Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Чак пък бъдещето:grin:. Телевизорите ми са стари. Единият изобщо не е смарт а другия е със затворена ОС на базата на линукс която отдавна не се поддържа но и двата са с много качествени екрани та ми е жал да ги хвърля. Смартосах ги с двата бокса. Първият беше с шаомито а като видях че не ще да се пуска с телевизора а само да спира за другия взех нокията. Всичкото това упражнение беше защото и домашните ми с изключение на внука не желаят да работят с друго дистанционно освен това на телевизора.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Приказката за неволята, не я ли знаеш? Като им скриеш другите дистанционни и им оставиш само това на бокс-а, щат не щат ще почнат да ги ползват.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, vkirov said:

Найлонки безплатно за второто дистанционно ще има ли?  :laughing:

 

Аз имам цял ред устройства в системата (3) и използвам само дистанционното на Nvidia Sheild, защото е блутуут и не е нужно да соча към телевизора. Другите седят прибрани.

А на теб ако ти е кеф може и да си сложиш по едно дистанционно на всеки крайник, да си цъкаш. :) 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mIRCata said:

Приказката за неволята, не я ли знаеш? Като им скриеш другите дистанционни и им оставиш само това на бокс-а, щат не щат ще почнат да ги ползват.

 

То добре ама ми се живее още. Нищо че съм понавъртял години. Уж не вярвам в духове и съм здравомислещ научно технически настроен мъж но ололо милото има твърде много странни случки. Веднъж донесох у дома будилник който тя не хареса. Погледна го и горкият след 15 минути спря да работи. Скрих го веднага, после си го занесох на работата и там на бюрото ми работи около 5 години без да спре. Ами ако ме погледне и мен така?

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

Проверявал ли си я дали има отражение в огледалото? Яде ли чесън или го избягва? :):):)

15 hours ago, wolf said:

Ами ако ме погледне и мен така?

Ще спре да ти пука за дистанционното :):)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
29 minutes ago, Mav3r1ck said:

Искам някой от Кулбокс да ме успокои, че компанията няма да бъде погълната от Виваком, както много други в последните години.

 

Бъди спокоен ;)

Link to comment
Share on other sites

Понеже някой по-нагоре беше отбелязал като основно предимство безпроблемния отказ от услуги на Кулбокс, сега ще ви кажа как става наяве:

Пускаш запитване през сайта, обажда ти се една кака и с доста нагъл тон ти дава инструкции за процедурата:

- подаваш едномесечно предизвестие;

- събираш цялата купчина с "устройства", дистанционни, найлонки и там каквото имаш;

- намираш си кутия;

- опаковаш всичко това;

- отиваш в офис на еконт и пращаш всичко това до друг офис на еконт :laughing:

- адресираш до неизвестен човек - пишеш там Кулбокс и номер за контакт националния телефон :laughing:

- взима го неизвестен човек и нямаш никаква идея какво е получено, дали си пратил правилно цялата купчина, дали е изправно, не получаваш приемо-предавателен протокол, нищо! Гадаеш дали утре няма да те осъдят, че не си върнал оборудването!

И така, ръгаш плъзгача в сайта и ти дава, че имаш още месец услуги, след което трябва до 7 дни да изпълниш по-горната процедура; Още на следващия ден се обажда същата или подобна слязла от балкана кака и ти казва, че трябва да върнеш оборудването. Питаш - нали месец ... после 7 дни ... казва ти се - може и сега :laughing:

За възстановяване на сумата, която си предплатил и дума няма при опцията "сега". За това, че те обвързват с трета компания, за която не си бил уведомен, че ще имаш отношения /куриер на гащи и чорапи например/ - дума няма; За това кой ще плати куриера - дума няма :laughing:

Кулбокс за мен се е превърнал в КОМЕДИЯ !!! Фирма за деца, които си нямат друга работа цял ден, освен да обикалят по еконти да пращат кутийки и глупости! Това е нелепо, просто нелепо!

 

Edited by vkirov
Link to comment
Share on other sites

Бах мааму.

Ако има нещо, от което съм най-доволен при Кууул, то това е съпортът.

Като изключим естествено, колко трудно се стига до него :D

Знам ли, с месеци не съм опирал дотам, дано нещата не са се променили.

 

За П-П П vkirov за мен е абсолютно прав.

Странно, техниците със служебните автомобили мислех, че се занимават с устройства.

А не виждам да се търсят хора. 

 

Дали и с какво А1 са по-добри не знам, но аз още съжалявам, че си прехвърлих мобилния на тях.

Пример, при неограничен интернет, за това че чакаш на линия за съпорт, ти подаряват безплатни 100МБ.

Изобщо, абсолютни безхаберници... във всяко едно отношение. 

 

Link to comment
Share on other sites

Още няма и месец след старта на услугата преди няколко месеца ми се наложи да повикам поддръжката. Реакцията им беше бърза и адекватна. При старта на услугата споменаха че при евентуално прекратяване трябва да върна оборудвнето за да я закрият но май скатаха факта че са усложнили максимално самото връщане. Не че имам мотив да спирам кавото и да е било но е добре да се знаят фактите написани от vkirov .

Link to comment
Share on other sites

Хора, аз съм абонат от 15 години и повече на кулбокс! Тогава имаше офиси! Отиваш, разбираш се ... като човек. Сега пращаш кутийки по еконти! Кой и кога ме уведоми за това? Никога!

Моята идея изобщо не беше А1 срещу Кулбокс. На мен лично, за моите нужди, за моите крайни устройства, за моето потребление - А1 ми предложиха супер условия и имат това, което ми трябва. Вече ... не знам ... почти месец - всичко с А1 си бачка отлично. Плащам 300мб нет, получвам 280. Плащам ТВ, получавам. Нищо не засича, запича, нямам кабели в целия апартамент. Мен това ме вълнува. Аз съм дърт човек, малко неща ме вълнуват вече.

Вълнува ме, че в целия апартамент имам само едно нещо - това, което прикачам по-долу, нищо друго, нито един кабел, нищо! Чаках години, години Кулбокс да ми предложат такова решение - не дойде! Ако беше ми предложил Виваком - щях да ида при тях, ако беше Глобул, щях да съм при тях, ако беше Кулбокс - щях да остана при тях. Но те ми предложиха просто една селска кака да ми обяснява по телефона, че си имат достатъчно клиенти и от мен нужда нямали. Еми здраве пожелавам!

IMG_20230727_224144056.jpg

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, vkirov said:

Хора, аз съм абонат от 15 години и повече на кулбокс! Тогава имаше офиси! Отиваш, разбираш се ... като човек. Сега пращаш кутийки по еконти! Кой и кога ме уведоми за това? Никога!

Моята идея изобщо не беше А1 срещу Кулбокс. На мен лично, за моите нужди, за моите крайни устройства, за моето потребление - А1 ми предложиха супер условия и имат това, което ми трябва. Вече ... не знам ... почти месец - всичко с А1 си бачка отлично. Плащам 300мб нет, получвам 280. Плащам ТВ, получавам. Нищо не засича, запича, нямам кабели в целия апартамент. Мен това ме вълнува. Аз съм дърт човек, малко неща ме вълнуват вече.

Вълнува ме, че в целия апартамент имам само едно нещо - това, което прикачам по-долу, нищо друго, нито един кабел, нищо! Чаках години, години Кулбокс да ми предложат такова решение - не дойде! Ако беше ми предложил Виваком - щях да ида при тях, ако беше Глобул, щях да съм при тях, ако беше Кулбокс - щях да остана при тях. Но те ми предложиха просто една селска кака да ми обяснява по телефона, че си имат достатъчно клиенти и от мен нужда нямали. Еми здраве пожелавам!

IMG_20230727_224144056.jpg


 

Пускаш едномесечно предизвестие през my.cooolbox.bg и си връщаш оборудването, в който пожелаеш офис на Еконт, за наша сметка (услугата и билинга спират с датата на предизвестието). Не виждам каква е разликата с това да ги върнеш в наш офис и какво трябва да се разбираме “като човек”

 

П.С.

 

Радвам се, че си получил от колегите от А1 различна от официалната им оферта, която предлагат специално на наши клиенти. Приеми го като подарък от нас на изпроводяк. Ние не сме фенове на този подход, условията ни са еднакви за всички и не предлагаме по-изгодни оферти на нови клиенти отколкото на старите ни.

Link to comment
Share on other sites

:D

Точно бях почнал да пиша нещо ... все пак ще го напиша ... на изпроводяк :D

И така, беше следното, преди да ми светне, че има ново мнение:

 

Ще добавя и още нещо, което мислех да напиша с цел да съм обективен и забравих ... сега да не редактирам, че тъпо ...

Относно съпорта на Кулбокс: Ако се мине ситото на националния телефон  - с това колко лампи светят и извади и сложи кабела - след това на местно ниво, поддръжката е много добра! Проблемът се решава да речем в рамките на час! Освен това, Кулбокс е първата фирма, която изобщо си спомням, в която служителите влизат в дома ти с ... найлонови калцуни на обувките. За човек с дете и котка тези неща са наистина важни!

Като цяло, докато фирмата беше пловдивска, нещата вървяха наистина добре. В началото телевизията беше катастрофа, но беше нещо наистина иновативно и го търпях, защото знаех, че подкрепям нещо ново, което другите изобщо не си позволяваха да предложат. За съжаление обаче, Кулбокс си остана просто там ... поне според мен.

 

И последно на "изпроводяк" :D

Приятел, не съм никакъв клиент на А1, имам БОБ към тях :laughing: и се опитват от години да ме шитнат.

За цени не си спомням да съм коментирал по-горе, ако искаш отиди и ти и вероятно ще ти дадат същата оферта, като моята :laughing: В МОЛ Марково тепе бях, пробвай утре. Дори не съм избирал каката :laughing:

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, vkirov said:

:D

Точно бях почнал да пиша нещо ... все пак ще го напиша ... на изпроводяк :D

И така, беше следното, преди да ми светне, че има ново мнение:

 

Ще добавя и още нещо, което мислех да напиша с цел да съм обективен и забравих ... сега да не редактирам, че тъпо ...

Относно съпорта на Кулбокс: Ако се мине ситото на националния телефон  - с това колко лампи светят и извади и сложи кабела - след това на местно ниво, поддръжката е много добра! Проблемът се решава да речем в рамките на час! Освен това, Кулбокс е първата фирма, която изобщо си спомням, в която служителите влизат в дома ти с ... найлонови калцуни на обувките. За човек с дете и котка тези неща са наистина важни!

Като цяло, докато фирмата беше пловдивска, нещата вървяха наистина добре. В началото телевизията беше катастрофа, но беше нещо наистина иновативно и го търпях, защото знаех, че подкрепям нещо ново, което другите изобщо не си позволяваха да предложат. За съжаление обаче, Кулбокс си остана просто там ... поне според мен.

 

И последно на "изпроводяк" :D

Приятел, не съм никакъв клиент на А1, имам БОБ към тях :laughing: и се опитват от години да ме шитнат.

За цени не си спомням да съм коментирал по-горе, ако искаш отиди и ти и вероятно ще ти дадат същата оферта, като моята :laughing: В МОЛ Марково тепе бях, пробвай утре. Дори не съм избирал каката :laughing:


:thumbsup: Благодарим ти за обратната връзка. Има някои неща, които ще подобрим на база на нея.

 

BTW фирмата продължава да е пловдивска ;)

Edited by ITD
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox
On 7/27/2023 at 8:08 PM, vkirov said:

 

Кулбокс за мен се е превърнал в КОМЕДИЯ !!! Фирма за деца, които си нямат друга работа цял ден, освен да обикалят по еконти да пращат кутийки и глупости! Това е нелепо, просто нелепо!

 

Удри ся една мастика да се успокоиш  и те така.Голямо мрънкяне голямо нещо.Бъди здрав.

Link to comment
Share on other sites

On 7/30/2023 at 12:19 AM, mordeath said:

Голямо мрънкяне голямо нещо.

 

Както казах преди доста време:

On 3/26/2020 at 4:28 PM, plameni said:

Мрънкане му е майката, иначе нещата или не се променят, или се самовлошават...

 

и както се вижда, ще има ефект:

On 7/27/2023 at 11:51 PM, ITD said:

:thumbsup: Благодарим ти за обратната връзка. Има някои неща, които ще подобрим на база на нея.

 

Link to comment
Share on other sites

Да обобщим - истината е в мастиката. Ако има мастика - и куцата услуга става екстра, и мрънкането става по-благо. Виж ако свърши мастиката на българина - е тогава, тогава ... да видиш що е мрънкане. Тука за някакъв си нет се пинявим :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Реших да се зачета, защото чакам включване на нов адрес тези дни :)

 

За каква такса предплата говорите? Момичето по телефона ми обясни, че 1та фактура ще има частична такса от дата на активация до дата на засичане и 1 пълна такса от 1та до 2та дата на засичане... но не и за такса предплата?

 

Как човек, при евентуалното прекратяване на договор, получа подписан протокол, че устройството/устройствата са върнати?

Link to comment
Share on other sites

Не е такса предплата, а предплащане на следващия месец.

Напр.: С фактурата от 2-и август се плаща таксата за м. септември. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, plameni said:

Не е такса предплата, а предплащане на следващия месец.

Напр.: С фактурата от 2-и август се плаща таксата за м. септември. 

значи съм разбрал грешно поста по-нагоре, мерси :)

чакам да звъннат и да влиза оптиката :punk

Edited by zynth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...