chasti Posted November 13, 2019 Share Posted November 13, 2019 Мерси за обратната връзка. Чудех се дали не е при мен нещо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hollow Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 On 10/31/2019 at 7:44 PM, vkirov said: това нещо да не фалира вече? питат се някакви неща - тук, в техния форум, никой не ебава да отговаря ... ако е пътник кутията, да кажат о време! Няма да кажат, ще лижат/мажат до последно За да им се връзват клиентите колко са добри.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Добре де, Куулбокс. Пращате СМС за промяна на условията от 1.1.2020. Не можахте ли обаче да подчертаете промените по някакъв начин? Как да разбера какво е променено? Трябва да седна със старите условия и да сравнявам параграф по параграф? Щом PayPal могат да го направят, значи и вие можете. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 Здравейте, Във връзка с тази тема публикувахме новина в сайта, която може да прочетете тук >>>. В самите Общи условия, измененията за всяка точка са отбелязани с датата на влязлото в сила решение на Съвета на директорите (СД). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 Точно щях да пиша тук, защото по-рано днес получих мейл с измененията. Браво за реакцията! Искам само да отбележа, че колегите са забелязали същото, което бях коментирал и аз вчера, и приеха положително днешния мейл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 @JoyDay Здр, едно питане относно съпорта. На съпорт пощата support@cooolbox.bg, ако се свърже човек с проблем с услугите, отговаряте ли и ако да, в какъв срок? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Здравейте, chasti Да, при проблем с услугите можете да подадете сигнал на имейл support@cooolbox.bg. Отдела работи 24/7, колегите ще Ви отговорят при първа възможност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Вчера писах, може ли да проверите какво се е случило с мейла? Отговор до този момент нямам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 chasti, би трябвало вече да имате обратна връзка по случая. В бъдеще, не се колебайте да се свържете с колегите и на безплатния национален номер 0800 45845. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted December 18, 2019 Share Posted December 18, 2019 Здравейте @JoyDay, Каква е политиката ви (ако изобщо има такава) по отношение на Reverse DNS записите (PTR) след прекратяване на използването на IP адрес? Прави ми впечатление, че един от IP адресите, които сте ни дали, се резолва като домейн на ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ "МОРСКА АДМИНИСТРАЦИЯ" ?!? При проверка, се оказа, че има още няколко такива IP-та в сегмента. Ако не се сещате, че след смяна на адреси или спиране на ползване, трябва да премахнете записите, поне организирайте периодично профилактика за "разчистване" на DNS-а... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted December 18, 2019 Share Posted December 18, 2019 Здравейте, plameni, Имаме процедура за проверка на DNS записи на IP адреси по вече спрени услуги. Цитираният от Вас случай е пропуск, който вече е коригиран. Благодарим Ви за сигнала и активната позиция! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted December 18, 2019 Share Posted December 18, 2019 Благодаря за бързата реакция. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted December 19, 2019 Share Posted December 19, 2019 Здравейте, Регистриран е регионален проблем с Google и сайтовете, обслужвани от тях. Надяваме се, че проблемът ще бъде отстранен в най-кратки срокове, но за съжаление няма как да влияем върху него. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted December 19, 2019 Share Posted December 19, 2019 (edited) Тук може да следите ситуацията с Google >>https://downdetector.com/status/google/map/ Много потребители по една или друга причина са предпочели да ползват DNS сървърите на Google (8.8.8.8 и 8.8.4.4) и е нормално да нямат никакви услуги. На тях препоръчваме използването на DNS сървърите на Cooolbox, за да достъпват нормално сайтовете, които нямат общо с Google. Edited December 19, 2019 by JoyDay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubomir Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 Случайно вече да имате покритие в Послав? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 Здравейте, lubomir, Все още нямаме покритие в квартала. Но ако имате запитване за конкретен адрес, може да ни го напишете в лично съобщение с три имена и телефон за връзка, за да проверим за техническа възможност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 Нови IP адреси... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosi123 Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Планирате ли да пуснете скоро покритие за дома в София? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 3, 2020 Share Posted February 3, 2020 Здравейте, На територията на гр. София към настоящия момент не предлагаме услуги за дома. Имаме случаи, в които частни лица са се възползвали от офертите ни за бизнеса. Повече за актуалната ни услуга, която предлагаме може да научите тук: https://www.cooolbox.bg/za-ofisa или да се обърнете към колегите ни от отдел Обслужване на клиенти на тел. 0800 45 845. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 5, 2020 Share Posted February 5, 2020 (edited) Възможно ли е да оптимизирате достъпа/трафика от/към "облачните IP-та" на Cloudflare? Ето пример за такъв адрес: 104.31.64.50 Тест от клиент на тройна услуга: traceroute to 104.31.64.50 (104.31.64.50), 18 hops max, 40 byte packets 1 192.168.1.1 (192.168.1.1) 0.858 ms 0.162 ms 0.189 ms 2 94.155.94.22 (94.155.94.22) 3.094 ms 9.523 ms 40.888 ms 3 sfia-b2-link.telia.net (62.115.161.161) 3.214 ms 2.793 ms 2.798 ms 4 prag-bb1-link.telia.net (80.91.247.82) 29.315 ms win-bb2-link.telia.net (80.91.247.108) 32.042 ms 24.070 ms 5 win-b4-link.telia.net (62.115.113.69) 35.382 ms win-b4-link.telia.net (62.115.112.199) 29.914 ms win-b4-link.telia.net (62.115.113.69) 34.891 ms 6 cloudflare-ic-316117-win-b4.c.telia.net (62.115.144.85) 31.023 ms 26.558 ms 23.996 ms 7 104.31.64.50 (104.31.64.50) 23.570 ms 29.687 ms 28.715 ms Тест от бизнес-клиент на гигабитова услуга: traceroute to 104.31.64.50 (104.31.64.50), 18 hops max, 40 byte packets 1 ge-0.aggregation.cooolbox.bg (94.155.153.1) 14.043 ms 11.010 ms 10.848 ms 2 94.155.94.22 (94.155.94.22) 2.607 ms 2.580 ms 2.610 ms 3 sfia-b2-link.telia.net (62.115.161.161) 2.612 ms 2.702 ms 2.612 ms 4 prag-bb1-link.telia.net (80.91.247.82) 29.104 ms 30.310 ms 28.825 ms 5 win-b4-link.telia.net (62.115.112.199) 23.865 ms win-b4-link.telia.net (62.115.113.69) 35.937 ms win-b4-link.telia.net (62.115.112.199) 23.825 ms 6 cloudflare-ic-316117-win-b4.c.telia.net (62.115.144.85) 23.939 ms 23.701 ms 30.464 ms 7 104.31.64.50 (104.31.64.50) 29.596 ms 29.577 ms 28.454 ms Тест от looking glass на AlphaVPS (79.124.7.8), разположен в TeleHouse: traceroute to 104.31.64.50 (104.31.64.50), 30 hops max, 60 byte packets 1 10.37.130.2 (10.37.130.2) 0.049 ms 0.033 ms 0.019 ms 2 94.72.149.82 (94.72.149.82) 0.358 ms 0.359 ms 0.350 ms 3 80.97.248.54 (80.97.248.54) 9.321 ms 9.310 ms 9.286 ms 4 104.31.64.50 (104.31.64.50) 8.274 ms 8.269 ms 8.284 ms И за десерт, тест от looking glass на ITLDC BG (217.12.202.7) в София, пак в TeleHouse traceroute to 104.31.64.50 (104.31.64.50), 30 hops max, 60 byte packets 1 gw.ipv4.layer6.net (217.12.202.1) 0.458 ms 0.401 ms 0.377 ms 2 ip-77-21.telehouse.bg (78.128.77.21) 6.084 ms 6.606 ms 7.127 ms 3 cloudflare.bix.bg (193.169.198.68) 0.535 ms 0.522 ms 0.506 ms 4 104.31.64.50 (104.31.64.50) 0.352 ms 0.323 ms 0.314 ms Edited February 5, 2020 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 8, 2020 Share Posted February 8, 2020 Тест от клиент на N3 (Пловдив): # ADDRESS LOSS SENT LAST AVG BEST WORST STD-DEV STATUS 1 46.35.160.1.client.entry.bg 0% 1 0.7ms 0.7 0.7 0.7 0 2 77.77.167.45.client.entry.bg 0% 1 1.2ms 1.2 1.2 1.2 0 3 jmx01.sof1.net.telehouse.bg 0% 1 3.3ms 3.3 3.3 3.3 0 4 ae1-124.rt.tlp.sof.bg.retn.net 0% 1 4.6ms 4.6 4.6 4.6 0 5 ae2-7.rt.irx.vie.at.retn.net 0% 1 19ms 19 19 19 0 6 vix.as13335.net 0% 1 19.7ms 19.7 19.7 19.7 0 7 104.31.64.50 0% 1 19.4ms 19.4 19.4 19.4 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 (edited) Здравейте, отчупи се оцветеното в червено нещо, чието име не знам. Какво може да се направи? При най- малкия допир и кабела пада от рутера, защото нищо не го държи вече. Edited February 10, 2020 by sasshko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter White Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 (edited) Вариантите са два. Или кибритена клечка, или сменяш оператора. Даже може малко секундно лепило да мУ сложиш, ще стане здраво гаранция. Edited February 10, 2020 by Walter White Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Смяната на оператора е радикално решение. По книжовному се нарича "интегрален заключващ механизъм" и обикновено няма как да счупи самичък. Проверяваш в най-близкия (или най-удобния за теб) компютърен магазин за пач-кабел с подходяща дължина, отделяш от парите за цигари/закуска/кафе и го купуваш. Напр. тук, тук или тук Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter White Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Принципно и варианта на колегата е решение. Но тогава ще липсва чувството на удовлетворение, че си оправил нещо с двете си ръце. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.