NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Сичко ми се отваря веднага. Я виж тук, като гледаш телевизии, прекъсва ли ти...насича ли? При мен сичко върви гладко. Edited November 6, 2010 by NetZombie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flask Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 И при мен всичко се отваря много бързо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Благодаря ви Подяволите! Толкова е зле положението, че не мога да ъплоудна Jpeg-a. 5-10% загуби към абв, мин-2, макс-3... Трябват ми 10-15 секунди за да отворя АБВ!! Ползвам Дуо Стандарт, няма рутер, няма стена няма нищо.. Светлината влиза направо в браузъра Някъде преди това обаче има слънчево затъмнение.. Edited November 6, 2010 by david_launcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Да каже момчето зад рутер ли е...?! Да пуснем пингове до тези сървъри ако трябва за да му помогнем да види дали има наистина проблем. Друг път така ли бави? С какво се защитава...да не е накочилил един вагон програми за защита? С кой браузер сърфира? Рестартира ли устройствата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Да каже момчето зад рутер ли е...?! Да пуснем пингове до тези сървъри ако трябва за да му помогнем да види дали има наистина проблем. Друг път така ли бави? С какво се защитава...да не е накочилил един вагон програми за защита? С кой браузер сърфира? Рестартира ли устройствата? Руер няма, стена също. Проблема продължава и при махането на Ата-та и свързването директно към медиата. Загуба на пакети в горния пост, проблемът в по-малка степен се наблюдава и при нулева загуба. Ползвам Опера и ИЕ, резултатите са аналогични. Антивирус- ПиСи Туулс, неактивен по подразбиране. Стена няма. 2 предишни заемани позиции: админ в нет кафе и продавач компютри Проблемът се проявява когато си поиска, не е задължително да е пиков час. Днес за първи път виждам загуба на пакет. Абонат съм от около 2 седмици. Първата такава активно се опитвах да забележа загубен пакет, неуспешно От днес в блока има нов абонат, едва ли е от значение. Всеки ден иначе копат наблизко, хвърчат коли... Според пинг тест-а скоростта на сваляне (БГ) е винаги 40Мбита, но ъплоуда играе доста:5-10-20-40Мбита. При ДЦЦ-когато пуснех торент за сваляне, той започваше да се тегли от първата-втората секунда макс. Тук обаче това се случва след 10на секунди винаги Edited November 6, 2010 by david_launcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Добре бе, човек, как така нямаш ни анти-вирус, ни защитна стена?! Ти направо ме хвърляш в тъч! Дай да проверим машината за вируси на първо време с ето тази програмка: Push На съпорта обади ли се? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Вируси-0 Съпорт-да ей сега тествам линка Edited November 6, 2010 by david_launcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Я кажи с гледането на телевизии он-лайн как си? Насича ли?Щото при мен всичко върви перфектно. Цък Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Malwarebytes Anti-Malware 1.46 Quick scan, infected-0 Интернета в момента е прекалено зле за телевизия. Благодаря за помощта! Отивам да пия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Благодаря ви Подяволите! Толкова е зле положението, че не мога да ъплоудна Jpeg-a. 5-10% загуби към абв, мин-2, макс-3... Трябват ми 10-15 секунди за да отворя АБВ!! Ползвам Дуо Стандарт, няма рутер, няма стена няма нищо.. Светлината влиза направо в браузъра Някъде преди това обаче има слънчево затъмнение.. Еее, ето за това говоря от месец насам. Ей това "затъмнение" откъде и как се получава, не ми е ясно. Гарантирам ти, че след 2 часа ще е ок. Просто в един момент ще се оправи, ей така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Дали не се претоварва определена точка в мрежата на Кууул в даден момент? Ако искате ще пишем и във форума на Кууул. Определено след 18ч. нета не е като да речем в 6-7 сутрин. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIBALERO Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Дали не се претоварва определена точка в мрежата на Кууул в даден момент? Ако искате ще пишем и във форума на Кууул. Определено след 18ч. нета не е като да речем в 6-7 сутрин. и аз това си мислех.Тези локални проблеми си седят при някой от абонатите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Дали не се претоварва определена точка в мрежата на Кууул в даден момент? Ако искате ще пишем и във форума на Кууул. Тук има служители на кулбокс, които са на високо ниво в йерархията. Освен, че четат темата... със сигурност знаят и състоянието на мрежата. Така, че е излишно, поне според мен. Определено след 18ч. нета не е като да речем в 6-7 сутрин. Това е така защото сутрин е наспан и бодър, а вечер се скапва от бачкането през деня Edited November 6, 2010 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Ще им пиша и в техния форум утре. Ето ви симетрия: Edited November 6, 2010 by david_launcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIBALERO Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) Ще им пиша и в техния форум утре. Ето ви симетрия: а стига с тоя флаш тест Одеве още някой Ревеше как спийдтеста му показвал 4 MBps и 7 Mbps. Тва е бързо ,смотано замазване на очите. Пуснете си да се свалят торенти от замундите,арената ,piratbay-а, mononova. Ако скороста не е читава ,и не се вписва в представите ви за светлинна скорост ,обадете се на знаете кой Ся аз кво да кажа ,като одеве за 2 часа вързах кабела към лаптоп-а ,и не можах да дигна над 4.5 Мега байта. Edited November 6, 2010 by TRIBALERO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Тук има служители на кулбокс, които са на високо ниво в йерархията. Освен, че четат темата... със сигурност знаят и състоянието на мрежата. Така, че е излишно, поне според мен. Това е така защото сутрин е наспан и бодър, а вечер се скапва от бачкането през деня Да оставим нещата на съвестта на тези служители тогава! Досега винаги съпорта е реагирал професионално, компетентно и адекватно! Най-лесното е да почнем с жалби. Аз дори съм си мислел да си уговоря среща с някой от шефовете им, понеже често пътувам в София за изпити. Разчитам обаче на служителите от Куул да си прегледат нещата и да разрешат проблемите. Ако няма промяна в нета, ще има промяна в съпорта! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 ... и да разрешат проблемите. Ако няма промяна в нета, ще има промяна в съпорта! Това ми прозвуча като заплаха за съпорта им . Нещо последните страници в тази тема са силно негативни за този доставчик, за разлика от началото на темата.. ми се струва. Вероятно нарастването на абонатната маса вследствие рокадите около други два доставчика, се оказа силно непланирано. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Може и така да звучи, но ако недоволството зачести и това стигне до шефовете със сигурност ще се замислят за съпорта. Не е нормално, когато човек се прибере от работа вместо да се наслаждава на бърз и качествен нет, започва да се нерви и да тропа с пръсти по масата от лежерното темпо, с което се рендират страниците.Факт е, че сутрин рано и вечер късно нета е съвсем друг за разлика в пиковете часове 18-21ч. Явно мрежите им се претоварват...може и сървърите им да виждат зор...те си знаят най-добре. Щото тия идват, Тедич!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Може и така да звучи, но ако недоволството зачести и това стигне до шефовете със сигурност ще се замислят за съпорта. Не е нормално, когато човек се прибере от работа вместо да се наслаждава на бърз и качествен нет, започва да се нерви и да тропа с пръсти по масата от лежерното темпо, с което се рендират страниците.Факт е, че сутрин рано и вечер късно нета е съвсем друг за разлика в пиковете часове 18-21ч. Явно мрежите им се претоварват...може и сървърите им да виждат зор...те си знаят най-добре. Щото тия идват, Тедич!!! ... Хаха, сега думата "светкавичен" ли е на мода ... На "оптичния" ще му мине модата набързо май,. Хаха. Не се безпокой, и мтел, и БОГтел да дойде, не може всичко да се планира предварително и ако стане нещо такова, и те могат да се наакат. Ама нали в началото нещата са едни, след време вече не са същите. Винаги почти става така. Малко са тия дето са от доста години и държат качеството на ниво. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Ако не конкуренцията, кое друго би катализирало качеството на нета, Теди? Ние българите в голяма степен сме дебили и не се плашим от жалби, критика и кърпел...не така, обаче стоят нещата, когато някой се опитва да ни бръкне в джоба с парите - тогава скачаме като ужилени! Сигурен съм, че Куулбокс ще се справят, и ще отвърнат на удара с удар! В момента няма такъв доставчик, който да го е повече грижа за клиентите си от Кууул. Срещат трудности може би, но съм съм убеден, че от Кууул не стоят с кръстени ръце. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Ако не конкуренцията, кое друго би катализирало качеството на нета, Теди? Ние българите в голяма степен сме дебили и не се плашим от жалби, критика и кърпел...не така, обаче стоят нещата, когато някой се опитва да ни бръкне в джоба с парите - тогава скачаме като ужилени! Сигурен съм, че Куулбокс ще се справят, и ще отвърнат на удара с удар! В момента няма такъв доставчик, който да го е повече грижа за клиентите си от Кууул. Срещат трудности може би, но съм съм убеден, че от Кууул не стоят с кръстени ръце. Точно пък метел-а не може да са никаква конкуренция, освен на БТК ( и с тая издънка с ъпдейта на базата си ) К'во ще рече Максимална?!?Че то максималната може никога да не я качи или те ти гарантират, че и да искаш нема да може да достигнеш повече?Кой го боли т'ва? Да бяха написали "минимална скорост на download" да се замисли човек, а то... Трудно ми е да повярвам, че мрежата на "яката кутия" издиша ( все пак ползват на 100% Циско ).По вероятно е да се задъхват поради липса на трафик.Най-лесно може да се провери с пингове до днс-ите и гейт-овете. И да ако е проблем в съпорта ( което също мнооогоо ме съмнява ), софиянци не си поплюват и гонят наред.Те и за това като имаш проблем са толкова любезни и дори самите те ти звънят, а не както при другите ИСП-та - не стига, че ти звъниш, ами и никой не те ебава или ако вдигне те прави на маймуна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Да оставим нещата на съвестта на тези служители тогава! Досега винаги съпорта е реагирал професионално, компетентно и адекватно! Най-лесното е да почнем с жалби. Аз дори съм си мислел да си уговоря среща с някой от шефовете им, понеже често пътувам в София за изпити. Разчитам обаче на служителите от Куул да си прегледат нещата и да разрешат проблемите. Ако няма промяна в нета, ще има промяна в съпорта! NetZombie, ... как да се изразя..., част от предният ми пост бе малко ироничен - за разведряване на обстановката. Бих желал на първо място да изкажа благодарност към Лъки Лучано. Благодарение на неговата упоритост и загуба на лично време нещата се подобриха в известна степен, но съдейки по твоите основателно остри изказвания - явно не навсякъде. Благодарение на него, в момента и аз съм сложен под наблюдение от съпорта (без изобщо да съм им звънял... те се обадиха) за да може да се локализират проблемните трасета и да се види къде точно се сгъват нещата. В интерес на истината, от няколко дена при мен липсва недозареждането и рефреша е на поносимо ниво, което означава че се работи. Не искам това да прозвучи като защита, защото и аз съм потърпевш... просто излагам фактите такива, каквито са. Напълно наясно съм, че подобни проблеми се локализират трудно когато няма ясно изразен дефект и съпорта полага усилия, но... Относно изказването ти за съпорта ще кажа само: благодарение на него, сега вместо 45,90 ... в касата им влизат 24,90. Предполагам се сещаш откъде идва разликата. Искрено се надявам, проблемите ще се решат и при теб. Бих желал обаче sloter да ми се извини публично защото се видя, че проблемите не са нито в моята мрежа, нито в моя телевизор. За мен е неприемливо, потребителите да се настройват и скачат така остро срещу мен, само защото съм се осмелил да пиша за проблем, който, както предполагах се оказа при тях. Няма нищо срамно да се признае грешка, но е срамно да се насочва общественото недоволсто срещу невинни хора. Това е засега от мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_launcher Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 В момента и аз съм със светкавичен За разлика от снощи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharkbg Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 (edited) Какво да ви кажа оптиката е бъдещето. Всяка компания вече инвестира в изграждането на напълно оптични мрежи. Дори Гугъл започнаха да изграждат оптични мрежи. Вчера и аз наблюдавах загуба на пакети. Към гейта няма никакви загуби. Но примерно към гугъл, нюз и абв имаше. В момента на този пост няма. Надявам се поддръжката да вземе всички мерки за бързото отстраняване на каквито и да било проблеми. Благодаря. На мен ми трябва стабилен нет за игра. Не съм яростен торентаджия. Да сваля най-много един торент на седмица, и имам някой друг филм които пускам да компенсират коефициента за сваленото А относно троловете продължаващи да пишат по теми, които нямат нищо общо с тях като клиенти да престанат. Ако това мнение ми бъде редактирано или изтрито то нека се прегледат последните десетина страници и да се изчистят мненията на троловете, които са повече от чист СПАМ. Благодаря. *гледам, че в момента се работи по мрежата. Edited November 7, 2010 by sharkbg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 (edited) ... Твоите постове в цитираните от теб страници, бяха едни от най-тролските. Ако ще се трие, да се започне от тях. Виждам, че ти е неприятно да пишат хората за това че имат проблеми с този доставчик, но не сме в комунизма (опа, тоталитаризма, то какъв комунизъм беше), да се трият неугодните някому мнения, за проблеми. Темата не е само за хвалби и рози. Edited November 7, 2010 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.