Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Да, но те не ти я спират, а те подканят за друг план, където пак я има.

Разликата е примерно при другите оператори, като ти изтече договора (примерно 2г), минаваш на безсрочен при по-голяма такса.

Отново - ако някой смята, че са престъпили закон, не би ли било лесно да ги осъди?!

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да, но те не ти я спират, а те подканят за друг план, където пак я има.

Разликата е примерно при другите оператори, като ти изтече договора (примерно 2г), минаваш на безсрочен при по-голяма такса.

Отново - ако някой смята, че са престъпили закон, не би ли било лесно да ги осъди?!

 

Тедсън, ти не загряваш ли, брат, че те изнудват да платиш повече, за да запазиш номера си? 

Link to comment
Share on other sites

Всъщност добре че е намесен само домашен телефон тука. Щото на мобилния съм хванал един план преди 2г. дето ми е много изгоден, и отдавна не е имало такива промоции, и много бих се ядосал ако го резнат :D .

За домашния - мда, в тия 100 минути са включени и международни позвънявания (и мобилните ли..), но 100 минути далеч не е "часове", и звършват адски бързо. А след тях си плащаш като поп.

 

Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат.

 

И мобилните са включени. 100 минути не са часове, но са напълно достатъчни за много хора. Пък и са нещо, което дори и не толкова много като количество, струва към 10лв при мобилните оператори. Цените след изтичането на 100-те минути изобщо не са толкова високи. Имат си ценова листа на сайта, можеш да я погледнеш. Все пак говорим за VoIP.

Link to comment
Share on other sites

Да, но те не ти я спират, а те подканят за друг план, където пак я има.

Ако в кръчмата "Яката хралупа" си се уговорил (даже си сключил писмен договор) всеки ден за обяд, срещу заплащане, да получаваш паничка боб и филийка хляб... и така 10 години.

Как ще реагираш, ако един ден ти кажат: "Ами от днес без хляб. Филийката ще се предлага само в комбинацията "боб + филийка + кебаче. Малко по-скъпичко е, ама кебачето си е кебапче... и паницата боб е десет пъти по-голяма"

Ако това, което имаш ти е достатъчно? Ако не искаш да плащаш повече? Ако си вегетарианец?

Link to comment
Share on other sites

Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат.

 

По принцип - да, но не за всички договори и оператори. Понеже зачекнахте за домашните телефони - да, аз съм от тия, дето имат 3 мобилни номера, по един на трите мобилни оператора, но продължавам да поддържам и домашния си телефон. Единственото което направих с него е да го прехвърля от Виваком на Мтел заедно с номера още преди години, когато излезе двугодишната оферта за минимална месечна такса с включени 250 минути без значение към кого (стационарни и мобилни на други оператори). Двете години отдавна изтекоха, но условията са си същите както преди години.

Link to comment
Share on other sites

Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат.

 

И мобилните са включени. 100 минути не са часове, но са напълно достатъчни за много хора. Пък и са нещо, което дори и не толкова много като количество, струва към 10лв при мобилните оператори. Цените след изтичането на 100-те минути изобщо не са толкова високи. Имат си ценова листа на сайта, можеш да я погледнеш. Все пак говорим за VoIP.

Ползвам безсрочен договор, на боб, просто хванах доста добри условия, особено за интернет, и съм крайно доволен. Тъй че в случая няма 2 годишен или друг договор. На баща ми едната карта е на 0 лв от ония преди 3-4г. и още си я ползва (всъщност само за търсене, има двусимов телефон, но по нея рядко вече го търсят).

 

За 100-те минути да, на който му стигат, и ги ползва само за синове и дъщери в чужбина. Но са нищожни на фона на това, което предоставят разните като скайп.

 

plameni, случват се и такива неща и никой не тръгва да ги съди. Ще си променя навиците, ще сменя ресторанта... динамичен стана света. Ако някой иска, според теб може да ги осъди, ми да го направи. Осъзнавам, че стационарния за някои хора е важен, но според мен са доооста малко тези хора. Мтел за 3 лв предлагат стационарен, макар и с техен нет. Ако им е важен стационарния, има алтернативи. Но не и за набиране, защото за изходящи отдавна не са толкова изгодни, макар често по-евтини от мобилните извънпланови минути. Има услуги като justcall, ползвах ги, като слънце си работи, 5ст./мин, и си го разнасяш където искаш, не само вързан у дома с жица. И на всичко отгоре излиза по 1.70 лв на месец като се разхвърля.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат.

 

Няма такова нещо! Докато не преподшишеш условията са си същите като последно договорените. Като преподпишеш ако има изменения влизат в сила. Което ме подсеща, че трябва и аз да ида да преподпиша моя договор... Вече повече от месец си лафим с отговорника ми и все не можем да се срещнем...  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Абе, скапан рутер, ама след намесата на поддръжката достижимите скорости пак са си 100 със скапания рутер...имало някакъв проблем, не разбрах какъв и не ме интересува.Всичко е наред вече.Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

Няма такова нещо! Докато не преподшишеш условията са си същите като последно договорените. Като преподпишеш ако има изменения влизат в сила. Което ме подсеща, че трябва и аз да ида да преподпиша моя договор... Вече повече от месец си лафим с отговорника ми и все не можем да се срещнем...  :laughing:

 

из. сайта на Теленор

 

 

Посочените допълнителни 2000 МВ са национални, предоставят се при сключване на нов 24-месечен договор, от 09.10.2017г. до 31.10.2017г. и важат за частни клиенти за първите 24 месеца от срока на договора.

 

из. сайта на Виваком

 

 

След изтичане на първоначалния срок на договора тарифните планове ще бъдат на стандартни условия без промоционалните допълнителни MB. Промоцията е валидна до 31.10.2017 г.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Аз тези не ги имам за оператори даже - при мен в М-тел НИКОГА не са се изменяли условия по довор преди реалното му преподписване. Сигурен съм че и при тези е така, не виждаш ли че договорът е за 24 месеца и срокът е 24 месеца? След това почват да те търсят за преподписване. Но докато то не се случи нищо не се променя - поне по мои скромни наблюдения от 1997 насам. 

Link to comment
Share on other sites

из. сайта на Теленор

из. сайта на Виваком

 

Нещо подобно пишеше и в офертата на М-тел за домашния ми телефон, но както Виден спомена, при ново предподписване обикновено първоначалните условия се запазват.

Link to comment
Share on other sites

Виждам, че срокът е 24 месеца. И точно след 24 месеца, нищо не им пречи да ти прекратят промоционалните условия, за да имаш стимул да преподпишеш. Иначе защо да преподписвам на по-неизгоден договор, ако в момента няма активни промоции?

Колкото пъти и да съм преподписал до сега, условията са се променяли. Реално няма как да преподпишеш на план, който не съществува вече.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Прее... цакахме хубавата тема...

 

Да върна пак топката към 0700.

 

В резюме:

Когато доставчик е обявил за връзка с него единствено номер 0700 (независимо, че е безплатен в мрежата му) , дори прекъсването в тази мрежа да е по вина на оператора, клиентът се задължава да плаща, за да го информира за проблема.

Link to comment
Share on other sites

За какво друго да се обаждам на 0700, ако не при повреда с интернета?

Ако нямам интернет, не мога да се обадя на 0700.

Това само по себе си прави "безплатния" номер малко безполезен.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Прее... цакахме хубавата тема...

 

Тя от 10 дни е най-активната във Форума  :laughing:

 

За какво друго да се обаждам на 0700, ако не при повреда с интернета?

Ако нямам интернет, не мога да се обадя на 0700.

Това само по себе си прави "безплатния" номер малко безполезен.

 

Ако имаш предвид техния 0700 добре, но той както знаем далеч не е единствен. 

Link to comment
Share on other sites

Ако имаш предвид техния 0700 добре, но той както знаем далеч не е единствен. 

 

Естествено, че имам предвид техния 0700, нали него обсъждаме?

Link to comment
Share on other sites

Не разбрах за какво изнудване става въпрос, на двата ми адреса ползвам от старата тройна услуга със 100 мегабита (повече не са ми нужни) и никой не ме е карал да подписвам на нова. Ако ме накарат, ще ги отрежа от воле. Аз телефона го държа колкото да има, последно време обаче само ми звънят на него, че съм бил някаква агенция за недвижими имоти.

 

Относно мобилните оператори, онея текстове въжат в случаите, че ползваш някакъв промоционакен план предлаган в даден момент. То го пише и по договор, по принцип е еди как си ама ти получаваш еди кво си за срока на договора. В случай, че си на план, който е предлаган стандартно в даден период си оставш на него след изтичането на срока. Имено за това сега Теленор ме преследват като луди, да ми предлагат какви ли не условия, за да ме вържат, иначе веднага мога да избягам, че съм на безсрочен.

Link to comment
Share on other sites

За какво друго да се обаждам на 0700, ако не при повреда с интернета?

Ако нямам интернет, не мога да се обадя на 0700.

Това само по себе си прави "безплатния" номер малко безполезен.

За информация, справки плащания и нови заявки. За проблеми с услугите наистина не върши работа.

Иначе идеята за общодостъпен телефон от цялата страна се обезмисля при преимуществено клиенти от Пловдив.

И да - ситуацията наистина се е променила. Кулбокс не е това, което беше.

Edited by hollow
Link to comment
Share on other sites

 

Здравейте,

 

Да внесем повече яснота по отношение на националния ни номер 0700 45 0 45 и как стоят нещата при нас. За всички абонати, търсещи ни през номер от фиксираната мрежата на Кулбокс, разговорът е безплатен...

След като е безплатно за абонатите това означава едно-зад 0700 има стандартни номера от вашия номерационен план защо не обявите направо тях? Известно ли ви е че 0700 номерата не могат да се избират от чужбина?Изобщо е смешно доставчик на телеком услуги да върти подобни номерца уж от "грижа за клиента" Ей такива неща както и сбърканата ценова политика ме отказаха да съм ви клиент.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...