Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Аз доколкото разбрах отнякъде, да минат всичко на гигабит им идвало даже по-добре и изгодно за поддръжка, и нямало смисъл от "малки" тарифи. И без това предполагам, че сигурно 95% от клиентите мноого рядко вдигат изобщо над 100 мбит за малко за да си заслужава изобщо. Всяко нещо може да има свой смисъл, така че "тъпо" ми се струва неадекватно определение. Това го казвам с уговорката, че аз също съм си мислил, че една тарифа за 20-тиня лв 300-400 мбит би ме устройвала повече (като цена). От месеци даже нямам спомен да съм качвал над 300 мбит при сваляне или качване на нещо, освен спорадично някой торент, където единствено мога да видя 60-70МБ/с и той се е свалил преди да са се закачили сийдъри за да нарастне скоростта повече.

Освен това не виждам къде се "НАЛАГА" като най-доброто ever. Нещо реклама ли има пусната някъде, някъде нагло са обявили, че са най-добрите във вселената ли, че и на мен ми убягва този момент?

Клиентът може да се убеди дали му е необходимо това, защото няма дългосрочни договори - може за месец-два да пробва. Много малко останаха доставчиците, които нямат срочни договори и можеш по този начин (дори без такса инсталация) да ги пробваш.

 

P.S. Въпреки че преминаването им на гигабит миналата година ме привлече да ги пробвам..., ако нямаха безсрочни договори силно се съмнявам, че бих се закачил да ги пробвам, така че това беше доста решаващо.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Прав си, Теди, но само донякъде :) Оптиката не е евтина и с технологията fiber to the home, дали 100 или Gbit, няма голяма разлика. С безсрочните договори инвестициите често не се покриват. Остават стотици метри кабели и немалко несъбрани устройства от спрените услуги.

Затова е необходимо повечко маймуни на клона, но оттам пък тръгват потребности за устройства, персонал, инфраструктура и т. Н. Затова рекламирането на услугата като най-добра си беше вариант... до време. Хората не са балами и видяха всички условности по нея, за които и ти пишеш. Оттук започва лутането и залитането хем да се подобрява услугата, хем това да става "както си знаят" без промяна на "визията". :) Биг босът е заобиколен от услужливи подмазвачи, дето не вършат работа, но пък укрепват валидността на убежденията му. :) И така, нагоре по стълбата, която води надолу :)

Link to comment
Share on other sites

Еми аз откакто помня, все са имали една тарифа, аз говоря само от гл. точка на само интернет ползвател.

В един момент качват на ггбит свързаността при същата цена. Сега, дали е нужно на повечето хора... очевидно не. Това дето махнаха някои комбинации от услуги е по-големия дерт за някои хора.

Доста хора пък успяват да се възползват от гигабита, дори да не е на макс, но при всички случаи над 100 мбит доста често е осезаем плюс. Все по-често хващам, че тегля файлове от разни места с по 20МБ/с, уеб сайтове, а не само торенти.

pCloud клауда до последно гледах че мята с 20-тина МБ/с и той.

За мен условност е само цената - ако за 20 лв предложат 400мбит примерно, или дори 300, според мен силно ще се увеличат "маймуните", но какви са подбудите им и дали имат анализи, само можем да гадаем.

Link to comment
Share on other sites

Не да не се предлага, а да НЕ СЕ НАЛАГА като единствено най-доброто, тук е тънкият момент. Клиентът трябва сам да е убеден, че точно това му е необходимо. При това тъпо е да няма друг избор - или Gbit или нищо.

Интересно що нямаше такъв проблем докато предлагаха 100 Мегабита като единствен вариант? :))

Разбира се, че клиента има избор - в Пловдив ISP-та бол. 

Хайде да си го кажем директно - на доста хора им се иска да спестят няколко лева, и се чудят как да го аргументират :)

Link to comment
Share on other sites

Интересно що нямаше такъв проблем докато предлагаха 100 Мегабита като единствен вариант? :))

Разбира се, че клиента има избор - в Пловдив ISP-та бол.

Хайде да си го кажем директно - на доста хора им се иска да спестят няколко лева, и се чудят как да го аргументират :)

Какъв проблем? Недостатъчно клиенти? . :) Или разочаровани такива? Или неефективна реклама?

Пак се сравнява някогашния Кулбокс и сега, а времената и ситуацията са различни.

Кой като иска да го разбира. Само да кажа, че знам, а не "гадая" някои неща :)

Edited by hollow
Link to comment
Share on other sites

Какъв проблем? Недостатъчно клиенти? . :) Или разочаровани такива? Или неефективна реклама?

Пак се сравнява някогашния Кулбокс и сега, а времената и ситуацията са различни.

Кой като иска да го разбира. Само да кажа, че знам, а не "гадая" някои неща :)

Не беше проблем, че налагаха 100 Мегабита "като единствено най-доброто" ,но сега е проблем когато за същите пари дават 1 гигабит. ;) Това е часта която ме забавлява.

Недостатъчното клиенти или ефективността на рекламата им не е проблем за клиента. ;) 

Link to comment
Share on other sites

Не беше проблем, че налагаха 100 Мегабита "като единствено най-доброто" ,но сега е проблем когато за същите пари дават 1 гигабит. ;) Това е часта която ме забавлява.

Недостатъчното клиенти или ефективността на рекламата им не е проблем за клиента. ;)

Не го "налагаха", защото не се рекламираше толкова, ако не ме лъже паметта. Имаше разновидности на тройната услуга според скоростите. И най-вече времето беше друго.

Всъщност, мисли каквото искаш, то след още малко време и.. ще се разбере. :)

Link to comment
Share on other sites

Какво ще се разбере?

Така с недомлъвки е най-... кофти да се говори.

Кое време беше друго, аз лично не разбрах. Едно време е било 100мбит, сега 1000мбит интернета, да, друго е времето. Разлика в налагане или реклама аз не виждам. Реклама на кулбокс не съм видял нито по ТВ, нито по сайтове даже... всъщност май мернах някъде преди време.

Рекламите на мобилните оператори примерно, са страховито по-нагли и натрапчиви, навсякъде. Дори реклама на EVN гледах някъде.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Някой да му е известно дали във включените минути на телефон влизат мобилни мрежи в зона 1? За стационарните ясно.

Link to comment
Share on other sites

В сайта пише, че и за мобилните се отнася. Като отидеш, до реда с включените минути има една иконка с въпросителна, само я посочваш и се появява тултип. Не е учудващо, че си я пропуснал, с тоя тренд последните години за малък контраст в сайтовете и светлоиви текстове върху светъл фон... подобни иконки са трудни за различаване с бегъл поглед. Малко офтопик, но за мен е непонятно защо навлезе подобна "мода" в интерфейсите и сайтовете. Всъщност имам достоверна теория, но не е мястото тук да я споменавам :) .

Link to comment
Share on other sites

Явно има нови общи условия.

Дали ще може някой представител на фирмата да напише само промените в общите условия, както правят чуждестранните компании, за да не се налага да препрочитам отново всичко, заради 3 сменени думи.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Кратко описание на промените в Общите условия, приложими към индивидуалните договори между Кулбокс АД и неговите потребители - физически лица, може да видите тук.

Link to comment
Share on other sites

Някой да му е известно дали във включените минути на телефон влизат мобилни мрежи в зона 1? За стационарните ясно.

 

Здравейте,

 

Включените минути са в зависимост от абонаментния план. Ако сте към Cooolbox или CooolHome, тук може да видите кои мобилни международни дестинации от Зона 1 са включени в минутите в пакета Ви: https://www.cooolbox.bg/images/cb///phone/cooolHome_tel_prices.pdf

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Включените минути са в зависимост от абонаментния план. Ако сте към Cooolbox или CooolHome, тук може да видите кои мобилни международни дестинации от Зона 1 са включени в минутите в пакета Ви: https://www.cooolbox.bg/images/cb///phone/cooolHome_tel_prices.pdf

 

За CooolHome, става въпрос. Интересуват ме мобилни мрежи в Германия и Великобритания, доколкото разбирам от тоя документ НЕ влизат във включените минути, само стационарните там?

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

За CooolHome, става въпрос. Интересуват ме мобилни мрежи в Германия и Великобритания, доколкото разбирам от тоя документ НЕ влизат във включените минути, само стационарните там?

 

И фиксираните и мобилните мрежи на Великобритания са в Зона 1. Мобилните мрежи в Германия попадат в Зона 2.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Не гледам много често телевизия, но последните 4 пъти, като пусна телевизията - екрана е черен. Трябва да рестартирам кутийката от захранването, за да тръгне.

 

На някой случвало ли му се е?

Link to comment
Share on other sites

В момента на адрес, където ползвам КБ няма никой. Какво става ако спра да плащам? В смисъл ако ме спрат ще ми искат ли пак такси и как временно да се спра докъм март? И без това са пари на вятъра там, сега хептен...

Link to comment
Share on other sites

В момента на адрес, където ползвам КБ няма никой. Какво става ако спра да плащам? В смисъл ако ме спрат ще ми искат ли пак такси и как временно да се спра докъм март? И без това са пари на вятъра там, сега хептен...

Те нали с последните промени отпреди месец, премахнаха т.нар. "временно прекъсване". То и без това беше малко чудно каква беше разликата с ново прекарване след като няма такса включване. Поне това, което ми бяха казали в началото, май до 6 месеца можеше, и "пазели кабелите", след това можели да ги махнат/вземат. Иначе предполагам ако спреш да плащаш няма да има последствия, защото нали все пак се предплаща.

Link to comment
Share on other sites

Не гледам много често телевизия, но последните 4 пъти, като пусна телевизията - екрана е черен. Трябва да рестартирам кутийката от захранването, за да тръгне.

 

На някой случвало ли му се е?

 

Здравейте,

 

Сигналът Ви е предаден за проверка.

В момента на адрес, където ползвам КБ няма никой. Какво става ако спра да плащам? В смисъл ако ме спрат ще ми искат ли пак такси и как временно да се спра докъм март? И без това са пари на вятъра там, сега хептен...

 

Здравейте,
 
Това, което може да направите, е да върнете устройствата на каса, за да Ви се прекрати договорът и да не Ви се начисли такса за следващия месец.
Имайте предвид обаче следното, при последващо заявяване на услуга, новоподписаният договор може да бъде само за актуално предлагана услуга.
Link to comment
Share on other sites

А на някой случва ли му се да му изчезне звука от сигнала от приемника? ТВ-то си има звук, просто приемника все едно е мутнат. Оправя се само с вадене на HDMI (без значение от кой от двата края). Прави ми го вече 4,5 пъти в рамките на два месеца и се чудя дали е проблем в изхода или приемника?

Link to comment
Share on other sites

А на някой случва ли му се да му изчезне звука от сигнала от приемника? ТВ-то си има звук, просто приемника все едно е мутнат. Оправя се само с вадене на HDMI (без значение от кой от двата края). Прави ми го вече 4,5 пъти в рамките на два месеца и се чудя дали е проблем в изхода или приемника?

 

А в такъв момент при смяна на канал от приемника, звукът не се ли оправя?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 
Това, което може да направите, е да върнете устройствата на каса, за да Ви се прекрати договорът и да не Ви се начисли такса за следващия месец.
Имайте предвид обаче следното, при последващо заявяване на услуга, новоподписаният договор може да бъде само за актуално предлагана услуга.

 

Аз не искам нищо да връщам, тъйа като услугата след март си ми трябва отново. В момента обаче около 3 месеца тя няма да се ползва и явно нямам опция да не плащам за тоя период - много удобно, няма що. Изключително юзър френдли... 

Link to comment
Share on other sites

А в такъв момент при смяна на канал от приемника, звукът не се ли оправя?

 

Не, без значение дали ще изключа приемника, ТВ , сменя канал и т.н.

 

@plameni дам това смятах да направя, но се надявах да стане по-зле, че отзад е една плетеница... Ще смъкна този от PS3-ката, като стане нетърпимо :)

Link to comment
Share on other sites

RaptoR, ами това са "мерки" в ущърб на потребителя (в полза на компанията), то е много ясно, премахването на временното изключване. Което трябва да се признае, трябва. Все отнякъде трябва някак да се "избива" удоволствието да ползваш (че и да предлагаш, от тяхна страна) гигабитова услуга за 25 лв.

Ако не ти трябва нет за 2-3-4 месеца, и си на някаква изгодна услуга/договор/тарифа, която дори още да я има, след 4 месеца не се знае, не би спрял да плащаш, макар че толкова месеца няма да ползваш нищо. Начин да те задържат дори да не си на срочен договор. Друг е въпросът, че тия недостатъци май включват само телевизията - ако ползваш само нет, той си е 25 лв отдавна и надали ще загубиш нещо ако се прекъснеш (освен може би IP адреса).

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...