vkirov Posted June 10, 2023 Share Posted June 10, 2023 ITD: не, вече дори не звъня, просто чакам да тръгнат в някой момент нещата от самосебе си. То не е спичане на каналите, на таймшифта, току върне в началото на предаването, току-не, няма приложение за моя телевизор, просто Кулбокс си остана там някъде в миналото. С две дистанционни да оперирам тв през 2023-та - не, мерси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubo Posted June 10, 2023 Share Posted June 10, 2023 12 hours ago, ITD said: Данъчното право не ни е силна страна Виж качеството на услугата винаги сме се старали да бъде. @vkirov говорил ли си с поддръжката? Каква е била причината за прекъсванията? 1. Има няколко добри български ERP системи, които поддържат директен импорт на данни от друга система - например от билинг система на Интернет доставчик 2. Не е добре човек да се старае. Добре е да прави нещата. И по 1 и по 2 изглежда , че напоследък сте сменили подхода с "Ще открием топлата вода". Топлата вода отдавна е открита Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 16 hours ago, vkirov said: ITD: не, вече дори не звъня, просто чакам да тръгнат в някой момент нещата от самосебе си. То не е спичане на каналите, на таймшифта, току върне в началото на предаването, току-не, няма приложение за моя телевизор, просто Кулбокс си остана там някъде в миналото. С две дистанционни да оперирам тв през 2023-та - не, мерси. Имам преки наблюдения върху двата начина на работа - стария с приемници и новия с приложения. Нищо от теб описаното не се случва. Не знам защо не звъниш да видите какво става, ами страдаш зорлем? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 (edited) 1. Само вчера на два пъти при опит да се върне предаване с таймшифта, телевизията просто изчезва, няма жив канал, всичко е черно. Оправя с рестарт на приемника. Няма друг начин. 2. Когато връщаш с таймшифта и се появи инфото за канала в долния край на екрана - от дистанционното с ок единият път се маха, следващия път обаче това не работи и връща отново в началото на предаването. Това ми къса нервите зверски и просто се налага да го чакам две минути да изчезне само. 3. Приложение за моя тв както казах - няма. С Hisense съм. Другите оператори имат! 4. Аз съм с нет 100мбпс, не съм на гигабитов, от първите абонати на кулбокс съм. Тв с нет вече е 33лв. За тази сума - Виваком например предлагат 5г нет с рутер, приложение за тв, нула кабели. Аз съм опасан от всякъде с кабеляци, гледам с две дистанционни и се моля да не спре нета, точно когато най-много ми трябва. Както споменах - за последните месеци не помня колко пъти вече спира. Как да е. Един доволен, друг - не. Избор - голям. Edited June 11, 2023 by vkirov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 On 6/11/2023 at 10:07 AM, vkirov said: 1. Само вчера на два пъти при опит да се върне предаване с таймшифта, телевизията просто изчезва, няма жив канал, всичко е черно. Оправя с рестарт на приемника. Няма друг начин. 2. Когато връщаш с таймшифта и се появи инфото за канала в долния край на екрана - от дистанционното с ок единият път се маха, следващия път обаче това не работи и връща отново в началото на предаването. Това ми къса нервите зверски и просто се налага да го чакам две минути да изчезне само. 3. Приложение за моя тв както казах - няма. С Hisense съм. Другите оператори имат! 4. Аз съм с нет 100мбпс, не съм на гигабитов, от първите абонати на кулбокс съм. Тв с нет вече е 33лв. За тази сума - Виваком например предлагат 5г нет с рутер, приложение за тв, нула кабели. Аз съм опасан от всякъде с кабеляци, гледам с две дистанционни и се моля да не спре нета, точно когато най-много ми трябва. Както споменах - за последните месеци не помня колко пъти вече спира. Как да е. Един доволен, друг - не. Избор - голям. Проблемите, които си имал, не са нормали. Колегите ще ти пишат ако си съгласен да дадеш информация за услугата, за да можем да открием причината Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 (edited) Колеги, нали уж има повишаване ъплоуда на международният интернет... Рестартирах преди два дена и сега положението е в пъти по-зле. Опитах няколко немски сървъра, няколко френски и италинаски и ълоуда е от рода на този като на снимките. Пробвах и един БГ да не би нещо от ПС-то да е: Edited June 12, 2023 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 (edited) Здравейте, @exabyte Увеличението на скоростта за международен ъплоуд до 300 Mbps е само за потребители на cooolNet. Въпреки това не би следвало да имате влошаване на параметрите на която и да е услуга. Моля да се свържете с колегите от отдел Техническа поддръжка, за да открием причината. Телефон 0800 45 845, опция 1. Обаждането е за наша сметка. Edited June 12, 2023 by JoyDay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted June 12, 2023 Share Posted June 12, 2023 1 hour ago, JoyDay said: Увеличението на скоростта за международен ъплоуд до 300 Mbps е само за потребители на cooolNet. Искате да разкарате абонатите на Home-услугата ли? Ще ми е по-евтино да стана абонат на cooolNet и да ползвам телевизия от друг доставчик. Хем ще получавате по-малко пари от мен, хем ще имам по-високи скорости... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted June 13, 2023 Share Posted June 13, 2023 (edited) Ще направя още един рестарт и малко тестове за всеки случай и тогава ще звънна да видим какво ще кажат колегите ви. Аз поне го разбирам като липса на желание да задържите настоящите верни клиенти, които поддържаме идеята за безсрочен договор възможна, толкова дълго време вече Да не излъжа, но от 2010г съм ви клиент. EDIT: направих няколко тества директно от рутера (CentOS) и там скоростите са ОК (до 100Mbps). Поради някаква причина Windows10 машината не харесва международният трафик... Edited June 13, 2023 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted June 14, 2023 Share Posted June 14, 2023 On 6/12/2023 at 7:34 PM, plameni said: Искате да разкарате абонатите на Home-услугата ли? Ще ми е по-евтино да стана абонат на cooolNet и да ползвам телевизия от друг доставчик. Хем ще получавате по-малко пари от мен, хем ще имам по-високи скорости... Вярваме, че бъдещето на телевизията е ОТТ (ако въобще линейната телевизия има бъдеще). Повече от три години предлагахме подкрепа и очаквахме да се появи независим ОТТ доставчик, към който да пренасочваме клиентите си за телевизия. За съжаление това не се случи. Бяхме принудени да реализираме собствена ОТТ платформа, която не можем да предложим ОТТ защото праводържателите не ни позволяват. Идеята на тази кратка предистория е да стане ясно, че за нас основният продукт е Интернет. Интернет дава основа за развитие на неограничен брой дигитални услуги, които да са независими от избрания доставчик. Отговорът на конкретния въпрос е да, предпочитаме да предоставяме само cooolNet и разполагайки с бърза и стабилна връзка клиентът да прецени каква ОТТ услуга ТВ, стрийминг или друга да ползва. Отчитаме, че сме пропуснали да предвидим по-атрактивно предложение при миграция от стара към актуална услуга. Вече работим това да се промени. Разбира се ще продължим да обслужваме всички потребители по най-добрия начин и ще поддържаме договореното качество без значение на каква услуга са On 6/13/2023 at 9:21 AM, exabyte said: Ще направя още един рестарт и малко тестове за всеки случай и тогава ще звънна да видим какво ще кажат колегите ви. Аз поне го разбирам като липса на желание да задържите настоящите верни клиенти, които поддържаме идеята за безсрочен договор възможна, толкова дълго време вече Да не излъжа, но от 2010г съм ви клиент. EDIT: направих няколко тества директно от рутера (CentOS) и там скоростите са ОК (до 100Mbps). Поради някаква причина Windows10 машината не харесва международният трафик... Радвам се, че всичко работи както се очаква Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 14, 2023 Share Posted June 14, 2023 Основният проблем с преминаването към OTT телевизия е при по-възрастните ви абонати. Хора, научили се вече как да работят с приемниците, трябва да се учат отново да работят с приложението. Това + цената на OTT услугата (сравнено с конкурентни доставчици), са основните причини да продължавам да седя на CooolHome пакета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted June 17, 2023 Share Posted June 17, 2023 On 6/14/2023 at 3:01 PM, ITD said: Вярваме, че бъдещето на телевизията е ОТТ (ако въобще линейната телевизия има бъдеще). Повече от три години предлагахме подкрепа и очаквахме да се появи независим ОТТ доставчик, към който да пренасочваме клиентите си за телевизия. За съжаление това не се случи. Бяхме принудени да реализираме собствена ОТТ платформа, която не можем да предложим ОТТ защото праводържателите не ни позволяват. Идеята на тази кратка предистория е да стане ясно, че за нас основният продукт е Интернет. Интернет дава основа за развитие на неограничен брой дигитални услуги, които да са независими от избрания доставчик. Отговорът на конкретния въпрос е да, предпочитаме да предоставяме само cooolNet и разполагайки с бърза и стабилна връзка клиентът да прецени каква ОТТ услуга ТВ, стрийминг или друга да ползва. Отчитаме, че сме пропуснали да предвидим по-атрактивно предложение при миграция от стара към актуална услуга. Вече работим това да се промени. Разбира се ще продължим да обслужваме всички потребители по най-добрия начин и ще поддържаме договореното качество без значение на каква услуга са Радвам се, че всичко работи както се очаква Това значи ли, че скоро и ние от CooolHome ще получим по-бърза скорост като най-верни клиенти? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted June 19, 2023 Share Posted June 19, 2023 On 6/14/2023 at 3:21 PM, w00x said: Основният проблем с преминаването към OTT телевизия е при по-възрастните ви абонати. Хора, научили се вече как да работят с приемниците, трябва да се учат отново да работят с приложението. Това + цената на OTT услугата (сравнено с конкурентни доставчици), са основните причини да продължавам да седя на CooolHome пакета. Има ли нещо, което би помогнало на по-възрастните потребители да преминат по-лесно към ОТТ? Старахме се да проектираме приложението така, че да е максимално лесно за навигация, но сме отворени за препоръки. On 6/17/2023 at 10:32 PM, exabyte said: Това значи ли, че скоро и ние от CooolHome ще получим по-бърза скорост като най-верни клиенти? Какво те спира да мигрираш към cooolNet + cooo.tv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 19, 2023 Share Posted June 19, 2023 Не съм тествал вашето приложение лично, но не мисля, че има нещо, което да направи прехода напълно безболезнен. Проблемите са в основни неща още преди да стигнем до самия интерфейс, като разликите между дистанционното на бокса и това на всеки телевизор. Друг проблем може да е зависимостта на телевизията от стабилна интернет връзка, често минаваща през евтин домашен рутер. С боксовете, дори да се прецака рутера, телевизията си продължава. Научил съм майка ми как да си рестартира кутийката и ако има проблем с картината - го прави. При ОТТ, освен крайното устройство (бокс/телевизор с инсталиран Апп), се добавя и още едно звено, в което може да има проблем - рутер. И докато технически грамотен човек може да локализира проблема, по-неграмотен такъв ще се паникьоса малко или много. Все неща, които не зависят от конкретната ОТТ услуга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted June 23, 2023 Share Posted June 23, 2023 Какво им се е случило на Нова? След 1:38 няма нищо по никой от каналите на групата. И излъчвана на сайта им липсва. Тъкмо щях да отбелязвам с + преминаването и на останалите им канали към HD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 23, 2023 Share Posted June 23, 2023 3 hours ago, plameni said: Какво им се е случило на Нова? След 1:38 няма нищо по никой от каналите на групата. И излъчвана на сайта им липсва. Тъкмо щях да отбелязвам с + преминаването и на останалите им канали към HD. Здравейте, Продължила извънредно профилактична дейност от страна на Нова Броудкастинг Груп е причината за липса на сигнал в телевизионната програма през изминалата нощ между 01:00 и 09:30 сутринта. Сигналът е възстановен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 24, 2023 Share Posted June 24, 2023 (edited) Субтитрите на viasat nature изостават с 5 10 секунди от няколко дни. Първо мислих, че е временно, но днес си пуснах пак предаване и е пак така Явно е до предаване. Следващото е ок, но това за акулите не е. Edited June 24, 2023 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted June 25, 2023 Share Posted June 25, 2023 On 6/19/2023 at 7:25 PM, ITD said: Има ли нещо, което би помогнало на по-възрастните потребители да преминат по-лесно към ОТТ? Старахме се да проектираме приложението така, че да е максимално лесно за навигация, но сме отворени за препоръки. Какво те спира да мигрираш към cooolNet + cooo.tv? Не виждам как това отговаря на въпроса ми. По-скоро ми прозвуча като "Какво те спира да смениш доставчика като се чувстваш ощетен?". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaqq Posted June 25, 2023 Share Posted June 25, 2023 (edited) On 6/14/2023 at 3:01 PM, ITD said: ... Идеята на тази кратка предистория е да стане ясно, че за нас основният продукт е Интернет... Сега ми стана ясно, защо субтитрите ви са все още като телетекст субтитри от миналия век Edited June 25, 2023 by zaqq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 26, 2023 Share Posted June 26, 2023 On 6/24/2023 at 9:32 PM, mIRCata said: Субтитрите на viasat nature изостават с 5 10 секунди от няколко дни. Първо мислих, че е временно, но днес си пуснах пак предаване и е пак така Явно е до предаване. Следващото е ок, но това за акулите не е. Здравейте, Бихте ли споделили ден, час и предаване, за да направим проверка от наша страна? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 26, 2023 Share Posted June 26, 2023 Трябва да проверя, но е почти сигурно, че беше около когато писах. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 26, 2023 Share Posted June 26, 2023 9 hours ago, JoyDay said: Здравейте, Бихте ли споделили ден, час и предаване, за да направим проверка от наша страна? Въпросното предаване е Планета Акула. Има няколко излъчвания в последната седмица, На 21. 24, 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 14 hours ago, mIRCata said: Въпросното предаване е Планета Акула. Има няколко излъчвания в последната седмица, На 21. 24, 25 Здравейте, Изоставането на субтитрите идва от медията/предаването. След направена проверка, можем да потвърдим, че изоставянето се наблюдава и в необработения стрийм, който получаваме от източника. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted June 29, 2023 Share Posted June 29, 2023 On 6/25/2023 at 12:01 PM, exabyte said: Не виждам как това отговаря на въпроса ми. По-скоро ми прозвуча като "Какво те спира да смениш доставчика като се чувстваш ощетен?". Съжалявам, че така си ми приел въпроса. Информацията щеше да ни е полезна, за да стигнем до решение, което да е максимално удовлетворително и за двете страни On 6/25/2023 at 3:35 PM, zaqq said: Сега ми стана ясно, защо субтитрите ви са все още като телетекст субтитри от миналия век Субтитрите са като от миналия век, защото реално са. Телевизиите предоставят субтитрите като битмап, което е тотално несъвместимо с плеърите на съвременните платформи. Това ни поставя пред труден избор между две не много добри опции: 1. Да OCR-ваме субтитрите от видеото, за да ги форматираме като текст, което е нужно на модерните плеъри 2. Да вградим бг субтитрите в картината. При вариант 2. изключваме опцията за избор на субтитри. На всеки канал, на който има субтитри винаги ще вграждаме българските. При вариант 1. изборът остава, но за съжаление няма достатъчно надежден ОCR, който да конвертира субтитрите от битмап в текст без да прави грешки от време на време. Ние сме избрали вариант 1., защото дава повече свобода на потребителя, като продължаваме да търсим пo-добър ОCR механизъм. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 29, 2023 Share Posted June 29, 2023 (edited) По отношение на субтитрите - на Viasat History, nature и т.н продължава гадния проблем с показване на трети ред, който се задържа доста дълго, а от долу се сменят актуалните. Много е объркващо и дразнещо. Скоро не съм гледал History Channel,че обикновено когато имам време да гледам, засичам предавания, които не харесвам там ( а нали не се връща) и нямам наблюдения дали и там го прави, но най-вероятно да Edited June 29, 2023 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.