plameni Posted August 15, 2023 Share Posted August 15, 2023 Не този проблем. Друг беше. Забравил си: On 3/26/2020 at 4:14 PM, w00x said: Май намерих проблем при мен, защото и с Vivacom не минавам 95 мбит.... Компютърът ми беше auto-negotiate-нал на 100мбит. Може да е заради един VPN който мъчех днес.. Ако не беше темата тук нямаше даже да разбера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted August 15, 2023 Share Posted August 15, 2023 Да, това тотално съм го забравил, че е било проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 On 7/3/2023 at 4:07 PM, Cooolbox said: Новата coool мрежа е тук! Стартираме последния етап от кампанията по подмяна на оборудване, за да преминем изцяло към Nx100Gbps опорна мрежа. Научете повече за предстоящото обновление: https://www.cooolbox.bg/blog/novata-100gbps-cooolbox-mrezha/ Не съм обърнал внимание кога точно е станало, но да отбележа, че пингът между двете точки в града, които наблюдавам, отново е около и под 1 милисекунда. Проблемът беше описан тук. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 (edited) Малко да избягам от темата, която се дискутира в момента, Някакво решение за лед индикаторите на медия конвертора, освен черен изолирбанд Edited August 16, 2023 by zynth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 Клещи и сплескване на диода После плащане за увреда на техниката. Аз понеже нямам удобен контакт в коридора, където влиза оптиката и нямаше как да ползвам тяхната медия, си купих една от микротик с РоЕ. Мигането е в кутията и е по-приглушено, но го има. https://mikrotik.com/product/RBFTC11 ей такова ползвам аз Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted August 17, 2023 Share Posted August 17, 2023 18 hours ago, zynth said: Малко да избягам от темата, която се дискутира в момента, Някакво решение за лед индикаторите на медия конвертора, освен черен изолирбанд Черният изолирбанд е класика! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted August 17, 2023 Share Posted August 17, 2023 (edited) On 8/16/2023 at 10:31 AM, plameni said: Не съм обърнал внимание кога точно е станало, но да отбележа, че пингът между двете точки в града, които наблюдавам, отново е около и под 1 милисекунда. Проблемът беше описан тук. https://x.com/ivoitd/status/1692201241525321763?s=46&t=NstU0ds6IKyn1uw7p3Uffg Edited August 17, 2023 by ITD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 Май трябва да поработите над работата с 1 външно устройство. На почивка съм в една вила и тук нещо са им кът програмите, та инсталирах приложението да гледаме, основно детски за децата. Активирах устройството, но днес сутринта като пуснах телевизора пак иска активация. За същия телевизор. То ако така ме пита всеки път за едно и също устройство на всяко пускане - много тегаво. Сега ще излизаме и ще го спра. После ще видя пак ли ще ме пита. Ще е интересно лато се върна в къщи как ще е. Предния път като пуснах така едно устройство за тест и вкъщи на всички почна да ме пита Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 Мдааа. На всяко пускане трябва да активирам един и същи телевизор. Не е добре измислено/направено това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 (edited) VPN? При мен е вдигнат към дома още от другия доставчик. Вярно че целта беше отдалечен достъп до домашния ми комп но мисля че и за това ще свърши работа. Ползвам OpenVPN. Проверих - има го и за AndroidTV платформата Edited August 20, 2023 by wolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 Тук е някъв самсунг тв с негова си ос. Какъв впн? И защо да го правя, като мога да ползвам 1 устройството извън адреса легитимно? Това ми е идеално за такива случаи като сегашния - да ида някъде със семейството и да си пусна да гледам тв инцидентно, понеже тук са с рязани възможности. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 4 hours ago, mIRCata said: Мдааа. На всяко пускане трябва да активирам един и същи телевизор. Не е добре измислено/направено това. Ще проверим. Не би трябвало да се държи така. Скоро тествах и аз на почивка и през цялото време си работи без проблеми. Даже сега ми напомни да изтрия устройството Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 Да дам повече информация, че явно има нещо с ип-тата. Понеже не си помня паролата, ползвам впн да се вържа до рутера и домашната ми мрежа в къщи с телефона, после с remote desktop влизам до моя комп и от там в браузъра и профила активирам устройството. И понеже днес за 4 ти път трябваше да го правя, реших вече да си видя данните за акаунта и да настроя нещата директно от телефона, че голяма ,анимавка и юного пароли. Като влезнах от телефона в профила ми в coool.tv нямаше устройства, няма ми и къстъм списъка с канали. Празно. Добавих устройството. После влезнах пак с впн, ремоте и тн, щото викам - баси, заминаха ми устройствата и вкъщи 3 телевизора ще оправям пак, списъци... Но през компа в къщи са там нещата ми. През тел виждам едно, през компа у нас друго. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted August 21, 2023 Share Posted August 21, 2023 Днес пак иска активация, като в портала въобще го няма устройството като съществуващо. Този път е през ип адреса на къщата за гости като последния път. Не съм влизал през впн. Т.е нещо ме забравя мен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ascona Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 Здравейте, имам следния казус. Искам да свържа два рутера един след друг. От LAN порт на 1-вия рутер , влиза кабел във WAN порт на 2-рия рутер. Първият рутер съм го направил 192.168.0.1 Вторият рутер ми е 192.168.1.1 Каква настройка трябва да направя на втория рутер , за да работи нормално и да раздава по DHCP на всички. На първият рутер е включено DHCP. На вторият също е включен DHCP. През 4 стаи са двата рутера и са с различни имена на безжичните мрежи, така че не може да се преплитат. Проблема ми е, че на вторият рутер се ограничава много скоростта и даже мрежата изчезва във втория рутер и спира интернета. Двата рутера са Archer C80. Надявам се някой да помогне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted September 1, 2023 Share Posted September 1, 2023 13 hours ago, ascona said: Задай ръчно да са на различни канали. Има приложение за мобилни телефони с което можеш да сканираш кои канали са най - малко използвани. Задай ги статични. Не трябва обаче да са близки. 1,6 и 11 канал не се застъпват. Виж дали си задал да ползва 2.4GHz или 5. При 2.4 има по - добър обхват, но може да имаш устройства които не го поддържат. Трудно в съвременният свят, но все пак. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted September 3, 2023 Share Posted September 3, 2023 Малко късно видях въпроса но ме заинтересoва. Каква все пак е целта на двойния NAT? Не е ли по добре втория рутер да се пусне в режим точка за достъп и да се предостави на първия да раздава адреси и да маршрутизира трафика? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ascona Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 17 hours ago, wolf said: Малко късно видях въпроса но ме заинтересoва. Каква все пак е целта на двойния NAT? Не е ли по добре втория рутер да се пусне в режим точка за достъп и да се предостави на първия да раздава адреси и да маршрутизира трафика? Ами ако се пусне 2-рият като точка за достъп, ще работи ли безжичната мрежа и LAN портовете. То реално вторият рутер, ако го пусна като точка за достъп свързването ще бъде от LAN на първият рутер влиза в LAN порт на втория рутер и на вторият му се спира DHCP? Други специфични настройки? Също така с едно и също име и пароли ли ще са двата рутера? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 Аз мислех, че искаш да имаш 2 отделни мрежи, затова си ги сложил и двата в режим рутер. Иначе няма друга причина да работят и двете като рутер. Направи втория като точка за достъп. Още повече, че според рекламния материал, този рутер поддържа TP-Link OneMesh™, така че директно можеш да настроиш втория рутер като Mesh Node и да приключиш с разправиите. 1 име на мрежата, 1 парола, без превключване от единия на другия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 On 8/15/2023 at 12:37 PM, plameni said: Има ли промяна в описаната от @vkirov процедура, щото ми предстои спиране на една точка? На 17.08 пуснах предизвестие за спиране на услуга на въпросната точка. Получих и съответната инструкция на @-а: Предоставените с услугата устройства следва да бъдат върнати за наша сметка в 7-дневен срок от датата на спиране до офис на Еконт на адрес: гр. Пловдив, ул. „Арчарица“ № 1. Понеже мразя да вися по офиси, аз сам си приготвям товарителниците. За коректното им попълване е необходимо да се посочи получател (фирма/име) и тел. номер. Това го обясних (18.08.2023/09:59) на Ваня, която ми се обади, за да потвърди, че заявката е приета в системата. Още чакам да получа на имейл необходимата информация... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 И аз бях изправен пред същата дилема като връщах приемник. Накрая просто отидох до офиса и си пуснах пратката от там, въпреки че те също имаха леки трудности с установяването на получателя. Процедурата има нужда от малко изчистване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 (edited) Цитирам от разговора: "Ммда, благодаря Ви за обратната връзка, ще го отбележим към отговорните лица." ЕДИТ: И още нещо. Никъде не е посочено, по какъв начин следва да се представи информация за банковата сметка за възстановяване на сумата от кредитното известие. Edited September 4, 2023 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 (edited) 6 hours ago, ascona said: Ами ако се пусне 2-рият като точка за достъп, ще работи ли безжичната мрежа и LAN портовете. То реално вторият рутер, ако го пусна като точка за достъп свързването ще бъде от LAN на първият рутер влиза в LAN порт на втория рутер и на вторият му се спира DHCP? Други специфични настройки? Също така с едно и също име и пароли ли ще са двата рутера? У дома съм с Archer c6u. Вашите рутери са от същото време. Погледнах в настройките. Ако втория рутер се пусне като точка за достъп той прехвърля цялото управление към първия. Безжичната мрежа става с едно и също име и парола за двата. Точката за достъп се свързва с главния рутер по WAN порта така че всичките LAN портове остават свободни за употреба. Това което описвате е за по старите рутери които нямаха готовност за директно пускане в режим access point. 6 hours ago, w00x said: ........ Още повече, че според рекламния материал, този рутер поддържа TP-Link OneMesh™, така че директно можеш да настроиш втория рутер като Mesh Node и да приключиш с разправиите. 1 име на мрежата, 1 парола, без превключване от единия на другия. За съжаление TP-Link OneMesh не работи с два рутера. Още повече не работи и по кабел. Сателитите трябва да са TP-Link OneMesh клиенти вързани през безжичната мрежа. Всичко това за да не конкурират другата им Mesh система - DECO която е доста по скъпа. И още DECO Mesh и OneMesh са несъвместими въпреки че са от един производител. Edited September 4, 2023 by wolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted September 5, 2023 Share Posted September 5, 2023 20 hours ago, plameni said: На 17.08 пуснах предизвестие за спиране на услуга на въпросната точка. Получих и съответната инструкция на @-а: Предоставените с услугата устройства следва да бъдат върнати за наша сметка в 7-дневен срок от датата на спиране до офис на Еконт на адрес: гр. Пловдив, ул. „Арчарица“ № 1. Понеже мразя да вися по офиси, аз сам си приготвям товарителниците. За коректното им попълване е необходимо да се посочи получател (фирма/име) и тел. номер. Това го обясних (18.08.2023/09:59) на Ваня, която ми се обади, за да потвърди, че заявката е приета в системата. Още чакам да получа на имейл необходимата информация... Кулбокс АД 080045845 Ще го допълним в съобщението Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted September 18, 2023 Share Posted September 18, 2023 Каква е причината , като сменяте "оборудване" при профилактика на мрежата да сменяте и IP адресите на бизнес клиентите ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.