tedy Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Благодаря и на двамата. Аз това със сигурност ще го направя, но не искам някакво специално отношение, а по-скоро дали смятат да предлагат скоростите, за които чух миналата година, и ако са симетрични навсякъде поне 100, не бих се замислил. До крайния срок за плащане към кулбокс (12-то число) има още близо 2 седмици, дотогава ще съм решил . Edited July 28, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Аз пък ти говоря именно за специално отношение. И вЕрвай ми, има значение. Голямо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Има да, те си вярват много. Точно затова ги разкарах преди години, защото едно обещават, друго правят, че и после сърдит го раздаваше Гаров. Звъни ми и ми казва:"С голямо учудване разбирам, че си отпратил техниците...". Бяхме говорили да ми докара влакно, те ми идват с 220 метра FTP... Edited July 28, 2017 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ITD Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Благодаря и на двамата. Аз това със сигурност ще го направя, но не искам някакво специално отношение, а по-скоро дали смятат да предлагат скоростите, за които чух миналата година, и ако са симетрични навсякъде поне 100, не бих се замислил. До крайния срок за плащане към кулбокс (12-то число) има още близо 2 седмици, дотогава ще съм решил . Здравей tedy, Всеки абонат на Cooolbox на безсрочен договор може да го прекрати в деня, в който върне устройствата си като таксата му се преизчислява до съответната дата. Все пак ще се радваме да ни дадеш въпросните две седмици, за да се опитаме да решим проблема или поне да разберем откъде е. Edited July 28, 2017 by ITD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Ми сипи му бе! Ама с аргументи, че ги знаеш какви са приказливи. Аз щях да ходя да пречукам някакъв кретен е залата за малко. Заради, да го наречем, некоректно отношение по телефона. После реших просто да им се обадя и да го обсъдим, което бе 1 час разговор и коментарите ни подминаха спомените от 90-те и даже се коментира голата тиква на оня малоумен "комисар" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Да не мислиш, че съм го бавил И какви по-силни аргументи от това, което той ми беше написал и обещал... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Здравей tedy, Всеки абонат на Cooolbox на безсрочен договор може да го прекрати в деня, в който върне устройствата си като таксата му се преизчислява до съответната дата. Все пак ще се радваме да ни дадеш въпросните две седмици, за да се опитаме да решим проблема или поне да разберем откъде е. Здравей. Със сигурност ще чакам до 11-12-ти в текущото положение (стария рутер). 25 лв не са малко, но ги споменах за пълнота - не е топ приоритетит цената за решение за доставчик, но в случая обаче единствено гигабита миналата година ме "замисли" и привлече да ви пробвам интернета . Тогава просто обърнах по-сериозно внимание на тогавашните ми скорости, от които от доста време имах някакви "мълчаливи" забележки, и беше добър момент и да "почувствам" гигабит. А когато се появи критичен проблем (за мен поне), крехкото равновесие цена/полза започва да напомня за себе си така или иначе . Edit: Еми ето, още същия ден вечерта започна пак проблемите, със стария рутер, микротика изцяло изключен отвсякъде. Няколко обаждания, whatsapp, viber.. пълен мъртвец. Но ще изчакам до 12-ти, дано нещо пипнете че да се оправи. Отново - наясно съм, че понякога подобни проблеми са много трудни за откриване. Edited July 28, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 (edited) Здравейте, @jijane, В Cooolbox се стараем непрекъснато да подобряваме услугите, които предлагаме. На всички наши клиенти, които са на вашия план предлагаме възможността да преминат към новите ни услуги. Така използвате интернет със скорости до 1000 Mbps на същата цена на която е и пакетът, който Вашите родители ползват или пакетна услуга, която включва интернет, телевизия и телефон. Ако имате още въпроси или нужда от съдействие, можете да ни предоствите в лично съобщение три имена и актуален телефон, на който наш колега да ви потърси. Благодаря за отговора, но нямам нужда от съдействие вече. Подал съм заявление за отказване, както и други хора подаваха в офиса Ви като бях. Не мисля, че с тези си действия подобрявате услугите, които използвам, защото реално ме изгонихте като ваш абонат. Поради тази причина от тук нататък парите ми ще отидат при доставчик, който предлага всякакви комбинации от услуги. Edited July 31, 2017 by jijane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Off/ Не съм абонат на куулбокс, но според мен хората имат различни нужди и един доставчик на услуги би трябвало да е по-гъвкав в офертите си ако иска да има максимален брой клиенти, понеже не на всеки му е необходимо всичко в 1, при положение, че ще ползва само телефона и евентуално чат-пат интернета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Здравейте, Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra. Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 А нещо по въпроса с гоненето на абонати? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 (edited) Здравейте, Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra. Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra Ясно е, че съгласно Общите условия можете едностранно да променяте цените, но какво се има предвид под "за което публикува предварително, в нормативно предвидения срок", че така "от днес, за утре", при това от днес следобед, не ми се струва да е много редно... Струва ми се абсолютно нередно човек да няма възможност да се откаже преди влизането в сила на новите цени. Edited July 31, 2017 by plameni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 А инфото от Нова е от 28.06.2017г. Макар, че надали ще има проблем, който иска да се откаже. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 В смс-а, който получих пише: "Имате право на отказ от пакет Diema Extra в 30-дневен срок от датата на влизане в сила на изменението" т.е. днес не мога да се откажа, защото изменението още не е влезнало в сила, а след това ще се издаде нова фактура, с новата цена... Някой май е проспал времето за уведомяване! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 (edited) Драмата с новите цени продължава и в тази тема. Но, като предложих дискусията да се отдели в отделна тема преди месец, нЕкои от тук ревящите сега, бяха на друго мнение: хейт било нЕкакъв. А нещо по въпроса с гоненето на абонати? Това е абсЕлютно невъзможно. Лъжа и хейт смесени в симбиоза някаква Капо ди тутти капи да гони. Абсурд! Edited July 31, 2017 by biodesign Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 А инфото от Нова е от 28.06.2017г. Горе-долу от това време забелязах една постоянна и доста агресивна реклама по Нова точно на Диема екстра...явно са го закъсали за абонати... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Здравейте, Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra. Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra @Tony_, така както сте го написали, да разбирам ли, че във фактурата за септември, таксата ще бъде 6.99 лв., защото ще си начислите допълнителното левче за м. август? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i80386 Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Здравейте, Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra. Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra @Tony_, така както сте го написали, да разбирам ли, че във фактурата за септември, таксата ще бъде 6.99 лв., защото ще си начислите допълнителното левче за м. август? Здравейте, как е качеството на TV при Cooolox спрямо N3? досега само нет ползвам и съм доволен, но трябва да пускам телевизия и се зачудих. Доколкото виждам, неудобното е, че не може да се ползва с ка модул. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Здравейте, Напомняме ви, че услугите на Cooolbox са предплатени и таксата за м. август е платена в началото на м.юли. Във фактурата, която ще ви бъде генерирана на 02.08.2017 г. се начислява таксата за м. септември. В следващите 30 дена, влизащо в сила днес, можете да се откажете по всяко време от допълнителен пакет Diema Extra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 (edited) Което означава, че ако не се плати таксата до 12-ти Август (в случая), нета може да се ползва до 31 Август без да го спират. Или ако се откаже човек на 15 Август и занесе оборудването, трябва да му върнат 12.50 лв. И се чудя ако все пак човек реши да плати примерно на 16 Август, дали се дължи някаква лихва за закъснение от 4 дни.. P.S. Иначе според мен Кулбокс са доволни и на сегашния си брой клиенти, явно не искат прекалено много, които да развалят качеството на гигабита на съществуващите.. Иначе можеха да вкарат някоя друга тарифа, която щеше да избие рибата, примерно 200 мбит за 18-20 лв - щеше да се напълни с абонати. P.S.2. По моя проблем пак новини - последните 2-3 дни уж няма проблем с whatsapp - звъни си. Ще видя докога и по някое време може пак да пробвам с микротика да върна. Опасявам се да не няма някаква връзка с натоварване на оборудване, и сега да са по-спокойни дни и затова да няма проблем, примерно. Edited August 1, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Не се дължи лихва.Аз плащам винаги около 15-17-то число на месеца.И как ще дължиш лихва, за нещо което предплащаш.Т.е. нещо което не си ползвал.Преди време се опитаха да направят такова нещо, но точно след 2 месеца ги махнаха.Всички изреваха.Ако си ползвал и си закъснял да платиш, тогава е ясно, че дължиш лихва, но в случая не е така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Ок, приемам довода. Но тогава остава въпроса защо има такъв леко безумен срок до 12-то число ако може до 30-то "ненаказано". Не че по принцип бих (и съм) "нарушавал" като теб, просто ми стана интересно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Не знам, така са решили хората.Заради ДДС-то може би... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biodesign Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 По моя проблем пак новини - последните 2-3 дни уж няма проблем с whatsapp - звъни си. Ще видя докога и по някое време може пак да пробвам с микротика да върна. Опасявам се да не няма някаква връзка с натоварване на оборудване, и сега да са по-спокойни дни и затова да няма проблем, примерно.Извинявай, но твоят проблем стана като турски сериал: 29864-ма серия вече и 5 страници от темата. Спри се малко. Едва ли някой го интересува защо не ти работят месинджърите с които си въртиш милиардният бизнес. Тарифите на мобилните оператори са почти смешни вече с включени неограничени минути, ти с месинджъри се занимаваш. Нищо лошо, такива са ти разбиранията, но прекаляваш вече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.