INCINERATOR Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Тук май не може да се стигне до едно мнение. Получава се така, че за всеки собственото мнение е вярно Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Не, просто някои хора забравиха за какво е темата, а тя е за препоръка на първа кола. Това означава, че се коментират колите, а не финансовите страни. Изведъж почнаха да се плюят екстрите, да се говори, че хората, които карат коли с повече удобства са псевдошофьори и някви такива щуротии. Сякаш едно време нашите родители или пък баби и дядовци са живеели в мизерия трябва и ние да минем през това, за да разберем какво е да ти е трудно в живота. Абсолютни глупости. Psihara^^, цитирай ме къде съм го казал това, че ми грабна вниманието. Аз съм почти сигурен, че съм говорил за 400 лв. месечна вноска. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 breakneck, това се нарича избор. Ако дойда и ти допра пищов в главата и ти кажа, че ако не си купиш Ферари ще те претрепя, то това вече няма да е собствен избор. Мисля, че всеки е достатъчно разумен да си направи сметка на приходи/разходи и да прецени кое може да си позволи. DON_CHEFO, но пък може да си позволиш я някоя Fiesta, я Citroen C1/C2, а защо не Yaris... ако пък не искаш чисто нова за същите пари можеш да вземеш доста по-добри автомобили на 2-3 години, които дето се вика още са в гаранция или дори и да не са, са нещо, което си струва наистина. Ами лесно е. Искам като слезна и преди да си отключа колата - да я погледна и тя......да ми харесва. С кеф да седна в нея, а не в някакво си МПС. За тва си взех и сегашното Пунто Тук май не може да се стигне до едно мнение. Получава се така, че за всеки собственото мнение е вярно едно е да си с 400 лева чист доход, друго е с 4000 или с 40000. Нали? Ако си с 400 и си на 19 - ще караш 15 годишна кола може би. Ако си с 4000 - ще може да си изплащаш няква нова или да платиш някоя 2, 3 годишна кола. АКо си с 40000 ......е не ми се мисли Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Ами евала и аз точно това искам - колата да ми харесва и да ми носи удоволствие, като я карам. Аз на финалната права се колебаех между Civic Type S и Lancer-a, но предпочетох второто заради цената и екстрите, които са 2 пъти повече, доста по-нов е, сервиза на Хонда е на майната си и куп други. Наистина най-важното е колата да ти носи удоволствие като я погледнеш и като седнеш в нея. За това всеки шофьор нов или опитен трябва да разбере какво иска, от какво има нужда, да прецени финансите си и да избере. "Екстрите", като ABS, серво и пр., както каза някой вече не са екстри, а нещо стандартно. Екстри са все още климатроника, тракшън и стабилити контрола, ксенона, блутуут, кожения салон и пр. глезотийки, за които вече всеки сам да реши дали ще му бъдат нужни и дали може да си ги позволи, разбира се. На Lancer-a взех предпоследно ниво на оборудване, защото последното предлагаше навигация, която е напълно неизползваема, кожен салон, който мен лично ме дразни и по-скоро е минус, някаква безключова система за отключване и палене на двигателя и един ксенон. Всичко това "само" за 7 бона отгоре. Според мен точно за един млад шофьор ABS, повечко въглавници, хидравлика и малко асистенти са си дори много добре. Ще се чувстваш доста по-сигурен с колата си, но е важно да не се прекалява с героизма. Също така ще я пазиш и ще ти пука за нея ако е новичка. Ще я поддържаш с удоволствие. По другия въпрос - ако си на 19 и взимаш 400 лв. чисто, то спокойно може да си вземеш някоя 5-6 годишна кола, да речем Пежо 307, например. Половината пари дават вашите, а другата теглиш малък кредит и изплащаш... ако се развиваш и заплатата ти скача, то ще можеш да погасяваш предсрочно. Мисля, че и да се вижда зор в ситуацията ставаш доста по-сериозен в това отношение, един вид израстваш и имаш към какво да се стремиш, защото в момента най-скъпите дългосрочни покупки са автомобил и жилище. Ако си на 19, определено ще мислиш поне за едно от двете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Нито Honda Civic Type S нито Mitsubishi Lancer са коли, с които трябва да започнеш според мен. И 2те са малки и бързи. Това че са малки е допълнителен риск а за това че са бързи няма смисъл да коментираме. Не казвам някой стар и тромав танк но точно като бях взел книжка току-що един приятел от Казанлък ме качи на няколко от неговите коли да пробвам - на Пежо Партнер всичко ми беше удобно и комфортно и се караше приятно, отделно че плавно потегляше и всичко, докато като се качих на БМВ-то му (316 май М-ка беше) - без да го настъпвам много и най-лошото е че без да се усетя вдигнах 170, отделно на 2 пъти ми направи забележка от 2ра да не включвам направо на 5та - то не че не може ама с мааалко повече газ работата става и направо излиташ. Може леко да съм се смахнал покрай няколко мои познати в щатите които купиха на жените си едни големи миниванове Тойота защото били по-сигурни на пътя и т.н. но видях какво стана когато един такъв миниван тресна един форд ескорт преди време - форда му събираха частите до следващото кръстовище а на ван-а единственото поражение беше леко одраскване на предната броня. А и хонда-та и мицубишито са горе-долу с размерите и тежестта на въпросния форд. И не ми казвай колко ще се пазиш особено ако си млад и зелен шофьор и нито имаш навици нито можеш да се сетиш какво ще се случи при всяка една ситуация и да знаеш къде да гледаш... отделно го има и това, което някой беше си сложил в подписа: "не се притеснявай, колкото и добре да караш, ще се намери кой да те блъсне" Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Нито Honda Civic Type S нито Mitsubishi Lancer са коли, с които трябва да започнеш според мен. И 2те са малки и бързи. Това че са малки е допълнителен риск а за това че са бързи няма смисъл да коментираме. Не казвам някой стар и тромав танк но точно като бях взел книжка току-що един приятел от Казанлък ме качи на няколко от неговите коли да пробвам - на Пежо Партнер всичко ми беше удобно и комфортно и се караше приятно, отделно че плавно потегляше и всичко, докато като се качих на БМВ-то му (316 май М-ка беше) - без да го настъпвам много и най-лошото е че без да се усетя вдигнах 170, отделно на 2 пъти ми направи забележка от 2ра да не включвам направо на 5та - то не че не може ама с мааалко повече газ работата става и направо излиташ. Може леко да съм се смахнал покрай няколко мои познати в щатите които купиха на жените си едни големи миниванове Тойота защото били по-сигурни на пътя и т.н. но видях какво стана когато един такъв миниван тресна един форд ескорт преди време - форда му събираха частите до следващото кръстовище а на ван-а единственото поражение беше леко одраскване на предната броня. А и хонда-та и мицубишито са горе-долу с размерите и тежестта на въпросния форд. И не ми казвай колко ще се пазиш особено ако си млад и зелен шофьор и нито имаш навици нито можеш да се сетиш какво ще се случи при всяка една ситуация и да знаеш къде да гледаш... отделно го има и това, което някой беше си сложил в подписа: "не се притеснявай, колкото и добре да караш, ще се намери кой да те блъсне" Ти май като говориш не гледаш какво пишеш. Или просто си пишеш ей така. Защо реши, че лансера е малка кола, а камо ли бърза? (изключваме ЕВО, то си е направо отделна кола) И за 316ката М много ми хареса Link to comment Share on other sites More sharing options...
wbyte Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 купуваш спрямо джоба и това е. и това с 316 М-ката кърти Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 купуваш спрямо джоба и това е. и това с 316 М-ката кърти Ето това според мен е най-стойностното мнение в цялата тема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 djadomraz, нито една от двете коли е малка, особено пък Lancer-a. Че са бързи - бързи са, но са с доста повече системи за сигурност. Отделно, както доста хора казаха и със 70 коня кола можеш да се претрепеш стига да не знаеш какво правиш. А това, че някой може да те блъсне е факт. Може и на паркинг да си и да те смачкат и да нямаш никаква вина. Но аз определено се пазя точно от другите. С всеки изминал ден се чувствам по-уверен с колата, но не и сред околните. И това е факт, който би ме накарал да си купя по-сигурна кола. Тракшън контрола е безценен ако се наложи бърза реакция и естествено шофьора има някакви скилс. Все пак има хора, на които им се отдава шофирането... дето се вика им е в кръвта - качват се и тръгват на каквото и да е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Може ли да ми обясниш с какво ще ти помогне толкова тоя тракшън контрол? Просто ми е любопитно Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Защо реши, че лансера е малка кола, а камо ли бърза? Ами определено е по-малка от пасат, а дали е бърза или не - надявам се ти да ми кажеш ако не е, защо тогава една от колите в NFS2 беше точно Lancer (остава да съм се заблудил защото доста отдавна го гледах и все пак съм поне 95% сигурен че е така) Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Може ли да ми обясниш с какво ще ти помогне толкова тоя тракшън контрол? Просто ми е любопитно Виж в youtube има един епизод на fifth gear специално за traction control, abs и тн. Ами определено е по-малка от пасат, а дали е бърза или не - надявам се ти да ми кажеш ако не е, защо тогава една от колите в NFS2 беше точно Lancer (остава да съм се заблудил защото доста отдавна го гледах и все пак съм поне 95% сигурен че е така) Ти правиш ли разлика между Lancer и Lancer EVO? Ако не правиш разлика между Lancer и Lancer EVO: Lancer - най-слабият е 109 коня и струва 30 000 лева, а Lancer Evo е някви си 300 коня и струва близо 90 000 лева и меко казано няма нищо общо с обикновен Lancer - поведение на път, ускорение, техника... Да, съвсем малко по-малък е от Passat: Lancer L 4,570 mm W 1,760 mm H 1,490 mm Passaat L 4765 mm W 1820 mm H 1472 mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad^Jack Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 А най-извратени са ЕВО-тата дето са 400 коня от 2-литров двигател. Но това са си горе долу същите коли като във WRC. Само не мога да разбера защо нападате толкова @RIP . Останал съм с впечатлението, че той си поема разходите по колата и си е взел една наистина добра кола, на която всичките системи и компютри са там с цел да имаш по-голям контрол върху колата и да не се завъртиш (или да се ако им кажеш че искаш ) Какво е лошото млад шофьор, който няма опит и при първия сняг ще даде малко повече газ и да се завърти да си вземе кола, с която това ще стане по-трудно?!? Или ако се блъсне (не дай боже) по негова вина, понеже няма опит или някой го отнесе да се отворят 9~10 въздушни възглавници и да му спасят живота?!? А особено частта за конските сили на двигателя това как ще се използват зависи много от задкормилното устройство. С риск да ме наплюете и мен ще ви разкажа как стана при мен като взех книжка и допря времето за кола. Ще започна от далече: 20 дена след като съм се родил (демек на 29.10.1989) баща ми купи Варбург 1.3 и до преди 9 месеца това ни беше единствената кола. След което преди 9 месеца, понеже допря до купуването на нова кола, че Варбурга взе да здава багажа, си взехме от дилъра на Toyota 3-годишен (май.2004 първа регистрация) Avensis 1.8 130кс (което като цена си беше истинка далавера и беше с 8~10К по-ниско от автокъщите). Когато взех книжка 2 месеца по-късно се стигна до въпроса кое ще карам аз и въпреки, че настоявах да взема Варбурга (понеже и аз разсъждавах така, че съм млад шофьор, ще поизкривя някоя ламарина...), но баща ми отказа и ми даде Авенсиса. Неговите доводи бяха, че Варбурга е опасен за каране, а Тойотата има 9 въздушни възглавници и една камара системи за сигурност. И до момента е така - за да може аз да съм в безопастност като залюхан млад шофьор карам Авенсиа,а баща ми кара Варбург и ми плаща горивото... А ако зависи за пазенето - както казах аз съм залюхан млад шофьор - пребоядисани 3/4 от всички панели + 1 нов калник (само калника и 4 панела баха моя вина ), но затова си има каско. btw и баща ми нищо, че е опитен шофьор и има книжка от незнам си колко години надра задната броня + лайсните на 4 места. И моята кола не е от най-бавните (е по-бавна е от Lancera на @RIP), но аз си карам с 50, не с 100, не с 60, а с 50 (по закон както си е). Ако си джигит по природа ще си караш като джигит докато не се млатнеш някъде или не се осифериш от самосебе си ... Та задължително си вземи кола с 5 звезди на сигурност, много въздушни възглавници и задължително технически изправна. Така ще се чувстваш уверен в колата, а тя ще компенсира за липсата ти на опит и карай внимателно. Поздрави! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 А най-извратени са ЕВО-тата дето са 400 коня от 2-литров двигател. Но това са си горе долу същите коли като във WRC. Само не мога да разбера защо нападате толкова @RIP . Останал съм с впечатлението, че той си поема разходите по колата и си е взел една наистина добра кола, на която всичките системи и компютри са там с цел да имаш по-голям контрол върху колата и да не се завъртиш (или да се ако им кажеш че искаш ) Какво е лошото млад шофьор, който няма опит и при първия сняг ще даде малко повече газ и да се завърти да си вземе кола, с която това ще стане по-трудно?!? Или ако се блъсне (не дай боже) по негова вина, понеже няма опит или някой го отнесе да се отворят 9~10 въздушни възглавници и да му спасят живота?!? А особено частта за конските сили на двигателя това как ще се използват зависи много от задкормилното устройство. С риск да ме наплюете и мен ще ви разкажа как стана при мен като взех книжка и допря времето за кола. Ще започна от далече: 20 дена след като съм се родил (демек на 29.10.1989) баща ми купи Варбург 1.3 и до преди 9 месеца това ни беше единствената кола. След което преди 9 месеца, понеже допря до купуването на нова кола, че Варбурга взе да здава багажа, си взехме от дилъра на Toyota 3-годишен (май.2004 първа регистрация) Avensis 1.8 130кс (което като цена си беше истинка далавера и беше с 8~10К по-ниско от автокъщите). Когато взех книжка 2 месеца по-късно се стигна до въпроса кое ще карам аз и въпреки, че настоявах да взема Варбурга (понеже и аз разсъждавах така, че съм млад шофьор, ще поизкривя някоя ламарина...), но баща ми отказа и ми даде Авенсиса. Неговите доводи бяха, че Варбурга е опасен за каране, а Тойотата има 9 въздушни възглавници и една камара системи за сигурност. И до момента е така - за да може аз да съм в безопастност като залюхан млад шофьор карам Авенсиа,а баща ми кара Варбург и ми плаща горивото... А ако зависи за пазенето - както казах аз съм залюхан млад шофьор - пребоядисани 3/4 от всички панели + 1 нов калник (само калника и 4 панела баха моя вина ), но затова си има каско. btw и баща ми нищо, че е опитен шофьор и има книжка от незнам си колко години надра задната броня + лайсните на 4 места. И моята кола не е от най-бавните (е по-бавна е от Lancera на @RIP), но аз си карам с 50, не с 100, не с 60, а с 50 (по закон както си е). Ако си джигит по природа ще си караш като джигит докато не се млатнеш някъде или не се осифериш от самосебе си ... Та задължително си вземи кола с 5 звезди на сигурност, много въздушни възглавници и задължително технически изправна. Така ще се чувстваш уверен в колата, а тя ще компенсира за липсата ти на опит и карай внимателно. Поздрави! Пич, не е за нападението, но айде кажи ми кой 18, 19 годишен може да си позволи нова кола(каквато и ще да е). Или да плати 2, 3 годишна такава - кеш. Сешсе Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad^Jack Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Пич, не е за нападението, но айде кажи ми кой 18, 19 годишен може да си позволи нова кола(каквато и ще да е). Или да плати 2, 3 годишна такава - кеш. Сешсе Тук си прав, спор няма. Но примерно има и по-стари Лагуни, които са с 5 звезди. Примерно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
err0r^ Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 На много интересни мисли се начетох в тая тема , повечето от които смехотворни. Първа кола лада или москвич трябвало да е , че да се научиш да караш , а втората кадет примерно ли да е ? Или да си купиш евтина кола да я очукаш , кой нормален си купува кола с мисълта да я удря или драска не трябва ли да се учи да пази RIP ти пък направи бахти изказването , че едва ли не предпоследното ниво на уборудване на Lancer е по-добро от последното?! Ако гроздето е кисело е друг въпроса , но да кажеш , че са глупави екстри или , че няма смисъл от тях е меко казано наивно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 По другия въпрос - ако си на 19 и взимаш 400 лв. чисто, то спoкойно може да си вземеш някоя 5-6 годишна кола, да речем Пежо 307, например. Половината пари дават вашите, а другата теглиш малък кредит и изплащаш... ако се развиваш и заплатата ти скача, то ще можеш да погасяваш предсрочно. Мисля, че и да се вижда зор в ситуацията ставаш доста по-сериозен в това отношение, един вид израстваш и имаш към какво да се стремиш, защото в момента най-скъпите дългосрочни покупки са автомобил и жилище. Ако си на 19, определено ще мислиш поне за едно от двете. да бе сигурно..... с 400лв заплата не можеш да си платиш само кафетата и цигарите ако си на 19 да не говорим пък да изплащаш малък кредит и отделно да сипваш бензин на кола.... това си е научна фантастика а до всички в темата един простичък въпрос : Защо ако на даден човек родителите имат пари и са му купили нова количка или сравнително нова няма да стане шофиор от него ? Или трябва да се чувствам виновен че първата ми кола не е лада ? И още 1 въпрос колко лади , жигули и москвичи виждате напоследък в Пловдив .... май са позачезнали. Това че преди 10 години хидравликата е била някъв мит за вас и сте се научили на лади и запорожци не е някъв показтел че сте супер майстори на шофирането , както казаха по горе , АБС-а и хидравликата от много отдавна не са екстри а са си стандартно оборудване. Иииии още 1 малко допълнение , много по често са ме засичали лади и жигулита отколкото S класи ..... защо ли ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Споменах, че за мен неоходимото го има в това ниво, а последното са екстри, които ми идват много като цена отгоре, а няма да ги използвам. На който му трябват си ги взима, просто казах, че на мен не ми вършат работа. Mad^Jack, евала, че най-после някой разбра, че човешкия живот е по-важен от някакви странни разбирания откъде трябва да тръгват шофьорите. zlobil, както казах въпрос на приоритети, както казах вече редица пъти. Щом ти се виси по кафета няма да караш хубава кола - просто е. А бензин... 150-200 лв на месец те оправят ако не си някъв, който не слиза от колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Е то трябва да си много зле да инвестираш в кола с 400 лв. заплата. Ти да не живееш за едната кола ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
amam Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 д Иииии още 1 малко допълнение , много по често са ме засичали лади и жигулита отколкото S класи ..... защо ли ? Хи хи хи ... Щото и те допреди 5 год. не бяха масовизирани на нашия пазар. Това в кръга на шегата. Относно това че има хора които се мислят за щофьори защото са се учили на Лада итн... та според мен това не е база за сравнение може да си се научил на такова и да си пълен ЛАИК, а може и да си супер шофьор, всичко си е до човека и до опита. Колкото за първа кола според мен е добре нещо от рода на Голф 3 или някоя Астричка. Ще се обоснова имат всичко необходимо за читава кола (Абс, Въздушни възглавници (само някои де.) серво, не са много мощнии като цяло са среден клас кола.а) Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Хмм... С какво една лада или москвич би направила някой по-добър шофьор? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 zlobil, както казах въпрос на приоритети, както казах вече редица пъти. Щом ти се виси по кафета няма да караш хубава кола - просто е. А бензин... 150-200 лв на месец те оправят ако не си някъв, който не слиза от колата. ти чесно ли го мислиш това като го говориш или ? да не би да живееш в някъв паралелен свят където цените са 5 пъти по ниски от реалният свят ? айде направи си пак изчисленията и като стигнеш до извода че с 400лв заплата не можеш да караш хубава кола си сипи 1 ракийка и си помисли кви глупости пишеш. ако зимаш чисто 400лв и имаш 200лв бензин ти остават 200лв нали така ? Е ай да ни светнеш как с тия 200лв можеш да погасяваш вноски по заема и едновременно с това да излизаш поне веднъж месечно ..... и моля като имаш време да ми направиш една такава схема и на мене , така като гледам ако с 400лв на месец можеш да караш пежо 307 аз май ще мога да си вземата новата S8-ца...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 На много интересни мисли се начетох в тая тема , повечето от които смехотворни. Първа кола лада или москвич трябвало да е , че да се научиш да караш , а втората кадет примерно ли да е ? Или да си купиш евтина кола да я очукаш , кой нормален си купува кола с мисълта да я удря или драска не трябва ли да се учи да пази разбира се, че никой не си купува кола, за да я блъска, но при младите шофьори шансът да се случи подобно нещо е най-голям. И пак да кажа, не е задължително да се блъснеш, за да си разбиеш колата има прекалено много части, които могат да се счупят. Един познат примерно си купи кола със спортно окачване и беше много ниска - ми два пъти си троши картера по разни шахти а до всички в темата един простичък въпрос : Защо ако на даден човек родителите имат пари и са му купили нова количка или сравнително нова няма да стане шофиор от него ? Или трябва да се чувствам виновен че първата ми кола не е лада ? zlobil, няма нищо лошо първата ти кола да е купена от мама и татко, също така няма лошо да е хубава, скъпа и бърза. Лошото е когато мама и татко не са научили младия шофьор, че вече не е дете и носи отговорности, които би трябвало да имат последствия и то сериозни. Скоро някъв 18-19 годишен пикльо беше блъснал момиче, карайки SLK и май си остана безнаказан. Тука ако си спомняте в подлеза на "Мария Луиза" някакъв идиот с Порше беше попилял 3-4 човека. Това важи в пълна сила за всички шофьори даже и такива с 20 годишни коли като мен! Не знам какво им става на тея хора за безсмъртни ли се мислят, или не осъзнават, че карат тон и половина желязо, което може да се превърне в оръжие за масово убиване. Обаче от къде почна темата, а до къде стигна Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 zlobil, ако взимах 400 лв. на месец и живеех при родителите си и при положение, че не плащам наеми, храната ми е осигурена и ми трябват за бензин, излизане и вноска, то определено биха ми стиганали. Ти не познаваш ли хора на тази възраст, които работят дори за много по-малко и реално и джобните са им изцяло от родителите им? Ако колата е 10к, родителите ти помогнат с половината, което вече споменах. Остават ти едни 5к, които за период от 5-6 г. можеш да изплащаш по 100-ина лв. на месец. Още 150-200 за гориво и едни 100 лв на месец, които разбира се ще бъдат може би удвоени от родителския джоб. На мен ми изглежда напълно реално. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad^Jack Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Хмм... С какво една лада или москвич би направила някой по-добър шофьор? @INCINERATOR E как с какво?!? Хем караш, хем фитнес. Те големите ръце не правят ей така. Даже ако си помагаш и с тялото на завойте влиза за кръст и да топиш паласките... Иначе карал съм и Варбурга и винаги е голямо преживяване. На мен лично ми е супер забавно да го карам и много ме радва. Усещането наистина е по-механично и усещаш как голямо физическо усещане влиза, за да може тая кола да се движи напред (това даже го усещам и когато съм пасажер). Евентуално можеш да научиш някой работи за това как работи колата, тъй като на по-новите коли те е страх да бръкнеш. Или пък по-лесно да стигнеш лимита на колата и да научиш от първа ръка, че не е добра идея да влизаш със 70 в завой, да се завъртиш един 2 пъти, какво е усещането като се разкачи някое колело или двигателя падне на пътя и ако оцелееш вече ще имаш повече опит как да се справиш с такава ситуация... Иначе аз тогава съм супер псевдо шофьор с тия 2 сервоусилвателя на волана и другите "екстри" като се кача от Варбурга на Тойотата все едно се качвам в космически кораб и го управлявам със Силата... Което не ме прави по-малко способен да управлявам Варбурга, който няма никакви екстри. (Пояснение: Първо се научих да карам тойотата и селд това се качих на варбурга и нямаше няква супер фрапираща разлика, че да не мога да го подкарам, а той пали на газ, ако искаш първа трябва първо на втора да включиш, от време на време като сменяш така брутално трака(все едно по черен път със 100) - пълно шоу е ). @zlobil много добре си го каза помощните системи вече отдавна не са екстри. Това което каза @Stenli също е много важно. Като си шофьор носиш определена отговорност и трябва да си използваш главта по предназначение. Поздрави! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.