Jack of Spades Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 @furiozo защо нямам достъп до сайтовете на Майкрософт (www.microsoft.com, msdn.microsoft.com) и www.kaspersky.com? Пробвал съм на два компютъра, свързани директно към лан кабела, без рутер. Десктопа е с пиратски Windows, лаптопа с легален OEM. И двата използват един и същ Physical Address. Лаптопа е свързван към интернет само за около 5 минути - колкото да му сменя Physical Address-а на лан-картата, не вярвам да има вирус на него. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 (edited) @furiozo защо нямам достъп до сайтовете на Майкрософт (www.microsoft.com, msdn.microsoft.com) и www.kaspersky.com? Пробвал съм на два компютъра, свързани директно към лан кабела, без рутер. Десктопа е с пиратски Windows, лаптопа с легален OEM. И двата използват един и същ Physical Address. Лаптопа е свързван към интернет само за около 5 минути - колкото да му сменя Physical Address-а на лан-картата, не вярвам да има вирус на него. Какво е съдържанието на файла host? Намира се тук и се отваря с нотпад: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc Edited May 7, 2011 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nucleus Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 @furiozo защо нямам достъп до сайтовете на Майкрософт (www.microsoft.com, msdn.microsoft.com) и www.kaspersky.com? Пробвал съм на два компютъра, свързани директно към лан кабела, без рутер. Десктопа е с пиратски Windows, лаптопа с легален OEM. И двата използват един и същ Physical Address. Лаптопа е свързван към интернет само за около 5 минути - колкото да му сменя Physical Address-а на лан-картата, не вярвам да има вирус на него. пусни един tracert да видим къде се спира Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack of Spades Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 (edited) edit: Проблема е в моя компютър. Докато проверявах hosts файла забелязах нещо съмнително и на десктопа и на лаптопа. Пробвах и с трети Windows, от втория хард на десктопа и там всичко си работи. Явно някакъв вирус, който се е закачил на лаптопа в момента, в който съм го свързал към нета, и ме е заблудил, че първите два Windows-а са наред. Извинявам се за загубеното време, и благодаря за помоща. Edited May 7, 2011 by Jack of Spades Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azarovlado Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Здравейте.Аз имам същият проблем с рутера.Значи преди бях на Булсат и рутера си работеше перфектно.От когато минах на N3 не мога да пусна нет през тоя рутер.Клонирам си мак адреса и правя необходимите настойки, но интернет все няма.Рутера ми е Tp-Link и ще се радвам ако някой ми даде съвет какво да направя.Обаждах се на техниците,но те ми казват по телефона,че не би трябвало да имам проблем,освен това взех и друг рутер за проба (пак на същата марка) и отново нямаше интернет.В това общо взето се състои моят проблем. Само за пояснение-при мен работят диодчетата за индикация и всичко изглежда наред. След много проверки всичко изглеждаше нормално и нямаше никаква причина да няма нет през този рутер.Последното нещо, което ми остана преди отново да напиша нов пост, бе да сложа по-стара версия на фирмуера и точно в него беше проблема.След като инсталирах една от първите версии всичко си дойде на мястото и нета си тръгна.Така най-после се реши този проблем и ако някой има проблеми с рутера нека пробва и със смяна на фирмуера, но не с по-нова версия, защото това не означава,че са изчистени всички предишни грешки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Какво точно пише на разлепените из града плакати... Нещо за 5лв на месец май. Видях ги в движение и само "Н3" и "5лв" фокусирах Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Мисля, че цифрова телевизия за 5лв. на месец. Нещо такова видях на Сточна на светофара. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 При подписване на 12 месечен договор се плаща един месец 5 лева. При подписване на 18 месечен - 2 месеца по 5 лева. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milenh Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 (edited) какви са нормалните стойности(%) на НИВО и КАЧЕСТВО на сигнала на цифровия приемник? Edited May 12, 2011 by milenh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 "в зеленото" 50-70 за ниво 80-100 за качество Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Някой друг от район Северен да има проблем с кабелната? Вчера вечерта никва е нямаше а днес накъсва жестоко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kelesh Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Здравейте господа.Имам следния проблем от както сложих модул.Когато сменям каналите и попадна на някой кодиран,много често ми изписва "конфликтна програма".Поинтересувах се от къде може да е това и ми казаха,че най-вероятно този модул не е съвместим с този телевизор.Обадих се на поддръжката на N3 и те веднага изпратиха човек.Дойде момчето обаче ме посъветва когато се появи този надпис да си пресканирам наново каналите и за известно време нямало да го има.Каза,че той също има такъв телевизор и при него било така.Мен този вариант не ме устройва защото не искам да си подреждам канали постоянно.Телевизора е LG 42LE5300 а модула е,предполагам,като на всеки CONAX Smit.Та въпроса ми е дали има вариант за подмяна на модул или дасе оправям сам.Ако е второто ще съм много разочарован.Благодаря,ако някой отговори и се намери начин да си реша проблема. Съжалявам,че я пуснах като нова тема ама не можах да се оправя с форума.Моя грешка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rat Man Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Някой друг от район Северен да има проблем с кабелната? Вчера вечерта никва е нямаше а днес накъсва жестоко. Ако не ти се оправил проблема , звънни на ЕНТРИ , не се чуди и не чакай да се оправи сам. Като гледам само при теб е проблема:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OutSider Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Оправи се още на другия ден просто ми беше интересно дали има други. Иначе е вероятно да е имало и други но просто не от форума Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rat Man Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Оправи се още на другия ден просто ми беше интересно дали има други. Иначе е вероятно да е имало и други но просто не от форума Щом се е оправило значи някой е звъннал все пак :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 На сакъзов 13 сменяхме един път приемника, на каса мога ли да проверя дали е плащана такса/депозит за него? Щото тия дни мисля да го връщам и да взема карта за тв-то , но търсих търсих и не намирам освен кутията му и договора бележка/разписка? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiozo Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Да, можеш да провериш в най-близката каса. При подмяна на приемник условията остават същите като за стария, така че сети се с какви условия е било началното включване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kelesh Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 furiozo а нещо по моя въпрос по горе? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mouse Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Споко, като превключиш напред назад каналите няколко пъти не се ли оправя? Вероятно е лека несъвместимост или софтуерен бъг . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kelesh Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Споко, като превключиш напред назад каналите няколко пъти не се ли оправя? Вероятно е лека несъвместимост или софтуерен бъг . Ами не винаги,пък и дразни все пак.Дал съм пари за телевизор и искам да е всичко наред. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 (edited) Здравейте господа.Имам следния проблем от както сложих модул.Когато сменям каналите и попадна на някой кодиран,много често ми изписва "конфликтна програма". А защо след сканиране не ги изтриеш тези програми или в момента в който попанеш на такава и се скапват настройките? И ако след това избереш примерно първи канал. Загасиш телевизора и го пуснеш отново какво се случва? Ако това не помогне евентуално отделен приемник или търсиш такъв модул специално за твоя телевизор. Аз поне за тези решения се сещам. А друго - пробвай да ъпдейтнеш на телевизора софтуера. Може наистина да е софтуерен бъг и от LG да са го оправили вече. Потърси из форумите им за нещо подобно Edited May 16, 2011 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rat Man Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Ами не винаги,пък и дразни все пак.Дал съм пари за телевизор и искам да е всичко наред. Здравей, 1.Изкл. си ТВ от контакта. 2.Извади модула и виж какво пише на него SMITH или Neotion. Но запомни как си го извадил. 3.Ако е NEOTION се обади на ENTRY , 032 570770 да им кажеш , че си с LG и Neotion да ти го сменят с Smith LG с модул NEOTION някой софтуерни версий имат проблеми. Това е най-сигурния начин да ти се оправи проблема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kelesh Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 А защо след сканиране не ги изтриеш тези програми или в момента в който попанеш на такава и се скапват настройките? И ако след това избереш примерно първи канал. Загасиш телевизора и го пуснеш отново какво се случва? Ако това не помогне евентуално отделен приемник или търсиш такъв модул специално за твоя телевизор. Аз поне за тези решения се сещам. А друго - пробвай да ъпдейтнеш на телевизора софтуера. Може наистина да е софтуерен бъг и от LG да са го оправили вече. Потърси из форумите им за нещо подобно За триене не съм мислил,защото някои от тях ги гледам и затова съм ги платил. Още първия път като го направи,работата ми беше рестарт на телевизора от контакта и то за доста време беше изключен.Не ми се щеше отделен приемник защото това беше идеята за този модул,да няма друго дистанционно.Ще търся друг модул за проба,пък да видим какво ще стане.За ъпдейт не знам аз не бих рискувал да го правя,да не го прецакам.Ако не стане с друг модул май ще е с външен приемник,ама съм си купил сравнително скъп телевизор,поне за мен не е евтин,и да не мога да му ползвам удобствата..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Коя версия ти е фирмуеъра на телевизора? 3.55 или по-нова? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kelesh Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 (edited) Здравей, 1.Изкл. си ТВ от контакта. 2.Извади модула и виж какво пише на него SMITH или Neotion. Но запомни как си го извадил. 3.Ако е NEOTION се обади на ENTRY , 032 570770 да им кажеш , че си с LG и Neotion да ти го сменят с Smith LG с модул NEOTION някой софтуерни версий имат проблеми. Това е най-сигурния начин да ти се оправи проблема. Модула е Smit,одеве ми се обадиха и тази или утре вечер ще идва човек да го смени,пак с такъв,съмняват се да не е дефектен,предполагам. Коя версия ти е фирмуеъра на телевизора? 3.55 или по-нова? фирмуера е 03.03.13 има по нов който е 03.03.15 ,но не ми е в компетенцията да го ъпдейтвам.Видях,че фирма на модула е от миналото лято,не знам там как стоят нещата. Edited May 17, 2011 by kelesh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.