Cooolbox Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 @Rimobul Здравейте, Благодарим Ви за обратната връзка и се радваме, че приложението Ви е допаднало. Колегите ни работят усърдно върху постоянните подобрения и нововъведения в него, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване. За да преминете на новото ни телевизионно решение, е нужно устройството, което имате в момента, да бъде заменено. cooolNet гигабитов интернет за дома се предлага само с медия конвертор. За целта е необходимо технически екип да Ви посети на място, за да направи замяната на устройствата. В момента периодът за миграция е до 10 дни, но обикновено колегите успяват да реагират доста по-бързо. Ако имате други въпроси или имате нужда от допълнителна информация относно предлаганите от нас услуги, може да се обърнете към колегите ни от отдел Обслужване на клиенти на национален номер 0800 45 845, обаждането е за наша сметка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 11 hours ago, mIRCata said: Food network в момента яко накъсва, спира, квадрати. Много зле. На 2 устройства Едит: Направо си умря. Здравейте, Направихме проверка и от сутринта до този момент, каналът се възпроизвежда нормално както на новото, така и на старото ни телевизионно решение. Можете ли да споделите как са свързани с интернет устройствата Ви? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 17 hours ago, mIRCata said: Дай да тестваме дали 1 устройство може да работи извън адреса на услугата. Че аз точно така смятам да разнасям моя chromecat като съм на почивка. Драсни ми един код за активиране да го добавя в моя акаунт, да тестваме. Да няма изненади на морето, ако има нещо да го оправят преди това. Ако не си тествал, пиши ми лично да тестваме. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 (edited) @JoyDay С wi-fi, 5ghz. Не виждам обаче връзка това да е проблема. Другите канали си работеха и гледах друго. Там нямаше проблеми. Само с food network към момента на писане на съобщението. Между първото писане и спирането има 2-3 мин. Тъй като с Rimobul тествахме дали работи 1 приложение извън адреса на услугата се сещам нещо, което да погледнете: Тъй като явно за 1 устройство се генерират еднакви кодове винаги( съдя по това, че повторно активиране на устройство хваща името, с което вече ми е в акаунта) как ще се държи системата ви, ако едно и също устройство се появи в два акаунта? В случая, забравя да махна устройството на Rimobul от моя, а вие му активирате неговата услуга и той си добави в неговия акаунт пак същото устройство. 16 minutes ago, w00x said: Ако не си тествал, пиши ми лично да тестваме. Тествахме, работи за сега On 5/16/2022 at 9:37 AM, mIRCata said: След няколко дни неизползване на приложението от едното устройство(това със прения нет в детската), ме накара да го пререгистрирам. Защо така? Като въведох кода в сайта си го разпозна като вече конфигурираното и запали. Днес всичките ми устройства искат пререгистрация. И 3-те - двата телевизора и chromecast -а. Единия в 13:10-11, другите в 13:30, 13:32 като врме го пуснах и ми изписаха пререгистрация. Да не е нещо свързано с това, че едно устройство се е пуснало на друг адрес? Пререгистрирах само телевизорите. Каста сега не се гледа и седи сега неактивен Edited June 15, 2022 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 Преди малко говорих с Rimobul и при него е показало регистрация през деня. Явно има нещо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 16, 2022 Share Posted June 16, 2022 Има ли някаква техническа възможност да ми се смени, приемника на ТВ-то, че последно време много ме дразни? Ползвам го от 7-8 години.От първите е МАГ 250 ли квото се водеше. Всяка седмица забива поне веднъж на черен екран, след рестарт е О.К. Сега на моменти, грам не регира на дистанционното, после всички команди почва да ги изпълнява накуп....... За адаптори да не говоря, в годините съм сменил едбо 10-12 поне..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 16, 2022 Share Posted June 16, 2022 Здравейте, @jozo, Можем да заменим set-top-box устройството. Моля на лично съобщение да ни изпратите имена на титуляр на услугата Ви или клиентски номер, а също и актуален телефонен номер за връзка с Вас. Ако разполагате със смарт телевизор или бокс с някоя от изброените по-долу операционни системи, бихте могъл да се възползвате от тридневен пробен период за новото ни телевизионно решение - coool.tv. coool.tv е приложение съвместимо с всички смарт устройства с операционни системи Android TV/Google TV (минимална необходима софтуерна версия Android 5.0 – препоръчителна 7 или по-голяма), Apple TV, (минимална необходима софтуерна версия 12 или по-голяма), Fire OS (минимална необходима софтуерна версия 5.0 или по-голяма), както и със смарт телевизори Samsung за моделите след 2020 г. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 16, 2022 Share Posted June 16, 2022 По-късно като се прибера, ще пусна съобщение с клиентския номер и имената на титуляра. Имам смарт телевизор, модел 2021, но е марка LG, та за съжаление няма да мога да пробвам новата услуга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 16, 2022 Share Posted June 16, 2022 (edited) @JoyDay вижте го това с пререгистрацията на приложението, защото сега пак ми светнаха телевизорите при първо пускане за деня. Най-вероятно е нещо от backend-a, ошашква се и ми нулира активните устройства. До колкото знам, на Rimobul днес му е пусната телевизията. Може би активирането на неговото устройство в акаунта му, деактивара моите. Но зщао не се прави само на конкретното устройство, а на всички? Edited June 16, 2022 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 17, 2022 Share Posted June 17, 2022 (edited) и пак днес иска пререгистриране. Изтрих всички устройства и ги добавих наново, да видим дали ще спре с това пререгистриране. Обаче хващаше, кое е по кода, та явно изтриването е някакво soft delete, защото явно бяха запазени. Edited June 17, 2022 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 18, 2022 Share Posted June 18, 2022 (edited) Сложих 2 4к програми в списъка, който гледам. Ако пусната първо една от двете, без значение коя - работи. И каро сменя н другата, картината е като снимката. В случая оърво love nature, след рова zen tv. На снимката долната част е от love nature. Преди време май имаше такъв проблем, даже мисля писах за него. Но май тогава го оправихте. Не помня. Edited June 18, 2022 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Дали да не направим официална петиция тия паляци да почнат да плащат на Миро? Естествено след това ще го таксуваме и него! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slick Posted June 22, 2022 Share Posted June 22, 2022 И какво, за да проверя за елементарно покритие в София трябва да оставям имена, телефони, адреси, егн-та, банкови сметки и нотариалния ми акт за собственост... пълна глупост! Някой друг ще ми прибере паричките... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 22, 2022 Share Posted June 22, 2022 Ако се сещаш за по-добър начин да проверят покритието без адрес, може да им споделиш. Ако искаш им остави невалиден номер и адрес, пък те ще се свържат с теб, когато направят проверката. Преди имаха карта с покритие. Явно се е оказало, че картата не е надеждна и не на всеки адрес може да се прекара услуга, дори да е в зоната, затова са минали на модела с индивидуални заявки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 22, 2022 Share Posted June 22, 2022 4 hours ago, slick said: И какво, за да проверя за елементарно покритие в София трябва да оставям имена, телефони, адреси, егн-та, банкови сметки и нотариалния ми акт за собственост... пълна глупост! Някой друг ще ми прибере паричките... Благодарим на @w00x за точното обяснение. В допълнение искаме да кажем, че за всеки потребител предоставяме индивидуално оптично влакно от техническия център до адреса му. Т.е. не е достатъчно да се знае дали има покритие в района, за да можем да отговорим със сигурност, дали имаме възможност да прокараме услуга конкретно до Вашия адрес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 22, 2022 Share Posted June 22, 2022 Здравейте, От тази седмица имаме няколко подобрения в приложението coool.tv: 1. Възможност за пренареждане на канали в дефолтни профили (Всички, Детски, За възрастни). В тези профили не могат да се премахват програми, но вече има възможност да се пренареждат според желанието на потребителя. Ако потребителят е пренаредил програмите в дефолтен профил, при добавяне на нов канал от наша страна, той ще отиде на последна позиция. Ако не е правено пренареждане, новият канал отива на позиция по подразбиране. 2. Дефолтните профили имат бутон "Подреди по подразбиране", с който се връща подредбата зададена от Кулбокс. 3. Ако към дадено устройство има зададен само един профил при стартиране на приложението, директно ще се включи последно гледаният канал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 22, 2022 Share Posted June 22, 2022 То повече като функционалност на сайта са това, не н априложението. Освен ако не се е появила и в приложението възможност за пренареждане. Но в Гугъл плей няма нова версия. Още пише, че е от април. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunamito Posted June 26, 2022 Share Posted June 26, 2022 Какво се случва с приложението за LG телевизори? В началото бяхте обявили края на март, а вече сме края на юни и нищо. Или е ставало дума за март 2023-та? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 14 hours ago, Tsunamito said: Какво се случва с приложението за LG телевизори? В началото бяхте обявили края на март, а вече сме края на юни и нищо. Или е ставало дума за март 2023-та? Здравейте, Благодарим Ви за проявения интерес. За съжаление, не всички стъпки по одобрението зависят пряко от нас. Ние също искаме възможно най-скоро да обявим съвместимостта на coool.tv с LG. Веднага щом имаме новини по темата, ще споделим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl666 Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 (edited) Здравейте мисля да се присъединя към услугата coool.tv: може ли да препоръчата бюджетен TVBOX като марка или модел . Другото нещо което ми направи вречатление че приложението е писано че работи с версии на Android след 7 ( ако не се бъркам ) а на 8.1 ( smartphone Huawei Honor 8x не тръгва ) както и на Xaomi Redmi Note 10 също не работи може грешката да е моя . Този модел ще свърши ли работа https://www.olx.bg/d/ad/tv-box-mxq-pro-4gb-64gb-android-10-1-hdmi-wi-fi-quad-core-CID632-ID8QajV.html ? Благодаря предварително Edited July 1, 2022 by dxl666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 Quote coool.tv е съвместимо с всички смарт устройства с операционни системи Android TV/Google TV (минимална необходима софтуерна версия Android 5.0 – препоръчителна 7 или по-голяма), Apple TV, (минимална необходима софтуерна версия 12 или по-голяма), Fire OS (минимална необходима софтуерна версия 5.0 или по-голяма), както и със смарт телевизори Samsung за моделите след 2020 г. Телефоните не са с Android TV. Кутийката, която си показал, също не е с Android TV. Най-евтиният вариант е Amazon Firestick, но малко по-трудно ще го намериш. Другият най-евтин вариант, който се предлага и по местните магазини/сайтове, е Xiaomi Mi Box. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl666 Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 (edited) Много ти благодаря този става ли ? https://xiaomi-shop.bg/index.php?route=product/product&product_id=86 Edited July 1, 2022 by dxl666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 Да. Точно този имах предвид. Този на Нокиа също е вариант, ако можеш да го намериш на по-добра цена от Xiaomi-то. Реално са 90% еднакви. https://www.nokia.com/shop/streaming-devices/nokia-streaming-box-8000/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 (edited) При толкова близки цени на xiomi-to с chomecast google tv, бих взел 2-рия Edited July 1, 2022 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted July 4, 2022 Share Posted July 4, 2022 Какви са изискванията за скорост, че да работи приложението? Тази седмица бях на село и опитах да вържа хромкас-та към телевизора там, но яко насичаше и беше невъзможно да се гледа.. За хд, знам, че е към 10-12 мегабита/с, но май се намесва буферирането и приложението изисква значително по-добър нет от 15-20 мегабита, за да може да работи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.