Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Айде моляти се недей да отричаш, че си гаден връзкар! :bgrin:

 

И нека ти отговоря аз, оптиката влиза в т.н. медия конвертор от там тръгва обикновено УТП към ВоИП гейтуея и накрая ланката. И не, пароли не се въвеждат.... От кулбокс си слушат конвертора, а настройките са по ДХЦП така, че не би трябвало да има проблем като ръгнеш друг компютър.

 

Не "слушат" конвертора, а АТА-та, която си има и рутер.По принцип и затова не може и без телефон, просто АТА-та им е крайното диагностично у-во.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...По принцип и затова не може и без телефон, просто АТА-та им е крайното диагностично у-во.
Може, може. Преди няма и 10 дни вързах на един приятел рутерче точно след оптичния конвертор и си работи като стой та гледай.
Link to comment
Share on other sites

Може, може. Преди няма и 10 дни вързах на един приятел рутерче точно след оптичния конвертор и си работи като стой та гледай.

 

 

И аз съм така директно ланката от медия конвертора в рутера !!! АТА не ползвам .....

 

 

Имам предвид, че по принцип неможе.Като се сключва договора ти предлагат и телефонн в пакет.Освен това, все пак е направено, за да може да се диагностицира евентуален проблем.

Link to comment
Share on other sites

Не "слушат" конвертора, а АТА-та, която си има и рутер.По принцип и затова не може и без телефон, просто АТА-та им е крайното диагностично у-во.

Като виждаш може.....

Link to comment
Share on other sites

И между другото за незапознатите - на БТК модемите нищо че са модеми след пускането (или след ресетването им) трябва да се влезе в my.contact.bg и там да си вкараш потребителско име и парола което те са ти дали.

 

Та jozo въпроса беше дали има устройство с MAC адрес (един вид) или те идентифицират по парола - чрез който и от 2та начина да е направено - номера става, докато хващането на произволен кабел и ръгането му нейде просто няма как да стане1 - това е мрежов кабел а не маркуч с вода. А в случая с cooolbox имаш друго устройство преди компютъра и въпросното устройство е тяхно - т.е. те знаят негов сериен номер или mac адрес (или и 2те). Това е равносилно да дойдеш у нас и да ти ръгна произволен кабел от моя рутер в твоя лаптоп - много ясно че ще стане защото не съм сложил никакви филтри на мойто рутерче и ще получиш отма IP от неговото DHCP.

 

________________________________________

 

1 Всъщност знам как може да стане но е толкова финансово неоправдано че нито един доставчик няма да тръгне да слага толкова скъпа техника в последната точка преди да стигне до клиента.

Link to comment
Share on other sites

jozo,

Това, което ти казваш, че били дошли и те задължават да ти сменят устройството щото видиш ли бил излязал по-нов модел, за мен си е по-скоро минус. Колкото и бързо да става, това си е вид неудобство и притеснение за спокойствието на човек, да се разберете кога да дойдат, най-малко 15-20 минути да се занимават, да им седиш диванчапрас, да се обаждат тук таме за адреси.

 

Чакай сега малко, казваш че си обективен, но си личи, че не си!Никой не ме е задължавал да ми сменят устройство всичко си работеше нормално.Ако им бях казал, че неискам никой нямаше да се разкара.Защо?Имено защото беше за мое улеснение вместо на масата да имам 3 устройства да имам 2.Много ясно, че ще искам да ми го сменят пък и за това не ме задължаваха да давам пари.

 

Работата стана за не повече от 5 минути.Откачиха конекторите, свалиха адапторите, закачиха конекторите на новото устройство и адаптера в контакта и ми каза да пускам нета да видя дали работи.През това време се мъчиха да се свържат с централата а аз си сърфирах без проблем из нета.Даже бяха тръгнали да си ходят, защото всичко си бачка само новият номер да ми отразят в централата и им се обадиха да кажат новият номер.

 

Дедо, нямам никви пароли.Всичко е "ръгни и тръгни" и не е нужно аз да правя нищо.

 

П.П.Някой ако се чуди да му обясня какво точно сменяха.Преди имах конвертор и друго устройство за цифровата телвизия.Сега махнаха 2-те и ми сложиха ново устройство, което ги убединява в 1 .Не мисля, че съм се "набутал" като са ми ги сменили както се опитва Теди да ме убеди.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Нека да не говорим отново наизуст и да ми вкарваш за пореден път думи, които не съм казал или намекнал.

 

Чакай сега малко, казваш че си обективен, но си личи, че не си!Никой не ме е задължавал да ми сменят устройство всичко си работеше нормално.Ако им бях казал, че неискам никой нямаше да се разкара.Защо?Имено защото беше за мое улеснение вместо на масата да имам 3 устройства да имам 2.Много ясно, че ще искам да ми го сменят пък и за това не ме задължаваха да давам пари.

От първоначалното ти изказване не стана ясно дали те задължават или не. Обикновено ако се сменят устройства, е по някакви технически причини, примерно минаване на нов стандарт, и затова предположих, че са те задължили. Като не са - хубаво. Кое ми е необективното в случая..

 

Работата стана за не повече от 5 минути.Откачиха конекторите, свалиха адапторите, закачиха конекторите на новото устройство и адаптера в контакта и ми каза да пускам нета да видя дали работи.През това време се мъчиха да се свържат с централата а аз си сърфирах без проблем из нета.Даже бяха тръгнали да си ходят, защото всичко си бачка само новият номер да ми отразят в централата и им се обадиха да кажат новият номер.

Аха, само това, само онова, само още нещо да свършат, през това време докато те се суетят около теб с обаждания и т.н., ти спокойно си сърфираш в нета, браво :bgrin: . Ако издребняваме за 5-те минути, едва ли са минали 5 мин. от момента на влизането им, до момента на напускането им и до момента, в който наистина си могъл да седнеш спокойно да си сърфираш без да има да се суетят около теб. Аз едва ли бих тръгнал да си сърфирам докато около мен още работят или техници се суетят.

Но вече издребняваме ненужно.

Идеята на целия спор беше основно за крайните устройства, рутерите, притеснения за МАК адреси и т.н. Мисля, че схвана идеята още в предните ми постове.

 

Дедо, нямам никви пароли.Всичко е "ръгни и тръгни" и не е нужно аз да правя нищо.

Именно де, Дедо ти много добре знае това, не е вчерашен. Той го каза и той по повод онова съобщение, за което ти спомена. Ако вкарваше пароли, нямаше да има нужда от MAC адрес и т.н. Май четеш доста повърхностно.

..Не мисля, че съм се "набутал" като са ми ги сменили както се опитва Теди да ме убеди.

Продължаваш с абсурдните обвинения, и всеки може да го види. Не мога да повярвам, че казваш, че съм се опитвал да те убедя, че си се бил "набутал" със смяната.

Отново ме вкарваш в безсмислени спорове, кулбокс са си много добър доставчик, това вече на всеки е ясно, аз се ежа единствено на някои небивалици, които се говорят за другите, и прекаленото идеализиране на първите. Не го ли разбра досега?

Link to comment
Share on other sites

Нека да не говорим отново наизуст и да ми вкарваш за пореден път думи, които не съм казал или намекнал.

 

Нагоре си каза, че се мъчиш да си обективен.Не съм си го измислял.

 

От първоначалното ти изказване не стана ясно дали те задължават или не. Обикновено ако се сменят устройства, е по някакви технически причини, примерно минаване на нов стандарт, и затова предположих, че са те задължили. Като не са - хубаво. Кое ми е необективното в случая..

 

Щото нестана ясно и затва хайде да кажем най-тежкият вариант, задължават ме.Това не са другите доставчици и си имат грижа за клиента.

 

Аха, само това, само онова, само още нещо да свършат, през това време докато те се суетят около теб с обаждания и т.н., ти спокойно си сърфираш в нета, браво :bgrin: . Ако издребняваме за 5-те минути, едва ли са минали 5 мин. от момента на влизането им, до момента на напускането им и до момента, в който наистина си могъл да седнеш спокойно да си сърфираш без да има да се суетят около теб. Аз едва ли бих тръгнал да си сърфирам докато около мен още работят или техници се суетят.

Но вече издребняваме ненужно.

 

Точно за тва няма как да ме убедиш, щото си беше точно така.Пусках разни сайтове и спийдтест докато бяха техниците у нас и пак повтарям още не се бяха свързали с централата.Сега ти се мъчиш да ми вкараш някви неща и да твърдиш неща, за които хич не си сигурен.Пък и немога да разбера кво толкова ти е интересно, че неможело за 5 минути.Да откачиш 3 накрайника RG45 + Оптиката и после да ги закачиш колко време отнема?5 часа сигурно?И както казах НЕ СЕ ПРАВЯТ НАСТРОЙКИ, направо тръгна.

 

 

Продължаваш с абсурдните обвинения, и всеки може да го види. Не мога да повярвам, че казваш, че съм се опитвал да те убедя, че си се бил "набутал" със смяната.

 

Само аз правя абсурдни обвинения?Моля?Ти обвиняваш за някой неща за които хич не си сигурен ама си задължен да отстояваш.

 

 

Отново ме вкарваш в безсмислени спорове, кулбокс са си много добър доставчик, това вече на всеки е ясно, аз се ежа единствено на някои небивалици, които се говорят за другите, и прекаленото идеализиране на първите. Не го ли разбра досега?

 

Немога да кажа, че ти ми остъпваш по този показател.С поста си по-нагоре, че съм доволен от Кулбокс исках да прекратя спора ама няколко човека решихте, че по-добре да си спорим.

Link to comment
Share on other sites

Не, ти винаги покрай "доволността" си вметваш по някоя реплика, че няма по-велики от Кулбокс, и че еди какво си и всичко, не било като при другите доставчици, а "имали грижа за клиента", демек другите нямат никаква грижа и по всеки показател отстъпват на кулбокс.

Както моите изказвания за ЛГ дълго време дразнеха доста юзъри тук, така и твоите почнаха да дразнят други хора. Но няма лошо, аз съм минал вече по тоя път, сега ти минаваш :) . Че и после се сърдиш като ти опонира човек.

За 5-те минути, самата смяна трае и 2 минути, аз говорех за общото време на престой у вас. Ти сам каза че са се иобаждали да проверят нета, дали всичко е наред, и т.н. Отново за пореден път четеш между редовете.

Link to comment
Share on other sites

Не се сърдя, като ми опонира човек.Сърдя се като се опитват да ми се изопачават думите или пък да се твърдя, че лъжа.

 

Извинявам се ама не само аз чета между редовете.Върни се нагоре и виж за какво са се обаждали в централата.Или да те улесня пак ще повторя, че само трябваше да продиктуват новият номер на устройството.И пак ще повторя щото и тва не е прочетено, че и преди да се свържат нет си имах.

 

Точно аз за общото време говоря, че беше 5 минути.Единият докато сменяше устройствата другият звънеше по телефона.Не са пускали нови кабели, не сме писали протоколи разни, договори и т.н.Точно 5 минути си трая цялата процедура с влизането и напускането.

Link to comment
Share on other sites

jozo, tedy, то е ясно, че в един момент ще се стигне до консенсус, ами приближете го тоя момент като се видите на по бира, да речем ;) .

Link to comment
Share on other sites

Ок, да приемем, че е било 5 минути. Аз се заинатих за тия 5 минути по друг повод, виж по-предните ми постове. :) Иначе разбира се дали 5 или 10 минути, няма никакво значение, закво и ти се хвана да спориш за тях :) .

Аз не съм казал че ти лъжеш. Посочи ми къде съм го казал.

За изопачаване, ето аз ти показвам, ти каза, че съм искал да те убедя, че си се минал с смяната на устройството при теб. Пълна измислица. Аз кое съм изопачил? Че са те задължили да сменяш ли, аз просто предположих worst case scenario, това не е изопачаване, ти уточни че не е било задължително, аз се съгласих.

 

Отделно от това, основната ми теза беше във връзка с твое изказване, че видите ли големото предимство при теб е че не се грижиш да помниш MAC-ове, да ги сменяш, ръгаш компи насам натам, за разлика от големите проблеми с МАК-овете при другите доставчици. Аз ти изтъкнах ситуация, в която съм на "твоето дередже" без да мисля за МАК адреси, и толкоз.

 

Мир :) .

Link to comment
Share on other sites

Аз не знам за какво го наобикалят толкова много Йозко. Направо взех да ревнувам. При мен са идвали само по веднъж да ме включат и още веднъж - да ми донесат двата сеттопбокса.

Link to comment
Share on other sites

Струва ми се на jozo са му сменили устройствата, защото си е пуснал и телевизия към тях или са го подготвили за включване на телевизия.

Link to comment
Share on other sites

Ако първо си включиш само интернет, ти слагат медия конвертор. Ако решиш да имаш и телевизия, махат медията и слагат "дъ кууул бокс".

Link to comment
Share on other sites

Мир :) .

 

Разбрахме се :) Мир :)

 

Струва ми се на jozo са му сменили устройствата, защото си е пуснал и телевизия към тях или са го подготвили за включване на телевизия.

 

Не беше така.Значи миналата година си пуснах нет + телефон, защото предлагаха само тези услуги.Тогва ми оставиха АТА-та и оптичният конвертор.Като бях март или април да плащам, в офиса жената ми каза, че пускали тестово телевизия безплатно ако искам да се включа.Аз веднага се съгласих, защото с нетърпение чаках да мога да изритам евроком от нас тотално.Та като дойдоха да ми пускат текевизията освен цифровите приемници ми сложиха и едно допълнително устройство за телевизията и с него станаха общо 3.Сега преди 10-на дни ми се обадиха и ми обясниха, че имало ново устройство, което обединява оптичният конвертор и устройството за телевизията в 1 и искам ли да ми го сменят.От там нататък историята се знае.

Link to comment
Share on other sites

Разбрахме се :) Мир :)

 

 

 

Не беше така.Значи миналата година си пуснах нет + телефон, защото предлагаха само тези услуги.Тогва ми оставиха АТА-та и оптичният конвертор.Като бях март или април да плащам, в офиса жената ми каза, че пускали тестово телевизия безплатно ако искам да се включа.Аз веднага се съгласих, защото с нетърпение чаках да мога да изритам евроком от нас тотално.Та като дойдоха да ми пускат текевизията освен цифровите приемници ми сложиха и едно допълнително устройство за телевизията и с него станаха общо 3.Сега преди 10-на дни ми се обадиха и ми обясниха, че имало ново устройство, което обединява оптичният конвертор и устройството за телевизията в 1 и искам ли да ми го сменят.От там нататък историята се знае.

На мен това устройство ми го сложиха в дена, в който ме пуснаха да тествам - бях един от първите, а иначе нет и телефон имам от миналата година. Явно в онзи момент не са имали достатъчно такива комбинирани устройства и са те закърпили временно и просто сега са ти сложили точно това, което е трябвало още в началото. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

тва не е Лангейм да ти изписва съобщение "Засякохме друг комп в мрежата барай си ушите".

 

Леле Жоре, такава колосална тъпотия не съм очаквал да напишеш. Вземи си побарай ти ушите и виж дали не са подгряли :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Леле Жоре, такава колосална тъпотия не съм очаквал да напишеш. Вземи си побарай ти ушите и виж дали не са подгряли :laughing:

 

Абе Видене, ти като албански реотан малко... виж teby и jozo цяла страница изписаха с обяснения в любов ти чак сега стопли за какво се обясняват толкова :lol:

 

Сори момчета за офтопика, обаче миналата седмица реших леко да бъзикна jozo че се изказа неподготвен то такова чудо стана...

Link to comment
Share on other sites

Случайно да ти минава през акъла на тебе, че може би току що съм прочел тези писания? Кой викаш е албанския реотан? :laughing:

 

На мен ми е много интересно откъде Жоро получава такива "сигнали" относно услугите на ЛГ и сателити. Че им и вярва безрезервно.

Link to comment
Share on other sites

Искам да попитам преди време имаше в реклама в брошурите предплащане 5 за 6 месеца ,а в сайта пише че има само за 10 за 12 да ли си важи и 5 за 6 ?

Edited by !#@^$%&!
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...