Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

В момента при мен към гейта положението е:

 

2589567i.jpg

 

към ДНС:

 

2589601y.jpg

 

Към другия ДНС:

 

2589602Z.jpg

 

В момента нямам загуби към дата и абв!

 

Просто нали ви казах, че правят някакъв фокус и всички проблеми изчезват на мига!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

За сефте не съм доволен от куулбокс... днес цял ден ми спира или е много бавен нета.

 

За сефте, какво ти отговориха от съпорта? Или просто нарочно стоите с проблеми за да може после да критикувате.

Link to comment
Share on other sites

За сефте, какво ти отговориха от съпорта? Или просто нарочно стоите с проблеми за да може после да критикувате.

 

Още не съм звъннал, защото всеки път като се оправи оставам с надеждата, че ще е за постоянно. По-късно ако се повтори пак проблемът ще звънна.

Link to comment
Share on other sites

За сефте, какво ти отговориха от съпорта? Или просто нарочно стоите с проблеми за да може после да критикувате.

 

Пич, ти явно си адвокат на ITD. Айде като си толкова сигурен в думите си и в Кулбокс, заповядай у нас и ми реши проблемите. Показвам ти ги, давам ти телефон и действай. Ок?

Link to comment
Share on other sites

За сефте, какво ти отговориха от съпорта? Или просто нарочно стоите с проблеми за да може после да критикувате.

Мдам, те хората са мазохисти и само чакат с нетърпение да им спре нета щото единствената им цел в живота е да критикуват доставчика, на който "нарочно" са се вързали, за да им спира нета и да критикуват :lol: :punk

Почнаха да се появяват вече недоволни, и на някои хора нещо не им харесва това :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Някои "хорица" обаче с удоволствие биха се вързали на който и да е конкурентен доставчик с възможността може би сам да си причинява проблемите и в последствие да мърмори. Не не съм пич (издънка) и нямам нищо общо с фирмата освен, като доволен потребител. И защо аз да ти решавам проблема. Ти малък ли си? Нито ми се плаща, нито съм оторизирано лице. Аз когато имат проблем вдигам латерна по-силна и от фълшивите сирени на Бойко пожарната ;) Като имаш проблем обаждаш се на момента :) Кое му е сложното. Това не са някой други дотавчици да ви слагат флашгетове и да ви влизат в абв.бг :laughing:

 

Наистина желая на всички коректни потребители да им бъдат решени проблемите. Но начина е обаждане на съпорта! Няма други форми и няма да ви изядат, като ви се обадят :)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Ти май не четеш, а? Дали прочете, че съм звънял на съпорта, дори човек от съпорта им, който влиза тук ми е отговорил, че в тикет системата им има дълга история за моя проблем? Това прочете ли? От това, че има дълга история, следва, че съм потърсил съдействие от съпорта, нали така? И след като съм потърсил съдействие и не съм получил адекватно такова, пиша тук.

На всичко отгоре, не съм само аз с подобен проблем. Такъв проблем има и victory и NetZombie, но и при тях положението е аналогично. Явно от ITD имат проблем и то сериозен в нашата част на квартала - живеем много близо. Та проблемът си е при тях и явно не могат да го решат, колкото и да им бършеш за*ниците тук и да ни убеждаваш колко са добри, отзивчиви и т.н. ;)

 

Иначе и аз като victory не мисля да звъня на съпорта, още повече, след като снощи никой не се обади, след като обещаха. Ако до 2 месеца не си оправят нета, да идват да си обират влакното от къщата ми и толкова. Нито имам време да се занимавам с нещо, от което не виждам смисъл, нито ми се занимава. Явно толкова си могат хората :))

Дано скоро N3 да стигнат до мен. Там поне знам, че и да имам проблем, има човек тук, който за отрицателно време го отстранява :)

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Толкова ли не можете да измъкнете истината от тях за проблема? Толкова ли е сложно? Аз как винаги успявам да разбера какво става? Това е и мое право. Също и ваше право е да знаете за какво става въпрос? А тяхно право е да отстранят проблемите в кратки срокове. За конкурентни фирми няма да говоря отново в тази тема. Ако искате създайте една обща тема на всички фирми, където да си приказваме кой е най-добрия и дали само той е най-добрия. Всеки има различен вкус. Аз на този етап държа нета и телевизията да са от различни доставчици, което е най-добро на пазара за момента :) На никой нищо няма да бърша. Който си създава проблем да се оправя. :) А вие, ако трябва събере се и подайте жалба за по-бързо отстраняване на проблема. А аз проблеми нямам, защото вдигам висока аларма, разбира се не с лошото, когато получавам уважение и съдействие. До сега не са ме играли, ако го направят разбира се - ножката + кабела :)

 

Относно въпроса ти в другата тема: Филм+ е кодиран. Изисква се кредит за мачовете. И DCC нямат право да излъчват каналите ТВ+ и Филм+.

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Толкова ли не можете да измъкнете истината от тях за проблема? Толкова ли е сложно? Аз как винаги успявам да разбера какво става? Това е и мое право. Също и ваше право е да знаете за какво става въпрос? А тяхно право е да отстранят проблемите в кратки срокове. За конкурентни фирми няма да говоря отново в тази тема. Ако искате създайте една обща тема на всички фирми, където да си приказваме кой е най-добрия и дали само той е най-добрия. Всеки има различен вкус. Аз на този етап държа нета и телевизията да са от различни доставчици, което е най-добро на пазара за момента :) На никой нищо няма да бърша. Който си създава проблем да се оправя. :) А вие, ако трябва събере се и подайте жалба за по-бързо отстраняване на проблема. А аз проблеми нямам, защото вдигам висока аларма, разбира се не с лошото, когато получавам уважение и съдействие. До сега не са ме играли, ако го направят разбира се - ножката + кабела :)

Простено ти е ;) . Много хора нямат проблеми и с (другите) доставчици (които ти плюеш ревностно, а кулбокс са светая светих в интернет раздаването явно), някои от тях също пишат разпалено като теб, за тях :) . Не може да няма и недоволни, както и такива, на които разрешаването на проблемите са по-трудни отколкото на други. Това не значи, че тия (абонати) са виновни винаги. В случая е очевидно, че Кулбокс не могат да се справят със ситуацията (или не искат или им е все едно или са претрупани с работа и качеството закономерно пада), колкото и да са хвалени, не може да са перфектни в 100.000% от покритието си.

Ма то така, колкото по-разпалено и вдъхновено и заслепено са хвалени някои, толкова по-отвисоко падат като започнат да се появявят и недоволни вече.

sharkbg, лесно е - приеми, че Кулбокс при теб може да са съвсем ОК, но не навсякъде е така, с всеки доставчик може да се случи. Кулбокс НЕ СА изключение. Ма то думата "оптика" все още има хипнотичен ефект върху повечето хора.. :lol:

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Добре де за последен път го казвам, че аз плюя единствено Евроком, сегашното Близу защото на тях съм им сърбал попарата. Една игра не можеше да се играе нормално, а те ми идват да си играят с флашгет и абв.бг. Все едно ги ползвам тия глупости. За сега да чукна на дърво, да хфърля сол през рамо всичко е наред и дано за в бъдеще е наред, понеже нямам свястна алтернатива :) Също се надявам проблема на вас тримата и на други да се оправят възможно най-бързо. Изискайте го! Изискайте поне информацията за ситуацията. Може би подготвят нов технически център или няколко да бъдат пуснати. Успех! Просто изисквайте! И само разговори! Имейли и писма не вършат работа. Може да вършат, но аз не се доверявам на такъв тип комуникация. Не го препоръчвам и на вас :) И спазвайте добрия тон :)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

В събота надвечер имаше два технически проблема, които засегнаха телевизията в някои квартали за известно време. Не се е оправило от рестартите на STB-тата. Извиняваме се за причиниените неудобства.

За проблемите на някои хора вечер, мислим че сме открили и подменили проблемното устройство.

Link to comment
Share on other sites

Днес сутринта в 03 часа ми спря нета!

Рикуест тайм аут към гейта и сървърите.

В момента нещата са добре...очаквам влошаване след 17 ч.!

Тогава дори и костенурката се движи по-бързо от нета на Куулбокс!

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

В събота надвечер имаше два технически проблема, които засегнаха телевизията в някои квартали за известно време. Не се е оправило от рестартите на STB-тата. Извиняваме се за причиниените неудобства.

За проблемите на някои хора вечер, мислим че сме открили и подменили проблемното устройство.

Явно не е само то.

Загубите на пакети продължават, нет-а като цяло е доста муден, не може да зарежда напълно страниците при рефреш (при два браузъра: Опера и ИЕ)... за imageshack.us да не говорим.

 

34494879.jpg

 

Освен това, откъде другаде разбирам, че има прекъсвания ще попитате?

От числото на таймбонусите които ми се начисляват на тракера:

Система работает очень просто - за 3 непрерывных часа сидирования одной раздачи вам начисляется 1 таймбонус

Много добре знам колко трябва да бъдат за 24 часа и колко са начислени. След като са по-малко... значи има прекъсване и се нарушава условието от 3 непрекъснати часа на торент!

Това го следя от 1 седмица и отговори от сорта: ми проблема е в тракера не вървят, защото ако е така... във форума им ще пишат, а и ще се оплакват засегнатите потребители. След като там никой не се оплакал... проблема остава доставчика ми на нет.

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

Интересно защо продължавате да пишете тук? Отговорете ми ЧЕСТНО колко пъти се обадихте на съпорта днес? В момента на проблема.

 

Зад рутерче:

ping2f.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

И този IP адрес http://66.102.13.83/ води към гугъл, защо на теб пише джимейл?

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Аз също напоследък имам подобни проблеми изразени с 5% загуби към всичко що пингвам и сравнително висок пинг към гейта.Обадих се в петък на съпорта,но получих за отговор "човек ще дойде на място,но немога да ви кажа кога".Та още си го чакам човека....

Link to comment
Share on other sites

Бг тракерите стабилни ли са за момента ?

 

Понеже проблема май е с външните сървъри...

Imageshack и на мен едвам го отваря

Edited by TRIBALERO
Link to comment
Share on other sites

Бг тракерите стабилни ли са за момента ?

 

Понеже проблема май е с външните сървъри...

Imageshack и на мен едвам го отваря

Arenabg - 5,1Mb/s

Demonoid - 1,5Mb/s

Ru-Board - 2,6Mb/s

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

victory , при теб проблема е частен, моля обади се на техническия съпорт или ми прати на лично msg данните си (име , адрес по договор) за да проверя каква е ситуацията.

Link to comment
Share on other sites

victory , при теб проблема е частен, моля обади се на техническия съпорт или ми прати на лично msg данните си (име , адрес по договор) за да проверя каква е ситуацията.

На съпорта вече няма да се обаждам - изчерпаха си кредита ми на доверие. За един месец съм звънял над 20 пъти и съм имал и посещение на място. Резултат=0

По форуми нямам навика да си давам личните данни.

Засега положението е поносимо за моите потребности. Когато счета, че се влошава - друг доставчик. Както ви отказах телевизията, така ще ви откажа и нета. В това отношение съм безкомпромисен, особено когато се изчерпа кредита ми на доверие. Надявам се това да стане практика и при другите потребители... иначе ще потънем в блатото.

 

Поздрави и успехи на фирмата :)

 

Както интернета е двупосочен (Transmit / Receive ) така е и със съпорта. Трябва да участваш и ти :)

За телевизията само ще те посъветвам да не бързаш да подписваш срочни договори ;) Готви се до 2-3 месеца да се върнеш при нас (повече подробности няма да кажа дори с бой)

Казвал съм го и преди: много сте любезни, не се налага да се чака вдигането на слушалката повече от 20-30 секунди. Винаги сте се обаждали на мобилния ми телефон... дори за да проверите дали са отстранени проблемите и т.н. - все неща, които не съм видял в друга фирма. Но, проблемите си остават. Според мен не, че не сте ги локализирали. Явно цената е висока и в момента за едно оплакване не си струва разхода.

Иначе за телевизията не си прав, освен ако не е напълно безплатна. Купих си сателитна техника, гледам без ограничение каквото си поискам на перфектно качество. Ако бяхте реагирали адекватно... сега щях да съм ви все още клиент и щях да си спестя разходите за техника, които направих... и които между другото са по-малки от сумарната такса за телевизията за 1 година. Като добавим и пълната липса на проблеми... какво повече да искам?

А, да... за Коледа ще си подаря HD приемник от UK. За не повече от 100 паунда. И тогава няма да имам никакви ограничения в нито едно отношение.

Edited by victory
Link to comment
Share on other sites

Както интернета е двупосочен (Transmit / Receive ) така е и със съпорта. Трябва да участваш и ти :)

За телевизията само ще те посъветвам да не бързаш да подписваш срочни договори ;) Готви се до 2-3 месеца да се върнеш при нас (повече подробности няма да кажа дори с бой)

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...