Та, дали има легален начин да си сменя IP-то?

Попитах и дали срещу заплащане на някаква такса не може да стане, но отговора пак беше 'не' :)

Link to comment
Share on other sites

Няма логика да ти сменят ip адреса, както и няма логика да искаш нов, освен ако не са те баннали от някъде. И понеже вероятно ще попиташ "защо" отговорът е много прост -> защото утре може да дадат твоето ip на мен и аз да съм баннат от въпросното място. Случвало ми се е преди години на "Евроком" да ми дадат ip, което беше баннато от сървърите на CS :D Само едно браво мога да кажа на хората от n3 за тази си политика ;)

Link to comment
Share on other sites

Искам да си сменя IP адреса, който имам от Entry. Обадих се по телефона, но ми обясниха, че не може и че IP-то, което имам си е за адреса, на който се ползва нета..

Та, дали има легален начин да си сменя IP-то?

Попитах и дали срещу заплащане на някаква такса не може да стане, но отговора пак беше 'не' :)

 

Само едно мога да кажа и то е че щом и срещу заплащане не става, значи лошо за тях...

Link to comment
Share on other sites

Така е ,защото ,ако ти го сменят и някой друг няма да може да влиза в Замунда :)

 

В Замунда си имам достъп, не съм нарушавал правата и прочие. Не е за там.

 

Няма логика да ти сменят ip адреса, както и няма логика да искаш нов, освен ако не са те баннали от някъде. И понеже вероятно ще попиташ "защо" отговорът е много прост -> защото утре може да дадат твоето ip на мен и аз да съм баннат от въпросното място. Случвало ми се е преди години на "Евроком" да ми дадат ip, което беше баннато от сървърите на CS :D Само едно браво мога да кажа на хората от n3 за тази си политика ;)

 

Става въпрос за коренно различен сайт, но няма значение.

Link to comment
Share on other sites

Искам да попитам нещо: Днес, след като се върнах от работа, на около 10 канала - от рода на Explorer , AXN SF и други такива, като превключа на съответния канал програмата тръгва , след около 10 секунди работа ми излиза сервизно меню - "настройка на СА модула: - Error mesage : NO Access има опция да потвърдя с ОК - потвърждавам и всичко си върви перфектно по нататък, докато не сменя канала или не попадна на друг такъв канал. Спирах телевизора, вадих СА модула, вадих картата, слагах ги обратно и т.н - не се оправя. Има ли някакъв номер в тази работа , или да се "дера" на съпорта?

Както вече се разбра, не съм с приемник, с модул съм.... furiozo , някакъв коментар?

 

п.с по същия начин се проявява и когато пусна HBO само че там потвърждаването НЕ пуска програмата, защото не съм и платил, разбира се....

Edited by Romel
Link to comment
Share on other sites

За пореден път искам да благодаря на тази фирма за съпорта, обслужването и услугата, която ползвам. Снощи имах проблем, днес вече е отстранен, за година и 2 месеца, това са единични случаи. Дано в България повече фирми работят по този начин! Като ми изтече договора след 4 месеца, със сигурност и с удоволствие ще преподпиша възможно най-дългия срок - просто знам, че това са най-разумно похарчените от мен пари за услуги, които ползвам.

Link to comment
Share on other sites

За пореден път искам да благодаря на тази фирма за съпорта, обслужването и услугата, която ползвам. Снощи имах проблем, днес вече е отстранен, за година и 2 месеца, това са единични случаи. Дано в България повече фирми работят по този начин! Като ми изтече договора след 4 месеца, със сигурност и с удоволствие ще преподпиша възможно най-дългия срок - просто знам, че това са най-разумно похарчените от мен пари за услуги, които ползвам.

Подкрепям напълно казаното,Пипах настройките и ми изчезна цифровата,Момчето от съпорта беше много любезно, продиктува ми всички параметри за настройка и нещата са наред.

Link to comment
Share on other sites

Romel, ти ли беше казал че си с твой си модул ?

Преди работело ли е нормално ?

Не съм се сблъсквал с такъв проблем и не виждам повод да се случва.

Всъщност модула е надлежно закупен от N3, цялата работа продължи 2 дена и се оправи, вероятно е някакъв проблем от случайно естество ...важното е че всичко е :beer:

Link to comment
Share on other sites

Да имате проблеми с интернета? В района около акваленд? В момента нет няма, рутера не получава настройки от сървъра, съпорт също не отговаря.

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...