exabyte Posted February 24, 2018 Share Posted February 24, 2018 За обслужването което имаше до преди, са им много. Сега се водим VIP клиент (точката ни е една от може би 10-15 в БГ), ще видим след тази издънка как ще се развият нещата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 (edited) Нещо става и интернета в момента до определени външни дистинации е леш! На телефона или има мн недоволни или нещо не ме отразяват. Edited February 25, 2018 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Нета верно отиде по дяволите. Много често взе да се случва. Аз толкова проблеми сумарно съм нямал откакто съм абонат, колкото се появиха през последните няколко месеца. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Малко след като звънях ми върнаха обаждането. Били им нафлудили някаква мрежа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 (edited) Били им нафлудили някаква мрежа. Това е официалната версия Имат проблеми с международния си доставчик. По-точно доставчика има някакви проблеми. Иначе българския нет требе да си върви. Тоя месец така ще бъде Резил. На баш най-вип доставчика да му се случат такива работи Edited February 25, 2018 by biodesign Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Наистина.... някой има ли информация защо изобщо се наложи да сменят външен доставчик?! Логичното е, че вероятно им излиза по-евтино, ама дали е само това.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 (edited) Това е официалната версия Имат проблеми с международния си доставчик. По-точно доставчика има някакви проблеми. Иначе българския нет требе да си върви. Тоя месец така ще бъде Резил. На баш най-вип доставчика да му се случат такива работи Имаш някаква вътрешна информация която искаш да споделиш или просто си спамиш темата както правиш в тази за ebay? Аз не виждам да е имало проблем с целия външен трафик (имам пуснат smokeping към доста дестинации). Edited February 25, 2018 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Нещо става и интернета в момента до определени външни дистинации е леш! На телефона или има мн недоволни или нещо не ме отразяват. Винаги не отговарят на техния телефон. Аз съм звънял поне 5пъти, и 5те ми връщат обаждане след поне 20мин - някаква политика е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 На мен винаги ми отговарят. Никаква политика не е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Като се отвори дума за телефона, та се сетих... Във въпроса: 'А бе к'во стана с .......? Щеше има някакво развитие', на мястото на точките мога да напиша няколко неща, които чакат от месеци или повече от година. Относно 0700 номера, както вече казах и в предния си коментар, сме допуснали пропуск, като не сме обърнали внимание на промяната в политиката за таксуване на мобилните оператори на такъв тип номера. Вече работим за решаването на този въпрос. ... и така четири месеца. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Наистина.... някой има ли информация защо изобщо се наложи да сменят външен доставчик?! Логичното е, че вероятно им излиза по-евтино, ама дали е само това.. Не сме сменяли доставчика, а добавихме нов (Telia), като в момента сме пуснали основна част от трафика през него. Обмисляме го отдавна, но решението беше катализирано от няколкото поредни аварии, които имаше първия доставчик (Hurricane Electric) през декември. HE имат много добра свързаност, но за съжаление се оказаха доста нестабилни. Основния проблем с тях е, че при авария (напоследък доста чести) трафика не спира, а се влошава или се black hole-ва, което не ни позволява автоматично да преминем към резервен доставчик. Telia има славата на най-добрия и най-стабилния от доставчиците първо ниво и е повече от два пъти по-скъп. Рядко сме си позволявали компромиси с качеството на услугата и винаги сме съжалявали и бързо сме се коригирали. Вчера имаше флууд. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Като се отвори дума за телефона, та се сетих... ... и така четири месеца. На 1-ви март ще го обявим. (Тази година) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Първоначалната информация, която бяхте дали преди няколко месеца в този форум, ставаше дума за нов дизайн на опорната мрежа с нов доставчик, също така че сте открили проблеми в самия нов дизайн. Та смятам е нормално при зачестили проблеми потребителите да се питаме подобни неща . Но с горния пост поне обяснихте малко по-подробно, в крайна сметка няма кой знае каква драма, случват се проблеми, особено когато се смени нещо основно. Видяхме примерно Windows през какви големи перипетии мина след Win7 та до Вин10, където още има купища проблеми, които не са оправили. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 (edited) Имаш някаква вътрешна информация която искаш да споделиш или просто си спамиш темата както правиш в тази за ebay? Аз не виждам да е имало проблем с целия външен трафик (имам пуснат smokeping към доста дестинации). Имам. Проблем ли е? Но, нека бъде флуд, както се изрази ИТД Интересно е само как тоя флуд основно е към трасета дето се ползват за иптв на други доставчици. А от същите иптв доставчици телевизията си върви при други исп-та. Ама некои хора, дето иначе са много отворени сега мълчат някак си. Поне по едно сапунче да ви подарят от кулбокс, че къпане без сапун си е чисто мокрене само. Edited February 26, 2018 by biodesign Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Имам. Проблем ли е? Но, нека бъде флуд, както се изрази ИТД Интересно е само как тоя флуд основно е към трасета дето се ползват за иптв на други доставчици. А от същите иптв доставчици телевизията си върви при други исп-та. Ама некои хора, дето иначе са много отворени сега мълчат някак си. Поне по едно сапунче да ви подарят от кулбокс, че къпане без сапун си е чисто мокрене само. Услугите на Google също имаха/имат проблем. Телефона ми вече 2-ри ден вади съобщение Network Error, please try again, когато съм закачен на Coolbox мрежа. Такова съобщение не съм виждал за последните 9 години, през които ползвам Андроид. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Услугите на Google също имаха/имат проблем. Телефона ми вече 2-ри ден вади съобщение Network Error, please try again, когато съм закачен на Coolbox мрежа. Такова съобщение не съм виждал за последните 9 години, през които ползвам Андроид. Аз пък точно с телефона не съм имал проблем от доста (известно) време. Даже последната седмица започнах да ползваме Viber и за аудио разговори (досега ползвахме whatsapp), защото при случаен разговор видях че са го пооправили и засега е Ок. А на телефона месинджърите разчитат на GCM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Услугите си работят, но съобщението се появява постоянно. Дори не знам кое приложение го вади, защото не е в нотификейшъните, а в долната част на екрана и излиза без значение от отвореното приложение. Мисля, че е директно от операционната система. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Услугите на Google също имаха/имат проблем. Телефона ми вече 2-ри ден вади съобщение Network Error, please try again, когато съм закачен на Coolbox мрежа. Такова съобщение не съм виждал за последните 9 години, през които ползвам Андроид. С моя телефон нямам никакви проблеми нито когато съм към Виваком, нито когато съм към Булсатком, нито към оптиката на Мтел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 С моя телефон нямам никакви проблеми нито когато съм към Виваком, нито когато съм към Булсатком, нито към оптиката на Мтел. То както казах, и аз (и не само) нямам проблем когато съм на оптиката на Кулбокс . Сигурно е нещо от телефона му или е локално при него и/или рутера. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 С моя телефон нямам никакви проблеми нито когато съм към Виваком, нито когато съм към Булсатком, нито към оптиката на Мтел. Защо изобщо се обаждаш тогава? Какво искаш да кажеш с това си мнение? Как твоето мнение е адекватен отговор на "Имам проблем с телефона, когато съм закачен на мрежа използваща Куулбокс?" То както казах, и аз (и не само) нямам проблем когато съм на оптиката на Кулбокс . Сигурно е нещо от телефона му или е локално при него и/или рутера. Не е проблема с телефона ми, защото като мина на мобилен интернет - проблема изчезва. Имам го само на мрежи на Куулбокс (2 различни) и започна вчера към 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Да, имах предвид локално в твоя район, а не конкретно в теб. Иначе пробвай в друга Wifi мрежа на друг доставчик ако можеш. Може да е само на Wifi, случвали са ми се такива работи, на мобилен да работи всичко иначе. Колкото до biodesign, ти сериозно ли го питаш..., то е от 100км ясно, че троли с това мнение . Няма лошо - тези, които четат е нужно да разсъждават малко, и такива мнения не биха имали никакво значение, нито да дразнят някого. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 (edited) Защо изобщо се обаждаш тогава? Какво искаш да кажеш с това си мнение? Как твоето мнение е адекватен отговор на "Имам проблем с телефона, когато съм закачен на мрежа използваща Куулбокс?" Не е проблема с телефона ми, защото като мина на мобилен интернет - проблема изчезва. Имам го само на мрежи на Куулбокс (2 различни) и започна вчера към 2. С това си мнение искам да кажа, че кулбокс ИМАТ проблеми с интернета си. Сега разбираш ли го или да го напиша по-бавно? И тези проблеми са от няколко дни. И не се знае кога и дали ще ги оправят. Щото нито един друг оператор ги няма! Edited February 26, 2018 by biodesign Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 С това си мнение искам да кажа, че кулбокс ИМАТ проблеми с интернета си. Сега разбираш ли го или да го напиша по-бавно? И тези проблеми са от няколко дни. И не се знае кога и дали ще ги оправят. Щото нито един друг оператор ги няма! Напиши го и в жълто ако искаш. Не виждам причина да повтаряш нещо, което съм констатирал и сам още вчера. И то с подобен тон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 Напиши го и в жълто ако искаш. Не виждам причина да повтаряш нещо, което съм констатирал и сам още вчера. И то с подобен тон.А, аз не виждал смисъл да задаваш въпрос и след това да си отговаряш сам. Т.е. има смисъл в това, но той е от една компетенция в бяло с червени кръстосани линии под 90 градуса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 26, 2018 Share Posted February 26, 2018 А, аз не виждал смисъл да задаваш въпрос и след това да си отговаряш сам. Т.е. има смисъл в това, но той е от една компетенция в бяло с червени кръстосани линии под 90 градуса. Аз не съм задал въпрос. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.