Бегемот Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Очевидно ти си този, който няма никакво понятие от автомобили. В САЩ колите местно производство, както и корейските такива са най-евтини. Японските са в по-горен ценови клас, а що се отнася до Лексъс, те са дори по-скъпи и от Мерцедес. Това което казваш е вярно, но то няма нищо общо с това, което съм написал, че един и същ модел японска кола в САЩ е по евтина отколкото в Европа ,просто извърташ нещата и казваш нещо съвсем друго. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Това което казваш е вярно, но то няма нищо общо с това, което съм написал, че един и същ модел японска кола в САЩ е по евтина отколкото в Европа ,просто извърташ нещата и казваш нещо съвсем друго. Нищо не извъртам, просто ти заяви, че в САЩ се купували японски коли, щото били евтини. Аз просто ти обясних, че това изобщо не е така. А японските коли е пределно ясно, че ще са много по-скъпи в Европа, иначе доста веропейски марки щяха отдавна да са прекратили съществуването си. Затворената пазарна политика на ЕС прави почти невъзможна продажбата на луксозни марки като Лексъс, Инфинити и Акюра. Затова в Европа Мерцедес, БМВ и Ауди нямат реална конкуренция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MititU Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Каквото и да си говорим остава само да честитим на дядомраз новата кола която си е харесал и му пожелавам лека и без аварийна пък сега ще има и други работи на главата регистрация,застраховка свикване с колата изобщо много работи. пс:ако проучваш за застраховки може да посетиш офисът на Бул ИНС-клон Пловдив може ти направим няква добра оферта. ПС1:И една новина за всички с коли народе застраховката гражданска отговорност ще се повиши във всички компаний приблизително с 20% до средата-края на септември така че правете по на време.Новите цени се спускат дирекно от КФН и почти няма да има разлига при различните застрахователи Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBIN Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Затова всяка година бързаме да си направим от "евтините" застраховки и накрая сме прецакани, защото цените падат. Останаха ли балами да ви се връзват вече незнам. И като няма да има разлика в цените, защо трябва да се забием в булинс.. То май си има друга тема за ГО. Линкове за Тойота Авенсис 2009 тук и тук. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 10, 2008 Author Share Posted September 10, 2008 Аааа как можа да ми покажеш снимките на новия Авенсис. Сега в такъв филм ме вкара....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Колко ще струва ориентировъчно ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Аааа как можа да ми покажеш снимките на новия Авенсис. Сега в такъв филм ме вкара....... Ама е прав. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zingam Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Аааа как можа да ми покажеш снимките на новия Авенсис. Сега в такъв филм ме вкара....... Ама цената обикновено не е такава. Това което казваш е вярно, но то няма нищо общо с това, което съм написал, че един и същ модел японска кола в САЩ е по евтина отколкото в Европа ,просто извърташ нещата и казваш нещо съвсем друго. Всички коли в САЩ са по-евтини, отколкото тук особено в България. На мен ми се чини, че и ти извърташ нещата. А за пример, до колкото си спомням новият Range Rover Vogue струваше в САЩ малко над 70 000 долара, а тук струва близо 200 000 лева и то с по-малко екстри като камера за паркиране. Знам, че си луд фен на BMW, но в Германия защо мислиш всички таксита са Мерцедес, може би Ауди, но никога BMW? Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Знам, че си луд фен на BMW, но в Германия защо мислиш всички таксита са Мерцедес, може би Ауди, но никога BMW? Защото Ауди и Мерцедес са по-добри за таксита Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 По тази логика Деу-Шевролет е най великата марка Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zingam Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Защото Ауди и Мерцедес са по-добри за таксита Именно. Германецът точно това казал: "Хубави са BMWто, ама не издържат!" По тази логика Деу-Шевролет е най великата марка В България нищо не може да се включи в никаква логика! Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Именно. Германецът точно това казал: "Хубави са BMWто, ама не издържат!" В България нищо не може да се включи в никаква логика! Искам да те попитам какви наблюдения над БМВ имаш и колко БМВта си имал, че да твърдиш, че не издържат. Или ти разчиташ на мненията на форумните разбирачи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
err0r^ Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Германецът точно това казал: "Хубави са BMWто, ама не издържат!" Интересно ми е да кажеш кой германец точно ти го каза това ? Или някой от кварталните чички философи на бира пред блока ли ти го каза ? Или пък някой от тия измислени капацитети които твърдят че най-великите коли на света са Голфа и Вектрата и ако не си съгласен с тях почват да си смучат доводите от ноктите на краката...а може би ти самия си такъв ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Знам, че си луд фен на BMW, но в Германия защо мислиш всички таксита са Мерцедес, може би Ауди, но никога BMW? На нищо не съм луд фен, зависи за какво ми трябва колата, скоро ще си взимам КИА или Дачия Логан Комби за бачкане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zingam Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Интересно ми е да кажеш кой германец точно ти го каза това ?Или някой от кварталните чички философи на бира пред блока ли ти го каза ? Или пък някой от тия измислени капацитети които твърдят че най-великите коли на света са Голфа и Вектрата и ако не си съгласен с тях почват да си смучат доводите от ноктите на краката...а може би ти самия си такъв ? Виж сега - карам си един дизел с 2.5 TD двигател от BMW. Е преди един месец издъхна. И какво се оказа пукнала му се главината. Тая кола преди 10 години е струвала 150 хил марки. Сега е на 230 000 километра. За сравнение до преди 2-3 години в продължение на 14 години карахме едно Нисанче Микра за 12 хил марки над 300-350 000 километра без никакъв ремонт. Сега го кара един пич и още върви. Няма немска кола дето да го може това. Понеже съм бил в Германия достатъчно време и знам германците. Там такива коли като популарните тук 5-ци, 6-ци, 10-ки, 20-ки, 30-ки, Е класи, S класи, карат само пенсионерите, турските гастарбайтери и негрите наркодилъри. На нищо не съм луд фен, зависи за какво ми трябва колата, скоро ще си взимам КИА или Дачия Логан Комби за бачкане. От Логана Комби имаме добри отзиви за сега. За бачкане е добре... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIDO Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Виж сега - карам си един дизел с 2.5 TD двигател от BMW. Е преди един месец издъхна. И какво се оказа пукнала му се главината. Тая кола преди 10 години е струвала 150 хил марки. Сега е на 230 000 километра. За сравнение до преди 2-3 години в продължение на 14 години карахме едно Нисанче Микра за 12 хил марки над 300-350 000 километра без никакъв ремонт. Сега го кара един пич и още върви. Няма немска кола дето да го може това. Понеже съм бил в Германия достатъчно време и знам германците. Там такива коли като популарните тук 5-ци, 6-ци, 10-ки, 20-ки, 30-ки, Е класи, S класи, карат само пенсионерите, турските гастарбайтери и негрите наркодилъри. От Логана Комби имаме добри отзиви за сега. За бачкане е добре... Пич, тоя дизел с двигател на BMW, НЕ Е BMW. Почти съм сигурен, че става въпрос за Орел Омега И този двигател за който говориш е по лиценз на BMW, и се прави от Орел. Има тук там по някоя емблема, но това е останало от калъпите. Кодовото му име по BMW e M51. И едва ли си бил в Германия, като ти гледам отзивите какво карат хората там. Пълни глупости Карай си сапунерката /микра/ и се радвай на живота! Аз ще си карам 5-тата серия от 2001г. и ще се сещам, колко семкаджии какви глупости са наговорили, BMW не било здраво Ами аз на една трета серия й навих 130 000 км, с консумативи бе отворко, сега на петицата имам 55 000 км, пак с консумативи. Но си слагам оригинални, в оторизиран сервиз и за това карам. Това не е кола да я поддържаш в кварталния сервиз или гараж. Това не и кола за всеки. Верно скъпа подръжка, по висок разход - НО получаваш комфорт, сигурност и престиж. А относно пукането на глави ще ти кажа само едно /да го разправяш и това докато чоплите семки и се надлъгвате за логана/: Главите се пукат от ПРЕГРЯВАНЕ. Прегряването се получава, когато не си спазил предписанията по експлоатация на охладителната система, а именно: - на 2 години смяна на антифриз /оригинален/, и профилактика на охл. с-ма /изчистване на питите на радиаторите - водния и за климатика с водоструйка/ - на 150 000 км смяна на термостат и ако ти прегреи BMW след тази подръжка ела и ми се обади. И по-малко че от много сънища пълниш форума със спам Ай със здраве! Link to comment Share on other sites More sharing options...
err0r^ Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Zingam , а германците какво карат в Германия щом не карат БМВ и Мерцедес ? Тойота ли ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIDO Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Zingam , а германците какво карат в Германия щом не карат БМВ и Мерцедес ? Тойота ли ? Карат нисанчета микра и дачия логан, щото издържат по 350000+ Аз искам да попитам zingam, качвал ли се е в BMW, и ако да /в което се съмнявам/, да сравни материалите в купето /арм. табло, тапицерии, седалки и т.н./, с тия двата горни автомобила. Една вечер се возих в логан такси /след яка кръчма/, добре че не се порязах. То няква гадна пластмаса с цепаци, седалките като нарове, добре че не ми падна някоя пломба И как може да сравнява два автомобила, с разлика в цената /като нови/ 10 пъти? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 От Логана Комби имаме добри отзиви за сега. За бачкане е добре... Аз пък помня един път се качих в Логан и като опитах да затворя вратата я засилвих повече, защото съм свикнал на немските и японски коли където вратите са доста солидни, обаче не очаквах че като не я затворя с 2 пръста едвам едвам ами леко я засиля и тя така ще се изтряска че чак ще се огъне навътре и ще се отвори обратно. Повторих операцията 2 пъти преди таксиджията да изреве на умряло че ще му счупя колата. Извиних му се и го оставих сам да я затвори. То все да треснеш вратата силно ама това не дава да го барнеш ебати. При това не говоря за кой знае какви коли, моята в момента е едно VW Polo 1997-ма година с 2 врати и си го лашкам мощно и то си се затваря идеално. Хем вратата е доста по-голяма но го няма този момент да се огъне от удара... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Няма немска кола дето да го може това. 350 000 километра? има,ама не и умрелия тдс на бнв Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Дядомраз като ти се лашкат толкова врати що не си земеш Лада или Москвич?Ми много ясно че трябва да се затваря вратата с 2 пръстчета горе долу. И Зингам е много прав че там такива хора карат такива коли.Тва да не е като тук в България вижте ме имам 15 годишно БМВ съм отворко.Или пък горе долу толкова годишен Мерцар. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Мисля, че си го разбрал погрешно Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 12, 2008 Author Share Posted September 12, 2008 Френските коли знам че трябва като жени да се третират, докато с немските сме по-като стари приятели - ей мойто поло и да засиля вратата малко повече не се сърди. Гледах японските - тойоти, хонди, мицубишита - същата работа - вратата е солидна и даже да я засилиш се затваря като часовник а не дрънчи като на дачиите. Иначе за Мерцедес - в Германия го карат само хора които могат да си го позволят... има една приказка - "не съм толкова богат за да карам Мерцедес" и си е доста правилна, само че както някой се беше изказал в този форум - тука се навъдиха мерцедеси на поразия "защото цацаджийницата на морето е изкарала добър сезон" Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_beast Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 ами според мен шикодата е мн добра защото брачетми си я купи и на возене и на вървене е чудесен автомобил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 12, 2008 Author Share Posted September 12, 2008 Няма 2 мнения по въпроса но след като цената на тойота авенсис е много близка верно с малко по-малко екстри, но не чак толкова голяма разлика и там, според мен избора е еднозначен... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.