Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Кажи им да пратят човек и да пробват с друг модем. Може въпросното у-во да е дефектно или пък захранването  му.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Точно пък с безжичното да се издъни тоя рутер ?

Дето точно това му хвалеха, че е с много добър wireless чипсет...

на 5ghz ли е правил проблеми ?

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, pavlan said:

Точно пък с безжичното да се издъни тоя рутер ?

Дето точно това му хвалеха, че е с много добър wireless чипсет...

на 5ghz ли е правил проблеми ? 

На 2.4.

Лаптопът който се ползва там поддържа само 2.4. Телефон който ползва мрежата на 5ghz, уж е по - добре. Не съм правил детайлни тестове на 5. Не говорим за някакви високи скорости. Едно просто радио не може да стриймне. Примерно пускаме radio1rock. Постоянно прекъсва. Това е само за пример. И на други станции и различни сайтове си прекъсва. Дава 5% загуба при ping. След като го елиминирах и сложих един tp-link, всичко е наред. Устройството им нещо не е наред. Доста и базово е като възможности, но това не е нещо фатално. Само да можеше да работи нормално и да си държи скоростите. Не знам дали е дефектна бройка или не. Из менютата е доста пъргаво когато се ровя.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,
 
Благодарим на netrootbg за предоставената информация, в момента правим подробна проверка на случая.
 
Относно Icotera устройствата, с които се предоставя новата ни услуга cooolMax, досега не сме имали оплаквания за WiFi функционалностите. Устройството беше избрано след множество проучвания и тестове и именно поради добрите резултати и възможност за предоставяне на високи скорости по WiFi, се спряхме на него.
 
Възможно е да възникнат единични случаи, които за да бъдат разрешени е необходимо съдействие и информация от страна на потребителите.
 

Edited by JoyDay
Link to comment
Share on other sites

On 7/24/2019 at 4:25 PM, netrootbg said:

Дойде моментът и аз да имам оплакване към Cooolbox. Реших да ги включа на втори адрес който ползвам. Скоро може да ми се наложи и на трети... Ще видим дали накрая няма да си остана само с 1 адрес и една услуга.

Пуснах си заявка и всичко. Имаше проблеми малко с инсталацията и не много кадърен този който прекарва, но това не е нещо фатално. Проблеми се появиха с новите "мега яки" рутери които предоставят и даже таксуват 5 лева за тях. Не могат да докарат 10 метра обхват като хората. Има и постоянна загуба на пакети от порядъка на 5%. Съпорта на Cooolbox направиха някакви проверки и обясниха, че имало много мрежи в района и затова не работело като хората! Реших да пробвам с кабел. Никакви проблеми нямаше. Днес обаче направих промяна. Включих след техният рутер един TP-Link. Не е нищо сериозно като параметри. Резултатите обаче са потресаващи. Обхватът му е страхотен и няма никаква загуба на пакети!!! Сега въпросът ми е към господата от Cooolbox. Има ли начин да се откажа от "мега якият" ви рутер и да не плащам 5 лева за него? Другият вариант който виждам е просто да се откажа от вас, но предпочитам да ползвам вашите услуги.

 

edit:

Още една забележка. Когато през страницата ви конфигурирам "мега якият" рутер в Bridge режим, не мога да свържа никакво устройство след него. Не му се получава да работи в такъв режим. Разбира се имаше изчакване и няколко рестартирани, но никакъв успех. След конфигуриране на Bridge режим, се вижда как wifi лампичката изгасва. Очевидно си получава някакви настройки, но не работи в такъв режим.

 

Здравейте, имам същия проблем с Cooolbox. Преди около месец преминах на гигабитовата им услуга. Още при инсталацията имаше големи проблеми. По някаква причина техниците не можеха да я пуснат. Близо 3 часа киснеха вкъщи, имаше сумати коментари, че до момента никога не са виждали такъв проблем. Ходиха до някакви централи да ръчкат по суичовете и пак нищо. Просто си стоеше на 100mbit и не можеше да превключи на гигабит. Изведнъж просто тръгна, не знаеха как и защо тръгна, и просто се изнизаха по най-бързия начин от нас и казаха, ако имам някакви проблеми да звъня в кол центъра. Направих си регистрация в сайта им и тогава се почнаха другите проблеми с интернета. Всеки път когато сменя режима на техния "мега як рутер"(който не ми трябва, но струва +5лв на месец), да работи от Router mode в Bridge mode нямам интернет и абсолютно всеки път трябва да звъня на кол центъра им да го оправят. Това средно отнема по около 20 минути и то ако попадна на що годе кадърен служител, имаше такива, които не успяваха да го пуснат по час, час и половина. Това, което се получава е, че моят рутер не може да получи IP от тяхна страна, даже алармира, че има някакъв проблем с DHCP сървъра на доставчика.

До тук добре, приех, че е някакъв технически проблем, случва се и започнах да търся помощ от поддръжката им (на същия ден, на който беше пуснат гигабита), казаха ми, че са отворили тикет за проблема и правят всичко възможно да го оправят. Мина седмица и половина и звъня да ги питам какво става понеже все още проблема е налице. Казаха, че правили всичко възможно да го отстранят, искаха още информация за проблема, но звучаха все едно за първи път чуват за него. Минаха още 2 седмици и отново звъня да ги питам какво става, този път с цялата си наглост почват да ме лъжат, как на еди си коя дата (10 дена преди въпросното обаждане) се били опитали да се свържат с мен, но не успели и затова затворили тикета. Докато говорихме си проверих дали нямам пропуснато обаждане, и видях, че на тази дата нямам нищо в call history-то. Казах им, че на тази дата никой не се е опитвал да се свърже с мен, сепнаха се малко, отвориха нов тикет и искаха още информация. Търсеха проблема в моя рутер и питаха какво ли не, модел, firmware, версия на firmware и тн. Опитват се да изкарат клиента виновен за техните мизерии. Минаха още няколко дни и реших да пробвам дали проблема се появява ако ползвам друг рутер, който е доста по-тромав, но с фабричен firmware. Проблема отново го имаше.....

Мисля да им дам още две седмици да си оправят мизерията и след това, ще си търся друг доставчик. Не е нормално един месец да нямам адекватен интернет, и проблеми още с инсталирането на услугата. На всичкото отгоре, когато им търся съпорта да се правят на луди, че уж са се опитали да се свържат с мен, ама не успели и да ми затварят тикета. Да не говорим пък колко са зле новите им устройства като трябва да се конфигурират и пипат настройки по тях.

 

П.С.  Причината често да превключвам тяхното устройство от режим рутер в bridge и обратно е, че мога да осигуря резервно захранване само за едното устройство и когато ми спре тока искам да използвам тяхното устройство като рутер и след като имам ток отново да го превключа в bridge и да не го ползвам.

Link to comment
Share on other sites

Аз като черна станция ще кажа отново, че дори от принципна гледна точка заради насилственото набутване на тези устройства без право на избор дали го искаш или не след като голямо количество хора така или иначе си имат рутери и ще го ползват в бридж това тяхното, пак бих ползвал единствено интернет от Кулбокс. Ако исках И телевизия от един и същ доставчик, със сигурност щях да избера някой друг, дори с 200 мбит да е или дори 100.

При кулбокс ми харесва, че влакното не го деля с други, уж, съвсем принципно, както и гигабита (колкото и рядко да ми трябва) на достъпна цена :) .

Link to comment
Share on other sites

On 7/28/2019 at 12:32 AM, what_you_do said:

 

Здравейте, имам същия проблем с Cooolbox. Преди около месец преминах на гигабитовата им услуга. Още при инсталацията имаше големи проблеми. По някаква причина техниците не можеха да я пуснат. Близо 3 часа киснеха вкъщи, имаше сумати коментари, че до момента никога не са виждали такъв проблем. Ходиха до някакви централи да ръчкат по суичовете и пак нищо. Просто си стоеше на 100mbit и не можеше да превключи на гигабит. Изведнъж просто тръгна, не знаеха как и защо тръгна, и просто се изнизаха по най-бързия начин от нас и казаха, ако имам някакви проблеми да звъня в кол центъра. Направих си регистрация в сайта им и тогава се почнаха другите проблеми с интернета. Всеки път когато сменя режима на техния "мега як рутер"(който не ми трябва, но струва +5лв на месец), да работи от Router mode в Bridge mode нямам интернет и абсолютно всеки път трябва да звъня на кол центъра им да го оправят. Това средно отнема по около 20 минути и то ако попадна на що годе кадърен служител, имаше такива, които не успяваха да го пуснат по час, час и половина. Това, което се получава е, че моят рутер не може да получи IP от тяхна страна, даже алармира, че има някакъв проблем с DHCP сървъра на доставчика.

До тук добре, приех, че е някакъв технически проблем, случва се и започнах да търся помощ от поддръжката им (на същия ден, на който беше пуснат гигабита), казаха ми, че са отворили тикет за проблема и правят всичко възможно да го оправят. Мина седмица и половина и звъня да ги питам какво става понеже все още проблема е налице. Казаха, че правили всичко възможно да го отстранят, искаха още информация за проблема, но звучаха все едно за първи път чуват за него. Минаха още 2 седмици и отново звъня да ги питам какво става, този път с цялата си наглост почват да ме лъжат, как на еди си коя дата (10 дена преди въпросното обаждане) се били опитали да се свържат с мен, но не успели и затова затворили тикета. Докато говорихме си проверих дали нямам пропуснато обаждане, и видях, че на тази дата нямам нищо в call history-то. Казах им, че на тази дата никой не се е опитвал да се свърже с мен, сепнаха се малко, отвориха нов тикет и искаха още информация. Търсеха проблема в моя рутер и питаха какво ли не, модел, firmware, версия на firmware и тн. Опитват се да изкарат клиента виновен за техните мизерии. Минаха още няколко дни и реших да пробвам дали проблема се появява ако ползвам друг рутер, който е доста по-тромав, но с фабричен firmware. Проблема отново го имаше.....

Мисля да им дам още две седмици да си оправят мизерията и след това, ще си търся друг доставчик. Не е нормално един месец да нямам адекватен интернет, и проблеми още с инсталирането на услугата. На всичкото отгоре, когато им търся съпорта да се правят на луди, че уж са се опитали да се свържат с мен, ама не успели и да ми затварят тикета. Да не говорим пък колко са зле новите им устройства като трябва да се конфигурират и пипат настройки по тях.

 

П.С.  Причината често да превключвам тяхното устройство от режим рутер в bridge и обратно е, че мога да осигуря резервно захранване само за едното устройство и когато ми спре тока искам да използвам тяхното устройство като рутер и след като имам ток отново да го превключа в bridge и да не го ползвам.

Здравейте, what_you_do,
 

Колегите от технически отдел са запознати с проблема, който наблюдавате, но за съжаление е проявяването му е изключение и към момента се наблюдава само при вас. Работим по възпроизвеждането му. 

изискваната от колегите информация, за “модел, firmware, версия на firmware и тн.” е единствено и само с намерение да разберем и съответно решим проблема.
 

Link to comment
Share on other sites

Да продължа с моята сага. В събота дойде техник. Първоначално се изплаши какви невероятни скорости постига мега якит рутер. Както и да е. След 2 часа прекарани на телефона, wifi-а се закрепи. Не бях на място и нямаше как да разпитам как са го постигнали това. Мега якият рутер обаче не може да вдигне повече от 600мбит-а по кабел. Това тествано със самата техника на cooolbox... Другата седмица ще закарам малко по - сериозна техника и ще тествам лично. Всъщност другата седмица е много вероятно вече да не съм към cooolbox. От тази сутрин пак се появиха проблемите с wifi-a. Пак е около 5% загуба на пакети. Толкова ли не може да разкарат тия мега яки рутери. Един просто media convertor ще свърши много по - добра работа. Даже и собствен бих ползвал.

Господа от cooolbox, смятата ли изобщо да оправите проблема? Ако не се случи до няколко дни, може да заповядаде към края на седмицата да си получите оборудването!

Link to comment
Share on other sites

То нищо чудно и при други да е така, но да нямат компетентността на netrootbg и тях по-лесно да ги "отсвирват"... Иначе само при един "това", само при друг "онова".

Нали се каза за огромното им желание бързичко да затварят тикети.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,
 
В събота беше организирано посещение във връзка с наблюдавания от netrootbg проблем. Целта на многократните тестове е била безусловно установяване на наличие или липса на проблем, предвид променливите обстоятелства.
Установено е наличие на други безжични мрежи и е избран канал с най-малко зашумяване. 
Фактът, че потребителят е работил без проблеми в продължение на два дни, след което започва отново да наблюдава промени в стабилността на безжичната свързаност за нас, означава именно променливо зашумяване на ефира. Ние продължаваме да разглеждаме и да работим по случая. 
В конкретната ситуация, проблем се наблюдава само при клиентското устройство работещо на честота 2.4 Ghz, която несъмнено е претоварена и проблемна, особено в гъстонаселени райони. Именно поради тази причина, сме се спрели на устройство, което дава възможност на потребителите да ползват и значително по-безпроблемния 802.11ac стандарт, използващ честоти в 5 Ghz ISM диапазон. 
 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, netrootbg said:

...Мега якият рутер обаче не може да вдигне повече от 600мбит-а по кабел. Това тествано със самата техника на cooolbox...

 

И нито дума за това?

 

Интересно как на "сапунерката" TP-Link не и пречи "зашумяването"?

Разбрахме, че новото устройство е много интелигентно. Явно се държи като интелектуалец - не се "надвиква", когато е много шумно, а си мълчи...

 

От доста време го препоръчват срещу "шум в ушите":

tini5.jpg

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Иване, много шумно при тебе бре!!! :laughing1::laughing1::laughing1:

Ей затова като съм доволен от нещо не го сменям. Много се радвам, че по никакъв начин не се поддадох на еуфориите, които закараха толкова много хора при Куулбокс. Явно нещата вървят на зле. Много ми напомнят изпълненията на Евроком в края... В този ред на мисли трябва да се позаседя малко повече на адреса, където плащам И интернет, но при мен нищо не е сменяно слава Богу и едва ли ще има нещо фрапиращо.   

Link to comment
Share on other sites

Рапторе, само дето причината за подобно отношение и почти подигравки е единствено насилственото набутване на новите рутери срещу повишена с 5 лв такса. Редно е който не иска тяхно такова устройство, просто да му дадат от старите, при които и таксата беше по-малка, и всички нови проблеми ги няма. Както и ги няма когато се ползва само интернет. Когато се ползва само интернет (като при мен), проблеми няма (поне не и такива). Имах миналата година някакви, то нищо не може да е перфектно винаги, но от може би година насам (особено като заползвах външни DNS-и) не си спомням да е имало проблеми.

Таа телевизия ви яде ушите :) . Как само се радвам, че не съм зависим поне от наличието на такава..

Link to comment
Share on other sites

Вече мога да се похваля, че след 1 месец ръчкане и десетки обаждания на съпорта, както и мъмрене тук във форума, най-накрая проблемът ми бе решен днес. Звъняха ми вчера да ме предупредят, че щели да превключат услугата към друг район на града към друг суич, предупредиха ме, че ще трябва да рестартирам устройството им и, че ще получа ново IP. Днес това се случи и вече нямам проблем с превключването на тяхното устройство в Bridge mode и мога успешно да получавам конфигурация. Неприятното беше, че за да си оправят проблема трябваше да мине 1 месец и може би около 20-30 обаждания, както и много нерви. Както и да е, поне вече си оправиха този проблем.

Забелязах, че след това превключване днес имам промяна в скоростта. Вътрешният download е малко по-нисък с около 50-100 mbps, но по-голяма разлика има във външния. Публикувам линкове с резултати от speedtest, ще се радвам ако някой от вас направи тестове към същите локации, към които съм направил и аз и да сподели какви са резултатите при него. Тестовете са правени без рутер, по кабел след тяхното устройство, което в работи в bridge mode. Компютърът, на който са правени тестовете е достатъчно мощен, че да може да смогне на тези скорости. (i7 процесор , 16GB рам, гигабитова PCI лан карта). Направих същите тестове и под линукс на същия компютър и резултатите са сходни.

 

Leaseweb
Frankfurt
https://www.speedtest.net/result/8459381068

 

Gemnet LLC
Frankfurt
https://www.speedtest.net/result/8459383743

 

GameMania
Frankfurt
https://www.speedtest.net/result/8459386526

 

Orange Romania
Bucharest
https://www.speedtest.net/result/8459399304

 

Euroweb Romania
Bucharest
https://www.speedtest.net/result/8459403999

 

fonira Telekom GmbH
Vienna
https://www.speedtest.net/result/8459411236

 

NEXT LAYER GmbH
Vienna
https://www.speedtest.net/result/8459408937
 

Link to comment
Share on other sites

INT ъплоуда не трябваше ли да е 100 Mbps?

Да не би да са байпаснали проблема като са те прехвърлили на някаква бизнес конфигурация?

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, plameni said:

INT ъплоуда не трябваше ли да е 100 Mbps?

Да не би да са байпаснали проблема като са те прехвърлили на някаква бизнес конфигурация?

По договор пише, че външния upload е до 100mbps. И на мен ми се стори много странно това, че при мен е повече. Звънях им днес, отвориха нов тикет за проблема с скоростта, ще видим какво ще стане. Иначе и аз си помислих дали при тази смяна не са ме прехвърлили на бизнес услугата, казаха, че не са и това преминаване към друг суич не означалало, че е променяна типа услуга. Не се оплаквам, че външния upload е няколко пъти по-бърз отколкото са обявили, но ми се ще да се оправи външния download, защото ми е по-важен. Ще се радвам ако направите тестове към същите сървъри и споделите резултатите.

Link to comment
Share on other sites

Тествах към почти всички дето си постнал горе.

Към всички, с изключение на Gamemania (където имам около 500 мбит даунлоуд, за разлика от твоя дето е 300), резултатите ми са много сходни, тук с 20-тина мбит по-малко, таме с 20-тина повече.

Разбира се ъплоуда ми е около 96-7 към тези дестинации.

И как така са ти отпуснали такива ъплоуди навън?! А за нас да няма ......:blink: , като цяло това за мен е голям недостатък на Кулбокс, външния ъплоуд щеше да е добре да е поне 200 или малко повече, дори за сметка на гигабитовия даунлоуд, поне според мен. Надявам се да не разбуня някого, но съвсем честно казано булсатския интернет за почти същата цена 200/200 е доста изкушаващ. И не знам дали ви прави впечатление колко светкавично се отваря техния сайт, сигурно за под 50 милисекунди всеки клик по сайта им! Е, и на Кулбокс се отваря бързичко, за около половин секунда след клик.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Когато от кулбокс заявих новата си услуга с мега якия рутер, аз също им се обадих да ми донесат такъв. Момчетата дойдоха на другия ден, показаха ми рутера и аз съответно си направих изводите, че това устройство нито отговаря на изискванията ми от към брой портове, нито ще ми свърши работа и затова им благодарих и отказах. Момчетата бяха безкрайно възпитани, уважиха отказа ми и си тръгнаха. Никога не съм имал проблем с Кулбокс и дори в етап на търсене на второ жилище, едно от изискванията ми е да имат покритие.

Link to comment
Share on other sites

Welp, вече външния upload пак ми е до 100mbps. Явно са видели, че съм публикувал резултатите от speedtest с големия upload и от страх да няма наши и ваши са го оправили :D :D 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, plameni said:

То нищо чудно и при други да е така, но да нямат компетентността на netrootbg и тях по-лесно да ги "отсвирват"... Иначе само при един "това", само при друг "онова".

Нали се каза за огромното им желание бързичко да затварят тикети.

През повечето време го ползва друг човек този интернет. На всеки няколко минути прекъсва за по малко. Всеки потребител ще го усети.

 

 

18 hours ago, JoyDay said:

Здравейте,
 
В събота беше организирано посещение във връзка с наблюдавания от netrootbg проблем. Целта на многократните тестове е била безусловно установяване на наличие или липса на проблем, предвид променливите обстоятелства.
Установено е наличие на други безжични мрежи и е избран канал с най-малко зашумяване. 
Фактът, че потребителят е работил без проблеми в продължение на два дни, след което започва отново да наблюдава промени в стабилността на безжичната свързаност за нас, означава именно променливо зашумяване на ефира. Ние продължаваме да разглеждаме и да работим по случая. 
В конкретната ситуация, проблем се наблюдава само при клиентското устройство работещо на честота 2.4 Ghz, която несъмнено е претоварена и проблемна, особено в гъстонаселени райони. Именно поради тази причина, сме се спрели на устройство, което дава възможност на потребителите да ползват и значително по-безпроблемния 802.11ac стандарт, използващ честоти в 5 Ghz ISM диапазон. 
 

Не е проблем колко време го тестват техниците ви. Проблемът е изцяло във вашият мега як рутер. 2.4ghz може да е натоварена, но това може да попречи на максималните скорости примерно. При вас се получава съвсем друго нещо. Както си работи всичко и в даден момент за няколко секунди мега якият рутер спира да предава. Това прекъсване е достатъчно да прекъсна разни стриймове или разговор през интернет. Загубата на пакети е разпределена равномерно във времето. Тези прекъсвания не се наблюдават с други рутери в района. Даже в същото помещение когато сложа свой рутер ги няма тези проблеми!!! Нямам проблеми и по технически troubleshooting да ви направя в района и да ви докажа как изцяло от мега якият ви рутер идват тези проблеми. Най - рано обаче мога след около 10 дни. Не ми се вярва основният потребител да има нерви до тогава да чака да се оправи услугата. От както е инсталирана(19-ти юли) се наблюдава този проблем. Няма толкова много мрежи в района за да има такива смущения. Както споменах, единствено с вашият мега як рутер се наблюдяват такива проблеми. В четвъртък стават 2 седмици от както не можете да решите проблема... Колко още време ви трябва?

 

 

 

18 hours ago, plameni said:

Интересно как на "сапунерката" TP-Link не и пречи "зашумяването"?

Разбрахме, че новото устройство е много интелигентно. Явно се държи като интелектуалец - не се "надвиква", когато е много шумно, а си мълчи...

И аз чакам такъв отговор, но не го получавам.

 

 

 

17 hours ago, RaptoR said:

Иване, много шумно при тебе бре!!! :laughing1::laughing1::laughing1:
Ей затова като съм доволен от нещо не го сменям. Много се радвам, че по никакъв начин не се поддадох на еуфориите, които закараха толкова много хора при Куулбокс. Явно нещата вървят на зле. Много ми напомнят изпълненията на Евроком в края... В този ред на мисли трябва да се позаседя малко повече на адреса, където плащам И интернет, но при мен нищо не е сменяно слава Богу и едва ли ще има нещо фрапиращо.   

Не е толкова шумно, че да е проблемно. На основният ми адрес съм от доста години с тях и нямам никакви проблеми. Там обаче не ползвам от новият мега як рутер. На друго място съм им потребител на бизнес тарифа и там също няма никакви проблеми, засега...

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, charmock said:

Никога не съм имал проблем с Кулбокс и дори в етап на търсене на второ жилище, едно от изискванията ми е да имат покритие.

 

Асене, нима искаш да ми кажеш. че съобразяваш избора си на жилище с това дали има или няма Куулбокс??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, netrootbg said:

Не е проблем колко време го тестват техниците ви. Проблемът е изцяло във вашият мега як рутер. 2.4ghz може да е натоварена, но това може да попречи на максималните скорости примерно. При вас се получава съвсем друго нещо. Както си работи всичко и в даден момент за няколко секунди мега якият рутер спира да предава.

 

Само да кажа, че съм имал проблем с тотална загуба на Wi-Fi и разни пакети заради натоварени канали. Не казвам, че тук проблемът е такъв, особено щом се случва през равни интервали. Най-вероятно е в рутера и не знам защо до сега най-малкото не са донесли нов, с който да пробват.

Като цяло тия рутери бяха тотален авто-гол. Защо някой оператор би се ангажирал с техническата поддръжка на подобно устройство, чието безпроблемно функциониране дори не зависи от тях?! Напълно необмислен ход.

 

6 minutes ago, RaptoR said:

 

Асене, нима искаш да ми кажеш. че съобразяваш избора си на жилище с това дали има или няма Куулбокс??? :blink:

 

Че той си го е написал в прав текст. :)

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, w00x said:

 

Само да кажа, че съм имал проблем с тотална загуба на Wi-Fi и разни пакети заради натоварени канали. Не казвам, че тук проблемът е такъв, особено щом се случва през равни интервали. Най-вероятно е в рутера и не знам защо до сега най-малкото не са донесли нов, с който да пробват.
Като цяло тия рутери бяха тотален авто-гол. Защо някой оператор би се ангажирал с техническата поддръжка на подобно устройство, чието безпроблемно функциониране дори не зависи от тях?! Напълно необмислен ход.

Ръчно го сложих да е на канал който не е натоварен. Нямаше никаква промяна. Както споменах, тези проблеми ги няма с един обикновен TP-Link... Загубата не е точно на равни интервали. Примерно работи 1-2 минути и се появи. След това 3-4 може да е наред. След това 30 секунди само да е наред и така.

Тази идея с тези рутери си е доста абсурдна. Разбирам да го предлагаха като опция и който иска да се възползва. Те обаче се опитват да ги набутат на всички.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...