pavlan Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 https://www.instructables.com/id/Repair-a-Broken-Ethernet-Plug/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter White Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 ахахаха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter White Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 От 3-4 дена насам, все като се опитам да гледам снукър по Евроспорт1, все няма звук На обяд, следобед, вечер, включително и сега. БГ/АН все тая. Сега се сетих да видя на другия приемник, там има Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mobi Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Just now, Walter White said: От 3-4 дена насам, все като се опитам да гледам снукър по Евроспорт1, все няма звук На обяд, следобед, вечер, включително и сега. БГ/АН все тая. Сега се сетих да видя на другия приемник, там има И при мен се е случвало. Рестартирай приемника, или вкарай и изкарай картата, или и двете. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Just now, Mobi said: ... или вкарай и изкарай картата... Би ли обяснил по-подробно? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mobi Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Сори, грешка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Здравейте, Walter White, Вероятно е необходимо да се направят някои промени по настройките за HDMI на вашия телевизор. Препоръчваме Ви да се консултирате с колегите от техническа поддръжка на тел. 0800 45 845, опция 1 или да ни изпратите на лично съобщение клиентски номер или трите имена на титуляра на услугата, както и телефонен номер за връзка с Вас. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter White Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Рестартирах приемника и се оправи, мерси. Без да барам нищо по телевизора. Само на конкретния канал наблюдавах проблема. Дори и с time shift. Картата не съм я вадил Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 @JoyDay, а нещо по моя въпрос? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Здравейте, plameni, Към момента нямаме директна сесия с Cloudflare. Подали сме запитване към тях за peering през BIX, но все още очакваме отговор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Благодаря. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 @plameni, директната ни пиъринг сесия с Cloudflare вече e активна и пътя към техните префикси е оптимизиран Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 (edited) Благодаря за бързата реакция! Тест от бизнес-клиент в Пловдив: # ADDRESS LOSS SENT LAST AVG BEST WORST 1 ge-0.aggregation.cooolbox.bg 0% 1 4.3ms 4.3 4.3 4.3 2 94.155.94.22 0% 1 2.6ms 2.6 2.6 2.6 3 cloudflare.bix.bg 0% 1 2.8ms 2.8 2.8 2.8 4 104.31.64.50 0% 1 2.7ms 2.7 2.7 2.7 Тест от бизнес-клиент в София: # ADDRESS LOSS SENT LAST AVG BEST WORST 1 94.155.94.22 0% 1 0.8ms 0.8 0.8 0.8 2 cloudflare.bix.bg 0% 1 1ms 1 1 1 3 104.31.64.50 0% 1 0.7ms 0.7 0.7 0.7 Edited February 12, 2020 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 (edited) On 2/10/2020 at 11:36 AM, plameni said: Смяната на оператора е радикално решение. По книжовному се нарича "интегрален заключващ механизъм" и обикновено няма как да счупи самичък. Проверяваш в най-близкия (или най-удобния за теб) компютърен магазин за пач-кабел с подходяща дължина, отделяш от парите за цигари/закуска/кафе и го купуваш. Напр. тук, тук или тук Има ли значение дали сме със 1gbit връзка ? Сложих временно кабела от рутера и имам само 100мбит Edited February 13, 2020 by sasshko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 Кабелът може да не е Cat 5 / Cat 6. Виж какво пише на него. Може и просто да е гаден. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted March 1, 2020 Share Posted March 1, 2020 Само споделям от темата N3: On 2/18/2020 at 8:52 PM, ivander said: Вече имаме и приложение за смарт телевизори. Налично е за телевизори Samsung, LG и такива с android ОС. То ще предлага 150+ канала с над 70 HD, с до 60 ч. time shift. Може да се пробва от всеки, има 10 безплатни канала. 12 minutes ago, ivander said: Не се подписва отделен договор, само се пуска заявка. Аз вече го активирах. 5 лв на месец е без устройство. Ако искаш устройство се плащат и 50 лв депозит. Има около 140 канала, повечето с таймшифт. Плюс е, че има няколко канала, които преди ги имахме на цифровата, вече не. Като цяло приложението се справя добре с бързината и таймшифта, качеството очаквано е малко по-ниско от цифровата, но все пак е доста добро. Вие къде сте по този път и тази посока? Или изобщо нямате намерения. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legna Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 Здравейте, извинявам се предварително ако този въпрос е питан често и съм на грешното място. Днес ходих до един от операторите в Пловдив и ми казаха, че няма как да ми пуснат гигабитова скорост... разбираемо. Веднага се сетих за Cooolbox... та въпроса ми е: Как са нещата в квартал Южен(около ОУ "Димитър Талев") и дали е възможна гигабитовата скорост както е описано на сайта на Cooolbox? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 Единствената услуга, която предлагат е гигабитова. Така че ако има покритие - значи е възможна и гигабитова скорост. Обади им се по телефона и питай дали има покритие на конкретния адрес. Може в съседния вход да има, а в твоя да няма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 On 2/13/2020 at 2:29 AM, sasshko said: Има ли значение дали сме със 1gbit връзка ? Сложих временно кабела от рутера и имам само 100мбит @sasshko Ако имате въпроси свързани с качеството на ползваната от Вас услуга, моля не се колебайте да се свържете с колегите ни от отдел Техническа поддръжка на тел. 0800 45 845, опция 1. On 3/1/2020 at 10:27 AM, plameni said: Само споделям от темата N3: Вие къде сте по този път и тази посока? Или изобщо нямате намерения. @plameni Към настоящия момент не работим по проект в тази насока. 5 hours ago, Legna said: Здравейте, извинявам се предварително ако този въпрос е питан често и съм на грешното място. Днес ходих до един от операторите в Пловдив и ми казаха, че няма как да ми пуснат гигабитова скорост... разбираемо. Веднага се сетих за Cooolbox... та въпроса ми е: Как са нещата в квартал Южен(около ОУ "Димитър Талев") и дали е възможна гигабитовата скорост както е описано на сайта на Cooolbox? @Legna Ако имате запитване за конкретен адрес, можете да попълните форма за проверка на покритие в нашия сайт. А повече за услугите за дома, които предлагаме, може да прочетете тук или се свържете с колегите ни от Отдел Обслужване на клиенти, тел. 0800 45 845, опция 3, където ще получите информация при евентуално възникнали допълнителни въпроси от Ваша страна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted March 8, 2020 Share Posted March 8, 2020 @JoyDay, приключихте ли с фирмения форум?!? Гледам, че линкът към форума вече е премахнат от основния сайт... vs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Здравейте, @plameni, Форумът ни вече не е активен. Неговата посещаемост през последните месеци е много ниска, а и повечето потребители ползват предимно националния ни телефон и Facebook страницата ни като предпочитани начини за контакт с нас. Поради това решихме да съсредоточим усилията си в по-малък брой канали за комуникация, за да можем да съдействаме по-бързо и ефективно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Искрено се надявам да сте си оставили възможност за препрочитане на съдържанието. За десет години има описани немалко епопеи и драми от героичната история, които понякога забравяте или новите лица не знаят. Неведнъж се е налагало да ви цитираме някой постове, когато сте поемали по спиралата на дежавю-то. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 ОТ 5дни интернета е пълно лайно... как да проверя дали е нещо по моя хардуер проблема или при тях ? Губи връзка за по 10-15сек и после пак се връща. ПОнякога дори за по 2-3 секунди губи връзка, а понякога до 1мин и пак се връща интернета... Сменям кабели въртя всичко и никакъв ефект. Полудял съм ... бърка ми се яко работата и ще се принуждавам да си пускам втори интернет. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 Аз съм на оптика на А1 и имам същите проблеми. Вероятно са извън крайните доставчици. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danzki Posted March 23, 2020 Share Posted March 23, 2020 Хората са по домовете си и трасетата клекнаха. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.