Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Активирах телевизията през портала (с малко премеждия и разговор с поддръжката). Качеството очаквано е по добро от на телекабел. Интерфейса засега ми е малко странен но не ми пречи, надявам се и на домашните ми също. Имам и един въпрос. Спорните диеми и максовете имат ли връщане назад или са само на живо? Това защото засега задържам активирането им и не мога да рзгледам възможностите понеже си ги гледам само аз.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 8/27/2024 at 12:09 PM, ITD said:

Тази седмица деплойваме системата, по която работи последната година и половина. Има още доста задачи по нея, но очаквам да освободим ресурс и да възобновим разработките по телевизионната платформа

 

https://x.com/IvoITD/status/1831976323226501475

Link to comment
Share on other sites

Quote

Фактурите издадени преди 01.09.2024 г. не са налични. За да получите финансов документ издаден преди тази дата, пишете на info@cooolbox.bg


Хубава работа...
Няма ли как да ги оставите поне като редове в таблицата със съответните данни (дата и сума на фактурата) и вместо бутона за изтегляне на фактурата да отваря форма за контакт с info@cooolbox.bg. По този начин ще може във формата да се попълни номера на желаната фактура + subject, за да е по-лесно и за вашия отдел "Поддръжка", който ще обработва подобни заявки.

Link to comment
Share on other sites

 

Уважаеми г-жи/г-да,

Само да кажа, мейлът с последната фактура прилича на нелеп опит за фишинг, създаден набързо с/със Google Translate. Няма дори лого.

Какви други финансов/и документ/и могат да са налични в клиентския профил за ФЛ освен фактурите?

Ако не знаех, че работите нещо и ако не бяхте достатъчно малки за масов фишинг, щеше да отиде директно в коша.

Хубавото: за пръв път пристига в така наречените "social hours" :) 08:07ч

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, chasti said:

Няма дори лого.

 

В старите имейли да не би да имаше лого?

 

1 hour ago, chasti said:

Какви други финансов/и документ/и могат да са налични в клиентския профил за ФЛ освен фактурите?

 

Кредитно известие става ли?

Link to comment
Share on other sites

Около 23 часа както си гледах телевизията излезе фалшиво съобщение от приложението че няма връзка с интернет на един от боксовете ми - strong leap-s3 4к, но всъщност видеото си вървеше. Работеше също така и всичко друго инсталирано на бокса. След рестарт обаче приложението поиска бокса да бъде регистриран с код за достъп отново. Изтрих старата регистрация и въведох новата но това е минус за стабилността на системата!! Процедурата няма как да се направи от някой друг от семейството ми освен мен.......

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, ITD said:

@Cooolbox @ITD дали това е причината все още да не ми идва в банката (ПИБ) известие за дължима сума, че да се плати?

Ползвам си автоматичното плащане на сметки там и до сега всичко от ден 1 се плаща от там. Но сега като се загледах, нямам нищо от вас. Обикновено до 2-3 число излизаха и са плащани.

Link to comment
Share on other sites

On 9/6/2024 at 12:30 PM, w00x said:


Хубава работа...
Няма ли как да ги оставите поне като редове в таблицата със съответните данни (дата и сума на фактурата) и вместо бутона за изтегляне на фактурата да отваря форма за контакт с info@cooolbox.bg. По този начин ще може във формата да се попълни номера на желаната фактура + subject, за да е по-лесно и за вашия отдел "Поддръжка", който ще обработва подобни заявки.


Излишен ресурс за тримата човека, които ще искат да си видят фактурите от старата система

 

On 9/6/2024 at 1:11 PM, chasti said:

 

Уважаеми г-жи/г-да,

Само да кажа, мейлът с последната фактура прилича на нелеп опит за фишинг, създаден набързо с/със Google Translate. Няма дори лого.

Какви други финансов/и документ/и могат да са налични в клиентския профил за ФЛ освен фактурите?

Ако не знаех, че работите нещо и ако не бяхте достатъчно малки за масов фишинг, щеше да отиде директно в коша.

Хубавото: за пръв път пристига в така наречените "social hours" :) 08:07ч

 


Скоро ще спрем да изпращаме фактури освен на тези, които изрично са заявили това в my.cooolbox

 

On 9/7/2024 at 10:50 AM, mIRCata said:

@Cooolbox @ITD дали това е причината все още да не ми идва в банката (ПИБ) известие за дължима сума, че да се плати?

Ползвам си автоматичното плащане на сметки там и до сега всичко от ден 1 се плаща от там. Но сега като се загледах, нямам нищо от вас. Обикновено до 2-3 число излизаха и са плащани.


Повечето банки използват Ипей за битовите сметки. Разплащанията през Ипей вече минават без проблеми. Ще проверим дали периодът, в който бяхме спрели връзката с Ипей се е отразило по някакъв начин на тяхната с банките

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ITD said:

Скоро ще спрем да изпращаме фактури освен на тези, които изрично са заявили това в my.cooolbox

 

Това някаква нова настройка ли ще е, защото в момента не виждам такава опция за заявяване.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, plameni said:

 

Това някаква нова настройка ли ще е, защото в момента не виждам такава опция за заявяване.


Нова

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...