tedy Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Да, но те не ти я спират, а те подканят за друг план, където пак я има. Разликата е примерно при другите оператори, като ти изтече договора (примерно 2г), минаваш на безсрочен при по-голяма такса. Отново - ако някой смята, че са престъпили закон, не би ли било лесно да ги осъди?! Edited October 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Да, но те не ти я спират, а те подканят за друг план, където пак я има. и ти искат повече пари, което е в твой ущърб... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Да, но те не ти я спират, а те подканят за друг план, където пак я има. Разликата е примерно при другите оператори, като ти изтече договора (примерно 2г), минаваш на безсрочен при по-голяма такса. Отново - ако някой смята, че са престъпили закон, не би ли било лесно да ги осъди?! Тедсън, ти не загряваш ли, брат, че те изнудват да платиш повече, за да запазиш номера си? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Всъщност добре че е намесен само домашен телефон тука. Щото на мобилния съм хванал един план преди 2г. дето ми е много изгоден, и отдавна не е имало такива промоции, и много бих се ядосал ако го резнат . За домашния - мда, в тия 100 минути са включени и международни позвънявания (и мобилните ли..), но 100 минути далеч не е "часове", и звършват адски бързо. А след тях си плащаш като поп. Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат. И мобилните са включени. 100 минути не са часове, но са напълно достатъчни за много хора. Пък и са нещо, което дори и не толкова много като количество, струва към 10лв при мобилните оператори. Цените след изтичането на 100-те минути изобщо не са толкова високи. Имат си ценова листа на сайта, можеш да я погледнеш. Все пак говорим за VoIP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Да, но те не ти я спират, а те подканят за друг план, където пак я има. Ако в кръчмата "Яката хралупа" си се уговорил (даже си сключил писмен договор) всеки ден за обяд, срещу заплащане, да получаваш паничка боб и филийка хляб... и така 10 години. Как ще реагираш, ако един ден ти кажат: "Ами от днес без хляб. Филийката ще се предлага само в комбинацията "боб + филийка + кебаче. Малко по-скъпичко е, ама кебачето си е кебапче... и паницата боб е десет пъти по-голяма" Ако това, което имаш ти е достатъчно? Ако не искаш да плащаш повече? Ако си вегетарианец? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат. По принцип - да, но не за всички договори и оператори. Понеже зачекнахте за домашните телефони - да, аз съм от тия, дето имат 3 мобилни номера, по един на трите мобилни оператора, но продължавам да поддържам и домашния си телефон. Единственото което направих с него е да го прехвърля от Виваком на Мтел заедно с номера още преди години, когато излезе двугодишната оферта за минимална месечна такса с включени 250 минути без значение към кого (стационарни и мобилни на други оператори). Двете години отдавна изтекоха, но условията са си същите както преди години. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат. И мобилните са включени. 100 минути не са часове, но са напълно достатъчни за много хора. Пък и са нещо, което дори и не толкова много като количество, струва към 10лв при мобилните оператори. Цените след изтичането на 100-те минути изобщо не са толкова високи. Имат си ценова листа на сайта, можеш да я погледнеш. Все пак говорим за VoIP. Ползвам безсрочен договор, на боб, просто хванах доста добри условия, особено за интернет, и съм крайно доволен. Тъй че в случая няма 2 годишен или друг договор. На баща ми едната карта е на 0 лв от ония преди 3-4г. и още си я ползва (всъщност само за търсене, има двусимов телефон, но по нея рядко вече го търсят). За 100-те минути да, на който му стигат, и ги ползва само за синове и дъщери в чужбина. Но са нищожни на фона на това, което предоставят разните като скайп. plameni, случват се и такива неща и никой не тръгва да ги съди. Ще си променя навиците, ще сменя ресторанта... динамичен стана света. Ако някой иска, според теб може да ги осъди, ми да го направи. Осъзнавам, че стационарния за някои хора е важен, но според мен са доооста малко тези хора. Мтел за 3 лв предлагат стационарен, макар и с техен нет. Ако им е важен стационарния, има алтернативи. Но не и за набиране, защото за изходящи отдавна не са толкова изгодни, макар често по-евтини от мобилните извънпланови минути. Има услуги като justcall, ползвах ги, като слънце си работи, 5ст./мин, и си го разнасяш където искаш, не само вързан у дома с жица. И на всичко отгоре излиза по 1.70 лв на месец като се разхвърля. Edited October 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Ами не искам да те шашкам или нещо, но принципно, промоционалните условия по договорите са за първите 24 месеца от договора. Така че като ти изтече договора 2 години след подписването, плана става нормален, както е бил без промоционалните добавки. Та приготви се да се ядосваш, защото ще те резнат. Няма такова нещо! Докато не преподшишеш условията са си същите като последно договорените. Като преподпишеш ако има изменения влизат в сила. Което ме подсеща, че трябва и аз да ида да преподпиша моя договор... Вече повече от месец си лафим с отговорника ми и все не можем да се срещнем... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Абе, скапан рутер, ама след намесата на поддръжката достижимите скорости пак са си 100 със скапания рутер...имало някакъв проблем, не разбрах какъв и не ме интересува.Всичко е наред вече.Благодаря. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Няма такова нещо! Докато не преподшишеш условията са си същите като последно договорените. Като преподпишеш ако има изменения влизат в сила. Което ме подсеща, че трябва и аз да ида да преподпиша моя договор... Вече повече от месец си лафим с отговорника ми и все не можем да се срещнем... из. сайта на Теленор Посочените допълнителни 2000 МВ са национални, предоставят се при сключване на нов 24-месечен договор, от 09.10.2017г. до 31.10.2017г. и важат за частни клиенти за първите 24 месеца от срока на договора. из. сайта на Виваком След изтичане на първоначалния срок на договора тарифните планове ще бъдат на стандартни условия без промоционалните допълнителни MB. Промоцията е валидна до 31.10.2017 г. Edited October 25, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Аз тези не ги имам за оператори даже - при мен в М-тел НИКОГА не са се изменяли условия по довор преди реалното му преподписване. Сигурен съм че и при тези е така, не виждаш ли че договорът е за 24 месеца и срокът е 24 месеца? След това почват да те търсят за преподписване. Но докато то не се случи нищо не се променя - поне по мои скромни наблюдения от 1997 насам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 из. сайта на Теленор из. сайта на Виваком Нещо подобно пишеше и в офертата на М-тел за домашния ми телефон, но както Виден спомена, при ново предподписване обикновено първоначалните условия се запазват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Виждам, че срокът е 24 месеца. И точно след 24 месеца, нищо не им пречи да ти прекратят промоционалните условия, за да имаш стимул да преподпишеш. Иначе защо да преподписвам на по-неизгоден договор, ако в момента няма активни промоции? Колкото пъти и да съм преподписал до сега, условията са се променяли. Реално няма как да преподпишеш на план, който не съществува вече. Edited October 25, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Принципно си прав, но не всички променят условията - аз затова казах в предишния си пост "не за всички договори и оператори". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Прее... цакахме хубавата тема... Да върна пак топката към 0700. В резюме: Когато доставчик е обявил за връзка с него единствено номер 0700 (независимо, че е безплатен в мрежата му) , дори прекъсването в тази мрежа да е по вина на оператора, клиентът се задължава да плаща, за да го информира за проблема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) За какво друго да се обаждам на 0700, ако не при повреда с интернета? Ако нямам интернет, не мога да се обадя на 0700. Това само по себе си прави "безплатния" номер малко безполезен. Edited October 25, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 За да се обадиш ако имаш проблем само с телевизията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Това сигурно са им 5-10% от обажданията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Мхмм... И ако комшията те помоли да се обадиш за проблем с неговия нет Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Прее... цакахме хубавата тема... Тя от 10 дни е най-активната във Форума За какво друго да се обаждам на 0700, ако не при повреда с интернета? Ако нямам интернет, не мога да се обадя на 0700. Това само по себе си прави "безплатния" номер малко безполезен. Ако имаш предвид техния 0700 добре, но той както знаем далеч не е единствен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Ако имаш предвид техния 0700 добре, но той както знаем далеч не е единствен. Естествено, че имам предвид техния 0700, нали него обсъждаме? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Не разбрах за какво изнудване става въпрос, на двата ми адреса ползвам от старата тройна услуга със 100 мегабита (повече не са ми нужни) и никой не ме е карал да подписвам на нова. Ако ме накарат, ще ги отрежа от воле. Аз телефона го държа колкото да има, последно време обаче само ми звънят на него, че съм бил някаква агенция за недвижими имоти. Относно мобилните оператори, онея текстове въжат в случаите, че ползваш някакъв промоционакен план предлаган в даден момент. То го пише и по договор, по принцип е еди как си ама ти получаваш еди кво си за срока на договора. В случай, че си на план, който е предлаган стандартно в даден период си оставш на него след изтичането на срока. Имено за това сега Теленор ме преследват като луди, да ми предлагат какви ли не условия, за да ме вържат, иначе веднага мога да избягам, че съм на безсрочен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Изнудването при двойната услуга - или пускаш тройна или оставаш на същите пари, но без телефон, а с 1Gbps нет... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hollow Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 (edited) За какво друго да се обаждам на 0700, ако не при повреда с интернета? Ако нямам интернет, не мога да се обадя на 0700. Това само по себе си прави "безплатния" номер малко безполезен. За информация, справки плащания и нови заявки. За проблеми с услугите наистина не върши работа. Иначе идеята за общодостъпен телефон от цялата страна се обезмисля при преимуществено клиенти от Пловдив. И да - ситуацията наистина се е променила. Кулбокс не е това, което беше. Edited October 26, 2017 by hollow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Здравейте, Да внесем повече яснота по отношение на националния ни номер 0700 45 0 45 и как стоят нещата при нас. За всички абонати, търсещи ни през номер от фиксираната мрежата на Кулбокс, разговорът е безплатен... След като е безплатно за абонатите това означава едно-зад 0700 има стандартни номера от вашия номерационен план защо не обявите направо тях? Известно ли ви е че 0700 номерата не могат да се избират от чужбина?Изобщо е смешно доставчик на телеком услуги да върти подобни номерца уж от "грижа за клиента" Ей такива неща както и сбърканата ценова политика ме отказаха да съм ви клиент. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.