Cooolbox Posted May 26, 2022 Share Posted May 26, 2022 (edited) On 5/4/2022 at 9:05 PM, mIRCata said: Бъг: на google tv-то в детската му спрях нета временно, че децата нещо прекалиха. Обаче забравих да го пусна по-късно. На другия ден дъщерята ме извика да каже, че няма тв - беше пуснала приложението и показваше надпис няма интернет връзка и едно wifi ветрило. Пуснах интернета към тях, приложението захапа нета и започна да показва телевизия - последния избран канал преди да спра връзката, но надписа с ветрилото и няма интернет остана и не се изчисти. Съответно не реагираше на нищо като команди от дистанционното. Излязох до началния екран на google tv-то и пак пуснах приложението - отново надпис няма интернет връзка, телевизията тръгна и нищо не можех да направя. Трябваше да го спра принудително и да го пусна пак, че да изчисти надписа и да може да се работи с приложението. On 5/23/2022 at 1:48 PM, mIRCata said: Ей сега отново приложението не намираше интернет на телевизора в хола. Показваше няма връзка с интернет. А при пускане на HBO Max - работеше. Трябваше да се спре принудително и пак да се спусне за да хване връзка и да тръгне да работи Проблемът с индикацията за свързаност, който описвате, е частен за Google TV. В случай, че телевизорът в хола Ви е с друга операционна система, бихте ли споделили модела на устройството, за да тестваме при нас? On 5/16/2022 at 9:37 AM, mIRCata said: След няколко дни неизползване на приложението от едното устройство(това със прения нет в детската), ме накара да го пререгистрирам. Защо така? Като въведох кода в сайта си го разпозна като вече конфигурираното и запали. Помните ли ден и ориентировъчен час, когато е забелязан проблемът? Бихте ли ни ги изпратили на лично съобщение, за да проверим за debug информация от наша страна? Ако не - при подобна промяна в поведението - пишете ни отново с дата и час, за да проверим. Edited May 26, 2022 by JoyDay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted May 26, 2022 Share Posted May 26, 2022 (edited) 26 minutes ago, JoyDay said: Проблемът с индикацията за свързаност, който описвате, е частен за Google TV. В случай, че телевизорът в хола Ви е с друга операционна система, бихте ли споделили модела на устройството, за да тестваме при нас? Тв-ра в хола е Сони Бравиа KDL-50W805C. В информацията пише Версия: 7 - дали е андроид, дали е androit tv не пише Устройството в детската е chromecast with google tv - ъпдейтнат до последно каквото имаше като го взех миналия месец. ПП: Това ми напомня - оправихте ли настройките на приложението, че да е видимо за chromecast-a? Че аз като го настройвах, приложението не се откриваше с търсачката в устройството и трябваше да го пускам през профила си в сайта на Google Play - да го търся и казвам на кое устройство да се инсталира. 26 minutes ago, JoyDay said: Помните ли ден и ориентировъчен час, когато е забелязан проблемът? Има много голяма вероятност да е било в деня в който го писах, само за часа е трудно да кажа, дали е било веднага или в някакъв интервал. Edited May 26, 2022 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 26, 2022 Share Posted May 26, 2022 2 hours ago, mIRCata said: ПП: Това ми напомня - оправихте ли настройките на приложението, че да е видимо за chromecast-a? Че аз като го настройвах, приложението не се откриваше с търсачката в устройството и трябваше да го пускам през профила си в сайта на Google Play - да го търся и казвам на кое устройство да се инсталира. Би трябвало в chromecast при изписването на coool.tv в Apps търсачката да се появява веднага приложението. От наша страна не се визуализира проблем. Може ли на лично съобщение да ни изпратите малко по-подробна информация как го търсите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 26, 2022 Share Posted May 26, 2022 Установи ли се в крайна сметка колко устройства извън адреса са позволени? Мога ли да имам абонамент за coool.tv на един адрес и да ползвам услугата на един телевизор на друг адрес. И двата адреса са с интернет на Куулбокс. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted May 27, 2022 Share Posted May 27, 2022 @w00x Препоръчваме Ви да се обърнете към колегите ни от отдел “Техническа поддръжка” на тел. 0800 45 845, които са на разположение да Ви разяснят подробно как работи свързаността на приложението coool.tv с различните устройства и потребителски профили. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 Случайно да има и някой друг с едностранно увеличена цена на куулбокс без уведомление или само аз съм късметлията ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 (edited) За нещо различно от обявеното в края на м. април ли става въпрос? Ако имаш регистриран актуален имейл, би трябвало тогава да си получил уведомление за предстоящо увеличение. Edited June 2, 2022 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 2 hours ago, vkirov said: Случайно да има и някой друг с едностранно увеличена цена на куулбокс без уведомление или само аз съм късметлията ?? On 4/27/2022 at 1:57 PM, w00x said: Увеличение на месечните такси на неактуални абонаментни планове за пакетни услуги Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkirov Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 Аха, ясно, аз съм бил от неактуалните потребители. Сега вече съм актуален по неактуалните планове и условия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 Сега вече излиза по-изгодно ако имаш поне 3 накачени телевизора в жилището, да минеш на новата услуга за телевизия, отколкото да седиш на старата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 3, 2022 Share Posted June 3, 2022 Приложението coool.tv вече е съвместимо със смарт телевизорите на Samsung за моделите след 2020 г. В момента колегите ни са насочили усилията си в разработките за устройства от 2018 и 2019 г. и в най-скоро време ще можем да обявим възможността приложението да бъде използвано и на тези модели телевизори. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaqq Posted June 4, 2022 Share Posted June 4, 2022 On 4/15/2022 at 9:55 AM, JoyDay said: Благодарим за обратната връзка. Субтитрите са част от backend решението, което не е наша разработка. Повдигнали сме го като проблем към колегите от известно време и успоредно с това продължаваме да търсим алтернативни решения. Добре де, не е ли срамно 21 век, в който AI е вече нещо като стандарт, да не можете 2 месеца да се оправите с едни субтитри!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 Мдаа. Точно това си мислих в петък. Пуснах да гледам Viasat History и субтитрите още са с проблеми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plovdivv Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 (edited) Здравейте Тъй като си ремонтирам жилището основно и съм на етапа да си поръчам кабелна и интернет за да ми пуснат кабелите и да си ги скрия в стената. Имам някои питания: 1. Поправете ме ако греша: Cooolbox инсталират 1 предавател и след това сигнал за Интернет и ТВ се прихващат от Рутер и Смарт ТВ/ТВ с приемник. Тоест техният предаватeл може да се монтира над входната врата и да не се пускат други кабели из жилището? 2. Cooolbox заслужавят ли си? Питам от гледна точка на общо качество на услугите. Интернет връзката добра ли е? ТВ сигнала постоянен и добър ли е? Как ще ги оцените при съпоставка с А1, тъй като в другият Апартамент съм към тях и съм доволен? Благодаря предварително! Edited June 6, 2022 by Plovdivv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 1. Инсталират 1 малка кутийка, която обръща оптичния сигнал в такъв, който да върви по LAN кабел. Да, тая кутийка може да си я сложиш навсякъде, а до рутерът да пуснеш в стените LAN кабел. 2. Да. Интернет връзката е добра. ТВ сигналът не мога да кажа как е, защото в момента се предлага само IPTV с приложението coool.tv, която ще пуснат и на теб, а аз съм на старата услуга, с приемник. При мен няма проблем със сигнала и качеството на старата услуга. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 1 Вече не инсталират предавател, дават ти медия конвертор, в който влиза оптиката и излиза лан кабел. Този ЛАН кабел си го вкарваш в рутера и той ти пуска интернет. Интернета го ползва който може - телевизори, телефони , компютри и т.н Аз например съм с подобна схема - конвертора е в коридора, рутера в хола, кабела под пода. Но понеже пък аз нямам контакти там където е конвертора, си смених техния с един на Микротик и го захранвам с ток по ЛАН кабела от хола. 2 Ми интерната е гигабитов, не съм имал прекъсвания, но аз нямам и големи претенции за забавяния и други. Не ми се е случвало нещо толкова фрапантно, че да се налага да звъня на съпорт до сега. От време на време колеги тук са писали за някакви рутирания примерно към дадени сървъри или подобно, но мисля, че ги оправят като получат индикация. ТВ-сигнал - няма такъв. Има приложение за Телевизори/андроид боксове вече. Тези дни писаха, че и за новите модели на самсунг има приложение. Доста го пооправиха, има тук там още забележки към самото приложение, другото вече е добавяне на функционалности. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAZ Posted June 9, 2022 Share Posted June 9, 2022 Привет, Благодаря че пуснахте приложението и за Самсунг, дръпнах го и го тествах три дена, за да може да реша дали да мигрирам към него или да си остана на старото си състояние. Имам QN95A от 2021 и си инсталирах приложението. Всичко е наред в началото, но при продължително гледане (повече от 1-2 часа) на даден канал ми се случва следното: картината замръзва, все едно е на пауза изписва ми през 40 - 50 секунди, че няма връзка с интернет и се оправя само и единственно, ако дам един канал нагоре или надолу (без значение) и след това се върна на канала, който гледам. Това става все по-често и по-често, ако продължа да гледам този канал (в моят конкретен случай, това се получи всеки един ден от трите дни, които тествах на МTV и Дисни Кидс). Като си мина на мултимедийното устройството - нямам такива проблеми с каналите, дори и да оставя телевизора с часове на една и съща програма. Знам, че mIRCata не се е сблъсквал с този проблем на неговото Сони, за това и той ме посъветва да драсна 2 - 3 реда тук, защото може да си е проблем на Тизените. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 9, 2022 Share Posted June 9, 2022 Здравейте @TAZ Моля на лично съобщение да ни изпратите клиентски номер или три имена на титуляр на Вашата услуга, за да можем да направим подробна проверка на описания проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abatt Posted June 9, 2022 Share Posted June 9, 2022 Явно имат голям проблем с подръжката на различен хардуер програмистите им. Скоро бях при приятел който го е качил на китайски бокс - марка Allwinner ако не се лъжа. Има драми с превъртането и някакво лудо отписване на устройството. Редовно го регистрирал. И да напомня и за себе си с Nvidia Shield TV - малко ми е странно как A1 , ЕОН , Булсат и до скоро Н3 приложенията им вървят перфектно на това устройство. Само coool.tv има проблеми с фреймовете и картината къса нон-стоп. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted June 11, 2022 Share Posted June 11, 2022 Би било добре да имате поддръжка 24/7 за въпроси от общ характер, а не любезно да ми казва автоматичния отговор обадете се в понеделник. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 12, 2022 Share Posted June 12, 2022 Странни бъгове в мобилното: При избор на канал през EPG, за който пише Няма данни, приложението направо се затваря. Хванах го с Love Nature 4k. По инерция го пуснах на HD телевизора и спря. Отидох на 4к-то, че реших, че от телевизора и резолюцията, но и там същото. Пробвах след това още 2 канала - BG-Dnes и News One - същата работа. Но те не са 4к, може и HD да не са. Единственото общо, което виждам е надписа Няма данни в EPG-то. И на двата телевизора, избора на някой от тях през EPG-grid затваря приложението. Сега - ако ги набера през цифрите - каналите работят и се зареждат. И ако зареден вече канал, го избера през EPG грид-а, вече зарежда. До спиране на приложението и пускането пак. Тогава пак почв ада затваря апп-а при избор през грида. Друг вариант на бъга - ако през EPG(втория) онзи с избор на канал избера канал, за който няма данни - го зарежда. Но в момента в който натисна бутона за извеждане на EPG grid - приложението пак се затваря. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted June 13, 2022 Share Posted June 13, 2022 On 6/11/2022 at 12:32 PM, ELySiuM said: Би било добре да имате поддръжка 24/7 за въпроси от общ характер, а не любезно да ми казва автоматичния отговор обадете се в понеделник. Здравейте, На национален номер 0800 45 845 отговорят две звена към Центъра за обслужване на клиенти - отдел “Техническа поддръжка”, към които 24/7 може да се обърнете за сигнали за проблеми с услугата или технически консултации, както и отдел “Обслужване на клиенти”, които отговарят за административното взаимодействие с клиентите и не са на денонощен режим на работа. В момента подготвяме актуализация в сайта си, където да посочим по-ясно работния график на колегите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimobul Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 Здравейте, Поздравявам Ви за приложението! Жена ми се влюби в него най-вече заради възможността да вижда в превю прозорчето кога са свършили рекламите при превъртане на съдържанието. За съжаление периода за тест е изключително кратък и не мога да споделя за бъгове и препоръки касаещи самото приложение, но имам една относно миграцията към него: Mоля Ви или увеличете тестовия период за хора които са решили да мигрират или поне улеснете въпросната миграция! Отидох на на сайта на https://www.coool.tv/ след изтичане на тестовия период и от там ме препрати към https://my.cooolbox.bg/ за удължаване на услугата, но така и не открих от къде мога да премина към новата услуга. В крайна сметка звъннах на съпорта и с най-голямо зъжаление установих, че не мога да мигрирам директно а трябва да чакам до 10 работни дни да ме посети екип. Не виждам по какъв начин бих Ви ощетил като Ваш клиент желаещ да премина на новата услуга при положение, че така или иначе съм пуснал заявка за миграция, ако продължа да имам достъп до приложението дори и да е под формата на удължен тестови период. В случая не търся персонално отношение а го предлагам като улесняване на Вашите клиенти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 Дай да тестваме дали 1 устройство може да работи извън адреса на услугата. Че аз точно така смятам да разнасям моя chromecat като съм на почивка. Драсни ми един код за активиране да го добавя в моя акаунт, да тестваме. Да няма изненади на морето, ако има нещо да го оправят преди това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 (edited) Food network в момента яко накъсва, спира, квадрати. Много зле. На 2 устройства Едит: Направо си умря. Edited June 14, 2022 by mIRCata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.