chasti Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Така... преди време бях изразил недоволство от съпорта. Продължавам да съм обективен: За последната половин година година ми се е налагало два пъти да се свържа с кол-центъра, включително преди малко. И в двата случая ми помогнаха бързо, като от другата страна на линията имаше способни и мислещи хора. Благодаря! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Тоест: обективно са си свършили просто работата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Тоест: обективно са си свършили просто работата За съжаление, нещата са докарани (не само в тази област) до там, че такива случаи минават за изключение и трябва да се отбелязват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 И това е по цял свят, не само в БГ. Започва да се наблюдава недостиг на персонал, което се отразява на качеството на работата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Аз пък си мисля, че понякога нещата се преекспонират. Не че не съм го правил и аз. Аз досега лошо отношение от съпорта не съм видял. Да си призная и като цяло от съпорти на различни доставчици (и не само) също. Чат пат има изключения някъде, които се и помнят най-дълго. Виж, от въпиюща некадърност по разни офиси (примерно на оператори) всички сме се нагледали, там това е норма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Не ставаше въпрос за отношение, а по-скоро за адекватна комуникация и реакция. Задължението за спазване на написаните правила за общуване, драстично свали случаите на кофти отношение. Същите тези правила и написани въпроси "step-by-step", обаче, особено когато са съчетани с недостатъчна компетентност, понякога (поне при мен) предизвикват доста негативни реакции. Случвало ми се е надълго и нашироко да обяснявам, защо нямам никакво намерение да рестартирам multiWAN-рутер и че release/renew на съответния интерфейс е напълно достатъчно, за да се получи IP-адрес, ако интерфейсът не е down и естествено, ако има кой да даде адреса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Мисля, че нещата са комплексни. И съпорта са хора, и това дали по телефона ще могат да решат даден казус зависи от много фактори. Предполагам са се наслушали на какви ли не тъпи неща и "казуси" от хора с Всякакви познания, вкл. без, със забравени включени кабели къде ли не, забравени настройки и т.н. Затова и понякога настояват за наглед (за по-запознатия) прости и безсмислени неща като рестарт на някое оборудване. От друга гледна точка на всички е ясно, че софтуер/фърмуер не е безгрешен, та в случая с мултиван рутера, никога човек не може да каже дали е абс. едно и също как ще се държи устройство след ползване на негова функция спрямо ако се рестартира цялото. Самият ти си ми "обръщал" внимание на подобни неща по други казуси, и макар че съм се "дърпал", осъзнавам, и съм признавал, че има малка вероятност нещата да са така. За съпорта тази вероятност явно е по-голяма . Е, понякога си личи ако отсреща има по-неадекватен човек от теб, това е ясно. Но дори в това отношение, поне спрямо моите разбирания, отсреща винаги е имало адекватни хора, които са взимали нещата сериозно или са се опитвали да помогнат. Иначе "задължение".... имали ли са период, в който е нямало някакви правила за отношение? Да не би вече да ги заплашват с уволнение, да се записват разговорите, при лошо отношение? Просто питам. Сигурен съм, че такива има и при мобилните оператори, но това явно хич не им помага. Наскоро в един офис на А1 ако бях записал разговора, служителката вероятно трябваше да изхвърчи на минутата заради лоша проява на сарказъм и откровено заяждане при най-обикновени въпроси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Call-центровете записват разговорите. Не си ли чувал предупреждението в началото на разговора? Във форума на Cooolbox, не веднъж при повдигнат проблем са писали: "Прослушахме разговора.." и т.н. Най-добрата обработка на обажданията има в Еконт. В електронният си кабинет даже можеш да прослушаш разговорите си... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Аз съм го чувал, но не и при Кулбокс доколкото си спомням като съм ги търсил. Пък и аз май съм ги търсил на 032 или подобни телефони директно. Това с "прослушахме разговора" ако са го писали тук във форума, явно съм го пропуснал, защото не се сещам да съм го чел тук. Другаде не чета (вече). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
londongunner Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 При кулбокс ,задължително ли е да се използва техен sfp media converter или мога да използвам мой ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlan Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 едно време не беше ... сега май няма как, освен ако не им знаеш VLANите може би, а може и други врътки да има Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 UTOPIA Fiber to Launch State’s First Residential 10 Gig Service. Време е Кулбокс да помислят над това :Р . (ако някой не е разбрал, пошегувах се). Предполагам ще са първите, които биха предложили такова нещо в бъдеще, а вероятно и единствените в Европа (за последното не съм сигурен). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 Да, бе... и после 30 страници дране "На кого му е притрябвала тая скорост!", спорове лъжат ли ни Cooolbox и дали изобщо е достижима без компютри "от NASA" Тоя филм го играем след всяка промяна: Август 2010-а - 20mbs -> 40mbs, 40mbs -> 60mbs Януари 2012-a - 100mbs Септември 2016-а - 1gbs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 Всъщност при Cooolbox такъв ъпгрейд е възможен. При gpon мрежите, не. Свързано е с много инвестиции, но много по - безпроблемно отколкото при всички останали. Вече не знам колко години станаха без да съм имал проблеми. Много е похвално това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 И както досега, първо би се предложило на бизнес клиентите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted January 26, 2019 Share Posted January 26, 2019 И при условие, че 10Гбит го дават само за $199 (според сайта на Utopia), а 1Гбпс е средно $50-60, аз искам 10Гбит за 25*(~3) = ~80 лв Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Нещо ми се сбъгяса интернета след един рестарт. Както работиха едни приложения и изведнъж спряха. Само посредством ВПН ги отварям и то супер бавно. Така се изнервих какво правите... не съм толкова запознат да видя някакви къде е проблема точно. Нещо вие ли ограничавате еби му майката така се изнервих Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chasti Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Нещо ми се сбъгяса интернета след един рестарт. Както работиха едни приложения и изведнъж спряха. Само посредством ВПН ги отварям и то супер бавно. Така се изнервих какво правите... не съм толкова запознат да видя някакви къде е проблема точно. Нещо вие ли ограничавате еби му майката така се изнервих 0800 45 845 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 Нещо ми се сбъгяса интернета след един рестарт. Както работиха едни приложения и изведнъж спряха. Само посредством ВПН ги отварям и то супер бавно. Така се изнервих какво правите... не съм толкова запознат да видя някакви къде е проблема точно. Нещо вие ли ограничавате еби му майката така се изнервих Здравейте, sasshko, Препоръчваме на потребителите, когато изпитват затруднения при използването на услугите ни, да потърсят съдействие по всяко едно време на тел. 0800 45 845. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 Да имате едно наум: https://www.cooolbox.bg/news/vnimanie-falshiva-promocionalna-igra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 Здравей, досега не съм имал рутер вкъщи, а сега ми се налага да сложа. Оптичния кабел, който в момента от вашето устройство влиза директно в PC 1, сега ще го вкл в рутера и съответно ще ми трябват два кабела към PC1, PC2... от къде да си купя кабелите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 От магазина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 Примерно от Jar. Този е 20 метра с буксите, но ако ще го прекарваш през тесни места, по-добре кабел само и след това накрая да си кримпнеш сам буксите ако можеш, с кримпващи клещи или да извикаш някой познат да ти ги кримпне. Иначе всяка фирма за компютърни или мрежови неща. Нали взимаш гигабитов рутер, да не е някой за 20 лв, рутер се купува сравнително рядко и да не е някой боклук. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Не знаех, че рутера върви с кабелите... И мислех, че кулбокс трябва да идват. Ясно, мерси много Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynth Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 (edited) Здравейте 2 години по-късно договора ми с A1 изтича и влезнах да видя промоциите на Кууулбокс (докато не са сринали и моя мейл клиент хахаха) Оказва се, 24 месеца по-късно не само няма по-нова оферта, ами дори и не предлагате HBO За тази цена, като обикновен потребител, който не може да достигне 1gbp не знам как бих сключил дори и безсрочен договор, на фона на това, което предлага другите - HBO, HBO GO, Mobile TV, половината Европейски футболни лиги и т.н. Аз ли гледам нещо грешно в сайта, или? ПП - да си промените годината във footer-а на сайта, вече сме 2019 ЕДИТ: моля, някой модератор да ми изтрие поста, то си пише, че единствения оператор в Пловдив, който не предлага HBO са Cooolbox - https://www.cooolbox.bg/news/Cooolbox-spira-predlaganeto-na-paket-HBO Edited February 16, 2019 by zynth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.