Bob Arnold Posted March 9, 2004 Share Posted March 9, 2004 molia ako niakoi ia e puskal tazi igra da mi kaje kvo stava, svalih ot wareza i kato ia instalna i posle me izhvurlia ot igrata pri natiskane na new game? a ne mojah da razbera kvo stana, biah postnal nov topic po tazi tema na obiad i sia gledam iz4eznal e????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted March 9, 2004 Share Posted March 9, 2004 molia ako niakoi ia e puskal tazi igra da mi kaje kvo stava, svalih ot wareza i kato ia instalna i posle me izhvurlia ot igrata pri natiskane na new game? a ne mojah da razbera kvo stana, biah postnal nov topic po tazi tema na obiad i sia gledam iz4eznal e????????????? Temi s nazvanie "HELP" se triqt ot moderatorite vednagicheski. Ako si postnal tema s takova ime - tova shte da e bila prichinata. Sega izglejda, che vsichko e nared. Dano nqkoi uspee da ti pomogne s igrata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Arnold Posted March 9, 2004 Author Share Posted March 9, 2004 imeto na topika mi beshe "problem" sigurno e ot tova:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Arnold Posted March 12, 2004 Author Share Posted March 12, 2004 eee nikoi li ne moje da mi pomogne s problema:(((((((((((((((((( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.