RaptoR Posted April 28, 2023 Share Posted April 28, 2023 2 hours ago, dubo said: Много си строг към тях, ако ги сравниш с вивакомци или аедно, са направо благородни девици. Аз ония дори не ги броя за стока да ти кажа, но тука имаме едни претенциЙ, та викам леко така да се слезе на земята, че толко трески има за дялане... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted April 28, 2023 Share Posted April 28, 2023 Трески за дялане има при всички. Имам наблюдения над няколко точки захранени от КБ. В началото като бекъп, а с течение на времето станаха основен доставчик. Когато останат само "телекомите", тогава ще е голямото дърво. Ако тръгна да описвам какви глупости сътворяват повечето, сигурно ще издам роман. Да не отварям дума какви разговори водих с един пън, служител на исп от пин-натите теми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benq Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 От 3 години се опитвам да накарам CooolBox да добавят възможност за заплащане на годишна фактура (тоест да си предплатя за цялата година да не му мисля всеки месец) а в отговор получавам че това би било в общърб на потребителя Така и не получих отговор как би било в общърб човек да има възможност да си даде парите щом иска за цяла година? Нямам търпение някой с по високо IQ който не смята за ощърб допълнително удобство за потребителя да прочете и добави такава възможност.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Здравейте, @Benq Опцията, която предлагаме на потребителите си, за да не се налага всеки месец да мислят за фактурите от Cooolbox, е “Автоматично плащане”. Имате възможност да я активирате по всяко време през профила си в клиентския портал My Cooolbox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benq Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 (edited) 20 minutes ago, JoyDay said: Здравейте, @Benq Опцията, която предлагаме на потребителите си, за да не се налага всеки месец да мислят за фактурите от Cooolbox, е “Автоматично плащане”. Имате възможност да я активирате по всяко време през профила си в клиентския портал My Cooolbox. Автоматично плащщщане и предплащане са две различни неща. Това автоматично плащане е абсолютно излишно тъй като офиси на изипей има на всеки 100 метра. И със автоматичното ви плащане далеч не предлагате нещо за което човек да не мисли за фактурите си а просто да се плащат автоматично от сметката му Разликата е от тук до небето. За 3та година ми се повтаря тази "услуга" за автоматично предпащане Явно не разбирате идеята човек да си предплати а не да си настрой акаунта да му взима пари всеки месец. Нали все пак идеята е да си платя на веднъж за да не плащам всеки месец а не да си настроя нещо да ми взима пари всеки месец... Edited May 4, 2023 by Benq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Тука логиката тотално се изгуби... Какво е това напъване да се дават пари напред не е ясно, а опцията с автоматичното плащане е В ПЪТИ по-смислена. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Искаш ли да ти разкажа колко време отнема оправянето на кашата, ако при подмяна на карти някое плащане не мине? И колко пъти спира интернет, докато отново тръгне плащането... През есента имахме такава драма с един от служебните акаунти. Жалко, че бяха премахнати отстъпките при предплащане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 Това си е твой проблем, не техен. Аз съм сменил сума карти без време поради разни странични причини и много добре знам какво е. Един смешен куулбокс е най-дребният проблем. А почвам наред от Гугъл, през Уикс, през ФБ, та чак до ипей, ибей и въобще де що имам автоматично въведена карта. Иначе спират много по-важни неща от някакъв си нет, който се пуска за минута. (освен ако тоя доставчик не е създал проблеми в процеса) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 4, 2023 Share Posted May 4, 2023 1 hour ago, RaptoR said: Това си е твой проблем, не техен. Не беше мой, а на фирмата. И си беше причинен заради тях. Два месеца поред не се извършваха автоматични плащания с нова карта, а още след първото прекъсване твърдяха, че всичко е въведено правилно и няма да има проблеми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 5, 2023 Share Posted May 5, 2023 7 hours ago, plameni said: Не беше мой, а на фирмата. И си беше причинен заради тях. Два месеца поред не се извършваха автоматични плащания с нова карта, а още след първото прекъсване твърдяха, че всичко е въведено правилно и няма да има проблеми. Тогава чети в скобите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted May 5, 2023 Share Posted May 5, 2023 Това с предплащането най-вероятно е заради безсрочните договори. Плащаш напред, после прекратяваш, почва се едно преизчисление, прехващания, кредитни. Отделно системата трябва да се преправи да работи с остатъчни суми, да ги разпределя при нови задължения и т.н. смяна на цени. Много щуротии, които сега се спестяват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted May 5, 2023 Share Posted May 5, 2023 On 5/4/2023 at 4:00 AM, Benq said: От 3 години се опитвам да накарам CooolBox да добавят възможност за заплащане на годишна фактура (тоест да си предплатя за цялата година да не му мисля всеки месец) а в отговор получавам че това би било в общърб на потребителя Така и не получих отговор как би било в общърб човек да има възможност да си даде парите щом иска за цяла година? Нямам търпение някой с по високо IQ който не смята за ощърб допълнително удобство за потребителя да прочете и добави такава възможност.... Би ли предплащал ако няма отстъпка и това те обвързва за срока на предплата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 5, 2023 Share Posted May 5, 2023 Аз - не, фирмата - да. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted May 7, 2023 Share Posted May 7, 2023 On 4/27/2023 at 10:30 AM, ITD said: Пускаме този и още няколко да се записват. След няколко дни ще активираме функционалността в апликацията. Кои са новите канали, които ще може да се връщат? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benq Posted May 7, 2023 Share Posted May 7, 2023 (edited) On 5/5/2023 at 9:15 AM, ITD said: Би ли предплащал ако няма отстъпка и това те обвързва за срока на предплата? С удоволствие бих предплащал всяка година! Какво значи да ме обвързва? Предплащането трябва да е по желание а не със обвързване Аз така или иначе съм обвързан еидн вид с услугите ви от години.. Не отчитам една опция/възможност да си предплатя щом имам желание като обвързване Едит: Никъде дори не съм и намеквал за отстъпки... Edited May 8, 2023 by Benq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 9, 2023 Share Posted May 9, 2023 Здравейте! Вече може да се възползвате от опцията timeshift за програмите: HGTV, Travel Channel, Food Network и CNN International. A за малките зрители сме предвидили Disney Jr., Baby TV, Cartoon Network и Cartoonito. Пълния списък с всички програми може да откриете на: https://www.coool.tv/tv-packages-list/ Приятно гледане! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted May 9, 2023 Share Posted May 9, 2023 On 4/26/2023 at 4:20 PM, JoyDay said: Здравейте, @charmock On 4/27/2023 at 10:30 AM, ITD said: Пичове, благодаря много за Травъл чанъл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted May 10, 2023 Share Posted May 10, 2023 On 5/8/2023 at 2:35 AM, Benq said: С удоволствие бих предплащал всяка година! Какво значи да ме обвързва? Предплащането трябва да е по желание а не със обвързване Аз така или иначе съм обвързан еидн вид с услугите ви от години.. Не отчитам една опция/възможност да си предплатя щом имам желание като обвързване Едит: Никъде дори не съм и намеквал за отстъпки... Обвързва в смисъл да не можеш да се откажеш в този период. Преди години имахме опция за предплата и въпреки отстъпката много малък процент от потребителите се възползваха от нея. При липса на отстъпка процентът на възползвалите се ще бъде още по-малък. Това контрастира значително с процента ползващи опцията за автоматично плащане въпреки проблемите с протокола на Ипей, цитирани от @plameni. Ще се концентрираме в подобряването на опцията за автоматично плащане, която ти препоръчвам да пробваш, но ще имаме предвид и желанието за предплащане в бъдещи разработки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 10, 2023 Share Posted May 10, 2023 1 hour ago, ITD said: Това контрастира значително с процента ползващи опцията за автоматично плащане въпреки проблемите с протокола на Ипей, цитирани от @plameni. Ми... Сигурно при мен има някаква... особеност. Шансът да има вероятност за проблем и да не ми се случи или да не го забележа, обикновено клони към много малко число Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted May 10, 2023 Share Posted May 10, 2023 19 minutes ago, plameni said: Ми... Сигурно при мен има някаква... особеност. Шансът да има вероятност за проблем и да не ми се случи или да не го забележа, обикновено клони към много малко число Машина си Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benq Posted May 11, 2023 Share Posted May 11, 2023 On 5/10/2023 at 11:25 AM, ITD said: Обвързва в смисъл да не можеш да се откажеш в този период. Преди години имахме опция за предплата и въпреки отстъпката много малък процент от потребителите се възползваха от нея. При липса на отстъпка процентът на възползвалите се ще бъде още по-малък. Това контрастира значително с процента ползващи опцията за автоматично плащане въпреки проблемите с протокола на Ипей, цитирани от @plameni. Ще се концентрираме в подобряването на опцията за автоматично плащане, която ти препоръчвам да пробваш, но ще имаме предвид и желанието за предплащане в бъдещи разработки. Аз бях един от тези който си предпащаха за година Нямам проблем с това да се обвържа с това да не мога дас е откажа в този период. Нямам намерение да използвам автоматично плащане което ще ми взима пари от някъде всеки месец. Предпочитам да си платя на веднъж и да не го мисля цяла година. Пуснете е тази опция най-накрая. Какво значние има колко хора е използват? Важното е да е има пък кой ще е използва и кой не е все тая. Не виждам една допълнителна възможност за потребителя как може да ви обремени или затрудни по какъвто и да е начин ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 12, 2023 Share Posted May 12, 2023 Огромни благодарности на техническия екип, който за кратко време отстрани проблем (срязана оптика) и възстанови връзката ни. Професионално, качествено и бързо - както всеки път! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted May 15, 2023 Share Posted May 15, 2023 Само да вметна, че Classical Harmony е най-якия канал евър. У нас това се слуша кажи речи денонощно, а и вечер си го пускам в спалнята за преспиване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted May 18, 2023 Share Posted May 18, 2023 В рамките на три минути получих три идентични смс-а за промяна на цена на услуга по договор. Редно е да персонализирате съобщенията и да уточнявате номера на услугата и датата на договора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPABKATA_Z Posted May 18, 2023 Share Posted May 18, 2023 Колко е международният upload сега? На 100Mbps ли е ограничен? За +3лв на месец само 200Mbps въшнен upload ли ще получим? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.