Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

simo@simo-laptop:~$ ping gmail.com
PING gmail.com (74.125.43.18) 56(84) bytes of data.
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=1 ttl=53 time=59.0 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=2 ttl=53 time=59.5 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=3 ttl=53 time=59.3 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=4 ttl=53 time=59.1 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=5 ttl=53 time=59.6 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=6 ttl=53 time=59.4 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=7 ttl=53 time=58.6 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=8 ttl=53 time=59.1 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=9 ttl=53 time=59.4 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=10 ttl=53 time=58.7 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=11 ttl=53 time=59.3 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=12 ttl=53 time=59.4 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=13 ttl=53 time=59.2 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=14 ttl=53 time=59.3 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=15 ttl=53 time=59.1 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=16 ttl=53 time=59.6 ms
64 bytes from bw-in-f18.1e100.net (74.125.43.18): icmp_req=17 ttl=53 time=59.1 ms

 

Така като гледам само мрънкане и упоритост да не им звъниш на съпорта. Очаквам скоро laner да ти предложи да ти плати вноските до края на годината, да дойдат да отстранят проблема и техниците да те почерпят :).

 

 

Сутринта: 995924720.png

 

Преди 20 секунди: 996530600.png

 

Edit: Dell Inspiron 1501 на 3 години и половина :).

Edited by quovadis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

гугъл - 13мс

20 пакета

- яху 127 мс

 

PIng теста от Speedtest към Пловдив - 9 мс.преди беше 3~5

60444152.jpg

 

Tц, тц, тц... и с новия лаптоп същата работа :blink: . Явно съм карък. Утре ще му направя рекламация.

Link to comment
Share on other sites

Това на колко пакета е? Виктори, честно чудя ти се на личността, която си. Аз, ако имах проблем бих държал екип на АйТиДи Нетуърк в нас за заложници докато не си оправят проблема, ако съществува :) 1000 пъти ти се каза, че поддръжката е на ниво! Това са професионалисти! ОБАДИ СЕ! Да не би случайно да не са те взели на работа? Шегувам се ;) Но определено ме съмняваш, дано да греша :)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Това на колко пакета е? Виктори, честно чудя ти се на личността, която си. Аз, ако имах проблем бих държал екип на АйТиДи Нетуърк в нас за заложници докато не си оправят проблема, ако съществува :) 1000 пъти ти се каза, че поддръжката е на ниво! Това са професионалисти! ОБАДИ СЕ! Да не би случайно да не са те взели на работа? Шегувам се ;) Но определено ме съмняваш, дано да греша :)

Ще си позволя да ти отговоря за 1-ви и последен път:

Аз съм далече от този бизнес и никога не съм кандидатствал за работа във фирма с такъв предмет на дейност, няма и да го направя. Моята специалност е автоматизирани промишлени системи (създаване и поддръжка) и съм си създал както име в нея, така и имам доста големи клиенти. На мен ми стигат всекидневните проблеми в професионално отношение, та да почна да се занимавам и с такава дреболия като проблемите на интернет-доставчика ми. Вярвай ми, ако взема някой от тях само да седи и пие кафе докато отстранявам авария в линия дълга между 40 и 50 метра и състояща се от 4-5 отделни машини, работещи в синхрон помежду си... свят ще им се завие. Само електро документацията на 1 линия е няколко папки с по минимум 150-200 листа.

Та, след това лирично отклонение, моля те да не ми обясняваш какво трябва да правя.

 

Така като гледам само мрънкане и упоритост да не им звъниш на съпорта. Очаквам скоро laner да ти предложи да ти плати вноските до края на годината, да дойдат да отстранят проблема и техниците да те почерпят :).

laner да не се прави на мъченик. Месец и половина ми скосиха нервите. Отговора винаги е: при нас не виждаме проблем, в други райони няма такъв проблем, техниката е ОК, трасето е ОК, ще запишем колегите да следят вашия случай, оставете телефон за връзка и т.н.

Да не мислиш, че аз съм им телефонистка или опитно свинче. Времето е пари и нямам никакво намерение да си го губя в телефонни разговори със съпорт, който ми отговаря със заучени фрази и РЕАЛНО нищо не прави. Или да ги чакам да ми се мъкнат вкъщи през ден и нищо да не установяват. Ако ще имитират дейност... да го правят с други. Досега никой не се заинтересува и не направи проверка как е свързано оптичното влакно от медиа конвертора у нас до кутията на входа и оттам по трасето до първото отклонение. Жалко, че не ги гледах когато ме включваха, но лично аз не съм видял досега оптично влакно да се удължава с друго с PVC лента. Задължително всеки накрайник се кримпва, а те как са го удължили и какво има под лентата... не знам. Не знам нито как са го свързали и от другата страна. Не знам дали и инструмента им за рязане на влакното е с годно за рязане острие, защото на всяко острие му дават определен брой срязове и след това се подменя. Работил съм с оптични сензори на OMRON, с такива влакна, та знам за какво говоря.

А те... тръгнали да ми обвиняват техниката. Айде по-полека с техниката. Сеттопбоксовете като бяха тяхни и нови... защо забиваха? Те нямат нищо общо с останалата част на мрежата. Много непрофесионален подход. Половин час след монтаж да почнат проблеми и да не се върнат да видят къде не са си свършили работата. И в този случай за какво да им звъня? Да им обяснявам, че има проблем а те да ми казват, че няма?! Може да съм прост, но не съм малоумен.

Link to comment
Share on other sites

Това да не са ви някои други доставчици, някои от които нямат и 24 часова поддръжка?

 

Обадихте ли се днес на съпорта? Какво ви казаха?

 

070045045 /на цената на 1 градски разговор за абонати на БТК; безплатно за COOOLBOX абонати/

0888045045 /за абонати на Мтел/

e-mail: support@cooolbox.bg

COOOL центърът за техническа поддръжка е на разположение 365 дни в годината, 24 часа в денонощието.

 

Сега тук наистина мога да ги упрекна хората понеже съществуват и високосни години, тоест трябва да има едно редче с 366 дни при високосна година :)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Това да не са ви някои други доставчици, някои от които нямат и 24 часова поддръжка?

 

 

Не казвам, че не вдигат, а че до момента проблемът ми, за който съм звънял поне 10-15 пъти от началото на месеца не е оправен. Не мисля, че всяка вечер като ми запецне нета, трябва да звъня. Нито ще им кажа нещо ново, нито те на мен. А и си имам достатъчно друга работа, за да си говорим съм съпорта едни и същи неща.

 

Ето тест от днес 15:55 -> http://img218.imageshack.us/img218/4090/90759943.jpg и такъв от 20:56 -> http://img440.imageshack.us/img440/607/61092876.jpg

 

Тези два скрийншота във формат jpeg ги ъплоудвах около 1 минута и 10 секунди. Сайтът се отвори за около 30 секунди :)

 

Ето и резултат от pingtest.net

26367041.png 26367125.png

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Всъщност има някаква вероятност sharkbg да не работи в кулбокс.. както има вероятност и аз да не работя за MS, както неведнъж са ме набеждавали :bgrin: . Макар че второто е по-малко вероятно от първото :laughing:

Link to comment
Share on other sites

....Работил съм с оптични сензори на OMRON, с такива влакна, та знам за какво говоря.

....

 

ако е някой от тези моля обърни внимание че материала на влакната с много малки изключения е "plastic", което е доста различно от "SiO2" или "Glass". Да, пластмасовите влакна POF (plastic optical fibres) по ITU-T G.657 се терминират с "кримпване" , защото са с по-голям диаметър и по-нечувствителни към загубите. Пластмасовите по различните стандарти на производителите са диаметър на сърцевина 0,25-0,75 мм, с обвивката 0,9- 1,2мм

Сърцевината на стъклените едномодовите оптични влакна по ITU-T G.652,653,654 и 655 е 0.009-0.012 мм, а обвивката с вторичното покритие е 0,125-0.250мм. при тях терминирането с

и
на разглобяеми съединители обикновено водят до по-лоши резултати в технологичните параметри (внесено затихване и загуби за отражението) спрямо тези при монтиране на късо влакно с готов заводски полиран накрайник в единия край (пигтейл) с
в другия край към влакното на основния кабел.

под PVC лентата би трябвало да имаш такова протекторче, в което е заварката, осигуряваща технологична непрекъснатост на влакното по цялата му дължина. а дали специално пригодена пластмасова кутийка за укрепване и съхранение на една заварка струва повече от 10 см PVC лента можеш да се сетиш и сам.

за "живота" на резеца не си съвсем прав - да производителите дават живот между 500 и 1000 среза, след което препоръчват преместване на резеца на нова позиция, но тъй като стъклото е значително по-крехко като материал спрямо циркония на резеца, то живота е значително по-дълъг. примерно докато не започне среза да "бяга" на повече от 1 градус спрямо перпендикуляра на оста на влакното или резеца да отчупва парченца от влакното без да го среже. средния живот на целия инструмент с едно острие от сегашно поколение по гаранция на производителя е 30-50 000 среза.

 

и крайно време е некой от ИТД да ме черпи я бира я нещо друго че ги замествам в техническото ограмотяване. ма не се сещат. ще имс е разсърдя и аз.

Link to comment
Share on other sites

Моят пинг до abv.bg в момента, а май и през деня, е 30-35 ms. Казвам го, защото ми правят впечатление доста ниските 4 ms показани в горния пост до същия IP адрес (194.153.145.104). Има моменти и на 0%, и до 25% загуби на пакети. Някакви такива 1-2 от 20-50 (2-5%) виждам в момента и към други сайтове (dir.bg, data.bg и др. - тук ми е нисък пингът - 3 ms)

Link to comment
Share on other sites

Това на колко пакета е? Виктори, честно чудя ти се на личността, която си. Аз, ако имах проблем бих държал екип на АйТиДи Нетуърк в нас за заложници докато не си оправят проблема, ако съществува :) 1000 пъти ти се каза, че поддръжката е на ниво! Това са професионалисти! ОБАДИ СЕ! Да не би случайно да не са те взели на работа? Шегувам се ;) Но определено ме съмняваш, дано да греша :)

 

На теб май не ти писна едно и също? А? Сигурно 50% от постовете ти са "обадете се на поддръжката" подадено под различен начин. Престани, нелепо е. Направо ти пропускам постовете като видя думата "поддръжка" в нея.

Link to comment
Share on other sites

Моите уважения към теб Теди, заслужил си ги. Но наистина аз съм само един потребител, и искам най-после да видя една стабилна компания на по-високо интелектуално и европейско ниво със служители професионалисти! Не сбирщайн от братчеди и роднини, които си нямат идея от работата си, нито пък от собственици пълни идиоти, които не знаят, как се управлява фирма и как се прави бизнес на европейско ниво! Писнало ми е от тъпанарски изпълнения в тази ши**на държава. Искам от тази фирма да изпълнява задълженията си и да реагира адекватно и бързо в отстраняването на проблемите си, както до момента. А потребителите са длъжни да изискват и да съдействат в намирането и отстраняването на проблеми. А това става с обаждане :)

 

На мен ми писна пък да чета само едни и същи постове от мрънкане и в същото време на нищо неправене по въпроса от мрънкащия, като обаждане на поддръжката. Ще има доста да я четеш тази дума :)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Моите уважения към теб Теди, заслужил си ги. Но наистина аз съм само един потребител, и искам най-после да видя една стабилна компания на по-високо интелектуално и европейско ниво със служители професионалисти! Не сбирщайн от братчеди и роднини, които си нямат идея от работата си, нито пък от собственици пълни идиоти, които не знаят, как се управлява фирма и как се прави бизнес на европейско ниво! Писнало ми е от тъпанарски изпълнения в тази ши**на държава. Искам от тази фирма да изпълнява задълженията си и да реагира адекватно и бързо в отстраняването на проблемите си, както до момента. А потребителите са длъжни да изискват и да съдействат в намирането и отстраняването на проблеми. А това става с обаждане :)

 

На мен ми писна пък да чета само едни и същи постове от мрънкане и в същото време на нищо неправене по въпроса от мрънкащия, като обаждане на поддръжката. Ще има доста да я четеш тази дума :)

 

Постоянното повтаряне, става мрънкане по едно време. Ти повтаряш повече, следователно и ти мрънкаш за това как не трябва да се мрънка, а да се обаждат хората на поддръжката.

 

Те ти обясняват, че са звъняли десетки пъти, но не могат да решат проблема, ти продължаваш едно и също.

 

Представи си, че отиваш до магазина и искаш хляб, но той е свършил. Отиваш след 5 минути пак. Пак искаш хляб, но съответно, още няма хляб, нали е свършил. Няма и да има хляб, докато не наемат хлебар или не идат да ти купят хляб от другия магазин. Ако ще и 100 пъти да отидеш.

 

Нали фирмата е голяма? Тикетите за оплакванията се записват и висят в системата, пищейки като нерешени. Предполагам, че в интерес на поддръжката е да ги решат тия проблеми, защото на края това им се отразява по някакъв начин лично.

Link to comment
Share on other sites

Моите уважения към теб Теди, заслужил си ги. Но наистина аз съм само един потребител, и искам най-после да видя една стабилна компания на по-високо интелектуално и европейско ниво със служители професионалисти! Не сбирщайн от братчеди и роднини, които си нямат идея от работата си, нито пък от собственици пълни идиоти, които не знаят, как се управлява фирма и как се прави бизнес на европейско ниво! Писнало ми е от тъпанарски изпълнения в тази ши**на държава. Искам от тази фирма да изпълнява задълженията си и да реагира адекватно и бързо в отстраняването на проблемите си, както до момента. А потребителите са длъжни да изискват и да съдействат в намирането и отстраняването на проблеми. А това става с обаждане :)

 

На мен ми писна пък да чета само едни и същи постове от мрънкане и в същото време на нищо неправене по въпроса от мрънкащия, като обаждане на поддръжката. Ще има доста да я четеш тази дума :)

Ок, това всеки го иска. Но хората тук няколко пъти ти намекнаха, че в текущите условия на държавата няма как да съществува такава фирма, и Кулбокс не е панацеята, която искаш да видиш. И в чужбина рядко ще видиш подобно нещо, което да е идеално.

За теб услугата е супер, радваме се всички за теб. В Кулбокс работят хора, при това българи, другото следва от самосебе си, каквото и да си говорим, няма как всичко да е идеално за всички дори там.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, тази тема беше едната благодарение на която станах абонат на кулбокс . Някъде назад в темата четох за рутерите и проблемите с тях (ниската скорост при торенти ), без да има марка и модел, която да решава проблема и реших да споделя опита си от цял ден ръчкане и сменяне на рутери. С този модел за 99 лв. ТУКпостигнах това:

areee.jpg

pingek.jpg

 

Лан портовете му са 10/100/1000

П.П. Връзката е с кабел.

Link to comment
Share on other sites

Някъде назад в темата четох за рутерите и проблемите с тях (ниската скорост при торенти ), без да има марка и модел, която да решава проблема

Точно този рутер беше надълго и нашироко посочен като един от тези, които решават проблема. ;) Има го и на по-добра цена - 85 лв в Ера.

Link to comment
Share on other sites

Точно този рутер беше надълго и нашироко посочен като един от тези, които решават проблема. ;) Има го и на по-добра цена - 85 лв в Ера.

 

Опс, това съм го пропуснал, Язък ми за цялото ходене, сменяне и тестване пък и 99 лв. ми взеха за него. :cry А уж четох задълбочено. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Лан портовете му са 10/100/1000

П.П. Връзката е с кабел.

Няма нищо общо с wireless това. Много добър избор си направил и при добра мрежова карта на лаптоп би трябвало и на wireless да постигнеш подобен резултат.

Link to comment
Share on other sites

Е, аз такъв нет още не съм видял. Ако видя, ще почерпя. Ето това е перфектен нет.

При мен на кабел през рутера е със същата скорост при сваляне от аренабг :)... е, може да не 10,9 но 10+ стигам (стигах преди 10-на дена ако трябва да съм по-точен. Сега не съм пробвал, но едва ли ще има разлика.). Ъплоуда ми към външни тракери също е сравнително добър: 1,5+ Мб/с

Ако не вярваш... заповядай на инспекция и почерпка :)

 

@mobo,

технологиите напредват, а моите спомени са оптиката са отпреди 1988-ма. Въпреки напредъка обаче... принципно нещата не са се променили кой-знае колко. Едва ли ножчето им за срязване е същото като качество за което споменаваш ти. Поне на външен вид не изглежда като такова. В България, фирмите които купуват наистина професионални инструменти и оборудване от висок клас се броят на пръсти.

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

При мен на кабел през рутера е със същата скорост при сваляне от аренабг :)... е, може да не 10,9 но 10+ стигам (стигах преди 10-на дена ако трябва да съм по-точен. Сега не съм пробвал, но едва ли ще има разлика.). Ъплоуда ми към външни тракери също е сравнително добър: 1,5+ Мб/с

Ако не вярваш... заповядай на инспекция и почерпка :)

 

 

Имах предвид постоянния пинг и пакетите. Скоростите и аз ги постигам, но това не ми е толкова важно. Искам като пусна пинг да минат 500 пакета, без пинга да мръдне и без да забегне пакет. Тогава ще призная ITD, защото към момента определям този нет като малко по-постоянен от този на Булсатком. Дума не може да става за сравнение с N3, които съм ползвал почти 2 години на друго място и НетГруп, преди да стане тази простотия с Булсат. След като може при много абонати да няма проблеми с Кулбокс искам и при мен да няма, но като гледам няма как да се случи, явно в това каре на покритие в Кючука има проблем и толкова. Всеки път като звъня на съпорта виждат загубите, но какво от това?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

...Всеки път като звъня на съпорта виждат загубите, но какво от това?

Как какво, ще се обадиш на съпорта. Нали записват и завеждат под наблюдение проблема :bgrin: . (колкото смешно толкова и тъжно).

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Имах предвид постоянния пинг и пакетите. Скоростите и аз ги постигам, но това не ми е толкова важно. Искам като пусна пинг да минат 500 пакета, без пинга да мръдне и без да забегне пакет. Тогава ще призная ITD, защото към момента определям този нет като малко по-постоянен от този на Булсатком. Дума не може да става за сравнение с N3, които съм ползвал почти 2 години на друго място и НетГруп, преди да стане тази простотия с Булсат. След като може при много абонати да няма проблеми с Кулбокс искам и при мен да няма, но като гледам няма как да се случи, явно в това каре на покритие в Кючука има проблем и толкова. Всеки път като звъня на съпорта виждат загубите, но какво от това?

В последната седмица ми се върти в главата да отида до някой офис на N3 и да си поръчам нет от тях. Ще ги сравня с кулбокс и накрая ще остане по-добрият. Гледам... няма много оплаквания от техните клиенти. Това, което искаш от кулбокс като качество... съмнява ме да стане. Ако можеха да го направят вече щеше да е факт. От друга страна прекалената любезност и липсата на адекватна и професионална реакция почва да ме изнервя много и да ми запричлива на кол центъра на мтел от последните 2 месеца. Ти им говориш, че има проблем... те ти обясняват колко добре те разбират и как всичко ще бъде оправено в най-скоро време и всичко си продължава постарому. В началото и аз се бях поддал на емоциите около кулбокс, но вече съм доста разочарован от тях. Просто липсват подготвени технически кадри. Чакат нещо да се запали за да видят къде е проблема. Така не се работи. А и аз винаги обичам да имам резервен вариант.

 

Как какво, ще се обадиш на съпорта. Нали записват и завеждат под наблюдение проблема :bgrin: . (колкото смешно толкова и тъжно).

То... ако със завеждане и гледане се решаваха проблемите... ехей - мен са ме завели доста преди него. Бачкане требе и знание от кой край да хванеш мотиката. Ако си мислят, че със стоене пред монитора и почесване по врата ще стане...

При проблем от такова ествество - Хапаратурката и при клиента. С лаф мойбет и цъкане по клавиатурата ако ставаше...

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

Празни приказки, празни приказки, празни приказки.....

 

Точно липсата на адекватна и професионална реакция, дори изобщо на някаква реакция е посновно правило при някои други доставчици. Нещо объркващ операторите ми се струва :) Липсвали подготвени технически кадри. Господиии Божееее, обръщаш едно мое мнение в пълна противоположност. Или просто напълно описваш един друг оператор съзнателно и умишлено слагайки името Куулбокс навсякъде. Каква роля играеш? Някое твое приятелче от конкуренцията са я закъсали? Така е, фирмички с персонал от некъдърни братчедчета и роднинчета не става за ничий ***

 

И не си ядрен инженер за да се правиш на всичко мога аз големия професионалист!

 

Сега пък прекалена любезност...Иска ми се да ти дам диагноза, но не съм професионално лице специализирано в изготвянето на психологически профил :)

 

Днес обади ли се на поддръжката? Какво ти казаха? :) Вече си мисля, че ти за разлика от другите нямаш абсолютно никакъв проблем или може би имаш проблем някъде другаде. Никакви ФАКТИ не си дал за противното!

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Празни приказки, празни приказки, празни приказки.....

 

Точно липсата на адекватна и професионална реакция, дори изобщо на някаква реакция е посновно правило при някои други доставчици. Нещо объркващ операторите ми се струва :) Липсвали подготвени технически кадри. Господиии Божееее, обръщаш едно мое мнение в пълна противоположност. Или просто напълно описваш един друг оператор съзнателно и умишлено слагайки името Куулбокс навсякъде. Каква роля играеш? Някое твое приятелче от конкуренцията са я закъсали? Така е, фирмички с персонал от некъдърни братчедчета и роднинчета не става за ничий ***

 

И не си ядрен инженер за да се правиш на всичко мога аз големия професионалист!

 

Сега пък прекалена любезност...Иска ми се да ти дам диагноза, но не съм професионално лице специализирано в изготвянето на психологически профил :)

 

Днес обади ли се на поддръжката? Какво ти казаха? :) Вече си мисля, че ти за разлика от другите нямаш абсолютно никакъв проблем или може би имаш проблем някъде другаде. Никакви ФАКТИ не си дал за противното!

Tи... имаш ли връзка с кораба-майка?

 

Я виж тази картинка:

 

66307140.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...