w00x Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 2 hours ago, chasti said: Не бе човек, то само вечер. Много рядко сядам вечер да разцъкам, разбирай след 22:00. Тия дни съм отпуска, 2 пъти пробвах, се ВГЗ. Даже се логнах вчера да видя да не би да има има някакви странни закачени устройства, няма. Единственото обяснение за мен е, че стане ли тъмно, светлината по жицата почва да се лута, та даже понякога и да не вижда пътя и се загубва. Това не изключва моето предположение. Пробвай все пак, нищо не ти коства. Като имаш загуби към тези мрежи, пробвай дали имаш загуби от устройството до рутера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubo Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 9 hours ago, chasti said: Правих го това, не е нужно всеки път. В момента е закачен рутера и всичко е 6. Съгласен съм, че не е нужно всеки път. Въпроса е това , което си качил като пинг дали е през рутера или директно. Иначе понякога има проблем със захранванията на оптичния пр. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 8, 2022 Share Posted September 8, 2022 Как ви е нета днес? Нещо на мен връзката към офиса (също КБ) днес ми е нещо тегава. Работа през remote desktop, връзката е прост PPTP vpn и се чудя какво е. Сега карам колегите да видят рутера в офиса, ама да попитам все пак, може да е нещо по-общо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 8, 2022 Share Posted September 8, 2022 (edited) Не съм забелязал проблеми. Копиране на файл под PPTP VPN ми върви на около 220 Mb/s. И домашния, и служебния са на Cooolbox. Edited September 8, 2022 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted September 9, 2022 Share Posted September 9, 2022 (edited) Здравейте, Във връзка със споделените тук сигнали относно субтитрите към някои чуждоезични програми, бихме искали да информираме потребителите си, че получихме съдействие от доставчика на backend решението. След като проведохме множество тестове и от наша страна, тази нощ беше реализиран update, с който е постигнат по-голям комфорт при четенето на субтитрите. Работата не е приключила и сме отправили бележки към партньорите си за още някои забелязани дребни отклонения. Всички ваши отзиви също са добре дошли. Edited September 9, 2022 by JoyDay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 9, 2022 Share Posted September 9, 2022 Дали се оправи стабилността на приложението? Обмислям до края на годината да мина към интерактивната телевизия, но не искам да го правя преди приложението да е поне толкова надеждно, колкото е бокса за телевизията в момента, тъй като ще го слагам на родителите си и всякакви проблеми от рода "отписване на устройства" се равняват на главоболия и занимавки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 12, 2022 Share Posted September 12, 2022 Още една безпроблемна нова инсталация. Oтлична работа. Поздравления за екипа на Cooolbox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 13, 2022 Share Posted September 13, 2022 По въпроса за субтитрите - да има подобрение. Макар, че сефте виждам субтитри на 3 реда. И когато се появи трети ред, най-горния остава доста дълго време, а от долу двата реда се сменят с актуалните към момента. Горняи седи паразитен със стари данни. На моменти направо прелитат - не остава време да се прочете. Такива дефекти може да видите в предаването по Visat History от вчера към 20:50 - когато започват да обясняват за изкуствен палец на крака в някаква египетска мумия. Едно от нещата да опитам да го изчистя беше да сменя канала - смених на Visat Nature - и там веднага ми показа друг такъв дефект в текущото предаване - нещо за кучета. Връщането на канала не чисти 3-я ред. Явно си е такъв бъга. Отделно вчера нещо при опит да връщам назад караше приложенито да зацикля - не знам дали е заради субтитрите или нещо друго. В същото време на същия телевизор гледах HBO MAX без проблем, та не е от връзката на устройството а конкретно или с връзката към сървъра или самото приложение се омагьосваше от субтитрите или нещо в комуникацията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 13, 2022 Share Posted September 13, 2022 On 9/9/2022 at 5:34 PM, w00x said: Дали се оправи стабилността на приложението? Обмислям до края на годината да мина към интерактивната телевизия, но не искам да го правя преди приложението да е поне толкова надеждно, колкото е бокса за телевизията в момента, тъй като ще го слагам на родителите си и всякакви проблеми от рода "отписване на устройства" се равняват на главоболия и занимавки. Ще се самоцитирам. Въпросът ми беше към ползващите услугата, а не към екипа на Куулбокс. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhake Posted September 13, 2022 Share Posted September 13, 2022 On 9/9/2022 at 5:34 PM, w00x said: Дали се оправи стабилността на приложението? Обмислям до края на годината да мина към интерактивната телевизия, но не искам да го правя преди приложението да е поне толкова надеждно, колкото е бокса за телевизията в момента, тъй като ще го слагам на родителите си и всякакви проблеми от рода "отписване на устройства" се равняват на главоболия и занимавки. Здравей, ползвам услигата с ТВ-то от 15 дена. Аз досега несъм имал никакви проблеми. Гледам го на 4-ри устройства. След като пуснах боксовете не ми е искало код, иска ми само веднъж, когато промених IP-то на едния бокс. Други проблеми за сега не съм срещал. Проблема със субтитрите - аз не гледам със субтитри. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quakes Posted September 18, 2022 Share Posted September 18, 2022 (edited) От 10-на години съм на Куулбокс и почти никога не съм имал проблеми, обаче от 2 седмици съм в пълен шах И търся идеи какво друго да пробвам? Quote Оптиката стига до ONT-то и през последните няколко години то се свързаше с TL-WR841N, който е вързан с кабел към PC и си пуска WiFi мрежа. Преди ~2 седмици се оказа, че сутринта няма интернет вкъщи - рестартирах всичко, но изглеждаше сякаш рутера не можеше да се свърже с dhcp сървъра на isp-то, за да си вземе настройки. Помислих че Куулбокс си имат някакъв проблем, но не съм звънял за да проверя. След няколко часа реших да пробвам да вържа ont-то директно към PC-то - и се оказа, че всичко работи. Веднага си взе настройките. Приех, че рутера е сдухал и отидох да си взема C80 AC1900. Вързах го, минах през първоначалният сетъп и отново същият проблем. Освен новият рутер, пробвах и с нов кабел, както и със старият. И двата рутера в крайна сметка успяват да се свържат със dhcp сървъра и да вземат настройки, но никое устройство не взима 'поносим' интернет от тях- Нищо не зарежда през кабел/wifi, 50-60% loss на ping към Български сървъри, или навън. Сверил съм настройките и рутерите взимат същите както и PC-то когато се върже директно към ONT-то. Какво съм пробвал: - 2 рутера и 3 кабела. - със/без WiFi, различни устройства свързани към lan портовете едно по едно (pc, laptop, tv.) Само WiFi - отново не работи. Устройствата разпознават рутера и се свързват, но нищо не зарежда. - 8.8.8.8/8.8.4.4 Гугъл DNS-ите. - Пробвах да клонирам Mac-a на PC-то/старият рутер върху новият - но до колкото ми е известно доставчика не ме реже заради това http://hardwarebg.com/forum/images/smilies/standard/biggrin.gif - NAT/QoS включени/изключени (не съм ги пипал по принцип, така че няма причина да правят проблеми.) - Пробвах различни контакти, да не би да има някакъв извратен токов проблем http://hardwarebg.com/forum/images/smilies/standard/biggrin.gif - ъпдейтнах firmware-a и на двата рутера. Едно от предположенията ми е, че все още не съм звънял да ми сменят ONT-то и е лимитирано до 100mbps (реално нямам нужда от повече, та не съм се занимавал) - което подсказва, че е на годинки вече Да не би някоя нова промяна по мрежата да го е осакатило? Или супер каръшки съм си взел дефектирал рутер? Не ползвам телефон/телевизия, пробвах и двата wan порт-а на ONT-то - не става, ако се вържа към рутер. Всичко е шест, когато съм вързан директно към PC. Edited September 18, 2022 by quakes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 18, 2022 Share Posted September 18, 2022 Има програми, които да пускат проверки до даден адрес. И там се вижда къде почват загубите на пакети. Мисля, че нещо подобно ще ти помогне да определиш мястото и да си говорите със съпорта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhake Posted September 18, 2022 Share Posted September 18, 2022 9 hours ago, quakes said: От 10-на години съм на Куулбокс и почти никога не съм имал проблеми, обаче от 2 седмици съм в пълен шах И търся идеи какво друго да пробвам? Едно от предположенията ми е, че все още не съм звънял да ми сменят ONT-то и е лимитирано до 100mbps (реално нямам нужда от повече, та не съм се занимавал) - което подсказва, че е на годинки вече Да не би някоя нова промяна по мрежата да го е осакатило? Или супер каръшки съм си взел дефектирал рутер? Не ползвам телефон/телевизия, пробвах и двата wan порт-а на ONT-то - не става, ако се вържа към рутер. Всичко е шест, когато съм вързан директно към PC. Най-добре се обади на съпорта. Те ще ти помогнат! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quakes Posted September 18, 2022 Share Posted September 18, 2022 (edited) 8 hours ago, mIRCata said: Има програми, които да пускат проверки до даден адрес. И там се вижда къде почват загубите на пакети. Мисля, че нещо подобно ще ти помогне да определиш мястото и да си говорите със съпорта. Това е tracert-a през рутера: Spoiler И за сравнение през PC-то: Spoiler Ще се звъни началото на седмицата, да видим дали ще се измисли някакво решение Edited September 18, 2022 by quakes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted September 20, 2022 Share Posted September 20, 2022 @JoyDay Здрасти, въпрос. Сега като масово преминавате към услуга за смарт телевизори, дали ви се намират някакви приемници, по-съвременни от MAG250 в излишък... Да ме ъпгрейдате е идеята. Над 10г съм ви клиент Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted September 21, 2022 Share Posted September 21, 2022 16 hours ago, chasti said: @JoyDay Здрасти, въпрос. Сега като масово преминавате към услуга за смарт телевизори, дали ви се намират някакви приемници, по-съвременни от MAG250 в излишък... Да ме ъпгрейдате е идеята. Над 10г съм ви клиент Здравейте, Актуализацията на услугата е възможна. Бихте ли ни изпратили на лично съобщение актуален телефонен номер, на който наш представител да се свърже с Вас, за да обсъдим подробностите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abatt Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 Вчера забелязах, че когато отиваш на горен или долен канал прескача един. От 2-ри искам да ида на Нова, но скачам на 4и. Пробвано е и на друг адрес. 2 телевизора и един тв бокс едно и също. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhake Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 1 hour ago, abatt said: Вчера забелязах, че когато отиваш на горен или долен канал прескача един. От 2-ри искам да ида на Нова, но скачам на 4и. Пробвано е и на друг адрес. 2 телевизора и един тв бокс едно и също. Това с канал + и канал - ли го правиш. При мен не се получава и на 4-те тв бокса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abatt Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 (edited) Да със + или - на каналите. Странното е че това се случва и на друг адрес при мой роднини. Помолих трети познат да пробва с телевизор Philips същата работа прескачат през един каналите. Edited September 22, 2022 by abatt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 Да не са разменени каналите нещо и реално да е правилния номер, но програмата да е друга? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abatt Posted September 23, 2022 Share Posted September 23, 2022 Съпорта рече да чакам ъпдейт. Наясно били с проблема. Скоро ще дойде. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted September 24, 2022 Share Posted September 24, 2022 @JoyDay Благодаря ви Благодаря и на техниците. Сега определено е по-добре. Поздрави! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 26, 2022 Share Posted September 26, 2022 Имам странен проблем със скоростите. И не знам от услугата ли е или от рутера. Забелязах, че свалям с 10-на мегабайта. Пуснах един спийд тест - скоростите бяха към то 80-90 мгбита. Реших, че нещо wi-fi то се бъзика. Рестартирах адаптера на компа. Нищо. рестартирах компа(в последно време Windows-a се държи по-странно и реших, че е поредната щуротия) Не, не се оправи. Рестартирах рутера - скоростите тсе вдигнаха. 300-400 мбита по wi-fi. Както са нормално. Да, ама след има няма 10-на - 15 минути пак паднаха скоростите. Пак рестарт на рутера - пак се оправиха, пак за кратко. Вързах лаптопа с кабел за рутера - викам, бъзика се wi-fi-a. Не, и там са бавни. И там след рестарт на рутера се оправят временно, Сега се чудя mikrotik-a ли се бъзика странно, или се включва някакво странно шейпване. Някой друг с подобни наблюдения днес или тези дни? Да знам какво да правя. Защото микротика ми е странно да го прави. Обикновено са железни. Последно е ъпдейтван прези 30-на дена, не съм забелязал такива неща. Но пък и не съм следял толкова скоростите преди днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted September 26, 2022 Share Posted September 26, 2022 1 hour ago, mIRCata said: Защото микротика ми е странно да го прави. Обикновено са железни. Последно е ъпдейтван прези 30-на дена, не съм забелязал такива неща. Но пък и не съм следял толкова скоростите преди днес. Що не пробваш downgrade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted September 26, 2022 Share Posted September 26, 2022 1 hour ago, plameni said: Що не пробваш downgrade? Ако продължи да го прави и това е вариант, ако помогне да се разбере какво е. Просто търся дали няма да излезе друго. Например, сега часове след последния рестарт, нещата още са ОК. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.