Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Със съжаление споделям първото си разочарование.

Вчера следобед минах от Дуо на Трио и още вечерта портовете за данни на конвертора дадоха фира (обаче телевизорите си работят). В 22,30 звънях на съпорта, там сложиха "тикет". Ама днес не се обади никой и така си седя без нет.

Та сега ме е яд на DCC дето разровиха лайната и народа се юрна да сменя доставчици; последните естествено дават приоритет на включванията пред отстраняването на аварии и това е разбираемо. Ама хич не ми е приятно.

 

Приятел не се разочаровай - направил си правилния избор!

В момента Кулбокс рулират...просто няма по-коректен доставчик от тях.

Опиши проблемът си тук и ти гарантирам, че ще получиш разрешение на проблема си.

 

 

http://forum.cooolbox.bg/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

Проблемът ми е ясен, както е ясен и на съпорта. Писането във форума на cooolbox няма да го реши - там са си го написали:

(Цитирам sloter по повод ДРУГ ПРОБЛЕМ на ДРУГ ПОТРЕБИТЕЛ!)

Вече ти казах как се процедира. Имаш проблем = звъниш на съпорта.

Ако искаш може да си пишеш във форума и да навлизаш в полемики, но проблема така няма да ти се реши. Има си денонощен съпорт.

...

П.С 2 : форума не е място за заявяване на частни проблеми и няма да бъдат обслужвани такива. Просто не им е тук мястото и няма да се правят изключения, защото те винаги после остават за постоянно. След време пак ще имаш някакъв проблем и пак ще започнеш да пишеш във форума. Нека от самото начало поставим принципно въпроса с комуникацията м/у нас

и по-надолу:

Просто не виждам смисъл да продължаваме да пишем едно и също. По проблема НЕ СЕ РАБОТИ и ще бъде така докато не направиш необходимото, а именно да се обадиш на техническия център и да обясниш проблема и особеностите му или да ги изложиш писмено до support@cooolbox.bg . След това ще бъде отворен Trouble Ticket и ще започне работа по проблема след което ще се стигне и до решаването му.

 

Аз негодувам, щото съм направил необходимото, проблема е локализиран и само трябваше някой да дойде и да смени суича, в краен случай да се обади, че няма възможност да дойде същия ден и да се разберем за следващия.

Абонат съм вече почти две години, никога не съм имал забележки. Сега проблемът ми се появи в неподходящ момент при преразпределяне на пазара. Техническите екипи са претоварени със свъзване, а никой сериозен в бранша няма да наеме временно допълнително хора докато трае офанзивата.

Link to comment
Share on other sites

@alchemy при мен се появи подобен проблем. Обадих се на техническата поддръжка в около 23:00 ч. С дежурния установихме, че проблема е в устройството което са ми предоставили и ми казаха, че на следващия ден ще дойде екип на място. На следващия ден дойдоха техниците към 16:00 ч. Това, че не са дошли в 9:00 ч не означава, че няма да дойдат.

 

ПП: Правилно са ти казали във форума на Cooolbox, че там не е мястото за пускане на заявки за отстраняване на проблеми. Форумите са, за да могат потребителите да си обсъждат разни теми, а не за поддръжка. Кога ще се научите бе хора. Много странен манталитет имат някои хора - получат някакъв проблем с предоставяна им услуга и първата им работа е да започнат да пишат по форумите, а не да се обадят на съответния технически съпорт.

Link to comment
Share on other sites

...Кога ще се научите бе хора. Много странен манталитет имат някои хора - получат някакъв проблем с предоставяна им услуга и първата им работа е да започнат да пишат по форумите, а не да се обадят на съответния технически съпорт.

Понякога не е до манталитет. Понякога на човек му писва от телефонни разговори със съпорта, нерядко и ходене на крака до там, скандали и т.н., и в крайна сметка да не се вдигне никой да дойде да оправи проблема. Имаше и едно видео (всъщност аудио) в vbox или ютюб, за един недоволен клиент, дето щеше да трепе едни заради постоянна липса на нет. А дали телефонните сметки , които понякога скачат двойно на интернет таксата на тези хора, някой ги включва в сметката?! А?

Така че не ми говори за манталитет на клиента, който по форумите само си излива душата, а на т.нар. "технически съпорт" се е обадил нееднократно, достатъчно да му се навърти 2 и 3-но сметка. Що за манталитет пък е това, когато някой се оплаче във форум, все да се намери някой да троли, че това не е съпорт форум и да се обаждал на съпорта, без да знае дали се е обаждал.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Момчета аз ви разбирам!Принципно е така.

Какво обаче правим, ако се появи проблем, за който вече няколко пъти сте разговаряли със съпорта, но проблемът продължава да е налице?!

И много ясно, че съпорта не иска да се пише във форума, след като този форум се преглежда всеки ден от техните шефове!

При мен още при включването се появи проблем и трябва да ви кажа, че не телефона, а форума се превърна в катализатор за разрешаване на проблема.

Няколко минути след поста ми във форума мобилния ми звъни и отсреща чувам притеснения служител от Кууулбокс.

Никой няма право да слага рамки...форума е свободно поле за изява на всеки потребител.

Някои хора ако спрат да дъвчат, може и да се зароди мисловен процес в тях.

Link to comment
Share on other sites

Cooolbox supoort =/ другите 'съпорти' в Пловдив. Това с писането по форумите е навик от разни ланаджийски фирми,дори и angelsoft/netgroup/asiwlan пишат нон стоп проблемите си в филибе форума си. Просто хората са свикнали,че не могат да получат адекватна реакция по телефона от тъй наречените съпорти и пишат по форуми до админи,собственици,шефчета и прочие (Което си е напълно нормално,при положение,че телефонистките на повечето фирми са АБСУРДНИ). При кулбокс обаче ситуацията е съсвем друга и няма нужда от такива форумни изяви.

 

И междудругото до call center-а през итд телефона е безплатно. И след първото обаждане вече ти се обаждат само те на тяхна сметка (ако си се обадил от бтк телефон примерно де,иначе и за тях е безплатно :Д)

Link to comment
Share on other sites

...... А дали телефонните сметки , които понякога скачат двойно на интернет таксата на тези хора, някой ги включва в сметката?! А?

Така че не ми говори за манталитет на клиента, който по форумите само си излива душата, а на т.нар. "технически съпорт" се е обадил нееднократно, достатъчно да му се навърти 2 и 3-но сметка. Що за манталитет пък е това, когато някой се оплаче във форум, все да се намери някой да троли, че това не е съпорт форум и да се обаждал на съпорта, без да знае дали се е обаждал.. :blink:

По въпроса с набъбналите телефонни сметки пак ще дам пример с Cooolbox. Те имат безплатен телефон за своите абонати и за тези на БТК имат. Когато им се обадих от телефонния пост, който те ми предоставиха устройството им, което ми пуска сигнала за телефона се беше скапало и постоянно ми прекъсваше сигнала. Едвам се свързах с тях. Когато най-после успях да се свържа с дежурния по време на разговора ни отново прекъсваше връзката и той ми поиска телефонен номер, на който той да ми се обади, за да уточним какъв точно е проблема. Направихме 3-4 разговора, които вяха с доста голяма продължителност. След направените тестове ми каза, че ще пратят техник на място да ми смени устройствата и това стана на следващия ден.

Така че твърдението с повишените сметки за телефон от дългите и "безрезултатни" разговори с техническия съпорт при Cooolbox отсъства напълно.

Като заключение ще кажа, че съм изключително доволен от предоставяните ми от тях услуги и от отличната поддръжка.

Link to comment
Share on other sites

По въпроса с набъбналите телефонни сметки пак ще дам пример с Cooolbox. Те имат безплатен телефон за своите абонати и за тези на БТК имат. Когато им се обадих от телефонния пост, който те ми предоставиха устройството им, което ми пуска сигнала за телефона се беше скапало и постоянно ми прекъсваше сигнала. Едвам се свързах с тях. Когато най-после успях да се свържа с дежурния по време на разговора ни отново прекъсваше връзката и той ми поиска телефонен номер, на който той да ми се обади, за да уточним какъв точно е проблема. Направихме 3-4 разговора, които вяха с доста голяма продължителност. След направените тестове ми каза, че ще пратят техник на място да ми смени устройствата и това стана на следващия ден.

Така че твърдението с повишените сметки за телефон от дългите и "безрезултатни" разговори с техническия съпорт при Cooolbox отсъства напълно.

Като заключение ще кажа, че съм изключително доволен от предоставяните ми от тях услуги и от отличната поддръжка.

Ок, това го приемам.

Остава другия аспект - нервите, изгубени в разговори със съпорт принципно, и по-важното, на което наблегнах - човекът се Е обаждал на съпорта, а това че се е оплакал и тук във форума не е причина да се намесва манталитета му и в общност на българите (който така или иначе си знаем какъв е). А и както стана ясно, понякога и писането във форум е "катализатор" за решаване на проблем, както писа NetZombie. ;)

Link to comment
Share on other sites

...Това, че не са дошли в 9:00 ч не означава, че няма да дойдат.

 

ПП: Правилно са ти казали във форума на Cooolbox, че там не е мястото за пускане на заявки за отстраняване на проблеми. ...

Малко четеш между редовете. Изрично, с големи букви съм уточнил, че това е отговор към ДРУГ ПОТРЕБИТЕЛ за някакъв друг проблем. И това съм го цитирал за колегата NetZombie, който по-горе ме съветва да пиша за проблема в кууулбокс-форума :) (edit: ето темата, от която взех цитата виж страници 2 и 3).

А още по-нагоре съм писал, че съм сигнализирал в 22,30 единия ден и целия следващ дори не получих обаждане. Днес в 10 ми се обади един техник. Дойде, смени суича. В последствие се оказа, че суича се рестартира. Пак дойде техника, сложи трети суич и ново захранване и до момента проблеми няма. Нямам изобщо забележки към отношението на техника, още повече, че за втория проблем му звъннах след като си тръгна и той беше вече на друг адрес; момчето се върна и отдели достатъчно време, за да се увери, че няма проблеми по която и да е от услугите.

И понеже държа на коректността, ще кажа, че и при мен имаше предпоставка за проблем - 2 от пиновете на буксата не съм кримпнал идеално (незабележимо на пръв поглед), натискали са пластинките малко повече и последните са зацепили под страничните ограничители и не дават контакт.

И не, не виня ITD. И пак казвам - наясно съм защо са толкова натоварени, но от туй не ми става по-леко ;).

П.П. Съвсем в заключение ще кажа, че една дребна подробност при посещението (няма да я коментирам тук) възвърна доверието ми в доставчика и екипите; и още повече - вече изпитвам уважение.

Edited by alchemy
Link to comment
Share on other sites

Ок, това го приемам.

Остава другия аспект - нервите, изгубени в разговори със съпорт принципно, и по-важното, на което наблегнах - човекът се Е обаждал на съпорта, а това че се е оплакал и тук във форума не е причина да се намесва манталитета му и в общност на българите (който така или иначе си знаем какъв е). А и както стана ясно, понякога и писането във форум е "катализатор" за решаване на проблем, както писа NetZombie. ;)

 

теди пак плещиш глупости в стил "манталитет на лан потребител и отношението му към локалния "съпорт"". Както вече нееднократно беше написано в тази тема, съпорта на Кулбокс няма нищо общо с това, което си свикнал да ти обтяга нервите без да ти върши работа! Най малкото пък пищенето по форумите да се явява катализатор :lol:

Всякакви писания и намеци, че не се предоставя качествена интернет услуга предизвикват у клиентите единствено смях :lol:

Link to comment
Share on other sites

теди пак плещиш глупости в стил "манталитет на лан потребител и отношението му към локалния "съпорт"". Както вече нееднократно беше написано в тази тема, съпорта на Кулбокс няма нищо общо с това, което си свикнал да ти обтяга нервите без да ти върши работа! Най малкото пък пищенето по форумите да се явява катализатор :lol:

Всякакви писания и намеци, че не се предоставя качествена интернет услуга предизвикват у клиентите единствено смях :lol:

Аз затова наблягах на "принципно", в отговор на belos, че манталитета ни бил видиш ли само по форумите да се оплакваме, а не да се обаждаме на съпорти.

Това беше повода (постовете на alchemy) принципно да опонирам на belos, ама ти както винаги се обаждаш колкото щото си видял моя никнейм и си решил да ме зачекнеш с нещо, независимо с какво ;) .

Никъде не съм казал точно и ясно, че кулбокс не предоставяли качествена услуга. Ама ти си си ти, това не може да се промени :bgrin: .

Link to comment
Share on other sites

теди пак плещиш глупости в стил "манталитет на лан потребител и отношението му към локалния "съпорт"". Както вече нееднократно беше написано в тази тема, съпорта на Кулбокс няма нищо общо с това, което си свикнал да ти обтяга нервите без да ти върши работа! Най малкото пък пищенето по форумите да се явява катализатор :lol:

Всякакви писания и намеци, че не се предоставя качествена интернет услуга предизвикват у клиентите единствено смях :lol:

 

Да не идиализираме толкова нещата, м-р Бънди!

Всичко е възможно да се превърне в катализатор...особено форума.

 

2491931c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Един от първите абонати на Готината Кутия съм в квартала (ноември 2008). Вече почти 2 години съм изключително доволен. Ако си разрастнат покририето по сериозно няма кой да ги бие на този етап според мен.

Link to comment
Share on other sites

И аз чакам от 2години да дойдав в Кичука и по- точно до нас, ама честно казано ми мина мерака вече, а и не се занимавам със същите простотии като преди и не са ми нужни бързи скорости. Искам единствено да имам постоянно интернет, което сега го получавам с малки изключения.

Link to comment
Share on other sites

Тия хора не си знаят интереса.

Живея в Тракия, звънях един път в call центъра им, от там една госпожа любезно ми каза че имат покритие близо до мен, имали изграден технически център до блок 181 и имат намерение да се разширяват в Тракия откъм домашни потребители. И аз съответно казвам ми това е съседният на мен блок, а тя казва да ще проверим дали може да ви включим и ще ви се обадим до два дни.

Минава седмица - нищо. Реших да попълня и една онлайн заявка на сайта им, викам си да им припомня, минава още седмица - пак нищо.

Реших пак да им звънна, пак любезно ми се обясни че били претоварени и щели да огледат и да ми се обадят дали може да ме включат, питам аз кога горе долу да чакам отговор, а отсреща ми се каза ами не знаем, може да отнеме и доста време.

Направо ми стана смешно, какво има толкова да го умуват. Идва един екип огледжа района за 15-тина минути и казва - може, или не може.

 

Та ако и Вие живеете в Тракия и имате мерак да им станете абонати - звънете им и споделете да видим какво ще кажат.

 

btw: Вече 3-ти ден админа на тяхният форум не ми одобрява регистрацията, което си е направо чудно, поне за мен.

Link to comment
Share on other sites

Аз от 2 години слушам как след максимум 2 месеца щели да ме свържат. Още малко ще почакам и накрая ще им откажа заявките които съм пуснал.

Link to comment
Share on other sites

Мхм, аз съм направил запитване за нещо до модератора hubbabubba в техния форум и до днес нямам отговор. Вижда се, че е влизал 2 пъти, но отговор нямам.

Link to comment
Share on other sites

До края на месеца може и да ме пуснели...

А съм в зона на покритието...

Това ще рече 1 месец от подаване на заявката...

Не ми се мисли ако не бях....

Да не отварям пак спор ама... сега като се подложат малко на напрежение да видим как се отразява на прословутото качество и "доволност" на кулбокс сегашни и бъдещи абонати.

И аз се бях обаждал няколко пъти ей така последните 1-2 години, и мен ме баламосват че "след месец два", "пролетта", "есента" и т.н. щели да могат. Аз даже не съм подавал заявка макар че при всяко обаждане се скъсват да ме убеждават да подавам такава и да съм си дал телефони да ме търсят като дойдат - ей, едвам отървавам де*а, още вдигнат слушалката и искат да подавам заявка и да давам телефони :) .

Link to comment
Share on other sites

Би било ТЪПО да очакват още някой да закачи и тогава да копнат за нов кабел...

Още по ТЪПО е че картата е не актуална в случая!

Или си играем на циганската игричка с кутийките и топчето - Тука има,Тука НЕМА!

Link to comment
Share on other sites

Би било ТЪПО да очакват още някой да закачи и тогава да копнат за нов кабел...

Още по ТЪПО е че картата е не актуална в случая!

Или си играем на циганската игричка с кутийките и топчето - Тука има,Тука НЕМА!

Ти зарежи картата, надали винаги могат да я актуализират (наистина познавам хора, даже май Дядомраз е един от тях, са далеч от зоната на покритие, а са им прекарали), ама ако нямат планове до еди кога си да покрият район, защо лъжат хората и дават напразни надежди че еди до кога си щели да "дойдат", а реално и година след това никви ги няма и са покрили реално никъв нов район, поне според картата.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...