Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, splendor said:

Това  да  ограничш  iptv услуга  само  на  един  адрес  е  повече от безумно,  като  се  има  предвид мобилният  свят в  който  живеем  в  момента  а  и  развитието на мобилните  мрежи 5Г,  6Г  и т.н. 

 

Ограничава се, защото трафикът в собствената мрежа е гарантиран. Ако се изкара "навън", за качествена услуга ще се наложи поддръжка на Adaptive Multi-stream, а това са още доста ресурси.

 

 

1 hour ago, splendor said:

Явно  на  това  разчитат  от  Кула, където  са  два пъти,  там  са  и 3.  

 

Нали знаеш какво се случва със стомната на третия път :lol:

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, plameni said:

 

Ограничава се, защото трафикът в собствената мрежа е гарантиран. Ако се изкара "навън", за качествена услуга ще се наложи поддръжка на Adaptive Multi-stream, а това са още доста ресурси.

 

Разбира  се,  че  всичко  е свързано  с  ресурси,  но ако  искаш  да  си  конкурентен  ще  намериш  начин иначе  малко  по-малко ще  губиш  все  повече  клиенти.  Като  се  има  предвид,  че  ти  си  от  динозаврите  на  Кула  и вече  гледаш  алтернативи.  

Edited by splendor
Link to comment
Share on other sites

Те си казаха, че интернета е основен и най-важен приоритет, другото - квото дойде. На който му е важен нета (вместо телевизията), няма да ги напусне, и те го знаят. Някой горе каза били бутиков доставчик. Нищо подобно - не и на интернет.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, splendor said:

Да бяха взели  пример от  Булшита(булсатком) 3 месеца  преди  да  пуснат бибокса си  дадоха  на 1000 човека  да  го  тестват  напълно  БЕЗПЛАТНО за 3 месеца с всички  включени  канали,  като  срещу  това  получаваха  обратна  връзка. Тестерите,  можеха  да  се  откажат  и  да  си  върнат  устройствата  или  да  си  продължат  с един  от  изброените  планове.  

Вие  тук  искате  да  плющите дявола  във  въздуха.  Ще  ви  следя с  интерес до къде  ще  я  докарате. 


Брейййй! Направо съм шокиран! Логично и смислено действие от страна на тия безхаберници?!?! Направо не мога да повярвам, че за Булсат става въпрос....
 

2 hours ago, plameni said:

 

@splendor, на фона на останалите оператори, абонатите на TV в Кулбокс сме една шепа хора . Поне в началото на миналата година бяхме около 2500 (по официални данни).


Ай сиктир! Направо се чувствам ексклузивен! :laughing1:
 

1 hour ago, w00x said:


Аз си ползвам стационарния телефон редовно. 0700/0800 номерата са платени ако звъниш от мобилните оператори.

 

1 hour ago, w00x said:

Интересно. Свикнах да си ползвам стационарния като звъня по институции, та ще си го ползвам за момента.


Ангеле, извинявай, но ти някакъв тотален мизерабъл ли си?!?!? Не мога да повярвам какво чета! Колко пъти и по колко време говориш с институции по лични поводи? Съмнявам се да е повече от мен, понеже аз имам бая служебни. Та в тоя ред на мисли - какво точно пестиш? И стацът ти няма ли къмто поне 7-8 лева такса? Втрещен съм направо! Никога не съм предполагал, че може да си със стотинкаджиите... 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, RaptoR said:

Ангеле, извинявай, но ти някакъв тотален мизерабъл ли си?!?!? Не мога да повярвам какво чета! Колко пъти и по колко време говориш с институции по лични поводи? Съмнявам се да е повече от мен, понеже аз имам бая служебни. Та в тоя ред на мисли - какво точно пестиш? И стацът ти няма ли къмто поне 7-8 лева такса? Втрещен съм направо! Никога не съм предполагал, че може да си със стотинкаджиите... 

 

Всичките ми разговори с институции са по лични поводи. Има ли значение по колко време е, при положение, че за мен е едно и също дали ще взема стационарния или мобилния? Дори стационарният ми е по-удобен, защото мога да използвам мобилния за достъп до информация, докато говоря.


Не, няма. Стационарният е безплатен.

И 40ст да са. Защо трябва да ги плащам, при положение, че мога да не ги платя и абсолютно по никакъв начин не съм ощетен, докато ги спестявам?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, w00x said:

 

Всичките ми разговори с институции са по лични поводи. Има ли значение по колко време е, при положение, че за мен е едно и също дали ще взема стационарния или мобилния? Дори стационарният ми е по-удобен, защото мога да използвам мобилния за достъп до информация, докато говоря.


Не, няма. Стационарният е безплатен.

И 40ст да са. Защо трябва да ги плащам, при положение, че мога да не ги платя и абсолютно по никакъв начин не съм ощетен, докато ги спестявам?

Безплатен е ако е на името на инвалид или нещо такова, но иначе как...

Няма лошо, и аз понякога за идеята гледам да спестя някакви стотинки, защото ме дразнят някои дето като ощетят днес 5000 човека с по 19 ст (в моя случай имах "проблем" с еконт и смс-ите им), и капка по капка...

Колкото до достъп до информация, аз винаги говоря по блутута, което има много плюсове и малко минуси. Така мога да гледам нещо в телефона докато говоря, наред с много други плюсове. Минуси - грижа за още едно устройство (зареждам го на около 6 дни веднъж) съответно по джобовете. Други май няма.

Link to comment
Share on other sites

Just now, tedy said:

Безплатен е ако е на името на инвалид или нещо такова, но иначе как...

Няма лошо, и аз понякога за идеята гледам да спестя някакви стотинки, защото ме дразнят някои дето като ощетят днес 5000 човека с по 19 ст (в моя случай имах "проблем" с еконт и смс-ите им), и капка по капка...

Колкото до достъп до информация, аз винаги говоря по блутута, което има много плюсове и малко минуси. Така мога да гледам нещо в телефона докато говоря, наред с много други плюсове. Минуси - грижа за още едно устройство (зареждам го на около 6 дни веднъж) съответно по джобовете. Други май няма.


"Безплатен" е защото си е включен в таксата на Куулбокс, без значение дали го ползваш или не. Те просто си ти го дават, пък ти ако щеш. Има и безплатни международни минути.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, RaptoR said:


Брейййй! Направо съм шокиран! Логично и смислено действие от страна на тия безхаберници?!?! Направо не мога да повярвам, че за Булсат става въпрос....

То  това  беше временно  явление.  Може  би  беше заради  новата управа.  Сега  след като  обаче  Спас Русев  все още  не  може  да  го  купи  се  наблюдава  следната  картинка.  Обвързващи  договори  тип  А1 и  Виваком,  но  на  качеството  на  Булсат.  Струва  ми  се,  че  се  мъчат  умишлено  да  я фалират  тази  компания. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, w00x said:


"Безплатен" е защото си е включен в таксата на Куулбокс, без значение дали го ползваш или не. Те просто си ти го дават, пък ти ако щеш. Има и безплатни международни минути.

А да. Е, ти със сигурност си го плащаш, в общата цена, а как е обявен... Аз съм само на интернет, и ако реша да прекарам телефон, надали ще ми е включен в 25-те лв ;) .

Btw, наистина ли толкова често ти се налага да набираш 0700? Освен това 0800 не е ли безплатен за всички?

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, w00x said:

Не, няма. Стационарният е безплатен.


Дпри на дядо ми със 100% ТЕЛК е 1.80 таксата. НЕ знам как го уреди безплатен. Но дори и да е безплатен да ми стои кютук и да ми прашасва без никога да звънне - бегай! Навремето така държах моя месеци наред и после само се ядосвах, че съм хранил БТК... 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, tedy said:

А да. Е, ти със сигурност си го плащаш, в общата цена, а как е обявен... Аз съм само на интернет, и ако реша да прекарам телефон, надали ще ми е включен в 25-те лв ;) .

Btw, наистина ли толкова често ти се налага да набираш 0700? Освен това 0800 не е ли безплатен за всички?

 

В началото беше бонус към интернета, без значение дали ти трябва или не. Нямаше право на избор. Просто си беше включен в цената. Така си и остана.

Не, но аз не го държа само заради обажданията към 0700. Написах единствено, че ако имам нужда да звъня на 0700 - използвам стационара. Като звъня на ФиБанк, например.
Не знам вече и аз, но мисля, че на моменти и 0800 е платен за мобилни оператори.

 

1 minute ago, RaptoR said:


Дпри на дядо ми със 100% ТЕЛК е 1.80 таксата. НЕ знам как го уреди безплатен. Но дори и да е безплатен да ми стои кютук и да ми прашасва без никога да звънне - бегай! Навремето така държах моя месеци наред и после само се ядосвах, че съм хранил БТК... 

 

Написал съм как го "уредих". :) 0лв на месец ми струва с включени 100 безплатни минути, в това число и към номера в чужбина.

Защо реши, че не звъни? Щом съм го прекарал и съм си прехвърлил номера от БТК към Куулбокс, значи ми трябва телефон. Звъни си.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, splendor said:

Като  се  има  предвид,  че  ти  си  от  динозаврите  на  Кула  и вече  гледаш  алтернативи.

 

Аз от години имам и ползвам алтернативи: още два платени IPTV доставчика, един сателитен (с пълен пакет) и N на брой безплатни варианти. Не ме питай колко плащам на месец :bgrin:

Не съм TV-манияк, но има някои неща, на които държа и съм се погрижил да ги имам при всякакви условия и навсякъде.

Трябва да се отбележи обаче, че интерфейсът на МАГ-овете при Кулбокс се различава от оригинално заложения и е може би най-удобният и лесен за работа. Не че не може да се овладее друг, но предпочитам, ако е възможно, да си спестя мрънкането на недоволни домашни потребители :lol:

Link to comment
Share on other sites

Браво  на теб.  Аз  откакто  разкарах Н3  разбрах,  че  съм  давал  прекалено  много пари  за  нещо, което  не струва  толкова.  Като се има  предвид,  че  90% от  времето вкъщи  на  4  телевизора  се  гледа  предимно  анимация, то  почти не  остава  време  за  телевизия.  Подсигурих  жената  с  3 платформи,  където може  да  си връща  назад стари  предавания.  За момента  най много ползва  ЕОН апа.  Аз  си намерих  руски иптв,  който  ми  достава  целият  спорт  и  дет  се  вика  друго  няма. 
Бих  си  пуснал  нет на  Кула  ама не  доставят  в  Изгрев,  та  щем  не щем  си  кретаме  на  Булшита,  поне докато  не  дойде  нещо  по  бързо  от  тях.  

Link to comment
Share on other sites

On 1/20/2022 at 5:33 PM, tedy said:

и аз понякога за идеята гледам да спестя някакви стотинки, защото ме дразнят някои дето като ощетят днес 5000 човека с по 19 ст (в моя случай имах "проблем" с еконт и смс-ите им)

 

:bgrin:

Искаш ли да направим колективна жалба в КЗП и КРС, че аз две години и половина редовно се разправям с тях. 

Link to comment
Share on other sites

Дали може да очакваме поне малко увеличение на външния ъп?

Скоро не бях гледал, но един друг оператор с гигабитов нет, макар и в комбинация с друга услуга, разпръснато за 24 месеца цената излиза пак 25 лв (доста понижение на цената на ггбит плана спрямо последно като гледах), но и външния им ъп е 600 мбит, и според впечатления на познати, си ги достигат почти по всяко време. Да, тук няма обвързващ договор, и сигурно заради този плюс, вероятно скоро няма да има поне минимално покачване на ъпа.. Ъп над 100 мбит на мен лично не ми е потрябвал особено на този етап, но по принцип.

Link to comment
Share on other sites

То точно обратното - като няма обвързващ договор, точно качеството на услугата ще те държи. Ако отсреща ти предлагат по-добра услуга за същите пари, ти и да е с договор и без, седиш. На обвързващ договор разчитат, тези, които услугата им играе и гледат да държат хората повече. Ако качеството е високо не ти пречи дали си обвързан, защото не правиш сметка да се махаш.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, mIRCata said:

То точно обратното - като няма обвързващ договор, точно качеството на услугата ще те държи. Ако отсреща ти предлагат по-добра услуга за същите пари, ти и да е с договор и без, седиш. На обвързващ договор разчитат, тези, които услугата им играе и гледат да държат хората повече. Ако качеството е високо не ти пречи дали си обвързан, защото не правиш сметка да се махаш.

Това е така и не се "бие" с мнението ми от горе. Липсата на (срочен) договор със сигурност е плюс, и качеството ме държи на Кулбокс.

От друга страна ако кажа "всичко е перфектно и съм 100.0% удовлетворен", това ще ги "приспи" и няма да има никакво мръдване никога. Затова лекото мрънкане е в тази насока - външния ъп според мен доста изостава на фона на всичко друго гигабит. Ами поне 200 мбит да го направят по възможност. Just saying.

Имам оптичен нет на друго място от въпросния друг доставчик от около 3-4 години, и стабилността също е на много високо ниво, макар доста по-ниската скорост, която е там. Имало е само едно прекъсване за цялото време поради проблем в кутията на етажа, на другия ден го оправиха.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Дълго не бях пускал спеедтест. Гледам днес външния е под и около 300 на 30 мегабита. Пробвах няколко западни (европейски, париж, франкфурт и др.) дестинации. Българския е ок - около 930/950 мбит.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Основният доставчик е RETN. Провери как е до неговите точки

  spacer.png spacer.png spacer.png

Може някои от следващите трасета да са засегнати

12687163189.png

Ъплоуд 30 не е добре.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Сега пробвах още няколко пъти. Повечето даунлоуда е 250-300 средно, ъп-а вече е около 96, на някои пак около 30. Примерно на Netprotect Франкфурт. Но примерно до RETN е 860/96, да.

Link to comment
Share on other sites

Untitled.png

 

...и като се вземе предвид, че повечето БГ-връзки минават през Унгария и Германия... 

  

51 minutes ago, tedy said:

на някои пак около 30. Примерно на Netprotect Франкфурт

 

Имам достъп до сървър в Германия. От там до същия Netprotect е още по-зле :lol:

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

On 1/18/2022 at 4:16 PM, mIRCata said:

Активирах си услугата.

Преди да я спра след малко, ще напиша забележките които имам. Има доста работа според мен преди това нещо да стане функционално и удобно за работа.

Телевизор SONY Androit TV

 

По сайта

1. Профила "Всички" не може да се редактира. Дори да приемем, че няма да може да се махат програми от него и има нужда да седи един такъв профил, поне да може да се пренареждат. Сега трябва да се прави нов профил, да се добавят всички и да се пренаредят. И да се използва този профил, вместо подразбиращия се. Не че е много време създаване на нов профил и добавяне на всички, но защо да дублирам Всички като може да се избегне. Сега имам Всички и Всички2. Глупаво е.

2. При редакция на някакъв профил - има доста бъгове в работата със списъка. Ако добавям канали към списък обикновено изчезват от долния и отиват горе. Но ако филтрирам по резолюция например HD започва да се държи странно. Понякога като избера канал изчезва от списъка долу и отива горе, както се очаква. Понякога обаче остава в долния списък. Ако върна канал от горе долу. И върна филтъра по резолюция да няма, върнатите ги няма или са отишли някъде, не съм задълбочавал. Случи се и да видя да се върне канал и да го има 2 пъти в долния списък и като избера единия ред, да изчезва, но натискайки втория повтарящ се запис нищо. Но определено има няколко проблема при работата с филтри и редакцията на каналите. Не ми е работа да задъбочавам в детайли - QA-те да си го видят.

Пример - казвам нов профил, филтрирам по UDH и добаям двата канала от списъка. те си седят от долу.

3. Грам ръководство за приложението няма. Гадаене какви са функциите му, какво може, с кои бутони на дистанционното какво да очакваме. Все пак основно ще се гледа на телевизори. Но така като гледам са никакви - освен най, най-простите - избор на канал и въртене назад. За това повече в долната секция.

 

По приложението

1. Ако има само 1 конфигуриран профил за даденото устройство - отваряйте го направо него, вместо всеки път да има нужда да се избира. Какво се очаква да се избере различно при наличие на 1 достъпен профил?

2. EPG - пълна трагедия. Трагедия е слаба дума за това колко е нефункционално тук. А това е може би най-важната функция за телевизията. Даже на малоумния ЕОН показва повече информация от тук. Едновременно мога да видя цифром и словом само 3 предавания от всичко - 150 канала, 7 дни назад. От години доказала се като удобна практика да се покаже таблица с 10-12 реда канали и списък с предаванията, който да се превърта едновременно за видимите редове с канали е изхвърлена. Така човек вижда големи масиви от данни за предаванията и бързо и лесно може да прецени по кой канал какво има и може да се гледа. Тук  се вижда само текущия канал едно предаване назад, текущо и едно напред. Ако човек иска да потърси нещо за гледане е някакъв абсурд да се върти канал по канал само да видиш сега какво върви. За какво ми е възможност за връщане, като ще ми отнеме по 2-3 минути да прегледам само 1 канал за 1 ден назад ,че да видя нещо за гледане. Какво остава за повече от 1 канал и за до седмица назад. Аз докато си намеря и харесам, ще ми отнеме повече време от колкото да изгледам даденото нещо.

Никъде няма да видиш списък с каналите. Да може бързо да избереш някои или да ги видиш по-компактно кои са. Единствения начин е с бутон надолу ако има такъв за меню и въртене на през "списък където се виждат 10-на. Може да е красиво, но е нефункционално.

3. Работата с дистанционно - бутоните за смяна на канали на дистанционното не работят - натисна ли ги, излиза от приложението и превключва на цифровия тунер. Или трябва да помня цифрите на каналите или да ги търся в хоризонталната лента с натискане на бутона надолу за менютата. В ЕОН работи, в приложението на Телекабел от Пазарджик работи с бутони нагоре/надолу за меню + наполовина за бутона за канали - там и те имат бъга за превключване към тунера при канала нагоре. При вас няма никакъв начин.

4. Липса на функции - като ще е умна телевизия - вкарайте някакви каталози - по типове предавания, нещо. Пак за пример ще дам приложението на Телекабел Пазарджик. Там има библиотека с минали и текущи предавания, като след като избера дали искам филм или сериал има отделни жанрове и ми показва предаванията от всички канали в дадения жанд. Така например избирам Филми Комедия и си харесвам нещо отсписъка нищо, че е от преди 4 дена и веднага го гледам. Да не говорим, че там доста добре се възползват и от цветните бутони на дистанционните, които бяха за телетекст и директно ме вкарват в някои от изброените горе места.

5. Липса на настройки - с бутон меню на горе се виждат 3 икони - явно за звук, може би субтитри и още нещо. Никъде не виждам как мога да си настроя предпочитания за езици на аудио субтитри при наличие на няколко потока. Дано не е канал по канал нещо от тези икони горе. Но за момента не съм попаднал на канал да видя няколко възможности. Нямам време да се занимавам, така и така ще го спирам докато не си пооправите нещата и приложението.

Идеята е добра, реализацията за момента не.

Здравейте, @mIRCata,
 

С последната версия на приложението coool.tv сме се постарали да отстраним повечето неудобства, които описвате в своя отзив.

 

Относно профил “Всички” - не е предвидено да може да се редактира от потребителите. Необходима е наличността на профил, в който автоматично да могат да се отразяват промените, когато добавяме нови канали или се правят други редакции от наша страна в ТВ списъка ни. Освен това имаме специфични изисквания от праводържателите за позициониране на определени канали, които трябва да спазим.

 

Направени са оптимизации при редакция на профил и работа с филтри. 

 

Публикувано е ръководство за за работа с приложението coool.tv и портал www.coool.tv.

 

За работа с дистанционно управление сме направили следните оптимизации:

 

- Паузиране и възобновяване чрез Play/Pause бутони на дистанционни управления поддържащи тези функции.
- Смяна на канали с Channel Up/Down бутони на дистанционни управления поддържащи тези функции.
- Потвърждение при изход от активно предаване към екран с профили.
- Превъртане и сманя на предишно/следващо предаване от  |<< , << , >>  и >>| бутони на дистанционни управления поддържащи тези функции.
 

Обратната връзка от потребителите ни е важна за нас и сме благодарни, когато споделяте впечатленията си, така ни стимулирате да подобряваме услугите си непрекъснато.
 

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...