hollow Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 Няма ли черен петък в Кулбокс? Как така изоставате от световния тренд? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Плащане с биткойн? Това пък за какво? Сега се вижда защо.. Ако тогава някой се е набутал да плати една такса в BTC, сега за същите пари би могъл да плати почти три.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 (edited) Току що пак прекъсна връзката с на Близард сървъра... Преди седмица отново ми прекъсна и връзката с PlayStation Network. При предното прекъсване се свързах с поддръжката. Миналата седмица като прекъсна връзката с PSN, също се свързах веднага и ми казаха, че имало временна загуба на международна свързаност. Тия прекъсвания взеха да стават редовни, което не е изобщо приятно докато се играят игри онлайн. И за да се разсеят съмнения, че проблема е в мен - пак играехме със съседа, който също е на Куулбокс. Него го изхвърли по същото време, когато изхвърли и мен.След като се вързахме след прекъсването, Ping-а беше двоен, но това не мога да кажа дали е от на Кулбокс връзката или от Близард сървъра, защото прят ъпдейти точно днес и са претораверни. Edited December 12, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 Ми то преди няколко дни имаше дълъг (няколко часа) проблем с DNS-ите, отново. Повечето външни сайтове не се отваряха. Сменяш DNS и всичко се отваряше отново. Понякога днс-ите се скапват, но обикновено е за няколко минути и не е често. Тоя път беше за часове. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 Тук става въпрос за секундно прекъсване, което както се сещаш е достатъчно да ти прецака играта.После е божа работа какво и как се връзва. Най-често трябва да рестартирам всичко, за да се върже на ново.Освен това, вторичен DNS в рутера ми е настроен на Гугълския. Пък и тия сървъри работят с IP-та. DNS-а не би трябвало да влияе, особено при вече осъществена връзка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 Да, моя грешка, че не споменах, че го споменавам по принцип, а не в отговор на твоето прекъсване. Просто се зачудих как никой не беше писал за онзи проблем уикенда с днс-ите. И като цяло, че явно като чета, човек остава с впечатлението от темата, че кулбокс вече не са каквото са били едно време, каквото и да означава това. Да съм честен, прекъсвания е нямало досега, само dns-ите дето чат пат нещо се прее*ават. И ако изключим някакви проблеми с телевизията (не ползвам такава), като цяло не виждам колко по-добре да са били в миналото, че сега да са толкова зле, колкото някои изкарват .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 Прекъсването, което аз изпитвам, нормален потребител няма да го усети в 99% от случаите, защото вече си е отворил уеб сайта и си го чете.Дори прекъсването да съвпадне с момент на отваряне на уеб сайт, при рефреш - ще се отвори. Освен това, пада само международния нет и то само до определени места. Не пада цялата свързаност. Вчера докато Battle.net клиента ми пишеше, че не може да се свърже, рефрешнах Youtube и се отвори без проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 Вчера докато Battle.net клиента ми пишеше, че не може да се свърже, рефрешнах Youtube и се отвори без проблем.Това ми прилича като на проблем на самите Близард, отколкото на доставчика... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 Това ми прилича като на проблем на самите Близард, отколкото на доставчика... И Sony трябва да имат същия проблем значи. Освен това, не е проблем на Близард, защото предните пъти като се е случвало, хора на други доставчици са си играели без проблем. Само мен и останалите на Куулбокс ни е изхвърляло в един и същи момент. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 И Sony трябва да имат същия проблем значи. Освен това, не е проблем на Близард, защото предните пъти като се е случвало, хора на други доставчици са си играели без проблем. Само мен и останалите на Куулбокс ни е изхвърляло в един и същи момент. В този случай е нещо при тях. Просто така го беше описал, че звучеше като проблем на Близард. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 (edited) Тези двата следя аз (втория би трябвало да е EU) Edited December 14, 2017 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 (edited) Не знам какво е това, което пингваш. Ето го IP-то на сървъра: 5.42.174.94 И моя пинг е 39 обикновено. Твоя на графиките не стига до толкова ниско. Edited December 14, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 (edited) За кой сървър на Близард става дума? Тези по спомени бяха част от Diablo (поне 1вия). П.С. Сега проверих и host-67.blizzard.com (80.239.168.67) си е UK сървър от света на Diablo. Но, ако прекъсването е секундно, напълно възможно е смоукпинг-а да не го отчете. П.С2. За съжаление този твоя 5.42.174.94 спира ICMP и не може да се следи. Edited December 15, 2017 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 Здравейте, От началото на септември сме стартирали миграция на всички услуги към нов дизайн на опорната мрежа, изграден с много по-мощни маршрутизатори, осигуряващи значително по-голям капацитет и най-вече резервираност. Към днешна дата този процес е почти приключил. За съжаление при отпадането на един от международните ни доставчици в събота, установихме пропуски в новия дизайн, които доведоха до редица аномалии с трафика и DNS сървърите ни. Всички тези пропуски са открити и отстранени и би трябвало, дори и да има отпадане на някое трасе, в бъдеще това да не се усети. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 (edited) Само аз ли нямам никаква телевизия и 070045045 дава само "заето"? Поне едно съобщение да бяхте записали..... Edited December 19, 2017 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 Ало, Готината кутия! Не ви ли е срам предвид срамните цени на дебилната ви услуга? Само искам да Ви попитам дали нейде къде Коледа ще имам съмнителното удоволствие да ви гледам телевизията или да си се връщам на Визио? Питам не за друго, ами понеже там нещата си бяха ясни и разговорите с тях винаги започваха със споменаването на майките им от моя страна. Какво ще рече "Проблем от общ характер" бе, Драги ми смехурковци!?! Вашите заплатки не се ли формират от срамно високите ни такси, прибирани на Общо основание? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 Тихо ся! Те са най-великите, недостижимите, непобедимите... Въобще най! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazev Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 И аз нямам интернет и телевизия и не мога да се свържа по телефона! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 Егати! Отне им САМО час да си оправят бакиите! Жив да не бях, мамка му! При всички случаи обаче, когато си прекратявам отношенията с тях и ме попитат - Що, аджеба бе, Този. Ще им спретна едно обяснение в 4Dx, както аз си мога Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunamito Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 Странно, при мен все още няма телевизия, а интернета не е спирал въобще. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazev Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 При мен току що тръгна всичко Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 И аз все още нямам телевизия,но не това е най дразнещото!Най-лошото е,че кулбокс се превърнаха в посредствен доставчик,който няма отношение и не уважава клиентите си!Преди време ако си спомняте писах точно по този въпрос!Тогава някой от вас ме нападнаха.Е сега разбрахте,че бях прав! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 (edited) Един път спряла телевизията за час... Тва не е истина просто. Евакуирайте се! Закривайте и форума! Edited December 19, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyumishev Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 Не е въпроса до телевизията.Въпроса е до отношението към клиента!Изключили са всичките си телефони?!Все едно не ни дължат обяснение!!!Това отношение дразни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 Може просто много хора да са звъняли поради повредата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.