Lucky Luciano Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 Рутерът е калпав, но не се знае защо дауна го няма. Нищо чудно да е LAN картата. При всички положения опитай с друга машина. Може и лаптоп да вържеш жично. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 Кабела е забит директно в дъното на гигабитов вход (не ползвам отделна лан карта), от другата страна е в бялата кутия на студената кутия. Рутера може да е калпав, но и при директна връзка даунлоуда го няма.И както вече казах, преди около седмица, с рутер, скоростта си беше 100...Утре на обяд чакам поддръжката, нека погледнат и ще коментирам след това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) ... За всички абонати, търсещи ни през номер от фиксираната мрежата на Кулбокс, разговорът е безплатен, независимо от продължителността му. ... Нека да ви припомня тогава, че това важи, при едновременно изпълнени три условия: 1. Абонатът е с тройна услуга; 2. Връзката е налична; 3. Телефонната услуга е работеща. Дори при едно неизпълнено условие, абонатът е принуден да ви звъни по друга тарифа и да плати, дори само за да ви информира за проблема, независимо от причината. Ако наричате това справедливост... EDIT: Някой от вас замислял ли се е, че всъщност, част от абонатите ви са в неравнопоставено положение, защото някои от тях имат възможност безплатно да ви уведомят за проблем, а други не (by default)... Edited October 25, 2017 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Когато активирахме 0700 преди десет години беше най-удобния начин да осигурим връзка с нас при еднакви условия за всички. Не сме обърнали внимание, че ситуацията се е променила. Ще поправим това. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Не сме обърнали внимание, че ситуацията се е променила. Пълни глупости. ВИЕ едностранно променихте ситуацията със закриването на двойната услуга. ВИЕ принудихте абонатите на двойната услуга да закриват или трансферират номерата си към други оператори. На практика ВИЕ поставихте част от абонатите си в неравнопоставено положение. Ще поправим това. Ъъъъ... Ще върнете ли двойната услуга? Reminder за какво точно става въпрос: Май ще се разделяме с бокс-а. След известни перипетии със домашния телефон, кога работи кога не, онзи ден ме сюрпризираха, че плана, който използвам(родителите ми) вече нямало да го има. Те използват само интернет и тоя прословут телефон, какъвто беше и плана, който пуснах преди години. Сега нямало да го има и или само интернет или пакета с телевизията, както ми обясни госпожата по телефона. Не ме устройва пакетната услуга, така че се разделяме. Edited October 25, 2017 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) ЗА връщане на двойната услуга, веднага пускам една нова услуга! Имам си ATA, дори два броя, чисто новички Edited October 25, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Малко като реверанс - закакво по ****лите ви е домашен телефон?! Знам че не е това въпроса, и понякога такива тенденции са притеснителни, но смятам, че е махнат телефона, защото е бил прекалено рядко ползван дори от тези които са го имали, предполагам. Нашите имат домашен с 500 минути, от които изговарят по 40 колкото да не е без хич, но там има и доза емоционален инат към самия номер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) За връзка с Кулбокс, например. Иначе си плащаш "по тарифата на оператора". И защо да го няма?! Всеки ли е длъжен да има мобилен телефон?! Не знам да има прието нещо подобно. Тоест имаш проблем с услугата, нямаш мобиУен... И?! Малко извън темата, но чух, че абонатите, които са на старата тройна услуга, се приканват да минат към новата, защото нещо си...? Вярно ли е това? Edited October 25, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Има хора, за които е важен.Цитат от форума на Cooolbox: Здравейте!Вчера (20.01.2017г) ми се обади оператор на Coolbox, който ме уведоми, че до края на месец февруари 2017г. се спира услугата SOHO2 т.е. интернет(100мб)+ телефон, която ползвам вече 10 години, с такса 24,90лв. Като алтернатива ми предложиха "cooolHome"(пакет интернет/телефон/тв) с такса 34.90. Усилено търсих в целия сайт и форума, но не намерих такава информация за прекратяване на услугата. От цифровата тв, включена в новия пакет, нямам нужда тъй, като ползвам друг оператор, а сега изглежда съм принуден да се включа, за да запазя телефона си. Доста неудобна за мен ситуация, защото за да запазя телефона си, трябва да заплащам и нещо ненужно за мен, което няма да ползвам. Мисля си, че можеше да се публикува информацията в портала по-навреме, за да си търсим алтернативни варианти, а сега имам срок до понеделник 23.01.17, да реша и уговоря час за техниците, които ще трябва да инсталират хардуера за новия пакет. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Е, коментарът ми не беше с цел заяждане, затова и усмивките. Просто коментирах, а сега коментирам - малко като барон Мюнхаузен - домашен да имаш само за връзка с оператора.., аз лично предпочитам изчистените неща, без телевизия и домашни телефони . Вече ако се налага толкова често ежемесечно да се говори със съпорта за проблеми, че наличието на домашен телефон да е решаващо, това говори за друг, далеч по-сериозен проблем и не знам дали бих останал на подобен доставчик. И да, аз не познавам човек без GSM, вече дори без смартфон. Дори стационарните отдавна вече са реално гсм-и. Ето, нашите нямат нет от 2 дена (близу/мтел), но стационарния работи, защото е реално мобилен. Имах 'домашен' номер, ползвайки го със смартфона, излизаше ми с такса около 1.70 на месец, дори него го изоставих. Предполагам на Кулбокс и домашния им струва нещо, и са решили да го махнат от двойните планове с цел някаква оптимизация, а в такива случаи винаги има "пострадали". Предполагам имат статистики кой колко и закакво ги ползва. Особено пък предвид какви и кои хора си прекарват изобщо кулбокс с тия скорости и цени - да нямат смартфони е леко налудничаво предположение. Edited October 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) В случая телефонът си беше включен в пакетната цена, без значение дали се ползва или не. Тоест абонатът имаше право на избор - ползва или не ползва. Един да иска да ползва, не е коректно да се прекратява тази услуга. Да не говорим, че доста хора си го ползваха и някои минаха на тройна /без да искат, просто им го наложиха/, други смениха оператора. Аз очаквам да получа отговор, вярно ли е, че карат абонати на старата тройна, да минават на новата, тоест вдигат им таксата, без реално да имат нужда от гигабитов нет... Цялата работа става:"Или ни играете по свирката и си сменяме плановете и условията, както искаме, или си търсете друг доставчик...", което е колкото несериозно, толкова и грозно... Edited October 25, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) В момента, в който това се случи, един абонат със сигурност по-малко (какво пък толкова, нали ). Това за стария адрес. Иначе по мое мнение 2 абоната по-малко, защото на новия адрес дори и не се замислих дали да стана абонат, просто малко повече рисърч и решението е намерено - по-евтино, по-разнообразно. Някак успявам да преживея това, че нямам 1 тера-гига-мега-ултрабит по оптично влакно Edited October 25, 2017 by Samo_minava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 ... Особено пък предвид какви и кои хора си прекарват изобщо кулбокс с тия скорости и цени - да нямат смартфони е леко налудничаво предположение. Хипотетична, но напълно възможна притча: Съучениците Гошо и Тошо, синове на леля Пенка и леля Станка от доста години са в чужбина. Единият в Англия, а другият в Испания. Добрите деца за осигурили за майките си по един лаптоп и някакъв интернет за скайп. Псували са почти непрекъснато "шибания интернет доставчик" заради непрестанно скапващата се връзка. През далечната 2008-а обаче, блесва нова звезда на хоризонта - "Оптика до дома" от Cooolbox, т.е. оптичен интернет от ония с очилата на билборда и по колите. Гошо и Тошо веднага осигуряват финансиране и пускане на качествен интернет. Всичко е "цветя и рози" и става още по-прекрасно, когато леля Пенка и леля Станка откриват, че могат да говорят помежду си с часове, при това безплатно, по новите телефони, които са им дошли бонус. И така почти 10 години... Междувременно са разпространили новите си номера сред познатите. Закрили са си старите телефони към БТК-то. Някой обаче им казва, че или ще плащат с 10 лв. отгоре за тройна, или закриват телефона... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Наистина трябва да се замислят сериозно за връщане на двойната услуга, според мен. Голяма грешка беше спирането и. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) plameni, напълно разбирам. И не ми се искаше да влизам някак незаслужено в ролята на адвокат на кулбокс, но в случая тази притча може да има успешен край, защото домашния телефон има безограничени само към други кулбокс абонати с домашен телефон. С останалите, камо ли с чужбина, не е съвсем така . За там отдавна са измислили скайпове, вайбъри, уатсапи. За да прекарат интернет на баба или леля си в Бг, трябва да са им купили и поне лаптоп. Еми ще си говорят по скайп, кво толкова. Домашните телефони са отживелица, дори аз консерватора, го признах най-накрая. Като цяло - драмата с домашния тел. не би трябвало да е дори близо до тази, която се изкарва тук. Edited October 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Обясни на баба ми, как се работи със Скайп. Плащам! Ама така да и обясниш, че да го разбере и след два дни, когато реши да говори с някого, да не ти звъни по 10 пъти. Има хора, които си искат телефона, не ги интересува дали ще виждат някого или не. И в тая връзка, точно когато умниците от Кулбокс решиха да махнат услугата, се наложи да се пуска нет на едно място, но заради пакетът с телефон, се пусна Виваком... Тоест един абонат по-малко, едни пари във Виваком повече. Интересно, четат, а не пишат... Edited October 25, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Малко извън темата, но чух, че абонатите, които са на старата тройна услуга, се приканват да минат към новата, защото нещо си...? Вярно ли е това? Не. На мен никой не ми се е обаждал с подобни подканвания. А домашния телефон на Куулбокс включва и безплатни минути към чужбина. Нещо, което при мобилните оператори се заплаща. Само казвам. Edited October 25, 2017 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Дано да е така, защото ако направят и това, в КЗП може да има чудни жалби от абонати. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 ... в случая тази притча може да има успешен край.. Може... Тошо, например, си казва: "К'во пък толкова... 5 Евро... Ще пуснем и телевизия" Обаче Гошо (с юридическо образование) е заядлив (даже повече от мен) и не е съгласен: "Не съм им за четирите паунда, ама откъде накъде?!?" Подготвя се и пуска едни дълги и обосновани писъмца до КЗП и КРС и чака... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Обясни на баба ми, как се работи със Скайп. Плащам! По принцип баба ми си ползва Вайбър, браузи снимки в гугъл фотос и т.н. Та ако някой не може да се оправи, проблема си е изцяло негов И все пак не виждам къде е проблема. Единствено се иска да уведомят клиентите си в срока определен от договора. Най-нормалното нещо е сървис провайдър да си обновява предложенията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Всъщност добре че е намесен само домашен телефон тука. Щото на мобилния съм хванал един план преди 2г. дето ми е много изгоден, и отдавна не е имало такива промоции, и много бих се ядосал ако го резнат . За домашния - мда, в тия 100 минути са включени и международни позвънявания (и мобилните ли..), но 100 минути далеч не е "часове", и звършват адски бързо. А след тях си плащаш като поп. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 И все пак не виждам къде е проблема. Единствено се иска да уведомят клиентите си в срока определен от договора. Най-нормалното нещо е сървис провайдър да си обновява предложенията. Не е точно така. Ще се самоцитирам, да не пиша отново всичко: Особеното на телефонната услуга е, че съгласно ЗЕС, за предоставянето й, освен всичко друго, се изисква "разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс - номера".С това разрешение обаче, вървят и един куп задължения на доставчика. Нямат право да ти спрат услугата, ако ти си изряден. Самоволното спиране и отказ за предоставяне, при едно обжалване в КРС, може да доведе до много сериозни последици за доставчика. Единственият начин е изцяло да спрат да предлагат телефонна услуга и да откажат предоставения ресурс. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 (edited) Там пише ли, че нямат право да не я предлагат в някои планове от всичките си комбинации от услуги? Като цяло приветствам всякакви опити да се премахне вече услугата стац. телефон от всички, и да се спрат диференцираните планове за стац и не-стац телефони от плановете, защото ставаме свидетели на абсурдни неща, например някои вече не предлагат към стац. телефони, което уж доскоро се смяташе като по-евтино от това да се звъни ниа мобилни. То така или иначе след време очаквам всичко да е IP, дори "нормалната" телефония на операторите, която ще е просто един локален IP сървър за телефонията, която ако искаш ползваш като локална, ако не - не - подобно на DNS-ите. Но това са фантазии, и май скоро няма да стане, въпреки че моите разговори вече, сигурно 80% минават през вайбъри и уатсапи. P.S. Иначе съмнявам се кулбокс да не са помислили за този правен казус и дали е изпипано всичко легално. Ако не, всеки е свободен да завежда дела и да се оплаче, и ако има право, Ок. Edited October 25, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Предполагам, че plameni иска да каже, че не могат да спрат вече предоставена услуга, тоест някой си има номер и те го спират. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Там пише ли, че нямат право да не я предлагат в някои планове от всичките си комбинации от услуги? v.s. Нямат право да ти спрат услугата, ако ти си изряден. Единственият начин е изцяло да спрат да предлагат телефонна услуга и да откажат предоставения ресурс. Откри ли разликите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.