Lucky Luciano Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Аз ползвам няколко карти или ме задължавате да плащам с една? Трябва да регистрирам и четирите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Където три, там и четири... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Здравейте, @Lucky Luciano, Няма проблем да се регистрира и повече от една карта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 (edited) Аз от няколко месеца съм в чудене, плащам всички сметки през ипей с карта на Unicredit V-pay която уж според ипей няма такса. Въпреки това в банкирането си виждам винаги за всяка транзакция за ток, нет, вода, тел по точно 0.20ст маркирана като "Fee EPAY"?! ето за кулбокс: Сума 0.20 BGN - Fee EPAY 29.90 BGN COOLBOX/Easy PAY/PAN Edited October 13, 2017 by vebaev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 Когато си плащал преди, пак ли си имал такса? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEK! Posted October 13, 2017 Share Posted October 13, 2017 (edited) Тази такса е изрична за картата и банката и ипей/b-pay, и се появи преди доста години, погледни тук: https://www.unicreditbulbank.bg/bg/individualni-klienti/bankovi-karti/debitni-karti/debitna-karta-vpay/ А иначе в сайта на ипей си пише за техните тарифи или липсата им, и че е възможно банката-издател на картата да начислява допълнителни такси. Edited October 13, 2017 by EEK! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Когато си плащал преди, пак ли си имал такса? да Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 (edited) Здравейте, няколко месеца по-късно проблемът все още седи. Снощи, след полунощ, се опитах да видя програмата на БНТ1 за вечерта и след като върнах назад нямаше никаква реакция, след повторно натискане ми показа програмата от вторник вечер. Отново да напомня за седящ проблем, мина месец и половина от първия месец и половина на подаване на сигнала. Edited October 16, 2017 by Samo_minava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 (edited) Напоследък мисля, че има осезаеми промени в скоростите навън, дали ще може някой да постне спеедтестове към US, примерно NY, Denver, Chicago и др., примерно на speedtest сървъри? Не съм засичал и сравнявал спрямо преди (мога да погледна по някое време спеедтест историята си), но към момента последните седмици даунлоуда към NY примерно е нереално висок (често над 600 мбит), а ъплоуда е направо .., около 20 мбит, макар преди малко да удари около 38. Преди мисля че беше над 60 почти винаги. И даааа, ясно ми е, че и 0.5 мбит да е, пак е "до 100 мбит" и нямам право на оплакване. Но имам право да попитам останали клиенти дали и при тях е такова положението. Напоследък все по-често засичам останалите доставчици като мтел, булсат, с много по-висок и стабилен ъплоуд към US. Преди малко човек на 50/50 тарифа на булсат направи тестове, почти си удря максимума на тарифата към същите дестинации. Очевидно "маймуните" на клона са се увеличили, и трябва да се свиква с положението. Дано не звучи като оплакване, а просто отбелязване, защото не е било еднократно, а тенденция последните 1-2 месеца. А и слуховете, които вървят от известно време за кулбокс..., дано не са истина. P.S. Един друг познат на кулбокс тъкмо направи тестове и той, при него дори към Бг скоростите са около 200-300 мбит, и под 200 ъплоуд. Но явно не му трябва по принцип висока скорост, та дори не се е обадил за проблем . И той е прав де, скоростите са "до 1Gbps" и явно няма проблем. Същият човек преди 2 месеца ми показваше скорости от над 900Mbps. P.S.2. Отново - кулбокс са си в правото да правят каквото искат, не ги обвинявам, а само отбелязвам някаква тенденция (явно) и просто си имайте едно наум. Все още скоростите поне в рамките на Европа са най-добрите. Но ако на някого му трябва повече до US и ъплоуд, май изоставаме леко там. Edited October 16, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Здравейте, @tedy,Сигналът ви е отправен към техническия ни отдел за проверка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 (edited) Здравейте, @tedy, Сигналът ви е отправен към техническия ни отдел за проверка. Благодаря. Но всъщност май няма нужда, защото аз вече получих отговор от вас, и в крайна сметка сте си прави, и в договора май пише, че е "до" 100 мбпс, и всичко по-надолу зависи от различни фактори и натоварвания на мрежите от-до. То и не беше сигнал написаното тук... по-скоро сигнал към четящите, отново да си тестват връзката и дали имат някакви промени. Към Бг не виждам промени, ~900/750, което е съвсем Ок. Доколкото разбрах от по-разбиращи от мен хора, вероятно наарочно се намалява външния ъплоуд, вероятно поради ниско уплътняване или нещо такова. Подобно както преди ~2г. беше намален ъплоуда наполовина на Лангейм. Edited October 16, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 (edited) "Страхотен" нет. Дори липсата му... Edit: Чудни DNS-и... Днес имам 4-5 рестарта... Edited October 18, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Абе да кажем, че нещата са Ок . Дали са правили нещо, или често се случва спеедтест сървърите да са натоварени. http://beta.speedtest.net/result/6718039312 Реално ъплоуда пак не ми е добре (2МБ/с към сървър близо до NY), но да кажем, че там нещо са ограничили. И пак, явно външния ъплоуд поне, е горе долу съпоставим между различните доставчици. Добре че чат пат си пускам някой торент да видя 100МБ/с . Btw само с уТорент успявам да видя такива числа. Пробвах биткомет, qBittorrent, няма братче, боклуци и над 40МБ/с няма, дори при 8% натоварване на CPU. uTorrent тия 100 ги прави при 12%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooolbox Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 @Lucky Luciano, Моля, ако имате проблем с нашата услуга да се свържете с нас на 0700 45 0 45 или на ЛС по-подробно да опишете случая. @tedy След извършените от нас наблюдения, не виждаме причина, която би могла да доведе до понижаване на скоростта при ъплоуд и по международните ни връзки. Разполагаме с достатъчно свободен капацитет дори и в час пик. Евентуално причината за ниската скорост наблюдавана от Вас, може да е при отсрещната страна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 Свързах се, тоест опитах, в онзи момент всички оператори бяха заети, после ми върнаха обаждане с дежурното да си рестартирам устройства и т.н., което бях направил. Днес получих обаждане, че "проблемът бил решен дистанционно", като какъв е, не получих информация, защото никой не можеше да ми каже. Много интересно какъв беше проблемът, който не беше засегнал само мен, а и plameni и то по идентичен начин. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hollow Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 Lucky, няма как да ти кажат. Възможно е да са им флудили ДНС-те. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 Все тая, взех да губя интерес, защото комуникацията е почти едностранна, защото другата страна никога не знае какво се случва и всичко е "нормално". А най-якото беше вчера, когато при изключен SAM, момичето отсреща ми обясняваше как портът ми светел, като трафчето ми беше в ръката... Чудех се на кое да вярвам на очите си или на "колежката" отсреща... Как да е. Като има проблеми, рестартирам до откат и чакам да тръгне. Светне ли ми порта, съпорта с него и без него. При обяснение, че не знаят какво се случва, не ми трябва съпорт. И аз не знам какво се случва, затова звъня, но когато и отсреща не знаят, просто си губим времето... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 При мен не е имало проблем и към двата DNS-а: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 (edited) Ти си на старите, при мен са сменени. Edit: Сега получих обаждане, че прекъсването е било заради проблем със захранването от страна на EVN в някой от центровете на Кулбокс. Edited October 20, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 (edited) Вярно са стари. Сега ще добавя новите за мониторинг. Edited October 20, 2017 by exabyte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hollow Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Ти си на старите, при мен са сменени. Edit: Сега получих обаждане, че прекъсването е било заради проблем със захранването от страна на EVN в някой от центровете на Кулбокс. Значи UPS-а е бъгнал. Девойките, дето вдигат телефона, не са съпорт Там са да чуруликат, а не да ти решат проблема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Значи UPS-а е бъгнал. Девойките, дето вдигат телефона, не са съпорт Там са да чуруликат, а не да ти решат проблема. За сметка на това 0700 е импулсен телефон . Аз отдавна отказвам да ползвам 0700 телефони, където и да е. Особено след като явно вече voip услугите, където обаждане към такива се смяташе за към стационарен номер и бяха адски евтини (под стотинка на минута), вече не работят с 0700, явно ги резнаха. Принципен въпрос. Добре поне че Cooolbox отговарят на имейли, както и тук във форума, и като цяло се заинтересоват, без да се налага да се ходи на крака, и разбира се да се налага 0700. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Имат си GSM 0888045045 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Определено помпят много сметката 0700. Последно ми се скапа САМ-а два пъти в рамките на един месец и после платих 20+ лева само от разговори със съпорта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Записвам го....чудех се аз 'що имам сметка за телефона.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.