Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

2 hours ago, dubo said:

Много си строг към тях, ако ги сравниш с вивакомци или аедно, са направо благородни девици.


Аз ония дори не ги броя за стока да ти кажа, но тука имаме едни претенциЙ, та викам леко така да се слезе на земята, че толко трески има за дялане... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Трески за дялане има при всички. Имам наблюдения над няколко точки захранени от КБ. В началото като бекъп, а с течение на времето станаха основен доставчик. Когато останат само "телекомите", тогава ще е голямото дърво. 

 

Ако тръгна да описвам какви глупости сътворяват повечето, сигурно ще издам роман. Да не отварям дума какви разговори водих с един пън, служител на исп от пин-натите теми.

 

 

Link to comment
Share on other sites

От 3 години се опитвам да накарам CooolBox да добавят възможност за заплащане на годишна фактура (тоест да си предплатя за цялата година да не му мисля всеки месец) а в отговор получавам че това би било в общърб на потребителя :D

Така и не получих отговор как би било в общърб човек да има възможност да си даде парите щом иска за цяла година?

Нямам търпение някой с по високо IQ който не смята за ощърб допълнително удобство за потребителя да прочете и добави такава възможност....

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @Benq

Опцията, която предлагаме на потребителите си, за да не се налага всеки месец да мислят за фактурите от Cooolbox, е “Автоматично плащане”. Имате възможност да я активирате по всяко време през профила си в клиентския портал My Cooolbox. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, JoyDay said:

Здравейте, @Benq

Опцията, която предлагаме на потребителите си, за да не се налага всеки месец да мислят за фактурите от Cooolbox, е “Автоматично плащане”. Имате възможност да я активирате по всяко време през профила си в клиентския портал My Cooolbox. 

 

Автоматично плащщщане и предплащане са две различни неща. Това автоматично плащане е абсолютно излишно тъй като офиси на изипей има на всеки 100 метра.

И със автоматичното ви плащане далеч не предлагате нещо за което човек да не мисли за фактурите си а просто да се плащат автоматично от сметката му :)

Разликата е от тук до небето.

За 3та година ми се повтаря тази "услуга" за автоматично предпащане :D Явно не разбирате идеята човек да си предплати а не да си настрой акаунта да му взима пари всеки месец.

Нали все пак идеята е да си платя на веднъж за да не плащам всеки месец а не да си настроя нещо да ми взима пари всеки месец...

Edited by Benq
Link to comment
Share on other sites

Тука логиката тотално се изгуби... Какво е това напъване да се дават пари напред не е ясно, а опцията с автоматичното плащане е В ПЪТИ по-смислена.

Link to comment
Share on other sites

Искаш ли да ти разкажа колко време отнема оправянето на кашата, ако при подмяна на карти някое плащане не мине? 

И колко пъти спира интернет, докато отново тръгне плащането...

През есента имахме такава драма с един от служебните акаунти.

Жалко, че бяха премахнати отстъпките при предплащане.

Link to comment
Share on other sites

Това си е твой проблем, не техен. Аз съм сменил сума карти без време поради разни странични причини и много добре знам какво е. Един смешен куулбокс е най-дребният проблем. А почвам наред от Гугъл, през Уикс, през ФБ, та чак до ипей, ибей и въобще де що имам автоматично въведена карта. Иначе спират много по-важни неща от някакъв си нет, който се пуска за минута. 
(освен ако тоя доставчик не е създал проблеми в процеса) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RaptoR said:

Това си е твой проблем, не техен.

 

Не беше мой, а на фирмата. И си беше причинен заради тях.

Два месеца поред не се извършваха автоматични плащания с нова карта, а още след първото прекъсване твърдяха, че всичко е въведено правилно и няма да има проблеми.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, plameni said:

 

Не беше мой, а на фирмата. И си беше причинен заради тях.

Два месеца поред не се извършваха автоматични плащания с нова карта, а още след първото прекъсване твърдяха, че всичко е въведено правилно и няма да има проблеми.


Тогава чети в скобите :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Това с предплащането най-вероятно е заради безсрочните договори. Плащаш напред, после прекратяваш, почва се едно преизчисление, прехващания, кредитни.

Отделно системата трябва да се преправи да работи с остатъчни суми, да ги разпределя при нови задължения и т.н. смяна на цени. Много щуротии, които сега се спестяват.

Link to comment
Share on other sites

On 5/4/2023 at 4:00 AM, Benq said:

От 3 години се опитвам да накарам CooolBox да добавят възможност за заплащане на годишна фактура (тоест да си предплатя за цялата година да не му мисля всеки месец) а в отговор получавам че това би било в общърб на потребителя :D

Така и не получих отговор как би било в общърб човек да има възможност да си даде парите щом иска за цяла година?

Нямам търпение някой с по високо IQ който не смята за ощърб допълнително удобство за потребителя да прочете и добави такава възможност....


Би ли предплащал ако няма отстъпка и това те обвързва за срока на предплата?

Link to comment
Share on other sites

On 4/27/2023 at 10:30 AM, ITD said:


Пускаме този и още няколко да се записват. След няколко дни ще активираме функционалността в апликацията.

Кои са новите канали, които ще може да се връщат?

Link to comment
Share on other sites

On 5/5/2023 at 9:15 AM, ITD said:


Би ли предплащал ако няма отстъпка и това те обвързва за срока на предплата?

С удоволствие бих предплащал всяка година!

Какво значи да ме обвързва? Предплащането трябва да е по желание а не със обвързване :) Аз така или иначе съм обвързан еидн вид с услугите ви от години..

Не отчитам една опция/възможност да си предплатя щом имам желание като обвързване :) 

Едит: Никъде дори не съм и намеквал за отстъпки... 

Edited by Benq
Link to comment
Share on other sites

Здравейте!

Вече може да се възползвате от опцията timeshift за програмите: HGTV, Travel Channel, Food Network и CNN International.
A за малките зрители сме предвидили Disney Jr., Baby TV, Cartoon Network и Cartoonito.

Пълния списък с всички програми може да откриете на: https://www.coool.tv/tv-packages-list/

Приятно гледане!

Timeshift_2023-05_02.png

Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2023 at 2:35 AM, Benq said:

С удоволствие бих предплащал всяка година!

Какво значи да ме обвързва? Предплащането трябва да е по желание а не със обвързване :) Аз така или иначе съм обвързан еидн вид с услугите ви от години..

Не отчитам една опция/възможност да си предплатя щом имам желание като обвързване :) 

Едит: Никъде дори не съм и намеквал за отстъпки... 

 

Обвързва в смисъл да не можеш да се откажеш в този период.

 

Преди години имахме опция за предплата и въпреки отстъпката много малък процент от потребителите се възползваха от нея. При липса на отстъпка процентът на възползвалите се ще бъде още по-малък. Това контрастира значително с процента ползващи опцията за автоматично плащане въпреки проблемите с протокола на Ипей, цитирани от @plameni

 

Ще се концентрираме в подобряването на опцията за автоматично плащане, която ти препоръчвам да пробваш, но ще имаме предвид и желанието за предплащане в бъдещи разработки.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ITD said:

Това контрастира значително с процента ползващи опцията за автоматично плащане въпреки проблемите с протокола на Ипей, цитирани от @plameni

 

Ми... Сигурно при мен има някаква... особеност.
Шансът да има вероятност за проблем и да не ми се случи или да не го забележа, обикновено клони към много малко число :lol:

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, plameni said:

 

Ми... Сигурно при мен има някаква... особеност.
Шансът да има вероятност за проблем и да не ми се случи или да не го забележа, обикновено клони към много малко число :lol:


Машина си ;)

Link to comment
Share on other sites

On 5/10/2023 at 11:25 AM, ITD said:

 

Обвързва в смисъл да не можеш да се откажеш в този период.

 

Преди години имахме опция за предплата и въпреки отстъпката много малък процент от потребителите се възползваха от нея. При липса на отстъпка процентът на възползвалите се ще бъде още по-малък. Това контрастира значително с процента ползващи опцията за автоматично плащане въпреки проблемите с протокола на Ипей, цитирани от @plameni

 

Ще се концентрираме в подобряването на опцията за автоматично плащане, която ти препоръчвам да пробваш, но ще имаме предвид и желанието за предплащане в бъдещи разработки.

Аз бях един от тези който си предпащаха за година :) Нямам проблем с това да се обвържа с това да не мога дас е откажа в този период. Нямам намерение да използвам автоматично плащане което ще ми взима пари от някъде всеки месец. Предпочитам да си платя на веднъж и да не го мисля цяла година. Пуснете е тази опция най-накрая. Какво значние има колко хора е използват? Важното е да е има пък кой ще е използва и кой не е все тая. Не виждам една допълнителна възможност за потребителя как може да ви обремени или затрудни по какъвто и да е начин ?

Link to comment
Share on other sites

Огромни благодарности на техническия екип, който за кратко време отстрани проблем (срязана оптика) и възстанови връзката ни.

Професионално, качествено и бързо - както всеки път!

Link to comment
Share on other sites

Само да вметна, че Classical Harmony е най-якия канал евър. У нас това се слуша кажи речи денонощно, а и вечер си го пускам в спалнята за преспиване.

Link to comment
Share on other sites

В рамките на три минути получих три идентични смс-а за промяна на цена на услуга по договор.

 

Редно е да персонализирате съобщенията и да уточнявате номера на услугата и датата на договора.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...