pAbLo_ Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 И да използвам случая да споделя за моя проблем с липсващите 20 мегабита: намериха се. Просто е трябвало да се активира функцията Wi-Fi Multimedia (WMM) Settings = enable на рутера (Netgear WNDR3700). Преди да се активира... от арената свалях пробно с 2,7MB/s, след нейното активиране същият торент се сваля с 7,9-8,0 MB/s, a с директна връзка (без рутер) скоростта закова на 10MB/s Mакар тази функция да се отнася за друго... при нейното активиране всичко се оправи. Ха - пак старата максима че проблема си е в енд юзера не в провайдера Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 .. Преди да се активира... от арената свалях пробно с 2,7MB/s, след нейното активиране същият торент се сваля с 7,9-8,0 MB/s, a с директна връзка (без рутер) скоростта закова на 10MB/s .. Според мен далеч не е оправено, 2МБ/с разлика с и без рутер си е значителна. Това е скъп рутер и недоумявам как се успокояваш, аз не бих. С моя рутер стигам 11МБ/с лесно, без рутер скоро не съм пробвал, но не мисля, че има нужда, при това твоя рутер е по-скъп. Аз бих продължил инспекцията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Ха - пак старата максима че проблема си е в енд юзера не в провайдера Това нали ще го кажеш и на NetZombie, че беше обещал да си редактира постовете, но не виждам да го е направил, т.е. явно не е убеден в това твърдение . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 (edited) пропускате от 3 до 10% служебен трафик - заглавия, адреси, рамкиране, синхронизация, криптиране и т.н. Не са пропуснати, просто не са упоменати поименно. Разликата в цифрите ги показва @tedy, ако това, което ще напиша ще те успокои... И на мен ми се случва да се чудя понякога как хората не могат да разберат елементарни (според мен) неща в моята област. И след време се усещам, че искам от тях нещо, заради което ме викат именно защото не го разбират. При мен (а и при теб, предполагам) се касае за професионална деформация, която така или иначе е неизбежна във времето. От друга страна, отдавна се научих да схващам какво искат да кажат а не дали го казват правилно. Считам, че това е по-правилно и така се стига по-бързо до намиране и решаване на проблема. Трябва също да призная, че и на мен ми се случва да блокирам понякога и да ръся глупости... добре, че тогава те не ме разбират... защото ще стане... пълна каша. Ще използвам случая да ти разкажа последната ми авария на която ще се посмееш здраво: Машината спира, на дисплея на контролера се мъдри следната грешка: превишена консумация на електродвигател еди-кой си. Започва се стандартна проверка - нищо. Минава се на пълна проверка - пак нищо. Викам си: баф маа му, нещо не в ред тук, но не е електродвигателя, нито инвертора. Идва италианец от фирмата-производител. Превключи на английски език... грешката е същата. Пуска машината - работи нормално... докато изведнъж продукта свършва и... машината спира със същата грешка. На лицето му грейва усмивка и казва: проблема при вас е липсата на подготвени кадри. Когато няма продукт, машината трябва да спре защото тогава двигателя може да се претовари... демек всичко е ОК, но ние сме тъпи. Поглеждам го и питам: когато на теб ти свърши горивото в автомобила... ти излиза грешка за блокирал двигател ли? Така и не разбра за какво му говоря, горкият... но иначе със самочувствие до небето. Та... така. Според мен далеч не е оправено, 2МБ/с разлика с и без рутер си е значителна. Това е скъп рутер и недоумявам как се успокояваш, аз не бих. С моя рутер стигам 11МБ/с лесно, без рутер скоро не съм пробвал, но не мисля, че има нужда, при това твоя рутер е по-скъп. Аз бих продължил инспекцията. Проблема може да е и в мрежовата карта на лаптопа. Затова не бързам да правя изводи. Edited September 24, 2010 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZGAN Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Смятам да ударя спирачки на тоя спор. victory: не е това темата да те учат да смяташ битове,байтове и други. Изобщо последната страница/да не кажа последните две(виждам 40 поста на страница) няма общо с кулбокс, а с това на кой му била бъгава машината и кой можел и не можел да смята...достатъчно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Смятам да ударя спирачки на тоя спор. victory: не е това темата да те учат да смяташ битове,байтове и други. Изобщо последната страница/да не кажа последните две(виждам 40 поста на страница) няма общо с кулбокс, а с това на кой му била бъгава машината и кой можел и не можел да смята...достатъчно. Да отбележа за протокола: 1. Спор няма, поне аз не виждам. Има прецизиране на изказвания. За спор се приема противопоставяне на 2 или повече тези, но тук няма такова нещо. Бъди така добър на вникнеш в съдържанието на написаното и да престанеш да ме тормозиш само защото нещо не ти харесвам. 2. Ако прочетеш внимателно постовете (моите и на теди) ще разбереш, че няма смисъл да уча нещо, което знам. Всички го разбраха... само ти не успя. Справка: https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&view=findpost&p=1495396885 3. Според мен, проблемите никога не са едностранни (изключение правеше само политиката на Евроком, при която клиентите им бяха винаги криви) и ако смяташ, че публикуването на намерени проблеми извън тези на оператора са празни приказки - ОК, ще си изтрия мненията и толкоз. Тук сте го обърнали на милиционерщина, бе хора. Човек не може свободно да си изкаже мнението. Че, за какво е тази тема тогава? Изобщо няма да се учудя ако ми лепнеш още едно предупреждение, защото: Правилата в този форум се определят от правоимащите. и тази фраза ви развързва ръцете да правите какво си поискате. И за да не приемеш мнението ми за офтопик ще кажа: в момента имам загуби от 25% и не знам на какво се дължат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quovadis Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 tedy, определено знаеш как да отказваш хора да пишат по форуми ;-) С една лека вметка, че имам проста и незначителна грешка можеше да избегнеш целия тоя спор между байтове, битове и прочее. Живи и здрави, ако евентуално се запознаем някой ден ще се преклоня пред теб :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 quovadis, аз само обърнах невинно внимание на това (без значение дали е грешчица от невнимание или незнание), не аз започнах последвалия безсмислен спор. С какво отказвам хора да пишат така и не разбрах. Който иска да пише, не съм го спрял я. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetZombie Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Това нали ще го кажеш и на NetZombie, че беше обещал да си редактира постовете, но не виждам да го е направил, т.е. явно не е убеден в това твърдение . . . Плама, не съм забравил, братле! Нека да видим, какво е положението след ъпгрейда, и пак ще говорим! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZGAN Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Аз искам да попитам някой имал ли е проблем с телефонните кутийки ? Моята я смениха от бяла с няква черна,на доста познати го направиха. Проблема беше,че в един момент спираше да бачка телефона и тва е...рестарт и се оправя...и така седмици после просто спря да работи и взе да бъгва системата. Дойдоха и я смениха.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 При мен имаше подобен проблем. Сега, след замяната, всичко е ок Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Аз искам да попитам някой имал ли е проблем с телефонните кутийки ? Моята я смениха от бяла с няква черна,на доста познати го направиха. Проблема беше,че в един момент спираше да бачка телефона и тва е...рестарт и се оправя...и така седмици после просто спря да работи и взе да бъгва системата. Дойдоха и я смениха.... Аз имах същия проблем и ми я смениха с една черна, като ме увериха, че е нов модел и не прави проблеми. От както я смениха наистина не съм имал проблеми повече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 (edited) Това е скоростта през WiFi от руски тракер (dc.ru-board.com): Опита се да мине 4,3... но се появи съобщение за претоварване на диска и докато натисна клавиша... Високите скорости не са работа, момчета. Явно трябва да сменям и харда, като сложа на 7,200 оборота... 5,400rpm май не стигат. ===================================================================== Off: Защо ги сваляш тия неща от на Omron сайта щом се налага да викате италианец заради една грешка. Ако наистина работиш с контролери bit и byte трябва да ти са ясни от до, а не да се впускаш в разни безмислени спорове. отговор на офтопика ти: 1. Сайта на Омрон няма нищо общо с машината за която говоря. В нея няма нито един модул на японците. 2. Когато си купиш линия за 1 000 000+ евро и тя е в гаранция..., още повече на 100 работни часа... пипай си колкото искаш по нея... какво са над един милион евро за българина... Не ме учи как да си върша работата! Благодаря ти за проявеният интерес към методите ми на работа. Edited September 26, 2010 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 (edited) Това е скоростта през WiFi от руски тракер: Опита се да мине 4,3... но се появи съобщение за претоварване на диска и докато натисна клавиша... Високите скорости не са работа, момчета. Явно трябва да сменям и харда, като сложа 7200 оборотен. Не, не трябва да си сменяш харда. Трябва да си настроиш uTorenta, за да не ти се появява това съобщение. Off: Защо ги сваляш тия неща от на Omron сайта щом се налага да викате италианец заради една грешка. Ако наистина работиш с контролери bit и byte трябва да ти са ясни от до, а не да се впускаш в разни безмислени спорове. 1. Сайта на Омрон няма нищо общо с машината за която говоря. В нея няма нито един модул на японците.2. Когато си купиш линия за 1 000 000+ евро и тя е в гаранция..., още повече на 100 работни часа... пипай си колкото искаш по нея... какво са над един милион евро за българина... Не ме учи как да си върша работата! Благодаря ти за проявеният интерес към методите ми на работа. В голяма грешка си, че се опитвам да те уча как да си вършиш работата. Просто зададох въпрос, нямаше нужда толкова да подскачаш. Има разлика от това да пипаш и само да гледаш, но както и да е. Остани със здраве. Edited September 26, 2010 by jijane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Аз искам да попитам някой имал ли е проблем с телефонните кутийки ? Моята я смениха от бяла с няква черна,на доста познати го направиха. Проблема беше,че в един момент спираше да бачка телефона и тва е...рестарт и се оправя...и така седмици после просто спря да работи и взе да бъгва системата. Дойдоха и я смениха.... И при мен така стана. И на мен ми сложиха, черна, а преди това бялата пак ми я бяха сменили с друга бяла. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 От друга страна... би ли обяснил как влияе разваления ми телевизор на липсата на 20 мегабита от скоростта ми за сваляне? Много ще ми е интересно да науча. Здравей, Никога не съм казвал, че има общо м/у телевизора ти и 20-те или 40-те мегабита, защото няма нищо общо. Отностно скоростите са абсолютно достижими и реални. Ще се опитваме да четем и този форум, но съветвам всеки които има директен върпос да го зададе по един от следните начини: 1) обаждане на 070045045 - тук следвате IVR-а който ще ви насочи към технически или отдел обслужване на клиенти. 2) изпращане на запитване по емайл на адреси : - support@cooolbox.bg - за технически проблеми - info@cooolbox.bg - за промоции , покритие и всякакви други върпоси 3) пишете във форума на cooolbox (forum.cooolbox.bg) Само така бихме могли своевременно да отговорим на запитванията. Нека всеки които се притеснява от цензура (каквато няма, защото за 2 години сме изтрили около 4-5 поста във форума ни) или иска да ползва този форум да продължи да го прави, но за директни въпроси ако искате бърз и точен отговор най-добре да използвате горецитираните начини за връзка с нас. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 ... а може би хората не виждат смисъл да се регистрират във форум, където им се отговаря едно и също(визирам датите за включване). хвърлих око на темата закичука, тъй като и аз съм в този квартал, за който към момента сте дали някаква карта с покритие, където сте писали "очакван старт на ..." ... та забелязах, че на един потребител във вашия форум, който пита за ул. кичево(според картата с покритие "очаквания старт" е на 10-и ноември), ваш служител е отговорил(цитирам) - "По последна информация активирането на услуги ще бъде възможно месец Април." ... поста е от началото на годината т.е. януари, април отдавна е минал ... та, мисълта ми е дали тези дати с "очакван старт" няма да се преместят назад във времето? интересно как всички хвалят интернета ви, но и всички казват, че говорите едно за покритието на районите, а става съвсем друго Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil_Hacker Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 ... а може би хората не виждат смисъл да се регистрират във форум, където им се отговаря едно и също(визирам датите за включване). хвърлих око на темата закичука, тъй като и аз съм в този квартал, за който към момента сте дали някаква карта с покритие, където сте писали "очакван старт на ..." ... та забелязах, че на един потребител във вашия форум, който пита за ул. кичево(според картата с покритие "очаквания старт" е на 10-и ноември), ваш служител е отговорил(цитирам) - "По последна информация активирането на услуги ще бъде възможно месец Април." ... поста е от началото на годината т.е. януари, април отдавна е минал ... та, мисълта ми е дали тези дати с "очакван старт" няма да се преместят назад във времето? интересно как всички хвалят интернета ви, но и всички казват, че говорите едно за покритието на районите, а става съвсем друго В България който и доставчик да ти даде срок за който ще покрие район в който няма почти никакво окабеляване ще те излъже...Тука в наща хубава държава всеки прави квот си иска от касиерката на кмета на селото до премиера,а за тея работи трябват разрешителни туй онуй :Х Тва естествено не е никакво оправдание де.. Грешката им е,че изобщо дават срокове Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloter Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Ами ако почетеш из форума ще видиш обяснението на въпросите за покритието , картата и възможността за включване, но ще го кажа и тук: Няма как да се направи детайлна карта до всеки блок, вход и апартамент и тя да бъде 100% вярна. На картата са обозначени районите в които включваме абонати. Никои никога не е казвал, че ако попадаш в покритието със сигурност бихме могли да пракараме кабел до вас. Може да си на 50 метра от място, кадето имаме абонати и да няма техническа възможност или в твоя блок да има само една заявка за включване, а на друг блок да има повече от една. Ако е окабелен твоя блок и вход може да се гарантира, че ще може да бъдеш включен за всякакви други места дори и в картата на покритие се прави много сериозно планиране на мрежата където с предимство естествено са местата където имаме повече заявки и по-лесен достъп. Повярвайте ни, искаме да включим всички желаещи и не търсете някакъв скрит замисъл в карата . Да пишем райони където нямаме покритие?? защто да го правим ? за да отговаряме на гневни клиенти, защо не можем да ги обслужим? Няма логика. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMbo Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 (edited) Според мен изобщо не трябваше да се занимавате с това с районите. Защото винаги ще се намери някой, който ще се гневи и оплюва този или онзи, все едно са длъжни точно в определения момент точно там да има покритие. Повечето Българи сме такива... всеки ни е крив, за съжаление. С типичната ни селящина и неуважение. "... би ли обяснил" - все едно говоря с брачед ми на улицата... дразня се просто! Edited September 29, 2010 by JiMbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Ами и аз от вчера съм на Cooolbox. В интерес на истината не видях никакъв, ама никакъв смисъл от форума им. Преди да пусна заявка се регистрирах там и зададох простичкия въпрос как ще ми бъде докарана оптиката - под земята или по въздух от другия край на улица. След като 4-5 дни не получих отговор си изтрих мнението. Добре, че се сетих, че мой познат работи там като поддръжка, та му се обадих и ми свърши работа както с начина на докарване на кабела, така и с времето за включване - 6 дни. Нета ми харесва до момента, особено високия реален ъплоуд. Забелязвам леееко по-бързо отваряне на БГ сайтовете, което пък не мога да кажа за международните - мисля, че се мота малко повече. Ще го наблюдавам 2-3 дни и ако има проблем ще им звънна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Това е положението при мен с международните тракери. Връзката е WiFi през рутер: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slick Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Това е положението при мен с международните тракери. Връзката е WiFi през рутер: 100% с БГ peer. Виж си листа с IP адресите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 (edited) 100% с БГ peer. Виж си листа с IP адресите. Тц... На този тракер специално, регистрация имаме много малко българи, защото там дори някой да ти прати покана... не е сигурно, че ще получиш акаунт. Edited September 30, 2010 by victory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quovadis Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Аз на рутер си хващам 2.5 MB/s, но то си ми е от рутера..на кабел до 7-8-9 MB/s И все още си чакам цифровата, вече 23-ти ден Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.