RaptoR Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Какво означава "размазано меню"? Означава, че менюто им бражди Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Междудругото много точно определение! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Рестартирай бокса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 HDMI кабелът или порта на телевизора!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Има вариант, в който да е от кабелът, защото отвреме-навреме прекъсва самият сигнал при докосването му. Относно рестарта - трябва да се подсещам явно периодично да си го правя сам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Смени си кабела и рестарт няма да правиш. Може да се окаже и HDMI порта на ТВ или бокса! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony_ Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Май ще се разделяме с бокс-а. След известни перипетии със домашния телефон, кога работи кога не, онзи ден ме сюрпризираха, че плана, който използвам(родителите ми) вече нямало да го има. Те използват само интернет и тоя прословут телефон, какъвто беше и плана, който пуснах преди години. Сега нямало да го има и или само интернет или пакета с телевизията, както ми обясни госпожата по телефона. Не ме устройва пакетната услуга, така че се разделяме. Здравейте, @jijane, В Cooolbox се стараем непрекъснато да подобряваме услугите, които предлагаме. На всички наши клиенти, които са на вашия план предлагаме възможността да преминат към новите ни услуги. Така използвате интернет със скорости до 1000 Mbps на същата цена на която е и пакетът, който Вашите родители ползват или пакетна услуга, която включва интернет, телевизия и телефон. Ако имате още въпроси или нужда от съдействие, можете да ни предоствите в лично съобщение три имена и актуален телефон, на който наш колега да ви потърси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Човекът използва пакета интернет и телефон, който вече НЕ предлагате. Хората слабо се интересуват от 1000 мегабита интернет. Искат си телефона и са си в правото. А това, че вие си ритате клиентите е друга тема, която е просто необяснима. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Шаря им 30 на месец - баба ми гледа само телевизията, дори не знам за телефона Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Какво е положението (не съм се интересувал сигурно от 1-2 години) със телевизия през интернет/уеб и voip/sip с минутите от телефона или все още няма такива както си беше..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Телевизия върви всякаква. Аз имам тяхна и от друг доставчик IPTV. Телефонът е 100 минути към всички - стационарни, мобилни, международни по групи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Май не ме разбра: 1. Мога ли да гледам през интернет телевизията подобно на Булсатком? 2. Мога ли да използвам минутите телефон чрез sip клиент от мобилния? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 1. Ако питаш за тяхната телевизия, с приложение като на Булсатком не. Ако питаш дали през техния нет можеш да гледаш друг доставчик на ТВ - да. 2. Доколкото знам не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Ясно значи: 1.не 2.не Нищо не е помвъднало от преди 5г в услугите им...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 (edited) По точка 2 и аз не виждам възможност - ако имаше такава, щяха да го обявят на сайта си. Майка ми има телефон към Близу, и те примерно имат приложение, с което можеш да ползваш телефона през произволен интернет, НО само за входящи обаждания (да вдигаш) ако си на друг интернет, което пак е нещо. Но аз лично смисъл от домашен телефон вече не виждам, отдавна. Нашите държат телефона единствено по сантиментални причини - имат 4-500 минути, изговарят се 30-40 макс, колкото да не е без хич. По моя проблем пак - днес върнах сетъпа си с микротика за рутер и стария Бъфало в режим AP, след като вчера докато бях с Бъфалото (стария) беше заработило отново след първите няколко неуспеха. И засега работи, звъни телефона. И преди се е случвало и след 3-4 дни започваха проблемите, ще видя тоя път. Това все повече ми прилича на някакъв интермитентен проблем, вероятно при някаквао претоварване на суичове или рутери в квартала нещо, не знам. За мен булсат е рисково начинание, и затова толкова месеци експериментирам, защото не мога да се кривя, иначе стабилността и скоростите са предоволни . Ся... нямам ли здрави нерви ... поне още няколко месеца мога да проследявам проблема. След това ще трябва да решавам. P.S. Относно последните няколко негативни мнения - затова аз отдавна не ползвам телефони и телевизии при никой доставчик - бошлаф работа са, само интернет! Като чета, основно оплакванията от различните доставчици вече са по отношение на телевизиите. Edited July 27, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebaev Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 А по точка 1 което е по важно (за мен) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 (edited) Еми по т.1 е ясно . Пак - ако нямат приложение, не става - то не е универсалната iptv, с достъп отвсякъде. Иначе е ясно, че разни като tivi.bg можеш, защото не зависят от доставчик. Като гледам отзивите за последната, се чудя защо хората не ползват нея - може би заради "пакетните" услуги, при които им излиза по-евтино... ама в случая: дали... Ако ползвах телевизия, бих плащал на tivi.bg. Даже няколко пъти от интерес се канех да се абонирам за няколко месеца за пробата, но така и не намерих смислена причина гледайки какви бози са всички телевизии - и 10 лв щеше да е пълна загуба на ресурси, да не говорим за сет топ бокс, макар че щях да я пробвам с Kodi. P.S. Явно няма да я бъде работата. През деня няколко пъти беше наред, сега след 22ч. пак почнаха проблемите - по 4 възможни IM-a са ме търсили 10 минути, и в момента в който ме потърсиха по телефона, ми изскочиха една камара икони в статуса за пропуснати повиквания. От другата страна започват изнервяния, че не вдигам, а разговорите са все дълги че да се разчита на телефония, особено ако е международна. Но аз съм пословично търпелив понякога, и ще правя още експерименти! Edited July 27, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Главната е, че трябва да си купиш бокс, който е около 140лв. Отделно, че абонатите не са дорасли за такива телевизии. Както каза искат пакетно, евтинко. Затова най-голямият оператор е Булсатком. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samo_minava Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Затвърждава се тенденцията, че тук има потребители, които "четат, но нищо не прочитат". Вече го бях споделил, затова е в кавички. Няма да ги назовавам, не искам да се тълкува като лично отношение. Проблемите са ясни, по-точно липсата на възможности, вместо това - непрекъснато повтаряне как получаваш 1000Mbps... Edited July 28, 2017 by Samo_minava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Кулбокс явно почти не четат техния си форум, гледайки и общата активност там, не знам дали е поради малко проблеми или поради неголям брой абонати. Тук да питам - при отказ бих ли могъл просто да занеса оборудването им (медиа конвертора само, в случая) на Богомил, към 30-то число на даден месец и това да е. Хем текущия месец да съм ползвал нета, хем вече за следващия да не плащам? От друга страна от 2 до 12 число се плаща за следващия месец, така че... примерно ако през Август платя на 3-то число, това реално плаща за Септември, и просто им нося медиата в края на Септември (през който трябва да имам нет целия месец)? Тръпката от гигабита леко отминава, остава разочарованието от постоянните ми проблеми с телефона, независимо с какъв рутер, на техния нет. Смятам да се махна "временно", и да пробвам булсат, където ако си има 100 мбит навсякъде симетрично и няма проблем с IM, за 15 лв ще е направо чудно. Не мога да разбера, давам им по 25 лв толкова време и ползвам над 50-100 мбит сигурно в 0.00001% от общото време в интернет (а 90% е idle сигурно под 100 кбита), и да не могат да намерят проблема, който явно е при тях, и да ме загубят като клиент, като какъвто смятам са и повечето клиенти - много рядко качват над 100 мбит скорости. Edited July 28, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Едномесечно предизвестие и носиш в края на другия месец, тоест плащаш още един месец. Или 15лв. и носиш веднага - води се временно изключване или нещо такова беше. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Или защо си стоя аз при Гарови, Теди... Не е само моята консервативщина, просто си знаех от старта, че е too good to be true. Иначе в другата къща така и така им шаря, ще взема да го пусна, а някой ден може и да го тествам Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 (edited) Или защо си стоя аз при Гарови, Теди... Не е само моята консервативщина, просто си знаех от старта, че е too good to be true. Иначе в другата къща така и така им шаря, ще взема да го пусна, а някой ден може и да го тествам Няма лошо, бих предпочел Гарови, и още имам техен нет, дори вече независимо че не е оптика (нямали възможност)... но пустите му скорости, особено външните, вече ми идват прекалено ниски за съжаление. Тези 25 лв бих ги давал на Гарови ако можеха да ми предложат примерно 150мбит навсякъде, или 200 в Бг и 100 навън, симетрични. С тях съм нямал проблеми през годините! А прекъсванията са били смешно малко, въпреки че е по мед. Лъки, така смятам да направя - временно изключване срещу 15 лв. Казах. Пак съм със стария (110 мбит на WAN възможност макс.) рутер и така ще продължа поне 10-тина дни да проследя за последен път за 100% сигурност пак как ще се държат нещата, и в края на Август им нося нещата, а през Август няма да платя вече. Това временно прекъсване... предполагам ако не отида да го подновя след срока (макс 6 месеца) вече нямаме отношения и няма да ме търсят за още пари нали? Edited July 31, 2017 by tedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Що не говориш директно с братята? Мога да ти съдействам и ще го направя с удоволствие Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Това му казвам и аз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.