Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Аз получих и писмо, в което пише има промяна на цената от 01.07 и това щяло да се отрази във фактурата от 02.06 Да няма грешка. Или фактурите са за месец напред? Аз плащам през банката регистрирана битова сметка и не съм гледал какво е, но ми е странно това с датите.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не е грешка. Винаги се е предплащал следващия месец.

И аз получих писмо (едно) два часа след смс-ите (три броя).

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

@plameni - Благодарим Ви за отправената препоръка. Имаме предвид персонализирането на уведомителни съобщения, но не можем да се ангажираме със срок кога ще можем да го изпълним технически. 
@MPABKATA_Z- Текущият международен upload за услуга cooolNet e на максимална скорост от 100 mpbs. Ще се увеличи на 300 mbps считано от 01.06.2023г. Покачването на тази скорост е част от промяната в индивидуалните договори за услугата и не кореспондира пряко с увеличаването на цените. 
 

Edited by JoyDay
Link to comment
Share on other sites

Добре де, разбрах за трите кинта ъп на нета щото и аз получих съобщение. Въпроса ми е какво става със цената на TV пакета? Вивакомци ми пратиха и те съобщение че от 25-ти този месец ще местят телевизията която наследиха от N3 на нова по модерна платформа и бла бла... Като ги зная какви са кадърни все нещо ще оплескат та може да се наложи бързо да мигрирам. У дома имам всичкия необходим монтиран хардуер за IP телевизия и единственото което дотук ме спира е нежеланието на домашните ми за промени. Евентуално препъване на вивата може да ми даде аргумент да сменя сегашната телевизия с нещо по модерно.

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

Що за глупост. Исках временно да спра услугата за 2 месеца оказа се че не можело.

 

Трябвало да прекратя договора с 30 дни предизвестие, да върна оборудването и после наново всичко с нов договор. 

Link to comment
Share on other sites

Нещо аз ли съм изпуснал или ще вдигат цените и уж интернета? 

Вчера се заговорихме с приятел и огледах цените при А1 и Виваком. Телевизия в къщи не се гледа, така че ако сравня пакетите им на интернет, тези 37.90лв които плащам в момента ми се виждат доста за това което получавам.

Сега гледам във фактурата, услугата ми се води " COOOLHOME/COOOLHOME " , а на сайта дори вече нямат комбиниран пакет интернет + ТВ. 

Явно бая неща съм пропуснал... 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, w00x said:

Вдигат се цените на интернет плановете, да.
Ако си на пакет с телевизия, няма повишаване на цените.

 

А ще имам ли по-висока скорост на интернета? Не, че и тая е малка, но за протокола...

Link to comment
Share on other sites

Да. Вдигнаха изходящия международен на 300мбит.

Няколко мнения по-нагоре се обсъжда увеличението на цените. :) 

Link to comment
Share on other sites

Не ги виждам още тези скорости, за които стана въпрос.

 

On 5/18/2023 at 5:51 PM, JoyDay said:

Здравейте,

@plameni - Благодарим Ви за отправената препоръка. Имаме предвид персонализирането на уведомителни съобщения, но не можем да се ангажираме със срок кога ще можем да го изпълним технически. 
@MPABKATA_Z- Текущият международен upload за услуга cooolNet e на максимална скорост от 100 mpbs. Ще се увеличи на 300 mbps считано от 01.06.2023г. Покачването на тази скорост е част от промяната в индивидуалните договори за услугата и не кореспондира пряко с увеличаването на цените. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ilves said:

Не ги виждам още тези скорости, за които стана въпрос.

 

 

 

Здравейте, 


Скоростите са обновени и би трябвало да може да се възползвате от до 300 Mbps международен upload. 
Бихте ли направили отново проверка и да ни споделите резултат?
 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, JoyDay said:

 

Здравейте, 


Скоростите са обновени и би трябвало да може да се възползвате от до 300 Mbps международен upload. 
Бихте ли направили отново проверка и да ни споделите резултат?
 

1-2 часа след като писах видях, че има промяна. В момента на изпращането на предишната ми бележка, скоростите ги нямаше още, дори и след рестартиране на устройството ви.

Link to comment
Share on other sites

On 5/29/2023 at 10:30 PM, Benq said:

Coolbox, вземете ми парите най-накрая.. Искам да си предплатя за 1 година и не ви искам отстъпките.

 

Ако преведеш по банка сума по-малка или равна на сбора от месечните ти такси за 6 месеца, тази сума ще се зареди в баланса ти и от нея автоматично ще се прихващат излизащите фактури. Това е единствената опция за предплащане, която в момента можем да предложим. За съжаление текущата ни система е стара и немощна, което не ни позволява да правим персонализирани настройки за плащане.

 

On 5/18/2023 at 9:43 AM, plameni said:

В рамките на три минути получих три идентични смс-а за промяна на цена на услуга по договор.

 

Редно е да персонализирате съобщенията и да уточнявате номера на услугата и датата на договора.

 

 

Същата е и причината да не можем да персонализираме уведомленията...

 

Подмяната на системата за билинг и управление на процеси е скъпа и сложна операция, с която сме се заели, но не мога да се ангажирам със срок, в който ще завърши... Не искаме да даваме повод на @plameni да ни го припомня периодично ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, ITD said:

 

Ако преведеш по банка сума по-малка или равна на сбора от месечните ти такси за 6 месеца, тази сума ще се зареди в баланса ти и от нея автоматично ще се прихващат излизащите фактури. Това е единствената опция за предплащане, която в момента можем да предложим. За съжаление текущата ни система е стара и немощна, което не ни позволява да правим персонализирани настройки за плащане.

 

 

Същата е и причината да не можем да персонализираме уведомленията...

 

Подмяната на системата за билинг и управление на процеси е скъпа и сложна операция, с която сме се заели, но не мога да се ангажирам със срок, в който ще завърши... Не искаме да даваме повод на @plameni да ни го припомня периодично ;) 

 

Това е директно нарушение на действащото данъчно законодателство в РБ. В срок от 5 дни след като сте получили пари по банковата си сметка имате задължение да издадете фактура за цялата получена сума. Ако е само за част от нея - трябва да върнете остатъка от парите по сметката изпращач.

 

:) изглежда ще имате множество нарушения при следващата данъчна проверка. Вероятно НП за АУН ще бъде за сума много надвишаваща месечна такса ....

ERP системите не са за всяка уста лъжица - закона като не се спазва - последствията са скъпички. 

Edited by dubo
Link to comment
Share on other sites

За съжаление, кулбокс е много далече от това, което беше и подобно ценообразуване на услугите им вече е крайно неконкурентно.

За последните два месеца имам толкова прекъсвания на нета и тв, колкото не съм имал с тях за 10 години.

Върнаха ме във времето на Визио, но тогава плащах за нет 5 лв ....

Раздялата е неизбежна.

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/7/2023 at 1:45 PM, dubo said:

Това е директно нарушение на действащото данъчно законодателство в РБ. В срок от 5 дни след като сте получили пари по банковата си сметка имате задължение да издадете фактура за цялата получена сума. Ако е само за част от нея - трябва да върнете остатъка от парите по сметката изпращач.

 

:) изглежда ще имате множество нарушения при следващата данъчна проверка. Вероятно НП за АУН ще бъде за сума много надвишаваща месечна такса ....

ERP системите не са за всяка уста лъжица - закона като не се спазва - последствията са скъпички. 

 

Данъчното право не ни е силна страна :rolleyes:

 

12 hours ago, vkirov said:

За съжаление, кулбокс е много далече от това, което беше и подобно ценообразуване на услугите им вече е крайно неконкурентно.

За последните два месеца имам толкова прекъсвания на нета и тв, колкото не съм имал с тях за 10 години.

Върнаха ме във времето на Визио, но тогава плащах за нет 5 лв ....

Раздялата е неизбежна.

 

 

Виж качеството на услугата винаги сме се старали да бъде. @vkirov говорил ли си с поддръжката? Каква е била причината за прекъсванията? 

Edited by ITD
Link to comment
Share on other sites

On 6/6/2023 at 6:17 PM, ITD said:

Подмяната на системата за билинг и управление на процеси е скъпа и сложна операция, с която сме се заели, но не мога да се ангажирам със срок, в който ще завърши... Не искаме да даваме повод на @plameni да ни го припомня периодично ;) 

Един от мобилните ни оператори предлага SAP.

Някой ден, ако го обмисляте, горещо препоръчвам да бягате надалеч.

Смисъл.. много надалеч. Тая седмица чистих електрокара два пъти :D

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...