Jump to content
BulForum.com

Хора, пътища, автомобили


Zingam

Recommended Posts

http://news.plovdiv24.com/52895.html

 

Асфалтова база предизвика задръствания в центъра

 

Източник: News.Plovdiv24.bg

 

 

 

 

 

 

 

Неафалтиран след изкопни работи участък от централния пловдивски булевард "Цар Борис III" предизвика задръствания в пиковия час тази сутрин. Едното платно в посока Сточна гара беше заградено с полицейска патрулка докато валяци асфалтираха. През уикенда булевардът беше разкопан до бившата Патологична бременност заради присъединяване на обратен тръбопровод за близък строеж. Причина за задръстванията се оказа Асфалтовата база, която не е доставила асфалта в неделя, а чак тази сутрин. От базата са се оправдали, че компютърът им е така програмиран, че не може да произвеждат асфалт през уикенда.

 

 

Прочетете това съобщение и кажете не ви ли изпълва душата с кеф, докато го четете?

Link to comment
Share on other sites

Остави го цар Борис ами виж кфо става с бул България :angry1 ...дано поне докато тръгнем отново на даскало да го оправят,че то не се трае :angry:

Link to comment
Share on other sites

Остави го цар Борис ами виж кфо става с бул България :angry1 ...дано поне докато тръгнем отново на даскало да го оправят,че то не се трае :angry:

Бул България е емблемата на Пловдив така посреща хората пристигащи от далече(като влезнеш в Пловдив че чак до панаира и нататък пътя е един от най-стабилните :D ) .....

ама то ако се говори само за него да ви кава честно то всички изходи на пловдив са точно катo в ивицата газа ........

Link to comment
Share on other sites

Пловдив е града с най-разбитите пътища в цяло БГ. Няма толкова надупчени главни булеварди никъде другаде. Даже улиците в София са нищо. Смешна работа.

Link to comment
Share on other sites

В Пловдив на мен ми е като мотокрос писта :lol: .Ако карам по-бързичко често ми се налага да "прескачам" дупките с мотора :lol: ...ма карай ай-нека е интересно :D

Link to comment
Share on other sites

А с Руски какво стана? Уж щяха да го разширяват, а от 2 години мост строят и не му се вижда края. Междувременно построиха нова кооперация и май разширението се отмени!

Да не говорим, че към Кючука има цели три моста, а единия вече искат да го бутат!

Цялата комуникация в Пловдив е пълна боза и с тия скапани строже само задръстиха напълно града!

Link to comment
Share on other sites

Да не говорим, че към Кючука има цели три моста, а единия вече искат да го бутат!

Към Кичука са 2 моста. Не знам къде го видя третия. Когато бутнат "бетонния" мост ще остане само надлез Родопи. Лоша идея е според мен. Да не говорим зимата как се заледява. Друга тема е че за да стигнеш или излезеш от него минаваш по ул. Даме Груев. Не винаги се минава от там, но в една голяма част. Преди се говореше че ще я разширяват. Дори и с тази широчина да остане само да я оправят ще е достатъчно. По ул. Скопие е подобна работата. Там поне е по - добре отколкото по ул. Даме Груев. Просто не се сещам за улица с по лошо нареден паваж.

Link to comment
Share on other sites

zingam az si mislex 4e ni e dobre ustroen gradat ama sled kato v4era kam 6 mi se naloji ot ki4uka kam smirnenski da 4akam 20 minuti za obraten zavoi i sled kato go napravix ot srednata lenta poneje barzah me sprqha 6ibanite katadjii i mi pisaha akt ....... ebi mu maikata kak e vazmojno ot ki4uka kam smirnenski da nqma drug direkten pat ....

Link to comment
Share on other sites

Към Кичука са 2 моста. Не знам къде го видя третия. Когато бутнат "бетонния" мост ще остане само надлез Родопи.

 

Защо пък ще бутат бетонния? Ми то там до нас на Кукуш ще стане магистрала!

Link to comment
Share on other sites

Защо пък ще бутат бетонния? Ми то там до нас на Кукуш ще стане магистрала!

От много време е планувано да бъде бутнат. Не отговарял на някакъв стандарт за височина. Ниско минава над жп линиите. Поради тази причина искат да го бутнат. Говореше се да правят подлез за коли който да излиза около колелото на гарата, но едва ли ще стане.

Link to comment
Share on other sites

От много време е планувано да бъде бутнат. Не отговарял на някакъв стандарт за височина. Ниско минава над жп линиите. Поради тази причина искат да го бутнат. Говореше се да правят подлез за коли който да излиза около колелото на гарата, но едва ли ще стане.

по-скоро става дума за врътката на БДЖ/държавата, които по времето на строежа и реконструкцията на стария бетонен мост (а помните ли че относително скоро го реконструираха, укрепиха, преасфалтираха и поразшириха?) са отказали да бъдат обезщетени и да им се съборят няколко сгради (сред които бившата транспортна болница, бившата митница, столова на ЖП и др.), на мястото на които въпросния бетонен мост е трябвало съгласно градоустройствения план да има допълнителни ленти и ръкави в посока към ЖП гарата (съществувал е и вариант със втори мост, а бул. Македония да си стане двулентова с алея по средата в цялата си дължина).

В резултат на различните административни спънки и разпределяне на комисионни за твърде много хора, стария бетонен мост е изпълнен само наполовина срещу целия първоначално предвиден бюджет естествено ;) Височината над линиите по време на изпълнението си е отговаряла точно на проекта и тогавашните норми, които в последствие са били изменени. ЖП линията под него също е допълнително електрифицирана в последствие, при което височината на моста вече не отговаря на новите норми за отдалеченост от електропроводи и съоръжения на ЖП.

сега предполагам се досещате, че вече изпразнените, частично реституирани и ненужни сгради около бетонния мост, които споменах по-горе, имат доста по-интересна себестойност като местоположение, примерно. Само дето някакъв си бетонен мост пречи на строежа на високи сгради около него.

Link to comment
Share on other sites

За кви мостове говорите хора?!?!?!?!?!?!?!? Това не са ли надлези?!?!? Докато зацепя за какво иде реч, си мислех, че не живея в тоя град!

Нали няква фирма спечели конкурса за надлеза и щял да стане "Мноооо як, маааааааса газария"?

А видяли ли сте какво става с "България"? Бавно, но славно момчетата си го работят. Но имам известно притеснение, че става двулентов и по средата ще садят дръвчета, както на "Руски". Поне с такова впечатление останах, от досегашното развитие. Тясничък ми се вижда за 3 ленти.

Link to comment
Share on other sites

За кви мостове говорите хора?!?!?!?!?!?!?!? Това не са ли надлези?!?!? Докато зацепя за какво иде реч, си мислех, че не живея в тоя град!

Нали няква фирма спечели конкурса за надлеза и щял да стане "Мноооо як, маааааааса газария"?

А видяли ли сте какво става с "България"? Бавно, но славно момчетата си го работят. Но имам известно притеснение, че става двулентов и по средата ще садят дръвчета, както на "Руски". Поне с такова впечатление останах, от досегашното развитие. Тясничък ми се вижда за 3 ленти.

Доста са го разширили....поне 2-3 метра е разширен от едната лента.Незнам дали ще е 2 или 3 ленти,но защо ти се струва че няма да се разминат 3 коли-на мен ми се вижда достатъчно широк

Link to comment
Share on other sites

Те тоя булвеард ше го оправат още една година сигурно :angry: , а по ква причина са искали да разширяват "Руски" и на къде точно ще стане тва разширяване като там няма място

Link to comment
Share on other sites

ето заради това се предвижда разширение и реконструкция на голяма част от транспортната система на града

 

 

а ето тук са повече подробности.

 

имам обаче затруднения да открия подробности за окончателния вариант, който е одобрен, съгласуван и приет. но такъв има. предполагам при справка в районната администрация всеки може да се информира.

 

едит: намерих последния вариант

Link to comment
Share on other sites

Сега има следните проблеми:

1.много е тесен

2.ниска пропускателна способност

3.нисък е за влаковете

4.сформира под себе си едно от наи-опасните кръстовища в Пловдив. Представете си там междуградски реис чакащ за ляв закой към автогара Юг, отдясно рейс на градския транспорт спрял на спирката под надлеза от 3 лентовия бул. Христо Ботев, остава 1 лента за движещите се направо.РЕЗУЛТАТ:Огромен поток коли опитващи се да минат в тази лента. Конфликтна ситуация.

Карате по тази лента-а изненада влизате в лентата за ляв завой на следващото кръстовище. искате да се престроите вдясно сложна работа, от надлеза слизат кола след кола. Хората дето слизат се движат по надолнище и направо т.е. обикновенно с голяма скорост.

5.Надлеза е неизползваем, движейки се към Сточна гара по Христо Ботев. Надлеза е неизползваем за тези дето слизат по него и искат да продължат към Смиренски.

 

 

 

Извод:Ограничена функционалност, създава повече проблеми с движението отколкото решава.

Трябва да се направи по-добър пътен възел, което изисква капитали, рушене на сгради и т.н.

И при все, че на 500 м по-надолу има вече изграден такъв възел.

Link to comment
Share on other sites

Извод:Ограничена функционалност, създава повече проблеми с движението отколкото решава.

Трябва да се направи по-добър пътен възел, което изисква капитали, рушене на сгради и т.н.

И при все, че на 500 м по-надолу има вече изграден такъв възел.

Гениално.

Така намаляваме трафика на едно място и го пренасочваме на друго което само няма да поеме целия трафик. Ти заставал ли си на сточна гара когато идваш от Тракия. Правил ли си това час пик? Случвало ми се е задръстването да е до магазина на Рено. Просто не е за вярване какво ще стане ако това е единственото място през което се минава.

Link to comment
Share on other sites

 

Много, много лошо.... парк Лалута ще бъде безвъзвратно осакатен.... вместо да се превърне в реален парк за отдих.....

А едно време там където щеше да има езеро, сега се оказва, че ще е административна част....

Link to comment
Share on other sites

Те тоя булвеард ше го оправат още една година сигурно :angry: , а по ква причина са искали да разширяват "Руски" и на къде точно ще стане тва разширяване като там няма място

е как да няма от лявата страна(от страната на шофьора) ще скъсят островите ..... и ще режат яко дърва защото по друг начин не виждам как да го разширят

Link to comment
Share on other sites

Какъвто и да е, градоустройствения план е нещо хубаво. Години наред града страда от главни архитекти - мухльовци. Това, впрочем, е проблем не само на Пловдив. Години наред безогледно строене го превърнаха от един от най-приятните за живеене градове в една повсеместна недомислица...

 

Самия факт, че Гребната база седи неоправена обезсмисля всякакви нататъшни коментари...

Link to comment
Share on other sites

Самия факт, че Гребната база седи неоправена обезсмисля всякакви нататъшни коментари...

А на Гребната кво трябва да и оправят

Link to comment
Share on other sites

В Кичука масово се бутат едно и двуетажни къщи и за по-малко от година на тяхно място вдигат 5 етажни кооперации. Улиците в квартала изобщо не отговарят за подобно пренаселване, а като добавим и факта, че голяма част от тях нямат необходимия брой гаражи, картината след някоя друга година ще е плачевна.

В няколко парка изникнаха кооперации, които изобщо нямат място там. В една уличка оставиха тротоар от ДВЕ плочки, да не говорим, че живущите от двете страни на улицата могат да си стиснат ръцете през балконите.

Една от улиците - асфалтирана преди 2 години, сега е разкопана през 15 метра за да се включат към Ел и ВиК мрежите новите кооперации. Грозна гледка - след като я разкопаха я асфалтираха с "бетон". За няколко месеца се появиха дупки, които в момента са пълни с чакъл, колкото да мине АКТ 16 или както е там.

И при всичкото това, че можеха да изградят изцяло нов квартал, с нова инфраструктура, м/у Пловдив и Коматево или пък в посока Куклен, Марково и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Гениално.

Така намаляваме трафика на едно място и го пренасочваме на друго което само няма да поеме целия трафик. Ти заставал ли си на сточна гара когато идваш от Тракия. Правил ли си това час пик? Случвало ми се е задръстването да е до магазина на Рено. Просто не е за вярване какво ще стане ако това е единственото място през което се минава.

Това е съвсем отделен въпрос, че светофарите на Сточна гара са глупаво замислени.

Инак 2 места за влизане в един жилищен кравтал са достатъчни. Виж примерно Тракия

Влиза се основно или през Лаута, или през Мебелна къща. И то трафика към квартала и всичкия необходим трафик към магазини като Кауфланд, Метро и прочие.

Защо в Кичука да не може да не е достатъчно да се влиза също от 2 места от коматевският възел или от Новия надлез?

Пък и без друго булеварда след въпросния надлез е 2 лентов, т.е. пропуска по-малко коли.

А за въпросното кръстовище съм съгласен с тебе, че трябва да бъде оптимизирано:)

Link to comment
Share on other sites

Коматевския възел е толкова зле замислен че не е за разправяне. Винаги съм се чудил на логиката им.

В Тракия обаче няма такива кръстовища които да спират целия трафик както е с Кичука. И булевардите през които се влиза са с по 3 ленти. И не са 2 входа между другото. Като се замислиш са повече.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...