netrootbg Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Еми да ама не точно. ... RI099997261BG ... An Post No. Sender No. Status Location Date Receiver Name Country of Origin Delivery Record? RI 150 606 515 IE RI099997261BG DELIVERED PORTUMNA, CO GALWAY 06-Jan-14 16:27 PEG CANNIF BULGARIA Не ми се занимава да ти проверявам и другите номера.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 An Post No. Sender No. Status Location Date Receiver Name Country of Origin Delivery Record? RI 150 606 515 IE RI099997261BG DELIVERED PORTUMNA, CO GALWAY 06-Jan-14 16:27 PEG CANNIF BULGARIA Не ми се занимава да ти проверявам и другите номера.... Е да беше дал линк.Явно не ползваш http://www.track-trace.com/ а нещо друго. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Е да беше дал линк.Явно не ползваш http://www.track-trace.com/ а нещо друго.От тук си става. Ползвай обаче този линк: http://www.track-trace.com/post Слагаш тракинга. Понякога не цялата информация излиза на страницата на изпращача и трябва да провериш и в страната получател. От менюто в ляво имаш такава опция. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 (edited) От тук си става. Ползвай обаче този линк: http://www.track-trace.com/post Слагаш тракинга. Понякога не цялата информация излиза на страницата на изпращача и трябва да провериш и в страната получател. От менюто в ляво имаш такава опция. Да, всичките съм ги проверявал там и нищо не излиза.Сега проверих пак и ефекта е същия: Please try again. The reference number you have entered may be incorrect. Please check and try again. Find out more about tracking reference numbers. П.С. Избирам държава United Kingdom. П.С2. Преди доста време съм писaл тракинги дори и директно в сайта на Royal Mail, както и мейли до track-trace и royal mail, какъв може да е проблема с невъзможността за проследяване. Edited February 3, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Да, всичките съм ги проверявал там и нищо не излиза.Сега проверих пак и ефекта е същия: Please try again. The reference number you have entered may be incorrect. Please check and try again. Find out more about tracking reference numbers. П.С. Избирам държава United Kingdom. П.С2. Преди доста време съм писaл тракинги дори и директно в сайта на Royal Mail, както и мейли до track-trace и royal mail, какъв може да е проблема с невъзможността за проследяване. Ирландия не е част от Обединеното кралство. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 (edited) Ирландия не е част от Обединеното кралство. Да, знам.Този 1вия нямам идея как така го траква в Ирландия, след като на бележката (трябва пак да проверя) пишеше UK.Така или иначе другите 3 НЕ се проследяват, което за мен е достатъчно красноречиво за качеството на услугата (да не поствам още 10 които също не могат да бъдат проследени). P.S. За Русия работи, но трябва ръчно въвеждане заради кода за проверка.Литва,Бразилия също се проследява.Явно проблем има само с UK. P.S2. За Германия също не може да се проследи. Edited February 3, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Аз да попитам горе-долу за колко време пристигат неща от Китай? Странното е че си траквам артикула през сингапурските пощи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Най-бързо (и изключително рядко): 5 дни ; средно: 20-30 дни ; понякога: 35-45 дни ; рядко: 50+ дни ; епизодично: не пристигат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Ясно Еми поръчах онзи кабел за 8$ и ще чакам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted February 4, 2014 Author Share Posted February 4, 2014 ... ча'й и аз да питам за тея пратки от китай. значи china post, singapore post и hongkong post(всичко се води Air) в повечето случаи пращат безплатно, но последните две имат и платени пратки(china post също имат, но общо взето рядко някой ги предпочита, ако трябва да се плаща), които са в рамките на около 5$(зависи от пакета предполагам), тъй като днес взех една подобна пратка, за която обаче се бях договорил с китаеца извън всякаква платформа и той ми беше казал 12$, въпросният пакет пристигна за 11 дни с hongkong post ... мисълта ми е - това някаква случайност ли е или просто защото съм платил тези 12$ за две мостри, пратката е дошла толкова бързо? и как мога да разбера дали има различен вид доставка - бърза, нормална, експресна ... става въпрос за изброените три куриера, а не за такива като dhl, fedex, ems, ups и т.нат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 (edited) ... ча'й и аз да питам за тея пратки от китай. значи china post, singapore post и hongkong post(всичко се води Air) в повечето случаи пращат безплатно, но последните две имат и платени пратки(china post също имат, но общо взето рядко някой ги предпочита, ако трябва да се плаща), които са в рамките на около 5$(зависи от пакета предполагам), тъй като днес взех една подобна пратка, за която обаче се бях договорил с китаеца извън всякаква платформа и той ми беше казал 12$, въпросният пакет пристигна за 11 дни с hongkong post ... мисълта ми е - това някаква случайност ли е или просто защото съм платил тези 12$ за две мостри, пратката е дошла толкова бързо? и как мога да разбера дали има различен вид доставка - бърза, нормална, експресна ... става въпрос за изброените три куриера, а не за такива като dhl, fedex, ems, ups и т.нат. Примерно от сайтовете им: "China Post kicks off a new service nationwide Wednesday called priority package delivery, which is faster than the common package delivery service but much cheaper than the Express Mail Service (EMS) " но е най-добре да говориш директно с продавача. П.С. БГ пощи също имат EMS, но не ви трябва да знаете цената му Edited February 4, 2014 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Искам те попитам, че гледам има тук доста хора, които пазаруват от Китай. Пазарувам от над година, досега всичко ми е идвало с техните си пощи (Китайски, Сингапруски и т.н), а сега ми предстои закупуване на стока, която трябва да бъде доставена с DHL или UPS. Въпросът ми е как стоят нещата с ДДС-то при тях. Разбрал съм се с китаеца да ми издаде фактура за по-ниска стойност (100-120 $), ясно ми е че ще платя ДДС на общата сума(стойността+доставката), но има ли начин от DHL да не се вържат на китайската фактура и да ми поискат на мен извлечение, имат ли право, и трябва ли да им нося някакви документи, или просто ще получа известие да отида да си взема пратката от техен офис и да заплатя съответната сума ДДС. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 DHL не може да ти иска нищо, те не са никакви - просто куриер. Митниците обаче могат. Понеже най-вероятно DHL, ще го декларират при тях. Ако решат, може да ти отворят пакета за проверка, и ако не им хареса стоката и описанието може да поискат документите за плащането - примерно разпечатка от Paypal. Ако там е вече повече и има разлика.... може да стане интересно за теб. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Значи поръчах си от китай една джаджа,но след това се оказа,че я има в английския ибей та писах на китаеца и той ми рефъндна кинтите,но пратката още се движи Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Значи поръчах си от китай една джаджа,но след това се оказа,че я има в английския ибей та писах на китаеца и той ми рефъндна кинтите,но пратката още се движи Това какво е - въпрос или констатация? А и не е сигурно, че пратката се движи, защото може да не е изпратена, а само маркирана като такава. Вчера купих 2 чипа памет за един лаптоп и в момента на покупката/плащането се появи и маркера, че поръчката е изпратена, което разбира се е абсурдно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 DHL не може да ти иска нищо, те не са никакви - просто куриер. Митниците обаче могат. Понеже най-вероятно DHL, ще го декларират при тях. Ако решат, може да ти отворят пакета за проверка, и ако не им хареса стоката и описанието може да поискат документите за плащането - примерно разпечатка от Paypal. Ако там е вече повече и има разлика.... може да стане интересно за теб. До колко интересно, ако е до толкова, че да си платя просто реалното ДДС не е чак толкова страшно. А и не мога ли винаги да им кажа "Еми той китаеца така си е решил, аз какво да направя и т.н." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 До колко интересно, ако е до толкова, че да си платя просто реалното ДДС не е чак толкова страшно. А и не мога ли винаги да им кажа "Еми той китаеца така си е решил, аз какво да направя и т.н." ModEdit: Това всичкото - на ЛС, плийз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted November 26, 2014 Author Share Posted November 26, 2014 на някой да му се е налагало да връща стока купена от ebay вследствие на дефект, който се констатира след време ... да кажем получил съм стоката, дал съм положителен коментар на продавача, но след 3 седмици продукта не е това, което трябва да бъде. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 (edited) Ами да - първо пишеш на продавача да пробваш да се разбереш с него. Ако не стане имаш право да отвориш кейс към ибей и те вече ще решат кали да ти върнат парите. Особено ако е с графа, че стоката не отговаря на описанието тогава е доста вероятно ибей да отсъдят в твоя ползва, ако продавача се заяде. Само че каквото и да говориш и каквото и да коментираш с продавача - само през платформата на йбей. Даже и снимки да пращаш - пак от там. За да може да остане следа и после да се използва за решение кой какво. Edited November 26, 2014 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted November 26, 2014 Author Share Posted November 26, 2014 (edited) в моя случай продавача се съгласи. иска обаче да платя и разноските по връщането на стоката(ако се окаже, че не е дефектна) ... въпроса е аз като пращам пратката(да речем ползвам български пощи), трябва ли да снимам квитанцията за изпратен пакет към въпросния адрес или само с номера на проследяване(не съм сигурен дали на бг пощи могат да им се проследяват пратките извън рамките на страната) ... притеснението ми идва главно от това да не стане така аз да ги пратя, оня там да си направи пас, та аз да остане без продукта(не ми го връща), и без парите(refund-a). п.п. между другото става въпрос за обувки salomon с gore-tex, които след 3 седмици носене, при първия дъжд, лявата пропусна(с дясната няма никакъв проблем). Edited November 26, 2014 by samkijot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 Няма как да си направи пас след като го пратиш препоръчано и имаш проследяващ номер.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 До колкото съм запознат проследяващия номер от български пощи важи само до напускане на страната. След това какво се случва с пратката никой не може да ти каже. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 До колкото съм запознат проследяващия номер от български пощи важи само до напускане на страната. След това какво се случва с пратката никой не може да ти каже.Не е така. Показва и когато пристигне в страната на получателя. Зависи обаче дали ще се появи на сайта на българските пощи или на сайта на получателя, но си има проследяване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukuruz Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 До колкото съм запознат проследяващия номер от български пощи важи само до напускане на страната. След това какво се случва с пратката никой не може да ти каже. Всичко е видно. Заблуждаваш се Turn off this option! iPhone Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 Всички изходящи пратки си имат пълно проследяване видно от сайта на БГ пощите (до излизането) и на трекинг сайта на съответната страна (при влизането в страната). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.