Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Рутерът е калпав, но не се знае защо дауна го няма. Нищо чудно да е LAN картата. При всички положения опитай с друга машина. Може и лаптоп да вържеш жично.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Кабела е забит директно в дъното на гигабитов вход (не ползвам отделна лан карта), от другата страна е в бялата кутия на студената кутия. Рутера може да е калпав, но и при директна връзка даунлоуда го няма.И както вече казах, преди около седмица, с рутер, скоростта си беше 100...Утре на обяд чакам поддръжката, нека погледнат и ще коментирам след това.

Link to comment
Share on other sites

 

...

За всички абонати, търсещи ни през номер от фиксираната мрежата на Кулбокс, разговорът е безплатен, независимо от продължителността му.

...

 

Нека да ви припомня тогава, че това важи, при едновременно изпълнени три условия:

1. Абонатът е с тройна услуга;

2. Връзката е налична;

3. Телефонната услуга е работеща.

 

Дори при едно неизпълнено условие, абонатът е принуден да ви звъни по друга тарифа и да плати, дори само за да ви информира за проблема, независимо от причината.

 

Ако наричате това справедливост...

 

EDIT: Някой от вас замислял ли се е, че всъщност, част от абонатите ви са в неравнопоставено положение, защото някои от тях имат възможност безплатно да ви уведомят за проблем, а други не (by default)...

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Когато активирахме 0700 преди десет години беше най-удобния начин да осигурим връзка с нас при еднакви условия за всички. Не сме обърнали внимание, че ситуацията се е променила. Ще поправим това.

Link to comment
Share on other sites

Не сме обърнали внимание, че ситуацията се е променила.

 

Пълни глупости. 

ВИЕ едностранно променихте ситуацията със закриването на двойната услуга.

ВИЕ принудихте абонатите на двойната услуга да закриват или трансферират номерата си към други оператори.

 

На практика ВИЕ поставихте част от абонатите си в неравнопоставено положение.

 

Ще поправим това.

Ъъъъ... Ще върнете ли двойната услуга?

 

Reminder за какво точно става въпрос:

Май ще се разделяме с бокс-а. След известни перипетии със домашния телефон, кога работи кога не, онзи ден ме сюрпризираха, че плана, който използвам(родителите ми) вече нямало да го има. Те използват само интернет и тоя прословут телефон, какъвто беше и плана, който пуснах преди години. Сега нямало да го има и или само интернет или пакета с телевизията, както ми обясни госпожата по телефона. Не ме устройва пакетната услуга, така че се разделяме.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

ЗА връщане на двойната услуга, веднага пускам една нова услуга! Имам си ATA, дори два броя, чисто новички :laughing:

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Малко като реверанс - закакво по ****лите ви е домашен телефон?! :) Знам че не е това въпроса, и понякога такива тенденции са притеснителни, но смятам, че е махнат телефона, защото е бил прекалено рядко ползван дори от тези които са го имали, предполагам. Нашите имат домашен с 500 минути, от които изговарят по 40 колкото да не е без хич, но там има и доза емоционален инат към самия номер.

Link to comment
Share on other sites

За връзка с Кулбокс, например. Иначе си плащаш "по тарифата на оператора". И защо да го няма?! Всеки ли е длъжен да има мобилен телефон?! Не знам да има прието нещо подобно. Тоест имаш проблем с услугата, нямаш мобиУен... И?! 

 

Малко извън темата, но чух, че абонатите, които са на старата тройна услуга, се приканват да минат към новата, защото нещо си...? Вярно ли е това?

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Има хора, за които е важен.

Цитат от форума на Cooolbox:
 

Здравейте!
Вчера (20.01.2017г) ми се обади оператор на Coolbox, който ме уведоми, че до края на месец февруари 2017г. се спира услугата SOHO2 т.е. интернет(100мб)+ телефон, която ползвам вече 10 години, с такса 24,90лв. Като алтернатива ми предложиха "cooolHome"(пакет интернет/телефон/тв) с такса 34.90. Усилено търсих в целия сайт и форума, но не намерих такава информация за прекратяване на услугата. От цифровата тв, включена в новия пакет, нямам нужда тъй, като ползвам друг оператор, а сега изглежда съм принуден да се включа, за да запазя телефона си. Доста неудобна за мен ситуация, защото за да запазя телефона си, трябва да заплащам и нещо ненужно за мен, което няма да ползвам. Мисля си, че можеше да се публикува информацията в портала по-навреме, за да си търсим алтернативни варианти, а сега имам срок до понеделник 23.01.17, да реша и уговоря час за техниците, които ще трябва да инсталират хардуера за новия пакет.

Link to comment
Share on other sites

Е, коментарът ми не беше с цел заяждане, затова и усмивките.

Просто коментирах, а сега коментирам - малко като барон Мюнхаузен - домашен да имаш само за връзка с оператора.., аз лично предпочитам изчистените неща, без телевизия и домашни телефони :) .

Вече ако се налага толкова често ежемесечно да се говори със съпорта за проблеми, че наличието на домашен телефон да е решаващо, това говори за друг, далеч по-сериозен проблем и не знам дали бих останал на подобен доставчик.

И да, аз не познавам човек без GSM, вече дори без смартфон. Дори стационарните отдавна вече са реално гсм-и. Ето, нашите нямат нет от 2 дена (близу/мтел), но стационарния работи, защото е реално мобилен.

Имах 'домашен' номер, ползвайки го със смартфона, излизаше ми с такса около 1.70 на месец, дори него го изоставих.

Предполагам на Кулбокс и домашния им струва нещо, и са решили да го махнат от двойните планове с цел някаква оптимизация, а в такива случаи винаги има "пострадали". Предполагам имат статистики кой колко и закакво ги ползва.

Особено пък предвид какви и кои хора си прекарват изобщо кулбокс с тия скорости и цени - да нямат смартфони е леко налудничаво предположение.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

В случая телефонът си беше включен в пакетната цена, без значение дали се ползва или не. Тоест абонатът имаше право на избор - ползва или не ползва. Един да иска да ползва, не е коректно да се прекратява тази услуга. Да не говорим, че доста хора си го ползваха и някои минаха на тройна /без да искат, просто им го наложиха/, други смениха оператора.

 

Аз очаквам да получа отговор, вярно ли е, че карат абонати на старата тройна, да минават на новата, тоест вдигат им таксата, без реално да имат нужда от гигабитов нет...

Цялата работа става:"Или ни играете по свирката и си сменяме плановете и условията, както искаме, или си търсете друг доставчик...", което е колкото несериозно, толкова и грозно...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

В момента, в който това се случи, един абонат със сигурност по-малко (какво пък толкова, нали :) ). Това за стария адрес. Иначе по мое мнение 2 абоната по-малко, защото на новия адрес дори и не се замислих дали да стана абонат, просто малко повече рисърч и решението е намерено - по-евтино, по-разнообразно. Някак успявам да преживея това, че нямам 1 тера-гига-мега-ултрабит по оптично влакно :laughing1:

Edited by Samo_minava
Link to comment
Share on other sites

...

Особено пък предвид какви и кои хора си прекарват изобщо кулбокс с тия скорости и цени - да нямат смартфони е леко налудничаво предположение.

 

Хипотетична, но напълно възможна притча:
 
Съучениците Гошо и Тошо, синове на леля Пенка и леля Станка от доста години са в чужбина. Единият в Англия, а другият в Испания.
Добрите деца за осигурили за майките си по един лаптоп и някакъв интернет за скайп.
Псували са почти непрекъснато "шибания интернет доставчик" заради непрестанно скапващата се връзка.
През далечната 2008-а обаче, блесва нова звезда на хоризонта - "Оптика до дома" от Cooolbox, т.е. оптичен интернет от ония с очилата на билборда и по колите.
Гошо и Тошо веднага осигуряват финансиране и пускане на качествен интернет.
Всичко е "цветя и рози" и става още по-прекрасно, когато леля Пенка и леля Станка откриват, че могат да говорят помежду си с часове, при това безплатно, по новите телефони, които са им дошли бонус.
 
И така почти 10 години...
 
Междувременно са разпространили новите си номера сред познатите. Закрили са си старите телефони към БТК-то.
Някой обаче им казва, че или ще плащат с 10 лв. отгоре за тройна, или закриват телефона...
Link to comment
Share on other sites

plameni, напълно разбирам. И не ми се искаше да влизам някак незаслужено в ролята на адвокат на кулбокс, но в случая тази притча може да има успешен край, защото домашния телефон има безограничени само към други кулбокс абонати с домашен телефон. С останалите, камо ли с чужбина, не е съвсем така :) . За там отдавна са измислили скайпове, вайбъри, уатсапи. За да прекарат интернет на баба или леля си в Бг, трябва да са им купили и поне лаптоп. Еми ще си говорят по скайп, кво толкова. Домашните телефони са отживелица, дори аз консерватора, го признах най-накрая. Като цяло - драмата с домашния тел. не би трябвало да е дори близо до тази, която се изкарва тук.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Обясни на баба ми, как се работи със Скайп. Плащам! Ама така да и обясниш, че да го разбере и след два дни, когато реши да говори с някого, да не ти звъни по 10 пъти. Има хора, които си искат телефона, не ги интересува дали ще виждат някого или не. И в тая връзка, точно когато умниците от Кулбокс решиха да махнат услугата, се наложи да се пуска нет на едно място, но заради пакетът с телефон, се пусна Виваком... Тоест един абонат по-малко, едни пари във Виваком повече.

 

Интересно, четат, а не пишат...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Малко извън темата, но чух, че абонатите, които са на старата тройна услуга, се приканват да минат към новата, защото нещо си...? Вярно ли е това?

 

Не. На мен никой не ми се е обаждал с подобни подканвания.

А домашния телефон на Куулбокс включва и безплатни минути към чужбина. Нещо, което при мобилните оператори се заплаща. Само казвам.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

... в случая тази притча може да има успешен край..

 

Може... Тошо, например, си казва: "К'во пък толкова... 5 Евро... Ще пуснем и телевизия"

Обаче Гошо (с юридическо образование) е заядлив (даже повече от мен) и не е съгласен: "Не съм им за четирите паунда, ама откъде накъде?!?"

 

Подготвя се и пуска едни дълги и обосновани писъмца до КЗП и КРС и чака...

Link to comment
Share on other sites

Обясни на баба ми, как се работи със Скайп. Плащам! 

По принцип баба ми си ползва Вайбър, браузи снимки в гугъл фотос и т.н. ;) Та ако някой не може да се оправи, проблема си е изцяло негов :D

 

И все пак не виждам къде е проблема. Единствено се иска да уведомят клиентите си в срока определен от договора. Най-нормалното нещо е сървис провайдър да си обновява предложенията. 

 

Link to comment
Share on other sites

Всъщност добре че е намесен само домашен телефон тука. Щото на мобилния съм хванал един план преди 2г. дето ми е много изгоден, и отдавна не е имало такива промоции, и много бих се ядосал ако го резнат :D .

За домашния - мда, в тия 100 минути са включени и международни позвънявания (и мобилните ли..), но 100 минути далеч не е "часове", и звършват адски бързо. А след тях си плащаш като поп.

Link to comment
Share on other sites

И все пак не виждам къде е проблема. Единствено се иска да уведомят клиентите си в срока определен от договора. Най-нормалното нещо е сървис провайдър да си обновява предложенията.

Не е точно така.

Ще се самоцитирам, да не пиша отново всичко:

 

Особеното на телефонната услуга е, че съгласно ЗЕС, за предоставянето й, освен всичко друго, се изисква "разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс - номера".

С това разрешение обаче, вървят и един куп задължения на доставчика. Нямат право да ти спрат услугата, ако ти си изряден.

Самоволното спиране и отказ за предоставяне, при едно обжалване в КРС, може да доведе до много сериозни последици за доставчика.

Единственият начин е изцяло да спрат да предлагат телефонна услуга и да откажат предоставения ресурс.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Там пише ли, че нямат право да не я предлагат в някои планове от всичките си комбинации от услуги?

Като цяло приветствам всякакви опити да се премахне вече услугата стац. телефон от всички, и да се спрат диференцираните планове за стац и не-стац телефони от плановете, защото ставаме свидетели на абсурдни неща, например някои вече не предлагат към стац. телефони, което уж доскоро се смяташе като по-евтино от това да се звъни ниа мобилни.

То така или иначе след време очаквам всичко да е IP, дори "нормалната" телефония на операторите, която ще е просто един локален IP сървър за телефонията, която ако искаш ползваш като локална, ако не - не - подобно на DNS-ите. Но това са фантазии, и май скоро няма да стане, въпреки че моите разговори вече, сигурно 80% минават през вайбъри и уатсапи.

 

P.S. Иначе съмнявам се кулбокс да не са помислили за този правен казус и дали е изпипано всичко легално. Ако не, всеки е свободен да завежда дела и да се оплаче, и ако има право, Ок.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Там пише ли, че нямат право да не я предлагат в някои планове от всичките си комбинации от услуги?

v.s.

 

Нямат право да ти спрат услугата, ако ти си изряден.

Единственият начин е изцяло да спрат да предлагат телефонна услуга и да откажат предоставения ресурс.

Откри ли разликите?

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...