viiipeer_ Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Депозита покрива напълно стойността на приемника, вероято даже двойно. В този смисъл ако не си на срочен договор и си платил депозита, тогава при връщане на техниката трябва да ти върнат и парите. То това за връщането, при положение, че не се отказвам напълно като абонат и при булсат ли е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 То това за връщането, при положение, че не се отказвам напълно като абонат и при булсат ли е? При "Булсат" е малко по-различно. Там или закупуваш оборудването и си на безсрочен договор, или сключваш договор за n месеца и през тях няма отказване (временно спиране). След изтичането на n-те месеца оборудването си остава за теб и не те търсят за нищо. :пп поне докато бях техен абонат нещата стояха по този начин, сега може нещо да се е променило:ph34r: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 То по тая логика и парите трябва да ми върнат за депозита. Ти си дал пари за оборудването? Аз преди да си купя Conax-a, годината когато използвах тяхно оборудване, единствено бях подписал само един запис на заповед, че ако направя нещо оборудването ще дължа еди колко си пари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Ти си дал пари за оборудването? Аз преди да си купя Conax-a, годината когато използвах тяхно оборудване, единствено бях подписал само един запис на заповед, че ако направя нещо оборудването ще дължа еди колко си пари. Не съм давал пари, а съм подписал запис на заповед. Но чисто теоретично говоря, защото има хора, които не искат да са на договор и ако ги накарат да им върнат оборудването, би следвало да им върнат парите, Не знам, но ако имаше алтернатива, бих им бил шута с тези изисквания! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mouse Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 (edited) Според мен ти дават достатъчно свобода на избор как да ползваш оборудването им. Или с депозит и безсрочен договор (което имам чувството, е вече е позабравено понятие), или срочен договор и ти оставят приемника да го ползваш. Виж какви неустойки искат от другите оператори и ги питай на срочен договор като не си дал пари за оборудване при тях дали въобще ще искат да чуят за временно изключване . Edited June 3, 2011 by the_mouse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Бивша му Еврокомска работа... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Бивша му Еврокомска работа... Много мразя да адвокатствам, но в случая проблемът си е изцяло при теб, защото ти се е досвидяло да дадеш 100лв за оборудване и си сключил договор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 (edited) Много мразя да адвокатствам, но в случая проблемът си е изцяло при теб, защото ти се е досвидяло да дадеш 100лв за оборудване и си сключил договор. Извинявай, ама в условия на криза малко множко идват 115лв... Аз вече съм на безсрочен, какъв е проблема? BTW: Не си ми схванал последния пост... Edited June 3, 2011 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 След като договорът ти е изтекъл не виждам какъв е проблемът даже и да смениш доставчика, но общо-взето навсякъде е едно и също. Или сключваш договор, или броиш $$, които наистина при всички са от порядъка на 100-150лв, което и според моето мнение хич не са малко парички. Друг вариант е да потърсиш булсатско оборудване от бивши абонати, ще ти излезе към 60-70лв макс и ще си с безсрочен договор. А при тях телевизията е на добро ниво (поне от към количество на канали ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 (edited) Добре де, какъв точно е проблемът? Спираш временно услугата и връщаш техниката - решаваш да ползваш пак - отиваш и ти дават пак техника? И аз не обичам да адвокатствам, но N3 имат най-гъвкавата политика по отношение на договори, техники и т.н. Бил съм им абонат и ако дойдат до мен - пак ще съм, именно защото бяха напълно коректни - и furiozo и останалите. Edited June 3, 2011 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Добре де, какъв точно е проблемът? Спираш временно услугата и връщаш техниката - решаваш да ползваш пак - отиваш и ти дават пак техника? Това ме обижда като техен клиент! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 viiipeer_, има условия които изглеждат странни, защото ги гледаш от гледната точка на потребителя, но от гледна точка на оператора нещата могат да изглеждат доста по-различно. За потребителя бокса е един, за оператора боксовете са стотици или хиляди. Ти за себе си може да знаеш че ще си коректен и ще спазиш уговорката след прекъсването да подновиш услугата, но оператора трябва да мисли и за некоректните потребители които ще прекъснат уж временно и повече ни вест ни кост ... и боксовете и картите горят. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 viiipeer_, има условия които изглеждат странни, защото ги гледаш от гледната точка на потребителя, но от гледна точка на оператора нещата могат да изглеждат доста по-различно. За потребителя бокса е един, за оператора боксовете са стотици или хиляди. Ти за себе си може да знаеш че ще си коректен и ще спазиш уговорката след прекъсването да подновиш услугата, но оператора трябва да мисли и за некоректните потребители които ще прекъснат уж временно и повече ни вест ни кост ... и боксовете и картите горят. Ясно, нали затова съм подписал споразумение, то тогава се губи неговата сила... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enravotta Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Ясно, нали затова съм подписал споразумение, то тогава се губи неговата сила... Извинявай, че трябва да ти го кажа, ама в България всички сме на тоя хал, щото винаги философстваме дървено и колкото повече логични доказателства ни привеждат, то толкова по-тъпо спорим. Има си правила и трябва да се спазват!!! Къде е логиката и кой те знае, че за 3 месеца ще се откажеш, после пак ще дойдеш и през това време оборудването трябвало да стои при теб??? От какъв зор, само не мога да разбера! Голяма теза изкара, честно! И ти с какво гарантираш, че ще си коректен? С това, че си си спазвал договора, и си плащал ежемесечно-похвално, ама какво от това-това си ти е задължение, когато някой ти предоставя една услуга. Не виждам кой с какво те обижда-никой не може да гадае, какво е в главата ти и какво ще решиш след 3-6-12 месеца-то ти самия едва ли знаеш. Не съм бил клиент на по-коректен оператор от N3, а съм бил и на евроком, и на DCC, и на буласт. Отношението към клиентите е на отлично ниво-винаги са любезни, винаги реагират адекватно и експедитивно и чак ме изненадва, че когато са си сложили едни минимални правила и изисквания към клиентите, някой се сърди от това!! Удивен съм, честно! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 (edited) Извинявай, че трябва да ти го кажа, ама в България всички сме на тоя хал, щото винаги философстваме дървено и колкото повече логични доказателства ни привеждат, то толкова по-тъпо спорим. Има си правила и трябва да се спазват!!! Къде е логиката и кой те знае, че за 3 месеца ще се откажеш, после пак ще дойдеш и през това време оборудването трябвало да стои при теб??? От какъв зор, само не мога да разбера! Голяма теза изкара, честно! И ти с какво гарантираш, че ще си коректен? С това, че си си спазвал договора, и си плащал ежемесечно-похвално, ама какво от това-това си ти е задължение, когато някой ти предоставя една услуга. Не виждам кой с какво те обижда-никой не може да гадае, какво е в главата ти и какво ще решиш след 3-6-12 месеца-то ти самия едва ли знаеш. Не съм бил клиент на по-коректен оператор от N3, а съм бил и на евроком, и на DCC, и на буласт. Отношението към клиентите е на отлично ниво-винаги са любезни, винаги реагират адекватно и експедитивно и чак ме изненадва, че когато са си сложили едни минимални правила и изисквания към клиентите, някой се сърди от това!! Удивен съм, честно! Ще споря, колкото си искам, това тук е форум и е за да се изказва мнение! Пак казвам, чак смешно ми става от тези изисквания и това листче, което го подписах в началото на договора и съответно губи своята "тежест". Ами както и да е. С радост ще ги разкарам, щом толкова и притрябвал един приемник да си го взимат за винаги! Edited June 4, 2011 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Ще споря, колкото си искам, това тук е форум и е за да се изказва мнение! Пак казвам, чак смешно ми става от тези изисквания и това листче, което го подписах в началото на договора и съответно губи своята "тежест". Ами както и да е. С радост ще ги разкарам, щом толкова и притрябвал един приемник да си го взимат за винаги! Ми най-хубаво ще е. И без това се чудиш как да им направиш лоша реклама... Както каза enravotta - "Не съм бил клиент на по-коректен оператор от N3". Особено за свободата при срочните договори, нямат равни в Бг. И да спориш, че си искат ТЯХНАТА техника, за която не си дал нищо и няма да плащаш нищо 3-4-5 месеца е много смешно. Ползваш - дават ти, не ползваш - връщаш го. Те могат да отделят 100 лв за приемник (било то и в "криза") щом ти щукне да ги ползваш, а ти не можеш да отделиш 5 мин. да им го върнеш като няма да го ползваш... Да беше казал, че те мързи или не ти се занимава, но твоите оправдания къртят Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Да беше казал, че те мързи или не ти се занимава, но твоите оправдания къртят Хахах, мързяло ме било ,ти не можеш да схванеш идеята, тръгнал си да пишеш... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Хахах, мързяло ме било ,ти не можеш да схванеш идеята, тръгнал си да пишеш... Ами явно или те мързи или ти не хващаш идеята. Като има 100 такива като тебе, N3 трябва да поръчат още 100 нови приемника, че видиш ли някой го кефило бокса да му подпира книгите на секцията... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Ами явно или те мързи или ти не хващаш идеята. Като има 100 такива като тебе, N3 трябва да поръчат още 100 нови приемника, че видиш ли някой го кефило бокса да му подпира книгите на секцията... Да кефи ме, аз не искам бокса да ми седи у некой друг и след това да го ползвам. Това си е работа изцяло на N3, щом се наемат да предлагат услуги, значи е трябвало да си направят сметка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Да кефи ме, аз не искам бокса да ми седи у некой друг и след това да го ползвам. Това си е работа изцяло на N3, щом се наемат да предлагат услуги, значи е трябвало да си направят сметка. Бокса не е твой. Ти не може да гарантираш, че ще се върнеш след колкото месеца там няма да те има, докато сервираш по морето. Да, те предлагат услуги. На теб няма да ти я предлагат 3 месеца - техниката си я взимат. От къде знаеш, че като си подновиш услугата няма да ти дадат нов? Защо си мислиш, че ще го дадат на някой и ти като се върнеш, ще ходят да му го искат, че да ти го върнат същия? Списъка с канали на аналоговата в сайта, актуален ли е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rat Man Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Здравей viiipeer_ , Хората са ти обяснили добре защо се налага да си върнеш приемника в комплект. Когато го върнеш ти гарантирам ,че те ще ти върнат записната заповед за приемника, и ако решиш след 3м. да ползваш техните услуги ще ти сложат , чисто нов приемник в запечетана кутия и карта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 няма смисъл и останалите да наливате масло в огъня, всеки има право да изрази настроенията и притесненията си. viiipeer_, ако искаш ми пиши на лично кое конктретно те притеснява, може да измислим вариант който те устройва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 няма смисъл и останалите да наливате масло в огъня, всеки има право да изрази настроенията и притесненията си. viiipeer_, ако искаш ми пиши на лично кое конктретно те притеснява, може да измислим вариант който те устройва. Само като идея, ако viiipeer предплати за няколко месеца, ще му оставите ли приемника. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 (edited) Само като идея, ако viiipeer предплати за няколко месеца, ще му оставите ли приемника. Ти нормален ли си? Как ще предплащам месеци в които няма да ползвам? Edited June 5, 2011 by viiipeer_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iso14496 Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Ти нормален ли си? Как ще предплащам месеци в които няма да ползвам? Как така няма да ги ползваш? Нали искаш да си спреш услугата само за 3 месеца. Предплатените месеци ще си ги ползваш след това. Идеята е че хем ще си платиш приемника, хем тези пари ще ти се върнат като си пуснеш отново услугата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.