wolf Posted September 3 Share Posted September 3 Активирах телевизията през портала (с малко премеждия и разговор с поддръжката). Качеството очаквано е по добро от на телекабел. Интерфейса засега ми е малко странен но не ми пречи, надявам се и на домашните ми също. Имам и един въпрос. Спорните диеми и максовете имат ли връщане назад или са само на живо? Това защото засега задържам активирането им и не мога да рзгледам възможностите понеже си ги гледам само аз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted September 6 Share Posted September 6 On 8/27/2024 at 12:09 PM, ITD said: Тази седмица деплойваме системата, по която работи последната година и половина. Има още доста задачи по нея, но очаквам да освободим ресурс и да възобновим разработките по телевизионната платформа https://x.com/IvoITD/status/1831976323226501475 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 6 Share Posted September 6 Quote Фактурите издадени преди 01.09.2024 г. не са налични. За да получите финансов документ издаден преди тази дата, пишете на info@cooolbox.bg Хубава работа... Няма ли как да ги оставите поне като редове в таблицата със съответните данни (дата и сума на фактурата) и вместо бутона за изтегляне на фактурата да отваря форма за контакт с info@cooolbox.bg. По този начин ще може във формата да се попълни номера на желаната фактура + subject, за да е по-лесно и за вашия отдел "Поддръжка", който ще обработва подобни заявки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted September 6 Share Posted September 6 Уважаеми г-жи/г-да, Само да кажа, мейлът с последната фактура прилича на нелеп опит за фишинг, създаден набързо с/със Google Translate. Няма дори лого. Какви други финансов/и документ/и могат да са налични в клиентския профил за ФЛ освен фактурите? Ако не знаех, че работите нещо и ако не бяхте достатъчно малки за масов фишинг, щеше да отиде директно в коша. Хубавото: за пръв път пристига в така наречените "social hours" 08:07ч Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 6 Share Posted September 6 1 hour ago, chasti said: Няма дори лого. В старите имейли да не би да имаше лого? 1 hour ago, chasti said: Какви други финансов/и документ/и могат да са налични в клиентския профил за ФЛ освен фактурите? Кредитно известие става ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted September 6 Share Posted September 6 (edited) Около 23 часа както си гледах телевизията излезе фалшиво съобщение от приложението че няма връзка с интернет на един от боксовете ми - strong leap-s3 4к, но всъщност видеото си вървеше. Работеше също така и всичко друго инсталирано на бокса. След рестарт обаче приложението поиска бокса да бъде регистриран с код за достъп отново. Изтрих старата регистрация и въведох новата но това е минус за стабилността на системата!! Процедурата няма как да се направи от някой друг от семейството ми освен мен....... Edited September 10 by wolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 7 Share Posted September 7 22 hours ago, ITD said: https://x.com/IvoITD/status/1831976323226501475 @Cooolbox @ITD дали това е причината все още да не ми идва в банката (ПИБ) известие за дължима сума, че да се плати? Ползвам си автоматичното плащане на сметки там и до сега всичко от ден 1 се плаща от там. Но сега като се загледах, нямам нищо от вас. Обикновено до 2-3 число излизаха и са плащани. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted September 8 Share Posted September 8 On 9/6/2024 at 12:30 PM, w00x said: Хубава работа... Няма ли как да ги оставите поне като редове в таблицата със съответните данни (дата и сума на фактурата) и вместо бутона за изтегляне на фактурата да отваря форма за контакт с info@cooolbox.bg. По този начин ще може във формата да се попълни номера на желаната фактура + subject, за да е по-лесно и за вашия отдел "Поддръжка", който ще обработва подобни заявки. Излишен ресурс за тримата човека, които ще искат да си видят фактурите от старата система On 9/6/2024 at 1:11 PM, chasti said: Уважаеми г-жи/г-да, Само да кажа, мейлът с последната фактура прилича на нелеп опит за фишинг, създаден набързо с/със Google Translate. Няма дори лого. Какви други финансов/и документ/и могат да са налични в клиентския профил за ФЛ освен фактурите? Ако не знаех, че работите нещо и ако не бяхте достатъчно малки за масов фишинг, щеше да отиде директно в коша. Хубавото: за пръв път пристига в така наречените "social hours" 08:07ч Скоро ще спрем да изпращаме фактури освен на тези, които изрично са заявили това в my.cooolbox On 9/7/2024 at 10:50 AM, mIRCata said: @Cooolbox @ITD дали това е причината все още да не ми идва в банката (ПИБ) известие за дължима сума, че да се плати? Ползвам си автоматичното плащане на сметки там и до сега всичко от ден 1 се плаща от там. Но сега като се загледах, нямам нищо от вас. Обикновено до 2-3 число излизаха и са плащани. Повечето банки използват Ипей за битовите сметки. Разплащанията през Ипей вече минават без проблеми. Ще проверим дали периодът, в който бяхме спрели връзката с Ипей се е отразило по някакъв начин на тяхната с банките Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 8 Share Posted September 8 2 hours ago, ITD said: Скоро ще спрем да изпращаме фактури освен на тези, които изрично са заявили това в my.cooolbox Това някаква нова настройка ли ще е, защото в момента не виждам такава опция за заявяване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted September 9 Share Posted September 9 14 hours ago, plameni said: Това някаква нова настройка ли ще е, защото в момента не виждам такава опция за заявяване. Нова Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 9 Share Posted September 9 (edited) @ITD Пуснах малко информация на ЛС Edited September 9 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.