d3Mag Posted November 4 Share Posted November 4 И при мен е същото от около час. Отваря сайтове, след това не може да ги отвори. Ако ги отвори не зарежда снимки и клипчета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mav3r1ck Posted November 4 Share Posted November 4 Ясно. Смених ДНС-то с тия на Гугъл и всичко тръгна. Сега, може ли да продължа да карам с тях или трябва да връщам старите утре-вдругиден? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted November 4 Share Posted November 4 Заразени с вирус клиенти флуудят днс-а със заявки. Филтрираме ги Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted November 5 Share Posted November 5 (edited) 17 hours ago, mIRCata said: Ам странно, че приложението работеше почти 2 години без да се пипа. Нещо е променено сега в системата, че да налага пипане на приложението. Не добре обмислена логика, което води до по-често появяване на грешката при увеличаване на броя активни сесии Edited November 5 by ITD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted Sunday at 08:33 PM Share Posted Sunday at 08:33 PM On 11/4/2024 at 6:09 PM, ITD said: Направихме някои оптимизации, които би трябвало да са подобрили нещата, но за генерално решение на проблема ще трябва да ъпдейтнем апликацията, което ще отнема малко повече време Здрасти , надявам се да пуснете ъпдейт за всички платформи При мен проблема със съобщението го има на LG SmartTV и chromecast. От чисто любопитство каква проверка прави приложението ? Можем ли ние като клиенти да заобиколим проблема с "няма връзка с интернет" с някаква настройка/workaround на рутера ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted Monday at 02:10 PM Share Posted Monday at 02:10 PM 17 hours ago, pavlan said: Здрасти , надявам се да пуснете ъпдейт за всички платформи При мен проблема със съобщението го има на LG SmartTV и chromecast. От чисто любопитство каква проверка прави приложението ? Можем ли ние като клиенти да заобиколим проблема с "няма връзка с интернет" с някаква настройка/workaround на рутера ? Няма настройки, които биха помогнали от страна на потребителя, но днес направихме още някои промени, които би трябвало да имат значителен ефект. Обратната връзка ще е от полза Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted yesterday at 06:20 AM Share Posted yesterday at 06:20 AM Забелязвам при опит да превъртам напред назад предаване, че това, което се вижда на мини thumbnail и реалното място което се пуска вече не са сек или 2 както беше до сега, а доста повече може би около 10+ секунди разлика. Също така субтитрите на Viasat History само премигват за част от секундата и изчезват. Поне вчера на някакви серии за диктаторите беше така, не съм ровил други. Само тези 2те серии видях, че са така 30, 35 сек разлика напред пуска спрямо това, което показва. Много е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.