Kosi123 Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 Здравейте, Може би не е тук мястото, но не знам къде другаде да питам. В момента съм на А1, но се местя и до новото ми жилище няма оптика, а само коаксиален. Тъй като в София няма куулбокс за дома колкото и да ми се иска, смятам да мина на Виваком или Гига файбър. Някой има ли отзиви за тезиндва доствачика. Най - вече ме интересува гиг ща файбър. Ще се радвам, ако препоръчате и някой друг доставчик в София. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 43 minutes ago, plameni said: Няколко дена по-късно някой се сети, че имате задължения по договора с Дългия. Към настоящия момент нямаме задължение относно номерацията на канала, а само препоръка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
777 Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 (edited) Edit: Реших си проблема ! Edited April 5, 2020 by 777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 @plameni Получихме отговор на запитването ни от Cloudlflare. Оказва се, че умишлено не обявяват всички префикси през един Internet Exchange point. Цитираме: subject: Re: [tech] Re: Problem with path to destination 104.31.64.50 Hi, it is expected that you might not able to receive all our prefixes at one Internet Exchange point. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Забелязах, че Cartoon Network вече има само аудио на български език. Не знам от кога е така, но преди имаше и такова на английски. Може ли да се върне това или е извън ваш контрол? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Здравейте, w00x, Каналът Cartoon Network в момента са само с бг аудио, така го приемаме от доставчиците на стриймове и не можем да влияем върху това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktor4o19 Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 (edited) В момента съм на N3, изтича ми договорът и мисля да минавам на Coolbox. Питането ми е какви спортни канали предлагат. Интересува ме Испанското първенство и ШЛ. Знам, че не излъчват Max Sport и затова се интересувам дали въпросните състезания ги излъчват по други канали. Благодаря за съдействието Edited April 14, 2020 by viktor4o19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted April 21, 2020 Share Posted April 21, 2020 (edited) Имах доброто желание да си платя сметката в четвъртък преди Великден. Минах през две каси на ИзиПей. На Вапцаров и в Била-та в Кючука. На Вапцаров офиса е широк ~2 метра. Отвън 6 човека опашка. В Била е веднага след касова зона, отново същата опашка. Някакси не са ми достатъчно противоепидемични. В Ипей нямам регистрация. Оставяме настрана таксата за добавяне на карта. Виждайки какво стана с НАП и БТВ например, не горя от желание да се регистрирам. Г-н Маринов не го познавам, не знам дали няма да реши да се премести да живее в Сърбия или Дубай. Плащам онлайн в България само през Борика. Примерно ток, телефон, данъци. Всичко останало в Български пощи. Ония ден ходих, пощата на "3ти Март", платих си водата и домоуправителя. Помещение за клиенти над 100кв, един клиент вътре, четири работещи каси. Нямам транс или айкарта, каквото и да е това, биткойни също. Остава ми варианта за банков превод, с лев такса в моя случай. Извода: минимизиране оперативните разходи, затваряйки всичките си каси и избирайки най-евтиния доставчик на някаква услуга /събиране на абонаментни такси/ не води до по-доволни клиенти. Edited April 21, 2020 by chasti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted April 21, 2020 Share Posted April 21, 2020 1 hour ago, chasti said: Извода: минимизиране оперативните разходи, затваряйки всичките си каси и избирайки най-евтиния доставчик на някаква услуга /събиране на абонаментни такси/ не води до по-доволни клиенти. Преди затварянето на офиса, щеше да ти е по-удобно да идеш до стадион Ботев ли? Не казвам, че сега е много добре, а че и преди не беше особено различно. Аз си плащам през банкирането на банката. Няма такси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubo Posted April 21, 2020 Share Posted April 21, 2020 Това, че не ползваш изипей и/или ел.банкиране не те прави по-защитен, а просто показва непълна осведоменост. Не твърдя, че някоя система е абсолютно защитена, но начина да са защитени парите и данните ти в 21-ви век не е да се опитваш навсякъде да плащаш кешовица, а да се осведомиш подробно за най-надеждните методи за електронно разплащане и да ги използваш с максималното ниво на защита, които предлагат. Има хора, които предпочитат да не плащат с банкноти , а със златни монети ама на тях им е още по-трудно и се обзалагам, че са силно недоволни клиенти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted April 21, 2020 Share Posted April 21, 2020 E dubo.. писал съм, на първо място предпочитам онлайн ч/з Борика. Какви златни монети, каква кешовица навсякъде, свободни наченки на съждения... И не, няма специално да запаля колата да отида до Каменица, веднъж месечно, като имам път от там, отделям 5 мин, не ми е проблем. До пощата имам работа поне веднъж месечно също. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted April 21, 2020 Share Posted April 21, 2020 Какъв е проблемът.. В днешно време един активен човек да няма epay регистрация..., таксата е 1 лв регистрация на карта, еднократно, веднъж на 3-5 години. Е-банкиране ползвам и аз за битови сметки без такси, имаш изипей за тия с кешовицата... както и през техния портал мисля имаше някакъв начин за плащане, ама дали не беше и той през ипей... Даже така централизирано да мога да плащам всички сметки е по-добре, отколкото да тръгна през борика морика и къстъм решения, да плащам единични сметки всеки месец. Хубаво беше да имат поне един някакъв централен офис за лична среща за нещо си ако се наложи, ама даже не знам какво, примерно ако трябва да върна някъде оборудването ако се наложи и т.н... не знам това как е решено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 (edited) 11 hours ago, tedy said: ... В днешно време един активен човек да няма epay регистрация... +1 Ползвам ePay от 2009-а За 11 години ползване дори насън няма да ми хрумне някъде да се редя на гише, за да плащам някаква сметка, пък било то и централизирано. Откакто пуснаха мобилното приложение вече и браузър не се налага да отварям. За връщане или замяна на оборудване правят посещение. В момента един от боксовете ми е за подмяна, поради специфичен и доста рядък проблем, но предпочитам да изчакам до края на тази ситуация и се уговорихме да отложим посещението. Edited April 22, 2020 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djaba Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 (edited) . Edited April 26, 2022 by djaba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Какво се случва с този интернет/мрежата? За няма и два месеца, вече втори път се сменят пулове и IP-та. Вчера изненадващо се появи някакъв техник във входа, уж нещо да оправил и хоп, вече сме от: 89.25.108.* на 87.118.178.* което си е бая разлка... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Какво се случва с директната ви пиъринг сесия към Cloudflare? Получавате ли изобщо някакви префикси оттам?... Поне за DNS-ите на Cloudflare Никога не е било толкова зле!!! PING 1.1.1.1 (1.1.1.1) from **.***.***.**: 56 data bytes 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=0 ttl=58 time=28.857 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=1 ttl=58 time=28.864 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=2 ttl=58 time=28.821 ms --- 1.1.1.1 ping statistics --- 3 packets transmitted, 3 packets received, 0.0% packet loss round-trip min/avg/max/stddev = 28.821/28.847/28.864/0.019 ms traceroute to 1.1.1.1 (1.1.1.1), 18 hops max, 40 byte packets 1 ge-0.aggregation.cooolbox.bg (94.155.153.1) 11.240 ms 10.879 ms 5.610 ms 2 94.155.94.22 (94.155.94.22) 7.605 ms 44.174 ms 51.697 ms 3 sfia-b2-link.telia.net (62.115.161.161) 2.726 ms 2.704 ms 2.605 ms 4 win-bb2-link.telia.net (80.91.247.108) 23.727 ms 23.691 ms 23.589 ms 5 prag-b3-link.telia.net (62.115.136.219) 35.469 ms 28.931 ms prag-b3-link.telia.net (62.115.137.41) 28.967 ms 6 cloudflare-ic-154352-prag-b3.c.telia.net (80.239.194.86) 29.557 ms 30.786 ms 29.725 ms 7 one.one.one.one (1.1.1.1) 28.837 ms 28.815 ms 28.844 ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 (edited) 1 hour ago, plameni said: Какво се случва с директната ви пиъринг сесия към Cloudflare? Получавате ли изобщо някакви префикси оттам?... Поне за DNS-ите на Cloudflare Никога не е било толкова зле!!! PING 1.1.1.1 (1.1.1.1) from **.***.***.**: 56 data bytes 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=0 ttl=58 time=28.857 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=1 ttl=58 time=28.864 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=2 ttl=58 time=28.821 ms --- 1.1.1.1 ping statistics --- 3 packets transmitted, 3 packets received, 0.0% packet loss round-trip min/avg/max/stddev = 28.821/28.847/28.864/0.019 ms traceroute to 1.1.1.1 (1.1.1.1), 18 hops max, 40 byte packets 1 ge-0.aggregation.cooolbox.bg (94.155.153.1) 11.240 ms 10.879 ms 5.610 ms 2 94.155.94.22 (94.155.94.22) 7.605 ms 44.174 ms 51.697 ms 3 sfia-b2-link.telia.net (62.115.161.161) 2.726 ms 2.704 ms 2.605 ms 4 win-bb2-link.telia.net (80.91.247.108) 23.727 ms 23.691 ms 23.589 ms 5 prag-b3-link.telia.net (62.115.136.219) 35.469 ms 28.931 ms prag-b3-link.telia.net (62.115.137.41) 28.967 ms 6 cloudflare-ic-154352-prag-b3.c.telia.net (80.239.194.86) 29.557 ms 30.786 ms 29.725 ms 7 one.one.one.one (1.1.1.1) 28.837 ms 28.815 ms 28.844 ms При мен е ОК (или някой е видял поста ти и го е оправил ). # traceroute 1.1.1.1 traceroute to 1.1.1.1 (1.1.1.1), 30 hops max, 60 byte packets 1 94.155.94.22 (94.155.94.22) 2.596 ms 2.564 ms 2.559 ms 2 cloudflare.bix.bg (193.169.198.68) 3.081 ms 3.120 ms 3.095 ms 3 one.one.one.one (1.1.1.1) 2.829 ms 2.876 ms 2.850 ms # ping 1.1.1.1 PING 1.1.1.1 (1.1.1.1) 56(84) bytes of data. 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=1 ttl=61 time=2.86 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=2 ttl=61 time=2.84 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=3 ttl=61 time=2.83 ms 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=4 ttl=61 time=2.87 ms ^C --- 1.1.1.1 ping statistics --- 4 packets transmitted, 4 received, 0% packet loss, time 3004ms rtt min/avg/max/mdev = 2.834/2.856/2.876/0.067 ms Edited April 22, 2020 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Вече е ок, ама трябваха няколко псувни на ум... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Здравейте, plameni, Да, отразихме промяната в рутинга, който е динамичен, но сега отново получаваме коректният префикс от CloudFlare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 20 minutes ago, JoyDay said: Здравейте, plameni, Да, отразихме промяната в рутинга, който е динамичен, но сега отново получаваме коректният префикс от CloudFlare. А нещо по моя въпрос? Предвиждат ли се още промени по мрежата ви? Някъде обявявате ли подобни промени/спирания и т.н.? На сайта ви няма нищо. Все пак последните седмици много хората работим и от вкъщи и тези слирания не са желатени точно сега. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Здравейте, exabyte, Действително в момента изпълняваме мащабен проект по разширение и оптимизиране на оптичната ни мрежа. Дейността се извършва поетапно с планирани профилактики, които своевременно обявяваме със сталкер съобщение, sms или телефонно обаждане. Във Вашия случай обаче, са се наложили спешни конфигурационни промени при подготовка за една от тези профилактики и е нямало време за реакция. След тази интервенция, Вашата услуга няма да бъде засегната от конкретната профилактика, за която се е е извършвала подготовката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Има ли възможност за предварително уведомяване поне за клас C мрежата на новия адрес. В моя случай, имам няколко отдалечени устройства, достъпът до които е лимитиран по IP-адрес. Не бих искал някоя прекрасна утрин да се окажа с блокиран достъп до тях Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 1 hour ago, JoyDay said: Здравейте, exabyte, Действително в момента изпълняваме мащабен проект по разширение и оптимизиране на оптичната ни мрежа. Дейността се извършва поетапно с планирани профилактики, които своевременно обявяваме със сталкер съобщение, sms или телефонно обаждане. Във Вашия случай обаче, са се наложили спешни конфигурационни промени при подготовка за една от тези профилактики и е нямало време за реакция. След тази интервенция, Вашата услуга няма да бъде засегната от конкретната профилактика, за която се е е извършвала подготовката. Мерси за информацията и бързата обратна връзка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 1 hour ago, plameni said: Има ли възможност за предварително уведомяване поне за клас C мрежата на новия адрес. В моя случай, имам няколко отдалечени устройства, достъпът до които е лимитиран по IP-адрес. Не бих искал някоя прекрасна утрин да се окажа с блокиран достъп до тях Мрежите от статични IP адреси не се променят при каквато и да е профилактика. На промяна подлежат само тези по DHCP, бизнес клиентите с фиксирани IP-та се уведомяват минимум 24 часа предварително ако е предвидена смяна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 Именно. Питам за домашния ми IP-адрес, който е по DHCP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.