Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

Депозита покрива напълно стойността на приемника, вероято даже двойно.

В този смисъл ако не си на срочен договор и си платил депозита, тогава при връщане на техниката трябва да ти върнат и парите.

 

То това за връщането, при положение, че не се отказвам напълно като абонат и при булсат ли е?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

То това за връщането, при положение, че не се отказвам напълно като абонат и при булсат ли е?

При "Булсат" е малко по-различно. Там или закупуваш оборудването и си на безсрочен договор, или сключваш договор за n месеца и през тях няма отказване (временно спиране). След изтичането на n-те месеца оборудването си остава за теб и не те търсят за нищо.

 

 

:пп поне докато бях техен абонат нещата стояха по този начин, сега може нещо да се е променило:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

То по тая логика и парите трябва да ми върнат за депозита.

Ти си дал пари за оборудването?

Аз преди да си купя Conax-a, годината когато използвах тяхно оборудване, единствено бях подписал само един запис на заповед, че ако направя нещо оборудването ще дължа еди колко си пари.

Link to comment
Share on other sites

Ти си дал пари за оборудването?

Аз преди да си купя Conax-a, годината когато използвах тяхно оборудване, единствено бях подписал само един запис на заповед, че ако направя нещо оборудването ще дължа еди колко си пари.

 

Не съм давал пари, а съм подписал запис на заповед. Но чисто теоретично говоря, защото има хора, които не искат да са на договор и ако ги накарат да им върнат оборудването, би следвало да им върнат парите, Не знам, но ако имаше алтернатива, бих им бил шута с тези изисквания!

Link to comment
Share on other sites

Според мен ти дават достатъчно свобода на избор как да ползваш оборудването им. Или с депозит и безсрочен договор (което имам чувството, е вече е позабравено понятие), или срочен договор и ти оставят приемника да го ползваш. Виж какви неустойки искат от другите оператори и ги питай на срочен договор като не си дал пари за оборудване при тях дали въобще ще искат да чуят за временно изключване :D.

Edited by the_mouse
Link to comment
Share on other sites

Бивша му Еврокомска работа...

 

 

Много мразя да адвокатствам, но в случая проблемът си е изцяло при теб, защото ти се е досвидяло да дадеш 100лв за оборудване и си сключил договор.

Link to comment
Share on other sites

Много мразя да адвокатствам, но в случая проблемът си е изцяло при теб, защото ти се е досвидяло да дадеш 100лв за оборудване и си сключил договор.

 

Извинявай, ама в условия на криза малко множко идват 115лв... Аз вече съм на безсрочен, какъв е проблема?

 

BTW: Не си ми схванал последния пост...

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

След като договорът ти е изтекъл не виждам какъв е проблемът даже и да смениш доставчика, но общо-взето навсякъде е едно и също. Или сключваш договор, или броиш $$, които наистина при всички са от порядъка на 100-150лв, което и според моето мнение хич не са малко парички. Друг вариант е да потърсиш булсатско оборудване от бивши абонати, ще ти излезе към 60-70лв макс и ще си с безсрочен договор. А при тях телевизията е на добро ниво (поне от към количество на канали :D )

 

 

Link to comment
Share on other sites

Добре де, какъв точно е проблемът? Спираш временно услугата и връщаш техниката - решаваш да ползваш пак - отиваш и ти дават пак техника?

И аз не обичам да адвокатствам, но N3 имат най-гъвкавата политика по отношение на договори, техники и т.н.

Бил съм им абонат и ако дойдат до мен - пак ще съм, именно защото бяха напълно коректни - и furiozo и останалите.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Добре де, какъв точно е проблемът? Спираш временно услугата и връщаш техниката - решаваш да ползваш пак - отиваш и ти дават пак техника?

 

Това ме обижда като техен клиент!

Link to comment
Share on other sites

viiipeer_, има условия които изглеждат странни, защото ги гледаш от гледната точка на потребителя, но от гледна точка на оператора нещата могат да изглеждат доста по-различно.

За потребителя бокса е един, за оператора боксовете са стотици или хиляди.

Ти за себе си може да знаеш че ще си коректен и ще спазиш уговорката след прекъсването да подновиш услугата, но оператора трябва да мисли и за некоректните потребители които ще прекъснат уж временно и повече ни вест ни кост ... и боксовете и картите горят.

Link to comment
Share on other sites

viiipeer_, има условия които изглеждат странни, защото ги гледаш от гледната точка на потребителя, но от гледна точка на оператора нещата могат да изглеждат доста по-различно.

За потребителя бокса е един, за оператора боксовете са стотици или хиляди.

Ти за себе си може да знаеш че ще си коректен и ще спазиш уговорката след прекъсването да подновиш услугата, но оператора трябва да мисли и за некоректните потребители които ще прекъснат уж временно и повече ни вест ни кост ... и боксовете и картите горят.

 

Ясно, нали затова съм подписал споразумение, то тогава се губи неговата сила...

Link to comment
Share on other sites

Ясно, нали затова съм подписал споразумение, то тогава се губи неговата сила...

 

Извинявай, че трябва да ти го кажа, ама в България всички сме на тоя хал, щото винаги философстваме дървено и колкото повече логични доказателства ни привеждат, то толкова по-тъпо спорим. Има си правила и трябва да се спазват!!! Къде е логиката и кой те знае, че за 3 месеца ще се откажеш, после пак ще дойдеш и през това време оборудването трябвало да стои при теб??? От какъв зор, само не мога да разбера! Голяма теза изкара, честно! И ти с какво гарантираш, че ще си коректен? С това, че си си спазвал договора, и си плащал ежемесечно-похвално, ама какво от това-това си ти е задължение, когато някой ти предоставя една услуга. Не виждам кой с какво те обижда-никой не може да гадае, какво е в главата ти и какво ще решиш след 3-6-12 месеца-то ти самия едва ли знаеш. Не съм бил клиент на по-коректен оператор от N3, а съм бил и на евроком, и на DCC, и на буласт. Отношението към клиентите е на отлично ниво-винаги са любезни, винаги реагират адекватно и експедитивно и чак ме изненадва, че когато са си сложили едни минимални правила и изисквания към клиентите, някой се сърди от това!! Удивен съм, честно!

Link to comment
Share on other sites

Извинявай, че трябва да ти го кажа, ама в България всички сме на тоя хал, щото винаги философстваме дървено и колкото повече логични доказателства ни привеждат, то толкова по-тъпо спорим. Има си правила и трябва да се спазват!!! Къде е логиката и кой те знае, че за 3 месеца ще се откажеш, после пак ще дойдеш и през това време оборудването трябвало да стои при теб??? От какъв зор, само не мога да разбера! Голяма теза изкара, честно! И ти с какво гарантираш, че ще си коректен? С това, че си си спазвал договора, и си плащал ежемесечно-похвално, ама какво от това-това си ти е задължение, когато някой ти предоставя една услуга. Не виждам кой с какво те обижда-никой не може да гадае, какво е в главата ти и какво ще решиш след 3-6-12 месеца-то ти самия едва ли знаеш. Не съм бил клиент на по-коректен оператор от N3, а съм бил и на евроком, и на DCC, и на буласт. Отношението към клиентите е на отлично ниво-винаги са любезни, винаги реагират адекватно и експедитивно и чак ме изненадва, че когато са си сложили едни минимални правила и изисквания към клиентите, някой се сърди от това!! Удивен съм, честно!

 

Ще споря, колкото си искам, това тук е форум и е за да се изказва мнение!

 

Пак казвам, чак смешно ми става от тези изисквания и това листче, което го подписах в началото на договора и съответно губи своята "тежест". Ами както и да е. С радост ще ги разкарам, щом толкова и притрябвал един приемник да си го взимат за винаги!

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Ще споря, колкото си искам, това тук е форум и е за да се изказва мнение!

 

Пак казвам, чак смешно ми става от тези изисквания и това листче, което го подписах в началото на договора и съответно губи своята "тежест". Ами както и да е. С радост ще ги разкарам, щом толкова и притрябвал един приемник да си го взимат за винаги!

Ми най-хубаво ще е. И без това се чудиш как да им направиш лоша реклама...

Както каза enravotta - "Не съм бил клиент на по-коректен оператор от N3". Особено за свободата при срочните договори, нямат равни в Бг. И да спориш, че си искат ТЯХНАТА техника, за която не си дал нищо и няма да плащаш нищо 3-4-5 месеца е много смешно. :laughing: Ползваш - дават ти, не ползваш - връщаш го. Те могат да отделят 100 лв за приемник (било то и в "криза") щом ти щукне да ги ползваш, а ти не можеш да отделиш 5 мин. да им го върнеш като няма да го ползваш...

Да беше казал, че те мързи или не ти се занимава, но твоите оправдания къртят :rofl:

Link to comment
Share on other sites

 

Да беше казал, че те мързи или не ти се занимава, но твоите оправдания къртят :rofl:

 

Хахах, мързяло ме било ,ти не можеш да схванеш идеята, тръгнал си да пишеш...

Link to comment
Share on other sites

Хахах, мързяло ме било ,ти не можеш да схванеш идеята, тръгнал си да пишеш...

 

Ами явно или те мързи или ти не хващаш идеята.

Като има 100 такива като тебе, N3 трябва да поръчат още 100 нови приемника, че видиш ли някой го кефило бокса да му подпира книгите на секцията...

Link to comment
Share on other sites

Ами явно или те мързи или ти не хващаш идеята.

Като има 100 такива като тебе, N3 трябва да поръчат още 100 нови приемника, че видиш ли някой го кефило бокса да му подпира книгите на секцията...

 

Да кефи ме, аз не искам бокса да ми седи у некой друг и след това да го ползвам. Това си е работа изцяло на N3, щом се наемат да предлагат услуги, значи е трябвало да си направят сметка.

Link to comment
Share on other sites

Да кефи ме, аз не искам бокса да ми седи у некой друг и след това да го ползвам. Това си е работа изцяло на N3, щом се наемат да предлагат услуги, значи е трябвало да си направят сметка.

Бокса не е твой. Ти не може да гарантираш, че ще се върнеш след колкото месеца там няма да те има, докато сервираш по морето.

Да, те предлагат услуги. На теб няма да ти я предлагат 3 месеца - техниката си я взимат.

От къде знаеш, че като си подновиш услугата няма да ти дадат нов? Защо си мислиш, че ще го дадат на някой и ти като се върнеш, ще ходят да му го искат, че да ти го върнат същия?

 

Списъка с канали на аналоговата в сайта, актуален ли е?

Link to comment
Share on other sites

Здравей viiipeer_ ,

 

Хората са ти обяснили добре защо се налага да си върнеш приемника в комплект.

Когато го върнеш ти гарантирам ,че те ще ти върнат записната заповед за приемника, и ако решиш след 3м. да ползваш техните услуги ще ти сложат , чисто нов приемник в запечетана кутия и карта.

Link to comment
Share on other sites

няма смисъл и останалите да наливате масло в огъня, всеки има право да изрази настроенията и притесненията си.

 

viiipeer_, ако искаш ми пиши на лично кое конктретно те притеснява, може да измислим вариант който те устройва.

Link to comment
Share on other sites

няма смисъл и останалите да наливате масло в огъня, всеки има право да изрази настроенията и притесненията си.

 

viiipeer_, ако искаш ми пиши на лично кое конктретно те притеснява, може да измислим вариант който те устройва.

Само като идея, ако viiipeer предплати за няколко месеца, ще му оставите ли приемника.

Link to comment
Share on other sites

Само като идея, ако viiipeer предплати за няколко месеца, ще му оставите ли приемника.

 

Ти нормален ли си? Как ще предплащам месеци в които няма да ползвам?

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Ти нормален ли си? Как ще предплащам месеци в които няма да ползвам?

Как така няма да ги ползваш? Нали искаш да си спреш услугата само за 3 месеца. Предплатените месеци ще си ги ползваш след това.

 

Идеята е че хем ще си платиш приемника, хем тези пари ще ти се върнат като си пуснеш отново услугата.

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...